Kollontaj Skrevet 7. juni #105801 Skrevet 7. juni Så gøy for barn at alle som vil vet hva de har gjort på fritida si. 😅 14
Maijuni Skrevet 7. juni #105802 Skrevet 7. juni Hva har skjedd med håret til mannen? Har han startet å bruke tupé/parykk? 10
Sinccis Skrevet 7. juni #105803 Skrevet 7. juni Maijuni skrev (6 minutter siden): Hva har skjedd med håret til mannen? Har han startet å bruke tupé/parykk? Hentesveis. 7
Jojo345 Skrevet 7. juni #105804 Skrevet 7. juni Sinccis skrev (53 minutter siden): Hentesveis. Han så gal ut med hårbånd på hyrox 😅😅 fikk enda høyere panne Og permanenten, så flaut 7
Kollontaj Skrevet 7. juni #105805 Skrevet 7. juni Har vel litt naturlig fall i håret, kanskje bare latt det ta overhånd? Nekter å tro at en mann på godt over førti har tatt permanent. 😆 4
Frisk Frosk Skrevet 7. juni #105806 Skrevet 7. juni Rev. Revenge skrev (8 timer siden): Jeg ble blokkert av den lokale neglepynteren i Særp da jeg spurte om hvor mye selskapet hennes betalte for skjult reklame /spons og barneeksponering. Det ville ikke neglepynteren svare på. Veldig profesjonelt. Ler ennå Å svare på det ville jo være å innrømme lovbrudd, og det er de ikke tøffe nok til. Det endrer ikke faktum ta de villig begår lovbrudd, til og med betaler for å få bli skyldig i lovbrudd 😂 Latterlig at voksne personer og bedriftseieren avslører seg selv så til de grader- 11
Frisk Frosk Skrevet 7. juni #105807 Skrevet 7. juni Kollontaj skrev (12 minutter siden): Har vel litt naturlig fall i håret, kanskje bare latt det ta overhånd? Nekter å tro at en mann på godt over førti har tatt permanent. 😆 Da jeg så bildet du har lagt ut tenkte jeg "Hvem er den dama han holder rundt, for det er i hvert fall ikke CBE?". Det er i hvert fall ikke den avataren som de stadig legger ut nå, hun som filtreres og poseres tidvis sykelig tynn. 15 1
Surikatt Skrevet 7. juni #105808 Skrevet 7. juni Hun oppdrar ungene til å tro det er normalt å filme/ta selfier i heiser. På toaletter og i bilen. Det er skikkelig pinlig å se. Hadde jeg gjort det med mine barn til stede ville de øyeblikkelig bedt meg slutte og legge bort telefonen. 23 5
CityCityBangBang Skrevet 7. juni #105809 Skrevet 7. juni (endret) Slettet. Har ingenting med trådens intensjon å gjøre. Endret 8. juni av CityCityBangBang Slettet eget innlegg.
Kollontaj Skrevet 7. juni #105811 Skrevet 7. juni «Morsom» reel med datter er også denne gangen hentet fra Tik Tok. Kreativt. 6
gladidag Skrevet 8. juni #105812 Skrevet 8. juni Hva med at alle slutter å følge på snap??? Mindre penger i kassa… mindre eksponering?? 19 5
Jojo345 Skrevet 8. juni #105813 Skrevet 8. juni gladidag skrev (8 timer siden): Hva med at alle slutter å følge på snap??? Mindre penger i kassa… mindre eksponering?? Ser aldri på snaps, instagramfeed eller hører på podcasten! 9 4
Kollontaj Skrevet 8. juni #105814 Skrevet 8. juni (endret) gladidag skrev (9 timer siden): Hva med at alle slutter å følge på snap??? Mindre penger i kassa… mindre eksponering?? Så Snap for første gang en gang forrige uke, skjer ikke igjen. Sjekket egentlig for å se omfanget av barne-eksponering. Ellers: aldri. Hørt podcast nesten en halv episode en gang. Aldri igjen. Greit å ha litt grunnlag for det man har en mening om, selv om jeg ikke akkurat skriver mye om podcasten. Så ikke syngeprogrammet, kokkeprogrammet eller Kompani (jo en halv episode, men CBE var jo nesten ikke med), så min kritikk dreier seg (stort sett, men håret til LKE er ikke akkurat seriøs kritikk) om systematisk bløffing på flere områder (f.eks. reklame og annet content), samt barne-eksponering. Endret 8. juni av Kollontaj 11 5
Snødronninga Skrevet 8. juni #105815 Skrevet 8. juni gladidag skrev (10 timer siden): Hva med at alle slutter å følge på snap??? Mindre penger i kassa… mindre eksponering?? Når jeg sjekker snap, er det alltid via nett-versjonen, uten innlogging. Da ser jeg aldri reklame, men jeg er usikker på om det har noe å si. 5
Rev. Revenge Skrevet 8. juni #105816 Skrevet 8. juni Følger faktisk ingen på snap, bruker ikke tiktok. Følger heller ikke på insta, men en sjelden gang kikker jeg innom kontoene deres for å gjøre meg opp en egen mening. Unngår barna. Det er også første gang jeg har kommentert hos en samarbeidspartner bare for å se hva som skjer, jeg var tilfeldigvis ikke den eneste. Som bedriftseier selv, kunne jeg aldri finne på å opptre så useriøst som å blokkere potensielle kunder fremfor å vise integritet og gi et meningsfylt svar man kanskje ikke liker. Så når ei litta neglebutikkeier i Særp ikke liker spørsmålene hun får og bare vil ha skryt, regnbuer og enhjørninger i kommentarfeltet så har butikken utspilt sin rolle og avslørt sine verdier. Jeg kunne likegodt ha lagt igjen en kommentar på Trustpilot med "Godtar thinspo og seksualiserte bilder av mor ved siden av massiv eksponering av barns privatliv. Liker ikke spørsmål om verdier. Styr unna", men har ikke tenkt på det før nå. 19 8
gladidag Skrevet 8. juni #105817 Skrevet 8. juni Snødronninga skrev (2 timer siden): Når jeg sjekker snap, er det alltid via nett-versjonen, uten innlogging. Da ser jeg aldri reklame, men jeg er usikker på om det har noe å si. Visste ikke at det var mulig? holder meg unna alle snappere m gul stjerne😅 Jeg kikker òg innom insta iblant, og det er direkte flaut sånn som de holder på😳 utseendefokuset er hinsides, og eksponering av tweensa er ille. Og filter/redigeringa er jo sprø. Influenser «yrket» bør få et strengere regelverk og bli sjekket mer. 14
Isild Skrevet 8. juni #105818 Skrevet 8. juni Frisk Frosk skrev (16 timer siden): Da jeg så bildet du har lagt ut tenkte jeg "Hvem er den dama han holder rundt, for det er i hvert fall ikke CBE?". Det er i hvert fall ikke den avataren som de stadig legger ut nå, hun som filtreres og poseres tidvis sykelig tynn. Så flott hun var på dette bildet. Det er fra den tiden der iallefall jeg trodde at hun/de skulle velge utvikle blogg og influencerkarrieren i takt med at de gikk inn i en ny æra i livet sitt. Jeg trodde de skulle gå for skjerming av barna, og seriøsitet og kvalitet ift innhold. Men så har de satset på det fjortissbloggerne holdt med i 2010 i stedet: doselfier, trutmunn, filter, sint og barnslig på nett - og helt ukritisk eksponering av hva enn som selger (i deres tilfelle barna) 17 3
irevin Skrevet 8. juni #105819 Skrevet 8. juni En natt el maks to netter i Skien og trening må til ! Er det krise å droppe en økt? Hun er ingen toppidrettsutøver. Stå sånn «pose» i heisen med ene barnet som ser på henne er bare kvalmt. Det er altså så voldsomt kropp og utseendefokus at jeg fatter ikke at dette ikke blir regulert mere 22 9
Surikatt Skrevet 8. juni #105820 Skrevet 8. juni irevin skrev (57 minutter siden): En natt el maks to netter i Skien og trening må til ! Er det krise å droppe en økt? Hun er ingen toppidrettsutøver. Stå sånn «pose» i heisen med ene barnet som ser på henne er bare kvalmt. Det er altså så voldsomt kropp og utseendefokus at jeg fatter ikke at dette ikke blir regulert mere Trening er en ting men å stadig stå og posere i heiser og på toaletter med barna til stede er helt merkelig. Jeg skjønner hun lever av dette men nå er barna med hele tiden. Er dette vanlig blant voksne folk? 14 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå