Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kollontaj skrev (42 minutter siden):

Men CBE.no, da, hva har vært stressende i juni, da? En helg i Sverige nå nettopp? En ferie med mannen i Riga? Ser ikke noe annet jobbaktig i juni, men da var vel begge disse jobb, siden du ikke får sove og har leamus. 🧐 (nei, ikke hørt hva som forklares i podcasten)

IMG_8913.jpeg

Det er fullt forståelig at det er stressende å prøve å holde seg relevant gjennom selfier på dass, barneeksponering og se tynnest mulig ut, når man egentlig er irrelevant. En kan få leamus av mindre. 

• Liker 15
  • Nyttig 11
Skrevet

Hadde også hatt insomnia og leamus, og antakeligvis det som verre var, om jeg visste jeg måtte selge barna på some for å tjene til livets opphold.

• Liker 25
Skrevet
Kollontaj skrev (7 timer siden):

Men CBE.no, da, hva har vært stressende i juni, da? En helg i Sverige nå nettopp? En ferie med mannen i Riga? Ser ikke noe annet jobbaktig i juni, men da var vel begge disse jobb, siden du ikke får sove og har leamus. 🧐 (nei, ikke hørt hva som forklares i podcasten)

IMG_8913.jpeg

Hvis hun i podkasten nevner hvor hun var i Sverige, uten å opplyse om at det er reklame, så har både hun og Guri Schanke brutt markedsføringsloven... igjen!

@Felis eller andre som lytter?

• Liker 8
Skrevet

Brudebildene mannen la ut. Det er en helt annen kvinne. På 15 år har hun filtrert seg til en ny dame. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Xstrella skrev (6 timer siden):

Brudebildene mannen la ut. Det er en helt annen kvinne. På 15 år har hun filtrert seg til en ny dame. 

Helt vanvittig forskjell fra fotballfrue til filterfrue, 🙃

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvem er dette?🤣

Ser heller ikke noe til krøllene til lke så det er vel permanent😅 ingen av barna hans har krøller heller. 

Screenshot_20250620_103318_Instagram.jpg

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Jojo345 skrev (3 timer siden):

Hvem er dette?🤣

Ser heller ikke noe til krøllene til lke så det er vel permanent😅 ingen av barna hans har krøller heller. 

Screenshot_20250620_103318_Instagram.jpg

Ligner jo veldig på dette (sjekket akkurat bilder på mobilen fra 15 år tilbake; jeg ligner meg selv. )

IMG_8923.jpeg

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Hun har fikset på mye. 

• Liker 3
Skrevet
Kollontaj skrev (6 timer siden):

Ligner jo veldig på dette (sjekket akkurat bilder på mobilen fra 15 år tilbake; jeg ligner meg selv. )

IMG_8923.jpeg

Det nederste bildet er pinlig å se på. Her er  alt helt forvrengt av filtre. Hun ser det ikke selv eller er hun bare stolt av det? 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Surikatt skrev (1 time siden):

Det nederste bildet er pinlig å se på. Her er  alt helt forvrengt av filtre. Hun ser det ikke selv eller er hun bare stolt av det? 

Jeg tror hun har et helt forvrengt bilde av hvordan hun faktisk ser ut. Når dagene består i en lang rekke selfies i diverse posisjoner, hvor det ene er mer filtrert og tilgjort enn det andre så er det kanskje ikke så rart. Hun vet nok knapt hvem hun selv er.

Trist for barna å oppleve en mor som er så lite fornøyd med sitt eget utseende.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Surikatt skrev (3 timer siden):

Plastikk syndrom

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...