Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Klarer ikke helt å slå fra meg tanken om at lukkingen av datteren sin instagramprofil ikke bare handler om å få følgere. CBE sin profil, ja. Men ikke datteren sin. Litt kanskje, men tror det er færre som får seg til å følge et barns lukkede konto, spesielt når det har så få følgere. Med så få følgerr blir det veldig oversiktlig å se hvem som følger. 

Om noen kritiske røster herfra melder om joe nytt fra datterens insta etter lukkingen, så vil det jo ikke være vanskelig å luke ut noen veldig få potensielle KG-brukere. Tipper LKE sitter og marinerer i egen hevnlyst, mens han forsøker å lokke en av oss ut på åpen slette. 

Kall meg gjerne paranoid. De har hvert fall ikke stengt kontoen fordi de har innsett at datteren må skjermes.

Endret av Stjertmeis
  • Liker 28
  • Nyttig 6
Skrevet

Hvor er barneombudet i disse tilfellene hvor influencere driver og deler sine mindreårige barn? De har jo absolutt ingen rettigheter. Leste nå at CBE er fint arrogant når hun sier hvem er Henrik Troy og HD 😅altså sorry, men verken hun eller mannen er riktig navla. 

• Liker 32
  • Nyttig 1
Skrevet
Stjertmeis skrev (25 minutter siden):

Klarer ikke helt å slå fra meg tanken om at lukkingen av datteren sin instagramprofil ikke bare handler om å få følgere. CBE sin profil, ja. Men ikke datteren sin. Litt kanskje, men tror det er færre som får seg til å følge et barns lukkede konto, spesielt når det har så få følgere. Med så få følgerr blir det veldig oversiktlig å se hvem som følger. 

Om noen kritiske røster herfra melder om joe nytt fra datterens insta etter lukkingen, så vil det jo ikke være vanskelig å luke ut noen veldig få potensielle KG-brukere. Tipper LKE sitter og marinerer i egen hevnlyst, mens han forsøker å lokke en av oss ut på åpen slette. 

Kall meg gjerne paranoid. De har hvert fall ikke stengt kontoen fordi de har innsett at datteren må skjermes.

Ingen kritikere ville vel funnet på å følge datteren? 😳 Har aldri fulgt verken mora eller faren, heller, men en 11-åring? 

• Liker 14
Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (Akkurat nå):

Ingen kritikere ville vel funnet på å følge datteren? 😳 Har aldri fulgt verken mora eller faren, heller, men en 11-åring? 

Det tror ikke jeg heller, men kan være DE tenker det? Jeg følger ingen av de, og ville aldri i livet fulgt et fremmed barn.

Endret av Stjertmeis
  • Liker 10
Skrevet
MiominMio skrev (34 minutter siden):

Hvor er barneombudet i disse tilfellene hvor influencere driver og deler sine mindreårige barn? De har jo absolutt ingen rettigheter. Leste nå at CBE er fint arrogant når hun sier hvem er Henrik Troy og HD 😅altså sorry, men verken hun eller mannen er riktig navla. 

Cbe vet godt hvem Henrik Troy er, hun har jo blokkert ham akkurat som den xxxxx hun er gift med.

• Liker 22
  • Nyttig 4
Skrevet

I morgen skal de visst reise på ferie. Blir nok en fin tur med nesa i hver sin mobil hvor de febrilsk skal rettferdiggjøre sine handlinger og late som de har en super ferie. 

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Mener dattera hadde 50 følgere i dag tidlig, nå 90. Sykt 

• Liker 10
Skrevet

Hva slags voksne damer har lyst å følge et BARN de ikke en gang kjenner?!

Med mindre man oppriktig tror mammaen er en reel venninne da😏

• Liker 22
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg hørte gjennom den siste podcastepisoden (bananepisoden), og Caroline gjentar at hun ikke bryr seg om kritikk. Hun er veldig inspirert at denne «let them»-teorien, la bare folk klage. Hun hadde også som nyttårsforsett å slutte å være people pleaser. Hun har helt sluttet å bry seg om hva folk mener.

Så blir det jo interessant å se om denne holdningen gjenspeiles i firmaregnskapet. Vil hennes totale uvilje mot å ta til seg råd og tilbakemeldinger føre til det første overskuddet på flere år?

• Liker 35
  • Nyttig 7
Skrevet

Ikke alle syns andres unger er hverken pene eller flinke. Foreldre bør være oppgående nok til å forstå dette selv og holde ungene unna sosiale medier.

• Liker 43
Skrevet
miamiamia skrev (3 minutter siden):

Det bildet mente LKE at de hadde fikset på siden han IKKE har så høy panne. Men nå har han jo ny sveis og permanent som dekker pannen ....

😆

• Liker 8
Annonse
Skrevet
pøbelsara skrev (1 time siden):

Ja, de fleste. Men ikke alle. Og det vet jo mor - hun har jo sutret og klaget over det i 15 år. Og det vil hun utsette datteren sin for, det er så sykt.

jeg kritiserer hva foreldrene gjør, når det handler om mindreårige. Jeg følger dem ikke, gir dem ikke klikk, melder fra til samarbeidspartnere de bruker ungene til reklame for, hvis det er noen jeg allerede er kunde hos.

Den der "hven er Henrik Troy?" er bare så utrolig lite strategisk og ekstremt umodent. Jeg vet ikke om jeg skal :sjokk: eller :knegg:.

De er så utrolig barnslige i sin reaksjon på kritikk, de forsøker seg på hersketeknikker ala det man brukte på ungdomsskolen. Det virker på svært mange måter som om de ikke er kommet videre fra det nivået.
Refleksjonsevnen er i hvert fall skremmende lav.
Tenk å klage på all hets og urimelig kritikk i det ene øyeblikket – for deretter å sette datteren i samme situasjon i det neste.
Da er det noe som ikke stemmer. Men de vet jo ikke om andre måter å tjene penger på, og de ser at det har vært veldig lett, så da syns de vel det er lurt å gjøre alt for at datteren skal komme til enda mer lette penger for dem - på bekostning av en privat barndom og det å finne ut av livet sitt selv. "Sad!" som ungdommen sier.

• Liker 31
  • Nyttig 3
Skrevet
særping skrev (45 minutter siden):

Til og med på LinkedIn er temaet blitt en het potet. Flere firma skriver i kommentarfelter rundt omkring at dette gir tydelige signaler om hva slags influensere man ikke ønsker samarbeid med... Legg, møt bajs ! 

Veldig bra at flere aktører ikke syns det er stas overhodet at influensere bretter ut ungenes liv mot omsetning.

• Liker 34
  • Nyttig 3
Skrevet

Line Victoria har en liten rant på Snapchat 😅

Bare digger at hun er så uredd 👏👏👏😊

• Liker 26
  • Nyttig 11
Skrevet
Glufseguri skrev (1 time siden):

Hva slags voksne damer har lyst å følge et BARN de ikke en gang kjenner?!

Med mindre man oppriktig tror mammaen er en reel venninne da😏

Det er vel dessverre langt flere menn uten gode hensikter som ønsker å følge barn som de i årevis har fått servert gratis gjennom mor og fars influenserkanaler... :( 

• Liker 23
Skrevet

Leser i tråden at de har valgt å lukke både IG-kontoen til CBE og til datteren.

Ja... det er jo akkurat samme strategiene som de tidligere har valgt når de ønsker flere følgere... som for eksempel når de var så desperate etter oppmerksomhet at mor poserte med nakent bryst (gjennomsiktig knapt blonde-bh) på kjøkkenet for to år siden...

• Liker 20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...