Isild Skrevet 8. juni #105821 Skrevet 8. juni Surikatt skrev (1 time siden): Trening er en ting men å stadig stå og posere i heiser og på toaletter med barna til stede er helt merkelig. Jeg skjønner hun lever av dette men nå er barna med hele tiden. Er dette vanlig blant voksne folk? Jeg kjenner ingen godt voksne som holder på sånn, og iallefall ikke sammen med barna sine. Det er vel mer vanlig at tenåringsjenter og venninner i 20-årene "strike a pose" her og der. 14 5
krympeline Skrevet 8. juni #105822 Skrevet 8. juni Og var hun i frokostsalen i kun trenings-bh? Hun er så utidig og harry. 16 7
CityCityBangBang Skrevet 8. juni #105823 Skrevet 8. juni krympeline skrev (3 timer siden): Og var hun i frokostsalen i kun trenings-bh? Hun er så utidig og harry. Uff - det er i så fall særdeles usmakelig og respektløst overfor andre gjester og hotellet. 🙈 6 4
loffen Skrevet 9. juni #105824 Skrevet 9. juni Sikkert også iført mørk tights sånn at svetten i skrittet ikke synes så godt. 🤢 7
Xstrella Skrevet 9. juni #105825 Skrevet 9. juni Hvorfor løper ikke denne sterk og atletisk damen flere løp? Hun burde jo virkelig skinne i slike løp så god som hun er. 14
hvaduikkeser Skrevet 9. juni #105826 Skrevet 9. juni Xstrella skrev (1 time siden): Hvorfor løper ikke denne sterk og atletisk damen flere løp? Hun burde jo virkelig skinne i slike løp så god som hun er. Da kan jo folk se at dama ikke er naturlig full av filter🤷♀️ Eller så er det fordi hun er så opptatt. Tidsklemma som alle influencere er så godt kjent med. 10 2
Margit777 Skrevet 9. juni #105827 Skrevet 9. juni CityCityBangBang skrev (11 timer siden): Uff - det er i så fall særdeles usmakelig og respektløst overfor andre gjester og hotellet. 🙈 Ja, og trekker inn magen så det ser ut som hun går rundt med ubehandlet brokk. 10 2
Stargaze Skrevet 9. juni #105828 Skrevet 9. juni CityCityBangBang skrev (12 timer siden): Uff - det er i så fall særdeles usmakelig og respektløst overfor andre gjester og hotellet. 🙈 Det vitner også om svært lav sosial intelligens. Viktigere å vise seg frem enn å oppføre seg blant folk. 17 9
Xstrella Skrevet 9. juni #105829 Skrevet 9. juni hvaduikkeser skrev (2 timer siden): Da kan jo folk se at dama ikke er naturlig full av filter🤷♀️ Eller så er det fordi hun er så opptatt. Tidsklemma som alle influencere er så godt kjent med. Det så vi på kompani Lauritzen. Damen der var ikke lik damen på snapchat. 13
irevin Skrevet mandag kl 19:17 #105830 Skrevet mandag kl 19:17 Xstrella skrev (12 timer siden): Hvorfor løper ikke denne sterk og atletisk damen flere løp? Hun burde jo virkelig skinne i slike løp så god som hun er. Det er antakelig for det hun ikke kommer til å hevde seg med spesielt gode tider ift treningsmengde og «forventninger». Forklaringen er veldig enkel; mangel på restitusjon og riktig ernæring ift treningsmengde. Hun trener kun for å ikke legge på seg og er livredd kalorier. 14 9
cerruti Skrevet mandag kl 19:39 #105831 Skrevet mandag kl 19:39 Jeg fikk opp et klipp hvor Guri og CBE snakker om å bruke hatt, hvor de tilsynelatende er så - ja, jeg finner ikke ordet - det er bare så til de grader tilgjort og merkelig hvordan to godt voksne kvinner kan sitte og fjase over svada og kalle det jobb. Jeg undres igjen over hvem det er som lytter til dette? 29 1
Isola2 Skrevet mandag kl 20:25 #105832 Skrevet mandag kl 20:25 cerruti skrev (45 minutter siden): Jeg fikk opp et klipp hvor Guri og CBE snakker om å bruke hatt, hvor de tilsynelatende er så - ja, jeg finner ikke ordet - det er bare så til de grader tilgjort og merkelig hvordan to godt voksne kvinner kan sitte og fjase over svada og kalle det jobb. Jeg undres igjen over hvem det er som lytter til dette? Caroline legger jo ut at hun synes egen podcast er sååå bra at hun hører på den selv. Utover det…en og annen blodfan, familie og tante heldige kaffekopp!? 19
Kollontaj Skrevet mandag kl 21:10 #105833 Skrevet mandag kl 21:10 cerruti skrev (1 time siden): Jeg fikk opp et klipp hvor Guri og CBE snakker om å bruke hatt, hvor de tilsynelatende er så - ja, jeg finner ikke ordet - det er bare så til de grader tilgjort og merkelig hvordan to godt voksne kvinner kan sitte og fjase over svada og kalle det jobb. Jeg undres igjen over hvem det er som lytter til dette? Aner ikke, men hørte et klipp på IG her om dagen, var ikke om stråhatter, men jeg skjønte faktisk ikke hva de snakket om, var så usammenhengende, bare babbel. 😆 14 1
cerruti Skrevet tirsdag kl 14:11 #105834 Skrevet tirsdag kl 14:11 Og nå skal det fikses på tennene igjen? -For ente gang? Godt det kan bli sponset da… Åpenbart svært misfornøyd med seg selv når det meste må fikses… Veldig synd med signalene som sendes til neste generasjon. 6
ChickNorris Skrevet tirsdag kl 20:48 #105835 Skrevet tirsdag kl 20:48 Med mitt anti-influenser filter på, tolker jeg det som: Bli ustoppelig Stopp opp i hvert speil. Jobb hardt med (do-) selfies. Eksponer barna dine konstant. Løft og tilt bekkenet. Drøm større (💋🍒🍑). Løp fra alle ubehagelige kommentarer. Fyll på med masse proteinpulver. Velg disiplin over motivasjon – følelser er flyktige, likes er for alltid. Visualiser hva du vil ha (i speilbildet ditt). Gå for det. Hvil i trygg visshet om at det siste innlegget med barna dine ruller verden rundt og når ALLE som vil se - DET er investering. Blokker alle distraksjoner – som UNICEFs anbefalinger om barns rett til privatliv. Omfavn all publisitet – alt tjener deg. Bygg et liv som i hvert fall SER bra ut – med korrekt vinkel, lys og skygge. 22 13
Snødronninga Skrevet tirsdag kl 21:06 #105836 Skrevet tirsdag kl 21:06 ChickNorris skrev (13 minutter siden): Med mitt anti-influenser filter på, tolker jeg det som: Bli ustoppelig Stopp opp i hvert speil. Jobb hardt med (do-) selfies. Eksponer barna dine konstant. Løft og tilt bekkenet. Drøm større (💋🍒🍑). Løp fra alle ubehagelige kommentarer. Fyll på med masse proteinpulver. Velg disiplin over motivasjon – følelser er flyktige, likes er for alltid. Visualiser hva du vil ha (i speilbildet ditt). Gå for det. Hvil i trygg visshet om at det siste innlegget med barna dine ruller verden rundt og når ALLE som vil se - DET er investering. Blokker alle distraksjoner – som UNICEFs anbefalinger om barns rett til privatliv. Omfavn all publisitet – alt tjener deg. Bygg et liv som i hvert fall SER bra ut – med korrekt vinkel, lys og skygge. Eller BLOKKER alt som har et snev av kritikk i seg. Det ønskes kun skryt, ros og innholdsløse spørsmål som: "Hvor er liplineren fra?" 18
Snødronninga Skrevet tirsdag kl 21:19 #105837 Skrevet tirsdag kl 21:19 (endret) Er det meningen at vi skal tro at dette bildet er fra hjemmet deres? Det er samme stil, men dette er et annet hus. Vet hun har behov for å pynte på sannheten når det gjelder utseende, men trodde ikke det gjaldt hus og interiør også. https://www.snapchat.com/add/carobergeriksen Endret tirsdag kl 21:24 av Snødronninga 17 6
Kollontaj Skrevet tirsdag kl 21:21 #105838 Skrevet tirsdag kl 21:21 Fy fela, når jeg ser sånt bullshit og selv om jeg sitter og jobber nå; så sjukt glad jeg er for å ha en meningsfull jobb. 😳 13 6
Rev. Revenge Skrevet tirsdag kl 23:42 #105839 Skrevet tirsdag kl 23:42 Når det gjelder den memen...attehvafforno? Ble det for mye vin, siden daglig leder åpenbart tror det passer? For å si det som en kollega fra samme distrikt: Berg Eriksen lider ikke akkurat av selvinnsikt. 12
Vålull Skrevet tirsdag kl 23:44 #105840 Skrevet tirsdag kl 23:44 Føler typen er sykt streng. At han skal man ikke kødde med på gata😂 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå