Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

cas12 skrev (15 minutter siden):

denne kommentaren kunne du spart deg for , ingen mor ønsker dette for barna sine

Hvorfor? Det er jo skummelt dette??

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

cas12 skrev (15 minutter siden):

denne kommentaren kunne du spart deg for , ingen mor ønsker dette for barna sine

Hæ? Disse påvirkerne har jo servert sine barn på sølvfat til pedofile i mange år. de må jo gi blaffen i risikoen de utsetter dem for.

• Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sa de? skrev (20 minutter siden):

Hvorfor? Det er jo skummelt dette??

jeg ser de jentene i virkeligheten hver dag og de går aldri med magetopp og slik og de viser ingen hud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villroses hage skrev (19 minutter siden):

Hæ? Disse påvirkerne har jo servert sine barn på sølvfat til pedofile i mange år. de må jo gi blaffen i risikoen de utsetter dem for.

hvordan vet du det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cas12 skrev (2 minutter siden):

jeg ser de jentene i virkeligheten hver dag og de går aldri med magetopp og slik og de viser ingen hud

Det er skummelt å eksponere mindreårige på nettet. Det er her risikoen ligger.

cas12 skrev (2 minutter siden):

hvordan vet du det ?

Fordi det er dokumentert på deres kommersielle kanaler over en hel oppvekst. 

• Liker 14
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cas12 skrev (14 minutter siden):

26 mars og 31 mars. Videoer på mors kommersielle kanaler

• Liker 10
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cas12 skrev (1 time siden):

Viktig å forsvare foreldrenes rett til å utsette egne barn for risiko, si. 

• Liker 13
  • Nyttig 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cas12 skrev (56 minutter siden):

Da er det jo enda verre at de kles opp i magetopper før de publiseres på mors kanaler.

• Liker 31
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ, igjen. Følger du med på disse privatpersonene hver dag?

Jeg føger ikke påvirkerkanalene carolinebergeriksen. no med flere. Likevel har jeg sett publiserte bilder og filmer (også i uheldige bekledninger og situasjoner), blant annet i denne tråden, lenker og beskrivelser. Det finnes ufattelige mengder av bilder av disse navngitte barna et tastetrykk unna. For de som er interessert i slikt, kan "stories" på instagram, som foreldrene selv hevder forsvinner etter et døgn også finnes og tas vare på. Og altså misbrukes.

På tross av at datatilsynet, politiet og andre myndigheter advarer sterkt mot delig av barnebilder, fortsetter påvirkerbedriften uhemmet å dele offentlig for alle i verden å se. Dette dokumenterer de selv, om ikke daglig, så i hvert fall ukentlig.

• Liker 13
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det jo enda verre! Da styler hun dem slik kun for kanalene sine. 

• Liker 20
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villroses hage skrev (58 minutter siden):

Hæ, igjen. Følger du med på disse privatpersonene hver dag?

Jeg føger ikke påvirkerkanalene carolinebergeriksen. no med flere. Likevel har jeg sett publiserte bilder og filmer (også i uheldige bekledninger og situasjoner), blant annet i denne tråden, lenker og beskrivelser. Det finnes ufattelige mengder av bilder av disse navngitte barna et tastetrykk unna. For de som er interessert i slikt, kan "stories" på instagram, som foreldrene selv hevder forsvinner etter et døgn også finnes og tas vare på. Og altså misbrukes.

På tross av at datatilsynet, politiet og andre myndigheter advarer sterkt mot delig av barnebilder, fortsetter påvirkerbedriften uhemmet å dele offentlig for alle i verden å se. Dette dokumenterer de selv, om ikke daglig, så i hvert fall ukentlig.

Og den konserten jenta var med på - jentekveld. Er ikke denne artisten sexfikseet på scenen?

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cas12 skrev (2 timer siden):

hvordan vet du det ?

Du synes CBEs barneeksponering er helt greit eller? 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen barn skal eksponeres i offentlige profiler. Eller private. Jeg sender ikke snap av barna til besteforeldre en gang for de tar skjermbildet - og laster bildene ned fra fb når jeg delte i sin tid. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å høre hvordan hun dramatisk legger ut om behandlingen hun fikk pga bilsyke. Jaja, det er vel evigheter siden det ble spilt inn og folk har glemt den episoden osv osv. Get over it! 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
cas12 skrev (2 timer siden):

Hva tenker du da om at ho mor presenterer de mindreårige barna sine til enhver på hele verdensveven som syns dette er digg innhold for egne preferanser?

Slikke is, kysse mamma, sminket og stylet i retning seksualisert?

• Liker 14
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (1 minutt siden):

Artig å høre hvordan hun dramatisk legger ut om behandlingen hun fikk pga bilsyke. Jaja, det er vel evigheter siden det ble spilt inn og folk har glemt den episoden osv osv. Get over it! 

Akkurat, bilsyke…ikke noe alvorlig som hun får det til å høres ut som. Sliter selv med veldig reisesyke og den kan være ille når det står på.  Nen serøst, dopa ned ble hun ikke.Patetisk å kverne på dette. Hun tapte. Game over.

Det største problemet og antakeligvis det som førte til intravenøs væske er jo at hun ikke tar til seg næring. Galskap til vanlig og latterlig når man er med på KL.

• Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (5 minutter siden):

Da hun var sulten inn til benet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (7 minutter siden):

Akkurat, bilsyke…ikke noe alvorlig som hun får det til å høres ut som. Sliter selv med veldig reisesyke og den kan være ille når det står på.  Nen serøst, dopa ned ble hun ikke.Patetisk å kverne på dette. Hun tapte. Game over.

Det største problemet og antakeligvis det som førte til intravenøs væske er jo at hun ikke tar til seg næring. Galskap til vanlig og latterlig når man er med på KL.

Dette er kun et forsøk på å gjenreise aktualitet. Åpenbart inspirert av Sophie Elise AS.

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...