Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Isild skrev (3 minutter siden):

Skummel mann i mørten! Det er ikke rart de ikke får kunder. 

Syns han både ser og fremstår ubehagelig, forstyrra og merkelig. 

• Liker 17
  • Nyttig 3
Skrevet
panzerpølsa skrev (1 minutt siden):

Syns han både ser og fremstår ubehagelig, forstyrra og merkelig. 

Enig. Forstår ikke at de legger ut noe så merkelig. De tror vel selv at det er profft og stilig kanskje. 

Har også friskt i minne at han fulgte etter en uskyldig dame, gjorde herverk på bilen hennes - og ringte og var bare stille i telefonen. 

Helt forstyrret. 

• Liker 25
  • Nyttig 8
Skrevet

Han vil tilbake som fysisk trener eller spillerutvikler i toppfotballen.

Han venter nok bare på et tilbud.
Men i toppfotballen i Norge har han ikke en stor stjerne, og det er maaange gode sympatiske, folk å ta av. 

• Liker 12
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
Stargaze skrev (På 10.7.2025 den 10.55):

Enig. Det er ikke mat, det er kosttilskudd. Som hun ikke aner om er rent eller ikke. 

Jeg har en femtenåring som satser i sporten sin, og var på sin første samling for uttak til å trene/konkurrere på nasjonalt nivå nå i juni. Noe av det hen måtte gjennom før den samlingen var kurset "ren utøver", vit hva du spiser! Det var også samtale med ernæringsfysiolog for å kartlegge kosthold, og beskjed om å unngå proteinpulver, kreatinpulver, bcaa og lignende da man ikke har full kontroll på innholdet, og hen kan bli plukket ut til dopingkontroll fra og med nå. Hen skal spise mat, og det er superviktig med NOK mat for å yte.

Endret av Summeer
  • Liker 22
  • Nyttig 4
Skrevet
Rev. Revenge skrev (17 timer siden):

Foten skal ikke ligge slik på benken som han viser. Men etter et halvårig PT-kurs, noen år som benkesliter på grunn av skader, og manglende motivasjon er det vel alt man kan forvente derfra.

Samt: "Det er åtte år siden han tok avgjørelsen om å legge opp, og nå har han altså funnet veien videre. Lars-Kristian Eriksen vil drive med treningsarbeid, og har et håp om å komme seg tilbake til toppfotballen" sa han til TA i desember 2024.

Sport, Sporten | Lars-Kristian Eriksen om exiten: – Lufta gikk fullstendig ut av meg https://share.google/9cpXh6pVw6iZw0Nho

Ja det har du helt rett i! La ikke merke til hvor feil foten hans er på benken en gang, jeg! :laugh:

• Liker 10
Skrevet
Laia skrev (11 timer siden):

Ble ikke hele denne seansen også dokumentert i en bloggpost den gangen? Siden bloggen nå er slettet er det vel fritt frem for å pynte på historien.

Står en del herfra, iallfall. 

• Liker 7
Skrevet
loffen skrev (25 minutter siden):

Ja det har du helt rett i! La ikke merke til hvor feil foten hans er på benken en gang, jeg! :laugh:

Ikke feil å ha foten slik, men er for de med stramme hoftebøyere og/eller dårlig mobilitet i ankelleddet.

• Liker 2
Skrevet
LilleSnupp skrev (8 minutter siden):

Ikke feil å ha foten slik, men er for de med stramme hoftebøyere og/eller dårlig mobilitet i ankelleddet.

Ok, da har jeg lært noe nytt. Så weird ut.

• Liker 1
Skrevet
LilleSnupp skrev (1 time siden):

loffen skrev (1 time siden):

Ok, da har jeg lært noe nytt. Så weird ut.

Jeg mente at lke har foten feil. Det ser ut som han vrir forfoten til side og ankel, kne, og hofte er ikke på linje.

Jeg har stive ankler selv, og burde ha vært tydeligere da jeg skrev.

• Liker 6
Skrevet

De er begge to, to store tapere med rævva kompetanse og null i ryggsekken. Alt de gjør, begge to, er å surre rundt egen feiltrening og selvdigging.. og da uteblir kundene - av seg selv! 🙄 fake it till’ you get fuckin’ broke ass… 

• Liker 18
  • Nyttig 2
Skrevet

Helt sykt at de ikke evner å se seg selv fra utsiden. Og det blir og ER deres downfall.

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet
FruJohansen skrev (På 10.7.2025 den 9.06):

Ah. Så nå de har to AS som selger treningstjenester nå, altså. Get fit og Netfit.

Jeg håper de har en god plan for framtiden (som ikke involverer barn i lønnet arbeid), for disse tallene ville holdt meg våken om natten.  

Ble det noe av NetFit-appen deres?

• Liker 1
Skrevet
RandiO skrev (30 minutter siden):

Ble det noe av noe av alt det de har startet? 😖

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
RandiO skrev (10 timer siden):

Ikke deres egen i hvert fall. Etter en evighet med "utvikling, beta-testing, og feil samarbeidspartnere" samt litt reklame for Lifesum-appen (?) og stjeling av andres oppskrifter igjen, landet de på Abel, en allerede eksisterende plattform som brukes av mange.

Endret av Rev. Revenge
spørsmålstegn
  • Liker 8
  • Nyttig 8
Skrevet
blåbærpai skrev (11 timer siden):

Helt sykt at de ikke evner å se seg selv fra utsiden. Og det blir og ER deres downfall.

De har et konstant behov for bekreftelse og beundring fra andre og en oppfatning av at kritikerne er misunnelige på dem.
De utnytter også barna for å nå sine mål (tjene mer penger, få mer oppmerksomhet og beundring). 

• Liker 13
  • Nyttig 6
Skrevet
RandiO skrev (11 timer siden):

Nei. LKE "jobbet døgnet rundt" i 7 år med å produsere ingenting. Det kom vel et slags forsøk på app, en ferdiglaget mal av noe slag- som han overhodet ikke har laget selv. Helt ubrukelige greier, og den er vel borte igjen tror jeg. 

Dette influencerparet fremstår som et slags fyre festival. Men heldigvis ser det ikke ut til at noen kjøper noe av det dette paret selger da. 

• Liker 25
  • Nyttig 5
Skrevet
Rev. Revenge skrev (16 timer siden):

Jeg mente at lke har foten feil. Det ser ut som han vrir forfoten til side og ankel, kne, og hofte er ikke på linje.

Jeg har stive ankler selv, og burde ha vært tydeligere da jeg skrev.

Hva han enn gjør, så er han ikke særlig stabil. Kanskje droppe litt på vektene..

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Mens andre holder seg vekk fra katter i utlandet, noe som er anbefalt, så omfavner CBE dem…🙈

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Kritikken mot UP mat er tatt ut av kontekst skriver den høyt utdannede kosteksperten cbe. Og andres advarsler biter ikke på henne… For de vet selvfølgelig best…alltid… 

Er så merkelig at de ikke er mer suksessfulle, de kan jo absolutt alt om alt…De er altså litt fascinerende de to der… Må jo nesten bare smile litt. Har ikke fulgt med på lenge, men kom over dagens snapping og alt er som før gitt. 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 32
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Henrik Troy på insta om LKE😂😂

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 17
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...