Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Cissacissa skrev (11 timer siden):

Han har tatt permanent. For real… 🫣

Kjenner flere gutter/menn som har gjort det de siste årene, så det er nok relativt vanlig nå. (Alle jeg kjenner er riktignok enten 14 år eller homofile da😂). 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet
neon_sun skrev (44 minutter siden):

Kjenner flere gutter/menn som har gjort det de siste årene, så det er nok relativt vanlig nå. (Alle jeg kjenner er riktignok enten 14 år eller homofile da😂). 

Eller i ferd med å bli skallet, og må ha mer fluff 😁

• Liker 5
Skrevet

Kanskje noen kan spørre Caroline om en tutorial på hvordan hun krøller hans. Det er det sikkert SÅ mange som har spurt om 🤭

• Liker 12
Skrevet
Jojo345 skrev (2 timer siden):

Er det sant? Ut i fra gamle bilder ser det ikke ut som han har krøller. Antar det er for å dekke pannen sin

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS58c6MQpjf_Ua-T_POlFapQiiyIbjH1G7Wh7MIQxXHRg&s

Det tror jeg og. Han hadde en rant mot se og hør da de trykket et bilde av han og mente det var photoshoppa…for han så jo absolutt ikke slik ut…

• Liker 10
Skrevet (endret)

Hagefest måtte være en kald affære for istappen Caroline Berg Eriksen. Mange har langermete plagg og jakker, mens frua selvfølgelig må ha på seg noe ermeløst. Jakke, hva er det? (baserer info'en på det Guri har delt også)

Jeg vet at dette forslaget er helt borti natta, men hva med å ta noen uhøytidelige og laid back bilder fra festen? Siste innlegg viser Caroline sammen med Guri og Kim Wigaard. Her er det to stk som ikke bryr seg om vinkling og posering, og en som konsekvent må posere på en viss måte.  H v er   e n e s t e   g a n g. 

Hvem kommer best ut av det? Ikke den som er stiv og oppstil i alle fall. Det smiles, men alle som har fått med seg hva CBE er besatt av, vet at dette absolutt ikke er et øyeblikksbilde. Det er et jeg-er-nødt-til-å-posere-fra-venstresiden-med-min-sylskarpe-profil-og-bloggerfot-for-å-se-best-mulig-ut bilde. Det er det det er. CBE leverer aldri noe ekte, og jeg synes det er rart at hun påstår hun står så trygt i seg selv, når hun aldri klarer å slippe kontrollen. 

Du ser ikke best mulig ut, når du oppfører deg som en selvbevisst fanatiker Caroline! 

Hilsen en som er oppover ørene drittlei det kunstige, hysteriske utseendefokuset og "perfeksjonismen". 

https://www.instagram.com/p/DKaOcnvtZYP/?img_index=1

IMG_0643.jpeg

Endret av Snødronninga
Bilde med link
  • Liker 11
  • Nyttig 17
Skrevet
Stjertmeis skrev (21 timer siden):

Da er årsregnskap til Athlete Excel AS (som er under oppløsning) levert. Årsregnskapet viser en inntekt på beskjedne kr 102 935. Resultat før skatt var på kr 6 515.

Er hvert fall ikke derfra de får til salt i grøten! 

Blir spennende å se Treasures AS sitt regnskap når det er levert.

For 2023 hadde de halvert både omsetning og kundefordringer sammenlignet med 2022, og måtte spise av opptjent egenkapital for å dekke underskuddet. 

Det er Treasures AS som eier 60% av Athlete Excel, ikke LKE selv underlig nok. Ikke selvstendig på en flekk der altså. Ser fram til regnskapene kommer for alle disse underselskapene de har opprettet eller er medeier i. Det er en brokete bukett. Om LKE får lønna si gjennom Get FIT, om det utbetales lønn i det hele tatt eller om evt overskudd brukes til å finansiere lønna hans i Treasures AS. Og hva gjør egentlig Treasures Publishing??

De registrerte Treasures som konsern i 2023, noe som gir dem anledning til å føre tap på evt underselskap på Treasures og skrive det av på skatten. Antar at det også er for å skille mellom hva CBE og LKE bidrar med inn i driften, og at LKE kan kjøre prosjektene sine på trynet uten at det går ut over CBE. Det burde de ha klart i Netfit, men der ville CBE ha kontroll over instakontoen. Et åpenbart kræsj mellom hennes poseringsbehov for hennes kvinnelige følgere og LKEs stadige bytte mellom smale idretter mest rettet mot menn. 

Hva med å ordne seg et enkeltmannsforetak eller et eget AS, og så jobbe for timer/stillingsbrøk hos Treasures Lars Kristian? Det er helt vanlig at kone og mann han hver sin arbeidsgiver sånn der ute i verden altså. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

LKE har funnet en forskningsartikkel som hevder at isbading har null effekt. Jeg aner ikke om isbading har effekt eller ikke, men jeg hørte en halv podcastepisode hvor hovedinntektskilden hans skrøyt isbading opp i skyene. Og hun har jo sin morgenrutine med å duppe fjeset i isvann. 

Det er greit å være uenig innad i ekteskapet, men jeg synes ofte han gjør narr av ting som opptar fruen hans. Da hun lanserte egen undertøyskolleksjon presterte han å uttale på kamera at han dreit i undertøy, blant annet. Nå prøver hun å slå seg opp som podcastvert med fokus på... Kanskje "fokus" blir feil ord, de episodene er fullstendig uten mål og mening. Men de snakker i hvert fall mye om helse og skjønnhetstips. Det må jo unektelig være litt kjipt når din partner, både i livet og foreninger, går ut og dementerer det du sier. Er det for å ødelegge, eller hører han bare ikke på episodene til sin kone? (kan forstå om han dropper dem, men igjen, hun er hans kone og hovedinntektskilde, han burde vært hennes største fan)

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet

Jeg lurer på hvem det er som hører på podcasten jeg. Det kan ikke være mange. Så rart at de fortsetter. 

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
cerruti skrev (52 minutter siden):

Jeg lurer på hvem det er som hører på podcasten jeg. Det kan ikke være mange. Så rart at de fortsetter. 

Ser den ligger på plass 236 på podtoppen. Ca 2000 streams i uke 21. 1700 unike enheter.

Viktig at forumet og vi ikke bidrar til streams

Endret av Jojo345
  • Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Cissacissa skrev (16 timer siden):

Han har tatt permanent. For real… 🫣

What?!? 😂😂😂

• Liker 4
Skrevet

Er ikke overrasket over at LKE tar permanent når DATTEREN har rapunzel. OMG! Jeg håper og ber om at hun virkelig henviser til Disney prinsessen og ikke extensions😮‍💨

• Liker 3
Skrevet

Det er tydeligvis noen som finner henne inspirerende - og det er jo hyggelig for henne.

Kommentar til innlegg på IG fra Riga der hun vandrer i gamlebyen.

https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/?hl=nb

image.thumb.png.917d3cd6bd89c6053c7a8b0276004a83.png

Må bare innrømme at jeg ser det litt annerledes - men alle har rett til sin mening. 🙂

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
CityCityBangBang skrev (14 minutter siden):

Det er tydeligvis noen som finner henne inspirerende - og det er jo hyggelig for henne.

Kommentar til innlegg på IG fra Riga der hun vandrer i gamlebyen.

https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/?hl=nb

image.thumb.png.917d3cd6bd89c6053c7a8b0276004a83.png

Må bare innrømme at jeg ser det litt annerledes - men alle har rett til sin mening. 🙂

Nå lo jeg så høyt at jeg fikk den hostekula 😂

Gikk inn på den brukerens konto, og forstår kanskje hvorfor vedkommende mener det hun mener, for innholdet der er like innholdsløst, stivt posert og tilsynelatende tomt for både faktisk innhold og formål som det bruker å være på CBEs kanaler.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Frisk Frosk skrev (56 minutter siden):

Nå lo jeg så høyt at jeg fikk den hostekula 😂

Gikk inn på den brukerens konto, og forstår kanskje hvorfor vedkommende mener det hun mener, for innholdet der er like innholdsløst, stivt posert og tilsynelatende tomt for både faktisk innhold og formål som det bruker å være på CBEs kanaler.

Og det mest skremmende er at for noen så er altså dette selve (meningen med) livet....... 😱 Hjelpes meg!!!!

• Liker 6
  • Nyttig 4
Annonse
Skrevet

Jøye! Har sjekket snappen til CBE for første gang. 😬 Er jo kun skrytemeldinger fra andre? 😳 Her var det null og niks av verdi, ingenting man må få med seg. Stort sett det samme som på IG, bare mer skryt. Barne-eksponering der også. Ufattelig at folk gidder følge. At nesten 2000 hører på podcasten er også ufattelig, den vil jeg kun anbefale til noen jeg vil vondt. 😆

• Liker 7
  • Nyttig 8
Skrevet
Kollontaj skrev (7 timer siden):

Jøye! Har sjekket snappen til CBE for første gang. 😬 At nesten 2000 hører på podcasten er også ufattelig, den vil jeg kun anbefale til noen jeg vil vondt. 😆

Kanskje så mange hører på ene og alene for å faktisk høre hvor innholdsløs den podcasten er? Jeg har hørt en kvart episode, da orka jeg ikke mer av påtatt latter, barnestemme og fjolleri værre en fjortiser. Innholdet husker jeg ikke em gang annet enn at det ikke appelerte til meg. Tror den handlet om at CBE alltid kommer for sent hvor enn hun skal. TRAGISK å høre på ! Oser ikke «akademiker» av henne. Så stylet for en podcast ingen ser i tillegg…

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Felis skrev (17 timer siden):

LKE har funnet en forskningsartikkel som hevder at isbading har null effekt. Jeg aner ikke om isbading har effekt eller ikke, men jeg hørte en halv podcastepisode hvor hovedinntektskilden hans skrøyt isbading opp i skyene. Og hun har jo sin morgenrutine med å duppe fjeset i isvann. 

Det er greit å være uenig innad i ekteskapet, men jeg synes ofte han gjør narr av ting som opptar fruen hans. Da hun lanserte egen undertøyskolleksjon presterte han å uttale på kamera at han dreit i undertøy, blant annet. Nå prøver hun å slå seg opp som podcastvert med fokus på... Kanskje "fokus" blir feil ord, de episodene er fullstendig uten mål og mening. Men de snakker i hvert fall mye om helse og skjønnhetstips. Det må jo unektelig være litt kjipt når din partner, både i livet og foreninger, går ut og dementerer det du sier. Er det for å ødelegge, eller hører han bare ikke på episodene til sin kone? (kan forstå om han dropper dem, men igjen, hun er hans kone og hovedinntektskilde, han burde vært hennes største fan)

Så flink han er!

• Liker 9
Skrevet

😂 nå lo jeg høyt her. Bløffedronninga! Integritet! 🤣

IMG_8784.jpeg

• Liker 9
  • Nyttig 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...