Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare en artighet.. For de av dere som har sett denne snurren som jeg har skjermdumpet så skulle teksten «Heart is full» vært byttet ut med «Caroline er full»😅

IMG_8313.jpeg

• Liker 14
Skrevet
Torden skrev (6 timer siden):

Bare en artighet.. For de av dere som har sett denne snurren som jeg har skjermdumpet så skulle teksten «Heart is full» vært byttet ut med «Caroline er full»😅

IMG_8313.jpeg

Gud, så teit. Jeg blir flau på hennes vegne.

• Liker 16
Skrevet
Sinccis skrev (11 timer siden):

«Kalorier har jeg aldri nevnt» — var det ikke hun som for ikke så altfor lenge siden lagde en video av at man bør passe seg for hvor mye skjulte kalorier som kan gjemme seg i forskjellige snacks (BOOM! 200 kalorier!) 😅

IMG_5107.jpeg

Hun lyver om det meste. Det var nettopp det hun gjorde her. 

• Liker 18
  • Nyttig 7
Skrevet

Den videoen av barnet på ryggen til far... fy f. Det er noe av det ekleste jeg har sett. Barnet ser så ukomfortabel ut. Nå går de alt for langt. 

• Liker 17
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
Skrevet
Surikatt skrev (2 minutter siden):

Nettopp. Bløffing sitter i ryggmargen på enkelte influencere; eller narrativendring om man liker et finere ord for det som bedrives. Legg også merke til «det er i så fall noe du har fått for deg.» 

IMG_9281.thumb.jpeg.23631e06d5eefd9ea210a776e79e9146.jpeg

• Liker 15
  • Nyttig 11
Skrevet
Snødronninga skrev (10 timer siden):

Jeg tror nok dessverre at CBE er forbilde for noen. Det vil alltids være enkelte som heier på det hun gjør, fordi mennesker er forskjellige. Eller fordi de kjøper narrativet. 

Nå er det flere storyer hvor hun deler skryt fra fans. Hun lever og ånder for positive tilbakemeldinger på kropp, utseende og trening. 

Jeg måtte dele denne, hvor hun er fra seg av glede og rørt til tårer over at noen ser «helheten» i det hun deler. Det finnes så klart ikke noe negativt med hennes måte å påvirke på. Det finnes bare folk som leter etter måter å vri ting til det negative. :ironi:

Så lenge det finnes slike fans, vil Caroline holde koken og levere samme innhold som hun har gjort i årevis. Jeg kan bare si meg veldig uenig i at hun fremstiller trening, kosthold og kropp på en sunn måte. 

IMG_2337.jpeghttps://www.snapchat.com/@carobergeriksen

Hæ? Trodde ikke hun brydde seg om kritikk.

Hvem er Henrik Troy og Helene Drage, og hvorfor skal de mene noe om hvilke valg jeg og vi tar som foreldre? Deres mening betyr ingenting for meg, sier hun til TV 2. 

Caroline Berg Eriksen kritiseres for å dele datterens Instagram-profil https://share.google/Um2D4ZbtYontjk6Ye

• Liker 17
Skrevet (endret)
Rosinvin skrev (11 timer siden):

L-K stønnende og svett i bar overkropp, armhevinger med minste jenta i kort skjørt sittende på ryggen, han avslutter med "JAH"... 

Å fy faen 🤢

Kilde stort L-K sin instagram

Det er det mest ubehagelige jeg har sett på lenge. Blikket til hun lille jenta når hun vil av og ser mot kamera. Jeg følger ikke disse forskrudde foreldrene men jeg blir lei meg og sint av at de outer barna sånn, med ansikt og det hele 

Endret av garfunkel
  • Liker 18
  • Hjerte 2
  • Nyttig 14
Skrevet

Gjør de noe annet enn å fly rundt med mobilen for å dokumentere manisk trening, kropp, utseende og mindreårige barn på denne turen?  Det er ikke ferie og jeg vil heller ikke kalle dette jobb. Avhengig av oppmerksomhet og null respekt for barns rett til et privatliv. Jeg kjøper ikke narrativet deres. Ser bare trist ut. 

• Liker 18
  • Nyttig 4
Skrevet
Kollontaj skrev (1 time siden):

Nettopp. Bløffing sitter i ryggmargen på enkelte influencere; eller narrativendring om man liker et finere ord for det som bedrives. Legg også merke til «det er i så fall noe du har fått for deg.» 

Frekkhetens nådegave.

• Liker 14
  • Nyttig 5
Skrevet
Surikatt skrev (13 minutter siden):

Gjør de noe annet enn å fly rundt med mobilen for å dokumentere manisk trening, kropp, utseende og mindreårige barn på denne turen?  Det er ikke ferie og jeg vil heller ikke kalle dette jobb. Avhengig av oppmerksomhet og null respekt for barns rett til et privatliv. Jeg kjøper ikke narrativet deres. Ser bare trist ut. 

Ekstremt selvopptatt med et stort behov for å vise kropp. De er i en egen boble og særlig frua skjønner ikke at sosiale antenner er en fin ting, der hun sprader rundt i byen i bikinitopp..

Det verste er vel at når folk glor fordi det er helt uttafor så tror hun det er av beundring…

• Liker 24
  • Nyttig 5
Skrevet
Surikatt skrev (1 time siden):

Det er vel selve essensen hos mange influensere. Inntektskilden er bedrag.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

På pt_carolineberg har hun 18. juli skrevet en "forklaring" på hvorfor det er tungt å trene i varmen.

En person kommenterer helt saklig at man kan trene tidlig på morgenen før det blir for varmt.

Det ble ikke godt mottatt av pt-carolineberg som mener personen misforstod posten, at den kun var for å forklare hvorfor det er tyngre i varmen.

Dette viser så utrolig godt at fokuset til Caroline Berg Eriksen ikke er opptatt av mottaker, de hun liksom skal tjene penger på å gi treningsråd til. 

Hun viser at hun blir snurt fordi kommentaren ikke var slik hun ville. 

Gode løsninger for potensielle kunder og forsvarlige råd, det viser hun IKKE er hennes fokus! 

(Og teksten er fulgt av en video som viser henne løpe i varmen. Stiv og posert løping, alt for å vise frem hennes kropp slik hun liker å presentere den. )

https://www.instagram.com/pt_carolineberg/

eller her:

https://mystorysaver.com/user-info/pt_carolineberg

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet

Det jeg legger merke til med mange løpe- og styrkevidoer er at man ser tydelig at det løpes/ pushes for fullt, men i siste sekund ser man at det stoppes opp eller videoen går i loop når det blir for tungt.

• Liker 13
  • Nyttig 11
Skrevet
Kollontaj skrev (6 timer siden):

Eneste måten å få klikk og oppmerksomhet på er å provosere. Når det kunngjør ut over dem selv er en ting, men når de bruker barna i galskapen sin…fytti, jeg har ikke ord. Den treningsvideoen var ubehagelig.

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
~ Ada ~ skrev (6 timer siden):

Frekkhetens nådegave.

Husker at hun for mange år siden skrev at hun hadde løpt en time rundt Sognsvann så nå «kunne hun unne seg en GoMorgen yoghurt…»…&raqu 

Neida, har aldri vært kalorifokusert hun. 😳

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet

CBE sitter i en solseng og skriver bok, deler hun på snap. Nå ble jeg nysgjerrig - skriver bok? Det finnes allerede et hav av bra bøker under kategorien mat og trening. Det CBE kan bidra med der, som kanskje ingen andre gjør - er "glansede" bilder med full make-up, minimalt med klær og fokus på riktig vinkel så man ser bra ut. Kan det være at Caroline har behov for å skrive en mer personlig bok? Da gjetter jeg på at den handler om netthat. Er det tilfelle, blir jeg flau på hennes vegne. 

• Liker 25
  • Nyttig 1
Skrevet
Snødronninga skrev (19 minutter siden):

CBE sitter i en solseng og skriver bok, deler hun på snap. Nå ble jeg nysgjerrig - skriver bok? Det finnes allerede et hav av bra bøker under kategorien mat og trening. Det CBE kan bidra med der, som kanskje ingen andre gjør - er "glansede" bilder med full make-up, minimalt med klær og fokus på riktig vinkel så man ser bra ut. Kan det være at Caroline har behov for å skrive en mer personlig bok? Da gjetter jeg på at den handler om netthat. Er det tilfelle, blir jeg flau på hennes vegne. 

Finnes det noen som vil betale henne for å skrive en bok om trening og mat da? I så tilfelle er det utelukkende pga tidligere bloggkarriere og noen som ikke er helt up to date.

• Liker 11
Skrevet
Snødronninga skrev (44 minutter siden):

En oppfølger til Anne Brits "jordskjelv" hadde vært amazing :skratte:CBE har mer enn nok av kommentarer (spesielt dem skrevet av dem selv) å fylle på med. Enda bedre enn AB som måtte i tråder om andre influensere for å finne noe, så har tross alt CBE enn utømmelig kilde i dem selv. 💡

I tillegg må jeg minne henne på ikke å glemme helt vilt slemme spørsmål som "bruker du rumpeinnlegg?", "bruker ikke denne oppskriften timian?" og "bruker du krakk ved kjøkkenbenken?" som så absolutt bør med i Influencertilværelsens uutholdelige letthet

Kanskje Elden kan forfatte et forord hvor barnearbeid rettferdiggjøres og forklare hvordan man fint kan gå i avisene med tåredryppende fortelling om netthetset mens mannen samtidig terroriserer og ramponerer bilen til en kvinne som bare kommenterte noe helt greit? 

Åh denne kan bli bra! (Eller ikke. Gjennomføringsevnen er ikke heeelt på topp hva gjelder annet enn å kaloritelling). 

• Liker 21
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Skrevet
solfred skrev (18 timer siden):

Og når jenta er på vei til å gå av ryggen «før planen» (sikkert) sier personen som filmer «nei» og jenta setter seg igjen. 
Altså?? 

Frisk Frosk skrev (18 timer siden):

Og litt før i videoen, "...jeg er ikke ferdig.........Jah!".

Nesten samme video ble lagt ut en av siste dagene, men bare halvparten av repetisjonene og uten dette frieriet fra LKE til det mørke nettet om å laste ned videoer av ham og barnet...

For han vet at det er det dette i praksis er, han greier likevel ikke dy seg, han må skryte på sin bedriftskanal over egen fysikk, og det er tydeligvis langt mer verdt for Lars-Kristian Eriksen enn eget barns sikkerhet og rettsvern.

…altså…. Spy! Finner ikke ord! Bare kvalmt, men det er vel det eneste disse to harrytassene har: provokasjon. 
dvs jeg håper det er provokasjon og ikke noe de tror er innafor. For da er det ikke mange cellene der oppe.

• Liker 15
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
Skrevet
Snødronninga skrev (1 time siden):

Da har jeg den eneste tittelen som kanskje kunne fått en slik bok til å selge nok:

Mitt liv som stalkerfrue...

• Liker 16
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...