Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
neon_sun skrev (13 timer siden):

Hun prøver å formidle hvor tynn hun er, selvsagt. Se hvordan jakken er dandert slik at den viser buksekanten som står en halv cm ut fra kroppen og hånden som tilfeldigvis er plassert der for å rette fokus...

Lurer litt på hvilken buksemodell som er favoritten med stor glippe rundt midjen og som ellers holder seg oppe.

Jeg tilter av sigende bukser jeg må dra opp hele tiden når de ikke sitter der de skal sitte: rundt livet.

• Liker 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet
neon_sun skrev (15 timer siden):

Hun prøver å formidle hvor tynn hun er, selvsagt. Se hvordan jakken er dandert slik at den viser buksekanten som står en halv cm ut fra kroppen og hånden som tilfeldigvis er plassert der for å rette fokus...

En halv cm? Det må nå minst være 3-4 cm. Ser ut som alle buksene hennes er for store i livet. Det er kanskje ønskelig for å se tynn ut, ellers kan hun jo bare kjøpe klær for tenåringer. 

• Liker 9
Skrevet (endret)

Det finnes nok dessverre ikke bukser som passer Carolinebergeriksenno, det må vi nok bare innse. Kjipt for henne, men siden hun ikke vet om det: belter er genialt. 

Må forresten si at innholdet fra Riga er like kjedelig som hjemme: do, pizza og løping. Herlighet så lite kreativt! 

Endret av Kollontaj
  • Liker 21
Skrevet

What, er de i Riga og ikke hjemme? Ja nå ble jeg riktig så inspirert. :sovnet:

• Liker 10
Skrevet

Og vaser rundt i gamlebyen i trenings-bh. Ikke mye respektfullt spør du meg. 

• Liker 18
  • Nyttig 4
Skrevet
Kollontaj skrev (1 time siden):

Det finnes nok dessverre ikke bukser som passer Carolinebergeriksenno, det må vi nok bare innse. Kjipt for henne, men siden hun ikke vet om det: belter er genialt. 

Må forresten si at innholdet fra Riga er like kjedelig som hjemme: do, pizza og løping. Herlighet så lite kreativt! 

Riga?!? Uten noen form for kulturell appropriasjon a la Paris med tverrstripet genser og alpelue, baguette og sykkel?!? Nei å nei og hva fanden, nå står ikke verden til påske altså ...

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Hunter7 skrev (2 timer siden):

Riga?!? Uten noen form for kulturell appropriasjon a la Paris med tverrstripet genser og alpelue, baguette og sykkel?!? Nei å nei og hva fanden, nå står ikke verden til påske altså ...

Jeg tror det er fordi det er vanskelig å være kvinne med bart og folkedrakt og bli tatt alvorlig med selfien fra dass. Tysk bart, Stalin-bart, russer-bart, og et babushka-skaut. Det er også nokså komplisert å bære feit bondekost under armen som en fransk baguette, med mindre det er den svarte rugbrødtypen rupjmaize.

Ikke rart det ble italiensk pizza i Riga.

Endret av Rev. Revenge
  • Liker 18
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg har vært i Riga flere ganger og dævven: der var det mange elegant kledde damer. Ikke trenings-BH stil! 

• Liker 15
Skrevet
Melkebart1 skrev (På 28.5.2025 den 17.41):

Og se hvordan hun betrakter seg selv. Greit å like deg selv, men det ser jo bare rart ut. 
Hun har overhodet ikke bruk for å gjøre seg til, men det er vel usikkerhet som ligger i bunn. Higen etter å være den perfekte kvinne. 

Blir sikkert rapportert, men innholdet er rett og slett hjernedødt. Ok, de er i Riga, men jeg har sett mer av hennes kropp, lepper, hår og messing om hudpleie enn selve Riga. Forstår virkelig ikke hva den dama formidler jeg? Hennes verden er langt fra malen. Tenk den dagen hun våkner….

• Liker 21
  • Nyttig 3
Skrevet
irevin skrev (27 minutter siden):

Blir sikkert rapportert, men innholdet er rett og slett hjernedødt. Ok, de er i Riga, men jeg har sett mer av hennes kropp, lepper, hår og messing om hudpleie enn selve Riga. Forstår virkelig ikke hva den dama formidler jeg? Hennes verden er langt fra malen. Tenk den dagen hun våkner….

POV: influencerkvinne, snart 40, føler seg fresh og sexy kun 10 dager i måneden. 

(Nei, jeg har ikke tenkt å høre.) 

IMG_8757.jpeg

• Liker 14
Skrevet
CityCityBangBang skrev (På 29.5.2025 den 22.28):

Men hvorfor????? Hva ønsker du å formidle???? At de har fine toalettfasiliteter i Riga også? 😖

image.png.b651fb9951641253be0edb4f6cb9552c.png

Dette er sikkert off topic - men hvorfor er hun og mange andre så blanke i ansiktet? Hva er poenget og hva bruker de? Der ser jo bare rart ut? 

• Liker 12
Skrevet
Kollontaj skrev (18 minutter siden):

POV: influencerkvinne, snart 40, føler seg fresh og sexy kun 10 dager i måneden. 

(Nei, jeg har ikke tenkt å høre.) 

IMG_8757.jpeg

Jesus Kristiansen 🫣

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet
Justlooking skrev (25 minutter siden):

Dette er sikkert off topic - men hvorfor er hun og mange andre så blanke i ansiktet? Hva er poenget og hva bruker de? Der ser jo bare rart ut? 

Det er vel blankt flere steder der er jeg redd... 🧐

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet

Følg meg gjerne!

Kilde: Storynavigation.com 

Screenshot_20250531_000406_Chrome.jpg

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet
irevin skrev (2 timer siden):

Det er vel mer et spørsmål om hvis enn når? 🤷‍♀️

• Liker 14
Skrevet
Justlooking skrev (1 time siden):

Dette lurer jeg også på! Nå er det visst 'in' å se helt fet ut i trynet og de kaller det 'glød'.

Takke meg til matt pudder og mindre svett utseende.

Hilsen gamla.

• Liker 16
  • Nyttig 5
Skrevet

Glød ja, det er et influenserord for blank. Eller glowy, som de også liker å si. 🤭

• Liker 9
Skrevet
~ Ada ~ skrev (12 timer siden):

Følg meg gjerne!

På do? 😅

• Liker 8
Skrevet
~ Ada ~ skrev (12 timer siden):

Følg meg gjerne!

Ja det frister, hvis man inspireres av do-selfies....

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...