Isola2 Skrevet 15. mai 2025 #105441 Skrevet 15. mai 2025 Snødronninga skrev (50 minutter siden): Man vet det ikke er mye engasjement på en trist-å-se-på pastarett, når reelen har fått 16 likes på over 1 time. Og 3 av dem kommer fra henne selv og LKE. Kanskje prøve noe nytt? Den pastaretten så skikkelig tørr og stusselig ut… 10
CityCityBangBang Skrevet 15. mai 2025 #105442 Skrevet 15. mai 2025 Tre forskjellige neser på kort tid her. Men for all del.... ingen filter eller noe..... I følge henne selv. Så da så. Selv våkner jeg opp med samme nesa dag etter dag jeg. Visste virkelig ikke at det kunne variere sånn? 34 6
Xstrella Skrevet 16. mai 2025 #105443 Skrevet 16. mai 2025 CityCityBangBang skrev (6 timer siden): Tre forskjellige neser på kort tid her. Men for all del.... ingen filter eller noe..... I følge henne selv. Så da så. Selv våkner jeg opp med samme nesa dag etter dag jeg. Visste virkelig ikke at det kunne variere sånn? Og leppene... De vokser og vokser. Ingen filter? Mulig hun tror at hun ser slik ut? At den psykiske lidelsen hennes innbiller henne at med disse filtrene så ser hun slik ut. 20 2
Isola2 Skrevet 16. mai 2025 #105444 Skrevet 16. mai 2025 Xstrella skrev (1 time siden): Og leppene... De vokser og vokser. Ingen filter? Mulig hun tror at hun ser slik ut? At den psykiske lidelsen hennes innbiller henne at med disse filtrene så ser hun slik ut. Hun er influenserne pinocchio- leppene vokser jo mer hun lyver… 19
Stargaze Skrevet 16. mai 2025 #105445 Skrevet 16. mai 2025 CityCityBangBang skrev (9 timer siden): Tre forskjellige neser på kort tid her. Men for all del.... ingen filter eller noe..... I følge henne selv. Så da så. Selv våkner jeg opp med samme nesa dag etter dag jeg. Visste virkelig ikke at det kunne variere sånn? Tre forskjellige ansiktsfasonger også, det er jo nesten vittig at hun deler de bildene hvor hun ikke ligner på seg selv i det hele tatt. Lurer på hva hun tenker selv, og om hun har et så forvridd bilde av seg selv at hun tror hun ser sånn ut. Uansett tragisk og et dårlig forbilde for andre. 22
Jobbermedbarn Skrevet 16. mai 2025 #105446 Skrevet 16. mai 2025 CityCityBangBang skrev (9 timer siden): Tre forskjellige neser på kort tid her. Men for all del.... ingen filter eller noe..... I følge henne selv. Så da så. Selv våkner jeg opp med samme nesa dag etter dag jeg. Visste virkelig ikke at det kunne variere sånn? Det er sikkert noe med vannet eller no’ som vi dessverre ikke har andre steder i landet, for filter er det i alle fall ikke!!! 15
Isola2 Skrevet 16. mai 2025 #105447 Skrevet 16. mai 2025 Jobbermedbarn skrev (32 minutter siden): Det er sikkert noe med vannet eller no’ som vi dessverre ikke har andre steder i landet, for filter er det i alle fall ikke!!! Sikkert derfor hun driver med de vannbadene med isbiter vettu…✨magisk✨ 17
Stjertmeis Skrevet 16. mai 2025 #105448 Skrevet 16. mai 2025 Isola2 skrev (1 time siden): Sikkert derfor hun driver med de vannbadene med isbiter vettu…✨magisk✨ Der har vi det! 😂 7
Gjest SøtSuppe Skrevet 16. mai 2025 #105449 Skrevet 16. mai 2025 Jeg blir nesten litt trist når jeg ser en helt normalt utseende kvinne endre sånn på ansiktet fra dag til dag. Hun må da ha et stort behov for anerkjennelse fra følgere.
Kosemose Skrevet 16. mai 2025 #105450 Skrevet 16. mai 2025 Stargaze skrev (På 15.5.2025 den 12.35): Greia er vel at hun mentalt er på russetidnivå, og ikke er kommet et steg eller tre videre i livet. Alle de håpløse selfiene viser jo at hun ikke er på et mentalt nivå som andre på hennes alder. Da er nok russetid fortsatt noe av det morsomste.... Tenk for et herlig comeback hun får når hun skal ut på mamma-rulling med ungene om noen år! 21
Stargaze Skrevet 16. mai 2025 #105451 Skrevet 16. mai 2025 Kosemose skrev (3 minutter siden): Tenk for et herlig comeback hun får når hun skal ut på mamma-rulling med ungene om noen år! Stakkars unger… 13
Xstrella Skrevet 16. mai 2025 #105452 Skrevet 16. mai 2025 Isola2 skrev (7 timer siden): Sikkert derfor hun driver med de vannbadene med isbiter vettu…✨magisk✨ Hun med vannskrekk, turte ikke dykke i kompani Lauritzen og Fenriken prøvde ikke motivere en gang. #bestIklassen. 9
Rev. Revenge Skrevet 16. mai 2025 #105453 Skrevet 16. mai 2025 (endret) Snødronninga skrev (På 15.5.2025 den 15.32): Det ække så lenge til sommer'n nå, hvor deilig hadde det ikke vært å gå sommeren i møte og glede seg til å ta på seg en fin kjole, en bikini... Jau, PT_Caroline, og alt man trenger er en kropp som virker og klær som passer. Det vi aller minst trenger er en wannabe livsstilscoach uten faglig ekspertise som prøver å formidle tullball om hvilken størrelse det skal være på kroppen og tøyet. Endret 16. mai 2025 av Rev. Revenge 19 5
Rev. Revenge Skrevet 16. mai 2025 #105454 Skrevet 16. mai 2025 Xstrella skrev (1 time siden): Hun med vannskrekk, turte ikke dykke i kompani Lauritzen og Fenriken prøvde ikke motivere en gang. #bestIklassen. Påberoper cbe seg vannskrekk? Hvorfor er det da så mange bilder av henne med rumpa som en duppende delfin i vannet både ved hytta og utallige svømmebasseng? Må være like selektivt som flyskrekken. 26 3
skruf Skrevet 16. mai 2025 #105455 Skrevet 16. mai 2025 CityCityBangBang skrev (18 timer siden): Tre forskjellige neser på kort tid her. Men for all del.... ingen filter eller noe..... I følge henne selv. Så da så. Selv våkner jeg opp med samme nesa dag etter dag jeg. Visste virkelig ikke at det kunne variere sånn? Det bildet fra Kompani Lauritzen er nok det reelle bildet av hennes faktiske utseendet, sånn som det er nå inkludert fillers og botox, sånn man ser henne hvis man går forbi henne på gaten Ble nok ikke brukt redigering og filter da der ble tatt bilder under innspillingen Men at hun liksom ikke brukte sminke mens hun var med er tull: ikke lenge etter hun røk ut så reklamerte hun for en foundation (fra Jan Thomas tror jeg) som hun sa hun virkelig kunne gå god for pga hun brukte den under innspilling/øvelsene og den satt som limt på uavhengig av hvilke øvelser/oppdrag hun deltok på Ser man på bilder fra rundt bryllupet/da hun ga ut bok/ Siljan, så hadde hun en helt annen ansiktsform da. Opprinnelig så har hun et rundt ansikt med spiss hake (dette er ikke harselering på utseendet; rundt ansikt er ei av fire ansiktsformer) og ikke høye kinnbein. Nå er ansiktet mere firkantet og markert, høye kinnbein og markert kjevelinje. Ja, man endrer seg/utseendet fra man er typ 20 år til man er 40 år, men ansiktsform og beinstruktur endrer seg ikke noe særlig. Fra et tidligere intervju ang fillers i leppene så har tydeligvis både hun og mannen endret mening; den gang da så hadde hun følt presset på å forstørre leppene pga følgere (alltid andres feil) hele tiden kommenterte at hun hadde smale lepper. Men hun skulle aldri mere gjøre det pga hun følte seg som ei and og LKE hatet det…. Varte ikke lenge🙈 Og det fokuset på å være tynn om sommeren sånn at det er kjekt å gå i bikini og kjole, samt order «sommerkropp» er seriøst avlegs. Alle har en kropp, kropper finner man i alle varianter, og sommeren kommer hvert år = sommerkropp. Dette kommer fra ei dame på snart 40, som skal i tillegg være forbilde til to døtre. Hun er faktisk avleggs med dette snakket om sommerkropp; Jeg har to døtre i 20-årene som har venninner i alle kroppsfasonger. Det gjør meg glad å se at av de jentene som ligger i en høyere sjikt på vekta ikke lar seg stoppe fra å gå i bikini, søte og korte sommerkjoler, korte shortser osv. De kler seg i de klærne de liker og det er ikke en snev av usikkerhet å se. Dette ser jeg også generelt ellers i bybildet også: unge kvinner med selvtillit som kler seg i klær de liker og ikke gjemmer bort kroppen sin i store klær eller sitter påkledd på stranda en varm sommerdag. Så har man da Caroline som reklamerer for en slank kropp sånn at man kan gå i det man vil av klær…..Caroline; både unge kvinner og kvinner på samme alder som deg gjør allerede det. Pga de er trygg på egen kropp og har selvtillit Caroline minner meg om tiden på 80- tallet med Jane Fonda og aerobic-bølgen der hjemmeværende husmødre kjøpte videoene hennes og sto der med longs, turndrakt med høy skjæring på hoftene, leggvarmere og permanent-hår og trente i vei for å få sommerkroppen……bare anno 2025, 25 1 11
Isola2 Skrevet 16. mai 2025 #105456 Skrevet 16. mai 2025 Rev. Revenge skrev (49 minutter siden): Påberoper cbe seg vannskrekk? Hvorfor er det da så mange bilder av henne med rumpa som en duppende delfin i vannet både ved hytta og utallige svømmebasseng? Må være like selektivt som flyskrekken. Jepp, feiga overraskende kjapt ut da hun måtte dykke etter ledetråder i kompani og hevdet hun ikke hadde så mye erfaring i vann og klarte ikke å dykke uten å holde seg for nesen. Var vel ikke noe posering med i bildet,så sikkert derfor.. 9 1
Kollontaj Skrevet 16. mai 2025 #105457 Skrevet 16. mai 2025 Isola2 skrev (15 minutter siden): Jepp, feiga overraskende kjapt ut da hun måtte dykke etter ledetråder i kompani og hevdet hun ikke hadde så mye erfaring i vann og klarte ikke å dykke uten å holde seg for nesen. Var vel ikke noe posering med i bildet,så sikkert derfor.. Men hun holder ansiktet ned i ei vannbolle og holder seg ikke for nesa? 🫣 14
~ Ada ~ Skrevet 16. mai 2025 #105458 Skrevet 16. mai 2025 Blir det gjensyn med brystvorte over borddekorasjon i morgen? 13
CityCityBangBang Skrevet 16. mai 2025 #105459 Skrevet 16. mai 2025 Litt pussig. I dag i helgebilaget til VG (VG Helg) så er det stort intervju med venninne Ina fra TM-klinikken og hennes mann. En spennende og tankevekkende historie forøvrig. Det er også portrettintervju med Guri Schanke. I faktaboksen der det oppsummeres familie, karriere etc, står det "Aktuell med podcasten "Det må vi snakke om" med Caroline Berg Eriksen. Altså aktuell? Er den podcasten egentlig det??? 🧐 14
Kollontaj Skrevet 16. mai 2025 #105460 Skrevet 16. mai 2025 CityCityBangBang skrev (37 minutter siden): Litt pussig. I dag i helgebilaget til VG (VG Helg) så er det stort intervju med venninne Ina fra TM-klinikken og hennes mann. En spennende og tankevekkende historie forøvrig. Det er også portrettintervju med Guri Schanke. I faktaboksen der det oppsummeres familie, karriere etc, står det "Aktuell med podcasten "Det må vi snakke om" med Caroline Berg Eriksen. Altså aktuell? Er den podcasten egentlig det??? 🧐 Her betyr aktuell bare at det er noe hun holder på med nå, ikke at podcasten er aktuell. ☺️ 16 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå