Snødronninga Skrevet tirsdag kl 20:52 #105941 Skrevet tirsdag kl 20:52 CityCityBangBang skrev (8 minutter siden): Du kunne vel egentlig bare skrevet: Everything I do, I do it for ME ME ME. 🧐 https://storynavigation.com/user/carolinebergeriksenno De trassige stikkene til kritikerne, er veldig barnslige. 17
Kollontaj Skrevet tirsdag kl 21:00 #105942 Skrevet tirsdag kl 21:00 Snødronninga skrev (7 minutter siden): De trassige stikkene til kritikerne, er veldig barnslige. Ja, egentlig. Hvis man hele tiden må skrike ut hvor lykkelig man er, vel… 8
Snødronninga Skrevet tirsdag kl 21:09 #105943 Skrevet tirsdag kl 21:09 (endret) Tredje innlegg på rad med St.Hans som tema. Hun har allerede slått av antall likes, så hun vet at det ikke kommer til å få så mange som hun ønsker. Når man har dollet seg opp (som hun gjør for sin egen del, ikke for instagram i alle fall ) og kjøpt rådyre blomsterkranser, så føles det nok som man må skape mye innhold og melke St.Hans feiringen for alt den er verdt. Samtidig er innleggene ganske like. Mor og døtre knipses og filmes på samme sted. Hvor er borddekkingen, maten, kakene, andre aktiviteter? Caroline ønsker bare å snurre, posere med trutmunn, vise kropp, og vise frem sine små kopier. Det er helt fantastisk at det går på repeat år etter år. Denne forestillingen er sukkersøt kvalmende, og det kvalmeste av alt er mangel på skjerming av døtrene! Endret tirsdag kl 22:17 av Snødronninga Bytta ut et ord 26 12
hvalstad45 Skrevet tirsdag kl 21:24 #105944 Skrevet tirsdag kl 21:24 Snødronninga skrev (30 minutter siden): De trassige stikkene til kritikerne, er veldig barnslige. Haha, hun gjør jo ingenting for seg selv, men alt for speilet og liksene og kommentarene. Hun må gjerne si det der til seg selv og andre, men hun overbeviser ingen, og innerst inne vet hun nok veldig godt at det er sant. 17
FruRosa Skrevet i går, 05:42 #105945 Skrevet i går, 05:42 Denne feiringen (les: skuespillet) fra 2025 kunne vært fra hvilket som helst årstall. Det er klin likt hvert år, bortsett fra at barna vokser og sommerkjolene er nye. Ikke rart følgerne ikke gidder å «laike»! Dette er bilde hun selv har postet, men jeg har klusset over snurrende mindreårige. 12
Isola2 Skrevet i går, 05:48 #105946 Skrevet i går, 05:48 CityCityBangBang skrev (9 timer siden): Hun kunne vel egentlig bare skrevet: Everything I do, I do it for ME ME ME. 🧐 https://storynavigation.com/user/carolinebergeriksenno Hun glemte «expose your children for YOU»… 14 4
Rev. Revenge Skrevet i går, 07:05 #105947 Skrevet i går, 07:05 Er det vanlig å feire st.Hans i nattkjole og blomsterkrans? Tror ikke jeg har sett en eneste som gjør lignende. Nå skjønner jeg forøvrig hvorfor daglig leder og selverklært livsstilscoach intensiverer bruken av barneeksponering. Det roper så høyt og tydelig når cbeno suger inn og fokuserer på magen mens holder pusten: "Se på meg! Se så sexy og trent jeg er! Jeg har bevist at svangerskap ikke ødelegger kroppen to ganger, så kom og bli sterk og atletisk som meg! Kjøp online-treningen min!" Det som ikke syns, er all fritid og egentid som har gått med til trening og kalorikontroll i mangfoldige år, noe de færreste har tid og ork hver eneste dag til i en ekte hektisk hverdag. 23 3
Hedy Lamarr Skrevet i går, 08:17 #105948 Skrevet i går, 08:17 Lurer på hvor forfatteren fikk inspirasjon fra da han skrev «Mamma på dass» 🧐 https://vigmostadbjorke.no/produkt/9788241965609-mamma-pa-dass 10 5
Xstrella Skrevet i går, 08:33 #105949 Skrevet i går, 08:33 Disse hårkrans bildene. Det er så kleint at jeg lurer på om frua har stagnert kraftig mentalt. Ingen synes dette er fint, kult eller wow. Blir flau på hennes vegne. 15 4
Era Vulgaris Skrevet i går, 10:51 #105950 Skrevet i går, 10:51 Xstrella skrev (2 timer siden): Disse hårkrans bildene. Det er så kleint at jeg lurer på om frua har stagnert kraftig mentalt. Ingen synes dette er fint, kult eller wow. Blir flau på hennes vegne. Det hadde vært så sin sak om hun hadde bundet blomsterkranser sammen med døtrene som en hyggelig aktivitet, men å få de levert på døra er helt snodig. Og den snurringen hver St Hans er bare kleint, jeg synes det er rart såpass store barn finner seg i å måtte holde på med dette. De har sannsynligvis ikke noe valg… 22
Stjertmeis Skrevet i går, 11:29 #105951 Skrevet i går, 11:29 (endret) Tenk å være så overfladisk og klein? Han er en voksen mann, med barn som nærmer seg ungdomsskolealder, men lever fortsatt etter "min pappa er sterkere enn din pappa"-mentalitet. Det er så flaut. Dette ville ikke engang kommet på lista mi over "dad goals" (hvis jeg hadde hatt en sånn liste). Edit: hentet fra LKE sin instagram, innlegg fra 4. juni i år. Endret i går, 12:11 av Stjertmeis Lagt til kilde 35 2
Spanky Skrevet i går, 11:39 #105952 Skrevet i går, 11:39 Stjertmeis skrev (8 minutter siden): Tenk å være så overfladisk og klein? Han er en voksen mann, med barn som nærmer seg ungdomsskolealder, men lever fortsatt etter "min pappa er sterkere enn din pappa"-mentalitet. Det er så flaut. Dette ville ikke engang kommet på lista mi over "dad goals" (hvis jeg hadde hatt en sånn liste). Å hjelpes! Det der er bare så flaut. Hadde min mann lagt ut noe sånt, så hadde jeg - nei altså, jeg vet ikke hva 😱 21
Stjertmeis Skrevet i går, 11:51 #105953 Skrevet i går, 11:51 Spanky skrev (4 minutter siden): Å hjelpes! Det der er bare så flaut. Hadde min mann lagt ut noe sånt, så hadde jeg - nei altså, jeg vet ikke hva 😱 Ja, ikke sant? Tenk så flaut at "alle" de andre foreldrene på skolen/klassen veit at pappaen til ho ene i klassen står og måler de andre pappaene opp og ned på skoleavslutninger, foreldremøter og anna, for å vurdere hvem som er "fittest"? Og attpåtil er så stolt av egen fysikk at han legger ut noe sånt? Greit å være konkurransemenneske, men dette er jo pinlig. For ikke å snakke om virkelig barnslig 😂 25
panzerpølsa Skrevet i går, 12:05 #105955 Skrevet i går, 12:05 Stjertmeis skrev (32 minutter siden): Tenk å være så overfladisk og klein? Han er en voksen mann, med barn som nærmer seg ungdomsskolealder, men lever fortsatt etter "min pappa er sterkere enn din pappa"-mentalitet. Det er så flaut. Dette ville ikke engang kommet på lista mi over "dad goals" (hvis jeg hadde hatt en sånn liste). Hvor finner dere dette? Det er jo noe av det flaueste han har lagt ut, å det sier litt. Dadgoals bør vel heller være å fremstå som en stabil og tygg pappa, som hjelper ungene sine å bli gode mennesker med gode verdier. Å ikke minst, skjerme de fra eksponering på Internett. Men neida, mørkemannen har tilbrakt alt for mye tid i den mørke kjelleren forran speilet. Her er ikke en gang lyset på, å det er definitivt ingen hjemme. 22 7
Stjertmeis Skrevet i går, 12:10 #105956 Skrevet i går, 12:10 panzerpølsa skrev (3 minutter siden): Hvor finner dere dette? Det er jo noe av det flaueste han har lagt ut, å det sier litt. Dadgoals bør vel heller være å fremstå som en stabil og tygg pappa, som hjelper ungene sine å bli gode mennesker med gode verdier. Å ikke minst, skjerme de fra eksponering på Internett. Men neida, mørkemannen har tilbrakt alt for mye tid i den mørke kjelleren forran speilet. Her er ikke en gang lyset på, å det er definitivt ingen hjemme. LKE sin instagram, innlegg fra 4. juni i år. Glemte å skrive det i innlegget. Og ja, det innlegget der er så flaut og så totalt skivebom det kan bli. 6
Inocybe Skrevet i går, 12:28 #105957 Skrevet i går, 12:28 loffen skrev (På 24.6.2025 den 12.34): Trodde hele poenget var å flette kranser selv, ikke få de levert på døra i pappeske. Åh nei det er helt umulig! Husker du ikke episoden på Bloggerne for mange herrens år siden hvor CBE snakket med mammaen sin om akkurat dette etter å ha fått spørsmål om det i kommentarfeltet? Diskusjonen gikk på, akkurat som nå, om det ikke hadde vært bedre innhold å lage innlegg om hvordan man binder blomsterkranser til St. Hans enn det de publiserte av oppstilte poseringer med kjole, krans og snurring. Hvor til moren til CBE kontant svarte at sånn hadde da virkelig ikke Caroline tid til med hennes travle hverdag! Dette er altså mange år siden og null, nada ingen forskjell på hverken CBEs innhold eller på diskusjonene som omhandler innholdet hennes. Samtidig så lurer CBE vel på hvorfor hun blir mer og mer utdatert. Et godt tips er at når følgerne ikke ser forskjell på innhold publisert denne mandagen eller for sikkert snart 10 år siden, så står det dårlig til… 20 6
Margit777 Skrevet i går, 12:28 #105958 Skrevet i går, 12:28 Stjertmeis skrev (56 minutter siden): Tenk å være så overfladisk og klein? Han er en voksen mann, med barn som nærmer seg ungdomsskolealder, men lever fortsatt etter "min pappa er sterkere enn din pappa"-mentalitet. Det er så flaut. Dette ville ikke engang kommet på lista mi over "dad goals" (hvis jeg hadde hatt en sånn liste). Edit: hentet fra LKE sin instagram, innlegg fra 4. juni i år. Så ekle de er, tar bilder liksom "under" shortsen til mor og skryter av far sin kropp. Så sykt. 9 3
Jojo345 Skrevet i går, 13:47 #105960 Skrevet i går, 13:47 Han har jo forøvrig ikke noe utdanning eller jobb, så noe må han da skryte av. Pappa er "pt". 5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå