Rev. Revenge Skrevet mandag kl 16:50 #104861 Del Skrevet mandag kl 16:50 elisabeth30 skrev (2 timer siden): Noen som vet hva greia med oppløsningen av Athlete Excel er og at LKE fortsetter å reklamere for dem på IG? Mitt tips: Komme en konkurs i forkant og samtidig få inn så mye midler som mulig under avviklingen til å betale gjeld/regnskapsfører/skatteetaten/mva osv. Hvis det må meldes konkurs til tingretten blir det da likevel tvangsoppløsning, og da er det konkursloven og dekningsloven som avgjør hvordan avviklingen skal foregå. Samtidig slipper man den offisielle listen i lokalavisen om hvilke selskap som har gått konkurs siden sist. 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet mandag kl 17:57 #104862 Del Skrevet mandag kl 17:57 Jeg skjønner ikke hvorfor Strawberry velger CBE til å reklamere for Clarion på Gardermoen. Hun er vel ikke den som reiser mest akkurat. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet mandag kl 18:08 #104863 Del Skrevet mandag kl 18:08 cerruti skrev (10 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvorfor Strawberry velger CBE til å reklamere for Clarion på Gardermoen. Hun er vel ikke den som reiser mest akkurat. Men filter-reklame må til. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet mandag kl 19:00 #104864 Del Skrevet mandag kl 19:00 cerruti skrev (58 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvorfor Strawberry velger CBE til å reklamere for Clarion på Gardermoen. Hun er vel ikke den som reiser mest akkurat. Jeg skal bo på hotell flere dager nå snart. Det hotellet som egentlig passet best var et som Stordalen eier. Jeg valgte et hotell som han ikke eier. Og det var kun fordi hans bedrifter over mange år har valgt å samarbeide med influenser Caroline Berg Eriksen, som i disse samarbeidene har brutt norsk lov gjentatte ganger... og Stordalen er tydeligvis komfortabel med det. For ikke å snakke om at barna også er blitt eksponert i hotellreklamer. 13 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet mandag kl 21:10 #104865 Del Skrevet mandag kl 21:10 (endret) Snap er åpen, men vil ikke gi klikk. Hun har bilde av seg selv fra siden i KL. Endret mandag kl 21:10 av Xstrella 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet mandag kl 21:11 #104866 Del Skrevet mandag kl 21:11 https://www.dagbladet.no/kjendis/kastet-opp-i-flere-timer/82926907 Kaster man opp i mange timer blir man så klart svekket. Men hun skriver jo selv at hun nok hadde tapt dimmekampen uansett, så da burde det være unødvendig med unnskyldninger. Med det sagt så var det jo bra å fullføre. Det var jo veldig tydelig at hun ikke var i form. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet mandag kl 21:35 #104867 Del Skrevet mandag kl 21:35 Ingen kommentarer fra de andre som var med? Jeg tror ikke det var så dramatisk som frua skal ha det til. Så fresh og sminket hun stilte opp så synes jeg det så ut som hun gjorde seg til. Beklager om noen mener det er frekt ment. Jeg gjennomskuer denne damen. Tror ikke på noe som kommer fra den kanten. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet mandag kl 21:43 #104868 Del Skrevet mandag kl 21:43 Xstrella skrev (5 minutter siden): Ingen kommentarer fra de andre som var med? Jeg tror ikke det var så dramatisk som frua skal ha det til. Så fresh og sminket hun stilte opp så synes jeg det så ut som hun gjorde seg til. Beklager om noen mener det er frekt ment. Jeg gjennomskuer denne damen. Tror ikke på noe som kommer fra den kanten. Jo, i hvert fall 5 stk av de som har kommentert og skryter av henne som rå/maskin osv. Kan du ikke bare sjekke selv i stedet for å gjette og anta feil hver gang? Og produksjonen har vel også bekreftet at hun var dårlig og legen bestemte intravenøst, så at hun bare "gjorde seg til" stemmer nok heller ikke. 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet mandag kl 21:47 #104869 Del Skrevet mandag kl 21:47 Anonym90059005 skrev (3 minutter siden): Jo, i hvert fall 5 stk av de som har kommentert og skryter av henne som rå/maskin osv. Kan du ikke bare sjekke selv i stedet for å gjette og anta feil hver gang? Og produksjonen har vel også bekreftet at hun var dårlig og legen bestemte intravenøst, så at hun bare "gjorde seg til" stemmer nok heller ikke. Jeg mener ikke på IG, men ut i media. De får vel ikke lov til å svare. Nei, jeg klikker meg ikke inn på deres kontoer og gir de oppmerksomhet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet mandag kl 22:28 #104870 Del Skrevet mandag kl 22:28 Jeg ser hun reposter videoen av den mindreårige om napping av øyebryn, og skriver "3,1 mill visninger😂, det er sjukt!" Ja, jeg er så enig i at det er helt forbanna sjukt, IKKE morsomt! 23 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet i går, 05:42 #104871 Del Skrevet i går, 05:42 ~ Ada ~ skrev (7 timer siden): Jeg ser hun reposter videoen av den mindreårige om napping av øyebryn, og skriver "3,1 mill visninger😂, det er sjukt!" Ja, jeg er så enig i at det er helt forbanna sjukt, IKKE morsomt! Jøss, hvor er den vist så mye? Snap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 23 timer siden #104872 Del Skrevet 23 timer siden Kollontaj skrev (1 time siden): Jøss, hvor er den vist så mye? Snap? Insta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diverse Skrevet 22 timer siden #104873 Del Skrevet 22 timer siden Rett og slett MAGISK å få løpe ute i bh igjen. Den stakkars dama har måttet løpe påkledd i månedsvis uten å få vist frem den veltrente magen sin. 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 22 timer siden #104874 Del Skrevet 22 timer siden Jeg ser en usunn fremstilling av kvinnekropp med et usunt forhold til kroppsbilde, ernæring og trening. Samt posering, innsugd tom mage og vidvinkel. 17 1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minthia Skrevet 19 timer siden #104875 Del Skrevet 19 timer siden Diverse skrev (2 timer siden): Rett og slett MAGISK å få løpe ute i bh igjen. Den stakkars dama har måttet løpe påkledd i månedsvis uten å få vist frem den veltrente magen sin. Så er vi tilbake der ja. En av grunnene til at jeg kom inn hit en gang i tiden var at CBE, eller Fotballfrue da, hadde lagt ut et bilde av en person, ikke veldig ulikt dette, litt mer muskler bare, som inspirasjon. Hun fikk masse motbør i kommentarfeltet, og LKE var der inne som vanlig og hevdet at dette var en sunn og frisk kropp. Jeg skrev en kommentar om at kroppsbyggere deffer før konkurranse, men lever ikke sånn hele året, det er ikke sunt med så lav fettprosent over tid, og fikk selvsagt både idiot og andre skjellsord tilbake. Så lav fettprosent som dette bildet signaliserer er fortsatt like lite sunt i 2025. Det demonstrerte hun fint i siste episode i KL, hvor alle, absolutt alle med både mer fettprosent og mindre trening klarte seg langt bedre enn henne. Det burde være ulovlig å pushe sånne bilder, det nærer fortsatt opp under spiseforstyrrelser og ortoreksi. Men at den viktigste muskelen av alle, nemlig hjernen, som demonstrert både i KL og bilder som dette, ikke har fått den samme oppmerksonheten som fettprosenten blir tydeligere og tydeligere. 18 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minthia Skrevet 19 timer siden #104876 Del Skrevet 19 timer siden Kollontaj skrev (5 timer siden): Jøss, hvor er den vist så mye? Snap? Det er bare å stålsette seg for flommen av kopivideoer med dattera fra Tiktok og Snap som er i vente 😳🤦♀️ 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17 timer siden #104877 Del Skrevet 17 timer siden Diverse skrev (5 timer siden): Rett og slett MAGISK å få løpe ute i bh igjen. Den stakkars dama har måttet løpe påkledd i månedsvis uten å få vist frem den veltrente magen sin. 10.46... Da gikk jeg fra butikken og hjem med genser og tynn jakke for med 8-9 grader i skyggen kjente jeg ikke akkurat behovet for å kle av meg. Og jeg har likt vær som CBE 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 15 timer siden #104878 Del Skrevet 15 timer siden (endret) MarianneE skrev (2 timer siden): 10.46... Da gikk jeg fra butikken og hjem med genser og tynn jakke for med 8-9 grader i skyggen kjente jeg ikke akkurat behovet for å kle av meg. Og jeg har likt vær som CBE Jeg gikk tur med hunden rundt den tiden der og gikk i vindjakke fordi det blåser iskaldt i Særp... Mulig det varmere hos frua grunnet dampen fra Borregaard 🙄 Endret 15 timer siden av Pæddan 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 14 timer siden #104879 Del Skrevet 14 timer siden Diverse skrev (7 timer siden): Rett og slett MAGISK å få løpe ute i bh igjen. Den stakkars dama har måttet løpe påkledd i månedsvis uten å få vist frem den veltrente magen sin. Rev. Revenge skrev (7 timer siden): Jeg ser en usunn fremstilling av kvinnekropp med et usunt forhold til kroppsbilde, ernæring og trening. Samt posering, innsugd tom mage og vidvinkel. Jeg ser poenget ditt. Samtidig skal man ikke se bort fra at de utallige innleggene i denne tråden som kritiserer utseendet og kroppen hennes, og som beskriver i detalj hva som er "feil", kan oppleves som en voldsomt sterk trigger for å stadig se "bedre" ut. Hvem hadde holdt ut med å flere ganger daglig få kommentarer på kropp og utseende, uansett hvor "ekte" eller "fake" bildene er? Så slutt. Bare slutt med å kommentere kropp og utseende. Dessuten, det å bruke et bilde fra Kompani Lauritzen hvor hun åpenbart var veldig dårlig, til å liksom vise hvordan hun egentlig ser ut slik det ble gjort lengre opp i tråden, er heller ikke ok. Denne tråden handler om uetisk forretningsvirksomhet. Og selv om det å vise frem en mest mulig mager kropp og et ansikt som tydelig bærer preg av ulike behandlinger absolutt kan sies å være en del av dette, synes jeg man skal være særdeles varsom med å kommentere hvordan andre ser ut. Det går jo helt fint an å kommentere for eksempel filterbruk, ansiktsbehandlinger, bilder hvor synlige magemuskler er i fokus, osv. uten å skulle mene noe om man synes det er "fint" eller ikke. Kritikk av barneeksponering (og spesielt dette), manglende merking av reklame, brudd på alkohollovgivningen, det å generelt fremme et helt urealistisk kroppsideal, er så definitivt verd å kritisere og debattere. Men det er jo fullt mulig å gjøre dette helt uten å uttale seg om hva som er "stygt" eller "feil" med utseendet hennes. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 14 timer siden #104880 Del Skrevet 14 timer siden Lafamiglia skrev (2 minutter siden): det er jo fullt mulig å gjøre dette helt uten å uttale seg om hva som er "stygt" eller "feil" med utseendet hennes. Hvorfor siterer du meg? Les på nytt så ser du litt bedre hva jeg faktisk har skrevet uten å legge til ting jeg aldri har skrevet. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå