Felis Skrevet 21 timer siden #104721 Del Skrevet 21 timer siden (endret) Etter å ha sett Kompani Lauritzen, så lurer jeg på om man ikke lærer noe førstehjelp på pt-studiet? Man skulle tro det var relevant? At hun ikke fikk til kompresjoner er en ting, men man går da ikke ifra en person som verken puster eller har puls! For dere som ikke ser på KL, så var øvelsen førstehjelp, og Caroline med makker klarte ingen av øvelsene. Den første øvelsen var å redde en person (dukke) som lå livløs. Etter noen runder med altfor grunne hjertekompressjoner foreslo makkeren til Caroline at de skulle gå videre. Caroline var enig, så de la han i stabilt sideleie og gikk... Dukken var av typen som "våkner til liv" dersom du gjør hlr riktig. Neste øvelse var å spjelke et bein, og så bygge en provisorisk båre og bære denne personen et stykke. Caroline klarte ikke å lage knuter på spjelkingen, slik at hele konstruksjonen gikk opp idet de løftet personen. Den siste øvelsen skulle makkeren sette venoflon på Caroline. Han fikk ikke til, og perforerte åra hennes i stedet. Her syntes jeg Caroline var kjempetøff, hun hadde tydelig vondt, men beit tennene sammen og klarte å ta det med godt humør. Endret 21 timer siden av Felis 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 21 timer siden #104722 Del Skrevet 21 timer siden Stargaze skrev (3 timer siden): Gud for en type…science based coach… Og foamrolling funker fjell, lke Jeg ser ikke LKE på det bildet. 🤔 Men han er vel hjemme med en overtreningsskade igjen. CBE ser jeg heller ikke. Hun skrøt av hvor mye hun gledet seg til å delta, men da dagen nærmet seg ble det hele "glemt" og ikke nevnt med et ord. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizard Skrevet 20 timer siden #104723 Del Skrevet 20 timer siden Felis skrev (23 minutter siden): Etter å ha sett Kompani Lauritzen, så lurer jeg på om man ikke lærer noe førstehjelp på pt-studiet? Man skulle tro det var relevant? At hun ikke fikk til kompresjoner er en ting, men man går da ikke ifra en person som verken puster eller har puls! For dere som ikke ser på KL, så var øvelsen førstehjelp, og Caroline med makker klarte ingen av øvelsene. Den første øvelsen var å redde en person (dukke) som lå livløs. Etter noen runder med altfor grunne hjertekompressjoner foreslo makkeren til Caroline at de skulle gå videre. Caroline var enig, så de la han i stabilt sideleie og gikk... Dukken var av typen som "våkner til liv" dersom du gjør hlr riktig. Neste øvelse var å spjelke et bein, og så bygge en provisorisk båre og bære denne personen et stykke. Caroline klarte ikke å lage knuter på spjelkingen, slik at hele konstruksjonen gikk opp idet de løftet personen. Den siste øvelsen skulle makkeren sette venoflon på Caroline. Han fikk ikke til, og perforerte åra hennes i stedet. Her syntes jeg Caroline var kjempetøff, hun hadde tydelig vondt, men beit tennene sammen og klarte å ta det med godt humør. Som en som har tatt PT utdannelse gjennom AFPT kan jeg skrive under på at du ikke får gå opp til eksamen uten å hatt førstehjelpskurs... Men det er ikke første gangen hun hopper elegant bukk over ting fra pensum for å si det slik. 13 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 18 timer siden #104724 Del Skrevet 18 timer siden Conradi skrev (16 timer siden): Skjønner at det er vanskelig når man bruker så mye tid og skriver innlegg daglig! i en tråd om en influenser som ikke er relevant. Vi har lært av Caroline at det vi kritiseres for gjør vi bare mer av, så all ære til deg😘 Vil du ha ketchup på grandisen? 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 16 timer siden #104725 Del Skrevet 16 timer siden (endret) Conradi skrev (18 timer siden): Skjønner at det er vanskelig når man bruker så mye tid og skriver innlegg daglig! i en tråd om en influenser som ikke er relevant. Her er grunnen til at tråden holder seg relevant: Man kan ikke sminke seg til bildet i neste innlegg. Bedriften lyver i reklamer og viser redigert person i reklamer. Kilde: TV2 Norge Instagram Endret 16 timer siden av Kollontaj 10 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 16 timer siden #104726 Del Skrevet 16 timer siden Reklame 5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 15 timer siden #104727 Del Skrevet 15 timer siden Stargaze skrev (8 timer siden): Gud for en type…science based coach… Og foamrolling funker fjell, lke Endret 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 14 timer siden #104728 Del Skrevet 14 timer siden Ref innlegget fra KL rett over. Retusjert og redigert person i reklame. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 14 timer siden #104729 Del Skrevet 14 timer siden Gi meg heller 10 grandis enn øyebryn og ansikt på avveie. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 13 timer siden #104730 Del Skrevet 13 timer siden skruf skrev (9 timer siden): Tydelig at det satses mere og mere på eldste datter….til tross for at hun er 11 år og kan si ja til å delta i videoer så er likevel en 11-åring for ung til å forstå hvor hvor mange følgere mor har, og generelt at de som havner på internett forblir på internett. Dark web har nok ikke et så ungt barn hørt om engang. Alt er regissert til fingerspissene; den ene videoen med CBE i rosa buksedress og datteren i kort skjørt og hatt har de klippet og lagt ut for tidlig; der ser man tydelig at det ikke er en spontan gledesdans over at de skulle på konsert. Helt i begynnelsen av filmen så står jenta og lener seg og holder rundt moren mens hun kikker tomt ut i luften og venter på klarsignal på hva hun skal gjøre. Filmen foran speilet der de danser og gjør seg klar; en gavepakke for de på det mørke nettet med en 11-åring kledd i en pysj med crop top og pysjbukse der magen er synlig. På kort tid har det vært flere videoer med eldste (tydelig med inspirasjon fra Tik tok da jeg har sett akkurat de samme lenge før CBE postet likedan) Feks; -den i bilen der de lager lyder (you say the word, you make the sound -den der jenta går ut ytterdøra for å gå på shoppingtur og mor drar henne inn igjen mens det plinger frem butikknavn og beløp -den der mor skal ha kvalitetstid for seg selv i sengen med serie/film på TV-en, øyepatch, popcorn, også kommer datteren med samme øyepatch og morgenkåpe og sier et eller annet ala « hysj….just scoop over» mens hun legger seg under dyna og tar skålen med popcorn (men i CBE sin film så var begge jentene med) -den filmen der mor står på kjøkkenet og datteren kommer inn med mors dyre merkeveske og sier noe aka «howday’», vinker og går sin vei mens mor løper etter. I tillegg den filmen om øyenbryn der datteren står med en pinsett og roper til CBE, som står på et annet rom, og roper til moren: «I think I will pick my brows» der CBE slipper det hun holder i hendene, spurter inn på rommet til datteren og river henne bort fra datterens sminkebord mens man ser pinsetten falle i sakte film mot gulvet, og har lagt på teksten «offer for overnapping på 2000-tallet» (det var vel strengt tatt 90-tallet som var tiåret for ihjel nappete bryn der brynene skulle være to tynne streker) Og på toppen av det så kommer også de to regisserte videoene med mor og datter ifm med Sabrina Carpenter-konserten. Alt dette på relativt kort tidsrom Ang Sabrina Carpenter; det er ikke musikk jeg hører på, men hvem er i hovedsak publikumet/fansen hennes sånn aldersmessig? Jeg har lest og sett litt av henne i aviser og hun får endel negativ omtale for de seksualiserte showene sine; antrekk som viser halve rumpa, seksuelle positurer (et bilde fra konserten så står hun bøyd mellom to menn der der legges opp til et image av en trekant der den ene tar henne bakfra mens hun suger den andre)….en snutt som ble publisert viser at hun lager suge-bevegelser med mikrofonen…i tillegg poserer hun i flere sex-stillinger. Personlig så hadde jeg ikke tatt med 11-åringen min på en sånn konsert mtp sceneshowet Sabrina Carpenter legger opp til, uansett hvor fan datteren min i så ung alder hadde vært av musikken hennes. Dette går ikke på bare CBE, men generelt mødre/fedre som tar med så unge barn der de blir eksponert for så mye spilling på sex. Det er ikke bare hinting engang; hun viser positurer med minimal bekledning på De lagde jo konto i eldste sitt navn på Instagram allerede da hun var baby, for å forsikre seg ar navnet ikke ble tatt. I tillegg hadde de en egen konto med «XXXXX` s outfit of the day» da hun var baby. Så lista ble lagt for 11 år siden. skruf skrev (9 timer siden): Tydelig at det satses mere og mere på eldste datter….til tross for at hun er 11 år og kan si ja til å delta i videoer så er likevel en 11-åring for ung til å forstå hvor hvor mange følgere mor har, og generelt at de som havner på internett forblir på internett. Dark web har nok ikke et så ungt barn hørt om engang. Alt er regissert til fingerspissene; den ene videoen med CBE i rosa buksedress og datteren i kort skjørt og hatt har de klippet og lagt ut for tidlig; der ser man tydelig at det ikke er en spontan gledesdans over at de skulle på konsert. Helt i begynnelsen av filmen så står jenta og lener seg og holder rundt moren mens hun kikker tomt ut i luften og venter på klarsignal på hva hun skal gjøre. Filmen foran speilet der de danser og gjør seg klar; en gavepakke for de på det mørke nettet med en 11-åring kledd i en pysj med crop top og pysjbukse der magen er synlig. På kort tid har det vært flere videoer med eldste (tydelig med inspirasjon fra Tik tok da jeg har sett akkurat de samme lenge før CBE postet likedan) Feks; -den i bilen der de lager lyder (you say the word, you make the sound -den der jenta går ut ytterdøra for å gå på shoppingtur og mor drar henne inn igjen mens det plinger frem butikknavn og beløp -den der mor skal ha kvalitetstid for seg selv i sengen med serie/film på TV-en, øyepatch, popcorn, også kommer datteren med samme øyepatch og morgenkåpe og sier et eller annet ala « hysj….just scoop over» mens hun legger seg under dyna og tar skålen med popcorn (men i CBE sin film så var begge jentene med) -den filmen der mor står på kjøkkenet og datteren kommer inn med mors dyre merkeveske og sier noe aka «howday’», vinker og går sin vei mens mor løper etter. I tillegg den filmen om øyenbryn der datteren står med en pinsett og roper til CBE, som står på et annet rom, og roper til moren: «I think I will pick my brows» der CBE slipper det hun holder i hendene, spurter inn på rommet til datteren og river henne bort fra datterens sminkebord mens man ser pinsetten falle i sakte film mot gulvet, og har lagt på teksten «offer for overnapping på 2000-tallet» (det var vel strengt tatt 90-tallet som var tiåret for ihjel nappete bryn der brynene skulle være to tynne streker) Og på toppen av det så kommer også de to regisserte videoene med mor og datter ifm med Sabrina Carpenter-konserten. Alt dette på relativt kort tidsrom Ang Sabrina Carpenter; det er ikke musikk jeg hører på, men hvem er i hovedsak publikumet/fansen hennes sånn aldersmessig? Jeg har lest og sett litt av henne i aviser og hun får endel negativ omtale for de seksualiserte showene sine; antrekk som viser halve rumpa, seksuelle positurer (et bilde fra konserten så står hun bøyd mellom to menn der der legges opp til et image av en trekant der den ene tar henne bakfra mens hun suger den andre)….en snutt som ble publisert viser at hun lager suge-bevegelser med mikrofonen…i tillegg poserer hun i flere sex-stillinger. Personlig så hadde jeg ikke tatt med 11-åringen min på en sånn konsert mtp sceneshowet Sabrina Carpenter legger opp til, uansett hvor fan datteren min i så ung alder hadde vært av musikken hennes. Dette går ikke på bare CBE, men generelt mødre/fedre som tar med så unge barn der de blir eksponert for så mye spilling på sex. Det er ikke bare hinting engang; hun viser positurer med minimal bekledning på De lagde jo konto i eldste sitt navn på Instagram allerede da hun var baby, for å forsikre seg ar navnet ikke ble tatt. I tillegg hadde de en egen konto med «XXXXX` s outfit of the day» da hun var baby. Så lista ble lagt for 11 år siden. De videoene er så utrolig flaue, CBE finnes jo ikke kreativ eller originalt, alt har andre gjort før. Og å kommersialisere forholdet sitt til datteren på den måten er totalt forkastelig. Det lyser så igjennom at dette gjøres i håp om likes og penger i kassa, ikke fordi de har det så genuint morsomt. Syns det er ganske utrolig at datteren blir med, kjenner ganske mange 11-åringer og ingen av dem ville postet sånt med sin mor. 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 11 timer siden #104731 Del Skrevet 11 timer siden Kollontaj skrev (3 timer siden): Ref innlegget fra KL rett over. Retusjert og redigert person i reklame. Er annonsøren som betaler for oppdraget klar over at produktet deres markedsføres av en figur som ikke eksisterer? 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 6 timer siden #104732 Del Skrevet 6 timer siden CBE som ikke kan bruke briller med sin styrke, fordi hun får så små øyne da. Er det noe i denne personens liv som ikke handler om hvordan hun ser ut? Jeg blir helt matt. Stakars jenter som vokser opp i det huset der, usunne greier. 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 5 timer siden #104733 Del Skrevet 5 timer siden panzerpølsa skrev (1 time siden): CBE som ikke kan bruke briller med sin styrke, fordi hun får så små øyne da. Er det noe i denne personens liv som ikke handler om hvordan hun ser ut? Jeg blir helt matt. Stakars jenter som vokser opp i det huset der, usunne greier. Har hun sagt dette? Det er mer enn forstyrrende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 5 timer siden #104734 Del Skrevet 5 timer siden Hallepalle2 skrev (7 minutter siden): Har hun sagt dette? Det er mer enn forstyrrende. Ja, hun får bittesmå marsvinøyne av den styrken hun har , så det er bare å glemme sier hun på story på Instagram. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 5 timer siden #104735 Del Skrevet 5 timer siden panzerpølsa skrev (8 minutter siden): Ja, hun får bittesmå marsvinøyne av den styrken hun har , så det er bare å glemme sier hun på story på Instagram. Hjelpes..vurderer å tenne er lys for henne. For et brødhode! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 5 timer siden #104736 Del Skrevet 5 timer siden Isola2 skrev (Akkurat nå): Hjelpes..vurderer å tenne er lys for henne. For et brødhode! Ja, virkelig! Tenk å si det der høyt, å knise med trutmunn og tilgjort fremtoning. Det er jo bare nitrist. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå