Hva sa de? Skrevet søndag kl 09:22 #105001 Del Skrevet søndag kl 09:22 cas12 skrev (15 minutter siden): denne kommentaren kunne du spart deg for , ingen mor ønsker dette for barna sine Hvorfor? Det er jo skummelt dette?? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet søndag kl 09:23 #105002 Del Skrevet søndag kl 09:23 cas12 skrev (15 minutter siden): denne kommentaren kunne du spart deg for , ingen mor ønsker dette for barna sine Hæ? Disse påvirkerne har jo servert sine barn på sølvfat til pedofile i mange år. de må jo gi blaffen i risikoen de utsetter dem for. 27 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet søndag kl 09:42 #105003 Del Skrevet søndag kl 09:42 Hva sa de? skrev (20 minutter siden): Hvorfor? Det er jo skummelt dette?? jeg ser de jentene i virkeligheten hver dag og de går aldri med magetopp og slik og de viser ingen hud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet søndag kl 09:43 #105004 Del Skrevet søndag kl 09:43 Villroses hage skrev (19 minutter siden): Hæ? Disse påvirkerne har jo servert sine barn på sølvfat til pedofile i mange år. de må jo gi blaffen i risikoen de utsetter dem for. hvordan vet du det ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet søndag kl 09:47 #105005 Del Skrevet søndag kl 09:47 cas12 skrev (2 minutter siden): jeg ser de jentene i virkeligheten hver dag og de går aldri med magetopp og slik og de viser ingen hud Det er skummelt å eksponere mindreårige på nettet. Det er her risikoen ligger. cas12 skrev (2 minutter siden): hvordan vet du det ? Fordi det er dokumentert på deres kommersielle kanaler over en hel oppvekst. 14 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet søndag kl 09:56 #105006 Del Skrevet søndag kl 09:56 Hva sa de? skrev (11 timer siden): Devil in the Family: The Fall of Ruby Franke https://www.dagbladet.no/kjendis/enorme-konsekvenser/82779832 Jeg har lest boken til Shari Franke "The house of my mother", anbefales. Den er virkelig god. Og jeg tenkte absolutt på bla CBE. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkel Skrevet søndag kl 09:59 #105007 Del Skrevet søndag kl 09:59 cas12 skrev (14 minutter siden): jeg ser de jentene i virkeligheten hver dag og de går aldri med magetopp og slik og de viser ingen hud 26 mars og 31 mars. Videoer på mors kommersielle kanaler 10 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet søndag kl 10:31 #105008 Del Skrevet søndag kl 10:31 cas12 skrev (1 time siden): denne kommentaren kunne du spart deg for , ingen mor ønsker dette for barna sine Viktig å forsvare foreldrenes rett til å utsette egne barn for risiko, si. 13 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diverse Skrevet søndag kl 10:39 #105009 Del Skrevet søndag kl 10:39 cas12 skrev (56 minutter siden): jeg ser de jentene i virkeligheten hver dag og de går aldri med magetopp og slik og de viser ingen hud Da er det jo enda verre at de kles opp i magetopper før de publiseres på mors kanaler. 31 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet søndag kl 11:06 #105010 Del Skrevet søndag kl 11:06 cas12 skrev (1 time siden): jeg ser de jentene i virkeligheten hver dag og de går aldri med magetopp og slik og de viser ingen hud Hæ, igjen. Følger du med på disse privatpersonene hver dag? Jeg føger ikke påvirkerkanalene carolinebergeriksen. no med flere. Likevel har jeg sett publiserte bilder og filmer (også i uheldige bekledninger og situasjoner), blant annet i denne tråden, lenker og beskrivelser. Det finnes ufattelige mengder av bilder av disse navngitte barna et tastetrykk unna. For de som er interessert i slikt, kan "stories" på instagram, som foreldrene selv hevder forsvinner etter et døgn også finnes og tas vare på. Og altså misbrukes. På tross av at datatilsynet, politiet og andre myndigheter advarer sterkt mot delig av barnebilder, fortsetter påvirkerbedriften uhemmet å dele offentlig for alle i verden å se. Dette dokumenterer de selv, om ikke daglig, så i hvert fall ukentlig. 13 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet søndag kl 11:36 #105011 Del Skrevet søndag kl 11:36 cas12 skrev (1 time siden): jeg ser de jentene i virkeligheten hver dag og de går aldri med magetopp og slik og de viser ingen hud Da er det jo enda verre! Da styler hun dem slik kun for kanalene sine. 20 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hva sa de? Skrevet søndag kl 12:04 #105012 Del Skrevet søndag kl 12:04 Diverse skrev (1 time siden): Da er det jo enda verre at de kles opp i magetopper før de publiseres på mors kanaler. 👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hva sa de? Skrevet søndag kl 12:05 #105013 Del Skrevet søndag kl 12:05 Villroses hage skrev (58 minutter siden): Hæ, igjen. Følger du med på disse privatpersonene hver dag? Jeg føger ikke påvirkerkanalene carolinebergeriksen. no med flere. Likevel har jeg sett publiserte bilder og filmer (også i uheldige bekledninger og situasjoner), blant annet i denne tråden, lenker og beskrivelser. Det finnes ufattelige mengder av bilder av disse navngitte barna et tastetrykk unna. For de som er interessert i slikt, kan "stories" på instagram, som foreldrene selv hevder forsvinner etter et døgn også finnes og tas vare på. Og altså misbrukes. På tross av at datatilsynet, politiet og andre myndigheter advarer sterkt mot delig av barnebilder, fortsetter påvirkerbedriften uhemmet å dele offentlig for alle i verden å se. Dette dokumenterer de selv, om ikke daglig, så i hvert fall ukentlig. Og den konserten jenta var med på - jentekveld. Er ikke denne artisten sexfikseet på scenen? 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet søndag kl 12:18 #105014 Del Skrevet søndag kl 12:18 cas12 skrev (2 timer siden): hvordan vet du det ? Du synes CBEs barneeksponering er helt greit eller? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hva sa de? Skrevet søndag kl 12:22 #105015 Del Skrevet søndag kl 12:22 Ingen barn skal eksponeres i offentlige profiler. Eller private. Jeg sender ikke snap av barna til besteforeldre en gang for de tar skjermbildet - og laster bildene ned fra fb når jeg delte i sin tid. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet søndag kl 12:40 #105016 Del Skrevet søndag kl 12:40 Artig å høre hvordan hun dramatisk legger ut om behandlingen hun fikk pga bilsyke. Jaja, det er vel evigheter siden det ble spilt inn og folk har glemt den episoden osv osv. Get over it! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet søndag kl 12:43 #105017 Del Skrevet søndag kl 12:43 cas12 skrev (2 timer siden): jeg ser de jentene i virkeligheten hver dag og de går aldri med magetopp og slik og de viser ingen hud Hva tenker du da om at ho mor presenterer de mindreårige barna sine til enhver på hele verdensveven som syns dette er digg innhold for egne preferanser? Slikke is, kysse mamma, sminket og stylet i retning seksualisert? 14 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet søndag kl 12:45 #105018 Del Skrevet søndag kl 12:45 cerruti skrev (1 minutt siden): Artig å høre hvordan hun dramatisk legger ut om behandlingen hun fikk pga bilsyke. Jaja, det er vel evigheter siden det ble spilt inn og folk har glemt den episoden osv osv. Get over it! Akkurat, bilsyke…ikke noe alvorlig som hun får det til å høres ut som. Sliter selv med veldig reisesyke og den kan være ille når det står på. Nen serøst, dopa ned ble hun ikke.Patetisk å kverne på dette. Hun tapte. Game over. Det største problemet og antakeligvis det som førte til intravenøs væske er jo at hun ikke tar til seg næring. Galskap til vanlig og latterlig når man er med på KL. 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hva sa de? Skrevet søndag kl 12:46 #105019 Del Skrevet søndag kl 12:46 cerruti skrev (5 minutter siden): Artig å høre hvordan hun dramatisk legger ut om behandlingen hun fikk pga bilsyke. Jaja, det er vel evigheter siden det ble spilt inn og folk har glemt den episoden osv osv. Get over it! Da hun var sulten inn til benet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet søndag kl 12:54 #105020 Del Skrevet søndag kl 12:54 Stargaze skrev (7 minutter siden): Akkurat, bilsyke…ikke noe alvorlig som hun får det til å høres ut som. Sliter selv med veldig reisesyke og den kan være ille når det står på. Nen serøst, dopa ned ble hun ikke.Patetisk å kverne på dette. Hun tapte. Game over. Det største problemet og antakeligvis det som førte til intravenøs væske er jo at hun ikke tar til seg næring. Galskap til vanlig og latterlig når man er med på KL. Dette er kun et forsøk på å gjenreise aktualitet. Åpenbart inspirert av Sophie Elise AS. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå