CityCityBangBang Skrevet 16. mai #105461 Skrevet 16. mai Kollontaj skrev (34 minutter siden): Her betyr aktuell bare at det er noe hun holder på med nå, ikke at podcasten er aktuell. ☺️ Nettopp. Så de kunne like gjerne skrevet at det var litt tørke i oppdragene for tiden... 🥴 6
Lopploella Skrevet 17. mai #105462 Skrevet 17. mai Det har skjedd mye med det ansiktet ja. https://www.vg.no/rampelys/i/k7M2k/fotballfrue-granskes-av-helsedirektoratet-etter-alkoholomtale 10
Sinccis Skrevet 17. mai #105463 Skrevet 17. mai Lopploella skrev (12 timer siden): Det har skjedd mye med det ansiktet ja. https://www.vg.no/rampelys/i/k7M2k/fotballfrue-granskes-av-helsedirektoratet-etter-alkoholomtale Har nok skjedd en del kosmetiske inngrep, i tillegg til at hun er eldre. Men, å poste for eksempel dette bildet og si at man aldri bruker filter… 😅 19 7
hvaduikkeser Skrevet 17. mai #105464 Skrevet 17. mai Sinccis skrev (4 minutter siden): Har nok skjedd en del kosmetiske inngrep, i tillegg til at hun er eldre. Men, å poste for eksempel dette bildet og si at man aldri bruker filter… 😅 Tenk å ha så komplekser over øya sine at hun dekker hele det ene øyet på stort sett alle bilder. 16
Margit777 Skrevet 17. mai #105465 Skrevet 17. mai Sinccis skrev (10 minutter siden): Har nok skjedd en del kosmetiske inngrep, i tillegg til at hun er eldre. Men, å poste for eksempel dette bildet og si at man aldri bruker filter… 😅 Eller så suger bildene til iphone. Kunne vært tatt i 2010 med den kamerakvaliteten. 8
Lopploella Skrevet 17. mai #105466 Skrevet 17. mai (endret) Veldig sjelden at aldring medfører tredobbelt så store lepper i hvert fall. Det er vel heller tvert om, at leppene mister litt volum etterhvert. Endret 18. mai av Lopploella 22 13
Melkebart1 Skrevet 18. mai #105467 Skrevet 18. mai Lopploella skrev (9 timer siden): Veldig sjelden at aldring medfører tredobbelt så store lepper i hvert fall. Det er vel heller hvert om, at leppene mister litt volum etterhvert. Enig! Er på samme alder selv, og vi blir eldre, huden endrer struktur enten vi vil eller ei. Dette bildet til høyre, er lagt ut fra podcasten Til Niklas Baarli og Benjamin Silseth 2.april i fjor. Sånn ser hun ut naturlig på kamera. At hudens struktur viskes ut på hennes egne bildet, må ha noe med filterbruk å gjøre. Jeg har en iphone, som nevnt over ang bildekvalitet, men jeg blir IKKE sånn😅 Ikke får jeg større lepper heller. Noe er skjedd med det fjeset, og det har ikke med isbading og god hudpleie å gjøre! Hvis man zoomer inn på de bildene hun tar selv, så blir de veldig blurry, noe som kan avsløre filterbruk. ps, det er nok en grunn til at hun ikke har sagt noe om denne episoden på sin egen kanal. ( bildet til høyre er speilvendt fra det opprinnelige bildet for å få samme vinkel) 25 2
Isola2 Skrevet 18. mai #105468 Skrevet 18. mai Melkebart1 skrev (7 timer siden): Enig! Er på samme alder selv, og vi blir eldre, huden endrer struktur enten vi vil eller ei. Dette bildet til høyre, er lagt ut fra podcasten Til Niklas Baarli og Benjamin Silseth 2.april i fjor. Sånn ser hun ut naturlig på kamera. At hudens struktur viskes ut på hennes egne bildet, må ha noe med filterbruk å gjøre. Jeg har en iphone, som nevnt over ang bildekvalitet, men jeg blir IKKE sånn😅 Ikke får jeg større lepper heller. Noe er skjedd med det fjeset, og det har ikke med isbading og god hudpleie å gjøre! Hvis man zoomer inn på de bildene hun tar selv, så blir de veldig blurry, noe som kan avsløre filterbruk. ps, det er nok en grunn til at hun ikke har sagt noe om denne episoden på sin egen kanal. ( bildet til høyre er speilvendt fra det opprinnelige bildet for å få samme vinkel) At hun ikke bruker filter eller redigerer bildene sine på noen måte er jo en idiotisk påstand fra CBE sin side. Jeg begynner å lure på om hun er helt dum, har en alvorlig forstyrrelse eller rett og slett gjør det for å få mer oppmerksomhet. Det er spesielt, for hun har hele tiden hevdet dette(bortsett fra da hun ble tatt for juks og gråtkvalt stilte opp i en meget staga reportasje). Enten er det feil på vedkommende mobilinnstillinger, eller så er det fordi hun er så sabla god på lys,skygge og posering eller så er man bare misunnelig på henne og en tragisk kg-kjerring. For en tragisk figur hun har blitt! 35 5
Rev. Revenge Skrevet 18. mai #105469 Skrevet 18. mai Å lyve om bruk av filter som godt voksen mor til jentebarn er både frekt og uansvarlig. I tillegg er det lavmål å undervurdere andres intelligens på den måten, når løgnen er så åpenbar. 26 6
Kollontaj Skrevet 18. mai #105470 Skrevet 18. mai Helt latterlig, kan aldri ta noe seriøst fra den bedriften ever så lenge hun holder på med den bløffingen. Og hva er galt med det ekte utseendet hennes? Ingenting! 20 2
Xstrella Skrevet 18. mai #105471 Skrevet 18. mai Den 'pt' kontoen. Det er flaut å se på. Ihjelredigert og med filter på alt hun legger ut, og suger magen kraftig inn. Tror hun leserene er dumme? Er det noen kunder som får veiledning av denne damen? 18 1
Rev. Revenge Skrevet 18. mai #105472 Skrevet 18. mai Cbe.no bidrar, gjennom å bruke alle dager til egenpleie, til å opprettholde det unyttige synet på at rynker, struktur, porer, urenheter, kviser, rosacea, osv. som alle har i en eller annen form må redigeres bort slik at komplekser for helt normal hud som cbe også egentlig har øker, mens kosmetikkbransjen eier den rådyre og utopiske løsningen på babyrumpehud i voksne kvinners ansikt. Pøs på med enda flere komplekser for naturlige ting som cellulitter, tyngdekraft, fett, små bryst, hengebryst, synlige trusekanter, lav rumpeprofil, slapp hud, wienerpølseringer, post partum-mager, babymage, for store muskler, for store lår, avslappede stå- og sittestillinger der kroppen naturlig flyter utover. Disse altfor utdaterte idealene og kravene til at en kvinne må være ung, rynkefri og strøken med timeglassfigur (noe heller ikke cbe har) og fluevekt. Betalende kunder? Neppe. Jeg er så drita lei dette falske og påtvungne påvirkningstullet fra cbe og hennes like at måtte de alle komme i overgangsalderen uten mirakelkurer litt brennkvikt. 22 20
Frisk Frosk Skrevet 18. mai #105473 Skrevet 18. mai Sinccis skrev (21 timer siden): Har nok skjedd en del kosmetiske inngrep, i tillegg til at hun er eldre. Men, å poste for eksempel dette bildet og si at man aldri bruker filter… 😅 Jeg lurer på hva hun ønsker å formidle med dette bildet? "Peaceful Reveries - Carefree Days" har hun ført inn øverst. Men bildet formidler i mine øyne det stikk motsatte. Hun ser langt fra lykkelig og fredfull ut, heller ulykkelig og som om hun har en følelse av håpløshet. Og det er ikke så rart, siden hun også velger å gjemme seg bak håret, samtidig som leppen ser så hoven ut at tanken går rett til at hun har sminket seg for å skjule at hun er blitt slått. Hun fremstår som veldig mye tynnere enn hun egentlig er, noe som understreker inntrykket av at hun ikke har det godt, at hun sliter så mye at hun har gått mye ned i vekt pga. sitt ulykkelige, håpløse uttrykk, med et minespill som virker som om hun er dopet på noe. (Og nei, jeg påstår ikke at hun er dopet, men at uttrykket hun selv velger gjennom minespill og filterbruk gir et sammensatt negativt inntrykk.) Så kunne man latt dette bare gå inn i den evige strømmen av intetsigende "innhold" fra Caroline Berg Eriksen og pt_carolinebergs side. Men, så er dette altså bare enda et eksempel på de utallige lovbruddene Treasures AS' eiere velger å begå på jevnlig basis med og uten sine samarbeidspartnere. For går man inn på denne posten og klikker på de andre bildene i samme serie, så får man opp en video som viser at hun tar på leppestiften til Jan Thomas. Jan Thomas' kosmetikkfirma (Enten det er Jan Thomas AS eller Jan Thomas Studio Group AS) velger altså å begå lovbrudd sammen med Caroline Berg Eriksen. Ikke bare ett lovbrudd, men flere, manglende merking av reklame, manglende merking av retusjert person og i post 1. mai også produktplassering/umerket reklame sammen med umerket reklame for Sara's Nail Fashion. Treasures AS' eiere fortsetter med juks og bedrag og lovbrudd satt i system! 15
Melkebart1 Skrevet 18. mai #105474 Skrevet 18. mai Isola2 skrev (3 timer siden): At hun ikke bruker filter eller redigerer bildene sine på noen måte er jo en idiotisk påstand fra CBE sin side. Jeg begynner å lure på om hun er helt dum, har en alvorlig forstyrrelse eller rett og slett gjør det for å få mer oppmerksomhet. Det er spesielt, for hun har hele tiden hevdet dette(bortsett fra da hun ble tatt for juks og gråtkvalt stilte opp i en meget staga reportasje). Enten er det feil på vedkommende mobilinnstillinger, eller så er det fordi hun er så sabla god på lys,skygge og posering eller så er man bare misunnelig på henne og en tragisk kg-kjerring. For en tragisk figur hun har blitt! Enig! Trist! 1
Frisk Frosk Skrevet 18. mai #105475 Skrevet 18. mai Og mens CBE velger å begå lovbrudd på sitt vis, så gjør forretningspartner og ektemann Lars-Kristian Eriksen å gjøre det samme på sitt vis. Han viser stadig umerket reklame for PTteamsarpsborg, og nå også for CrossfitSarpsborg. Merkeligere er det at han fortsetter å reklamere og referere til athlete_excel, all den tid dette er et selskap som er varslet avviklet i 2025. Så hvorfor fortsetter Lars-Kristian Eriksen å profilere et firma som er under avvikling? Late som om han er større enn han faktisk er - det er i så fall ikke første gang? Som CBE driver også LKE med barneeksponering, gjerne koblet opp mot indirekte/umerket reklame. 13
Roadrunner Skrevet 18. mai #105476 Skrevet 18. mai Trist å se at barna nå også tar aktivt del i rene reklamevideoer. Av naturlige årsaker ble det ikke skjermdump... 12 4
Ersa Skrevet 18. mai #105477 Skrevet 18. mai Neeeiii, nå må jeg slutte å handle fra Newbie. Fader altså…. 15
Kollontaj Skrevet 18. mai #105479 Skrevet 18. mai Ersa skrev (37 minutter siden): Neeeiii, nå må jeg slutte å handle fra Newbie. Fader altså…. Er ikke det KappAhl? Trist uansett merke, den dama når stadig nye bunn-nivåer. 9 1
~ Ada ~ Skrevet 18. mai #105480 Skrevet 18. mai Xstrella skrev (3 timer siden): Den 'pt' kontoen. Det er flaut å se på. Ihjelredigert og med filter på alt hun legger ut, og suger magen kraftig inn. Tror hun leserene er dumme? Er det noen kunder som får veiledning av denne damen? Det er fortsatt noen som biter på, det ser man jo av kommentarfeltet, selv om de fleste kommentarene er svar (eller applaus) fra dem selv. Hvem som helst kan lage en falsk figur på SoMe, så det er unektelig litt komisk å berømme det med "vakre", og ikke minst takke for komplimentet. I tillegg kjøres huden hardt med hudpleiebehandlinger av ymse slag. Verden vil bedras. Jeg er spent på hvordan sistnevnte mennesker vil se ut om noen år. 14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå