Hanne67 Skrevet lørdag kl 21:23 #104601 Del Skrevet lørdag kl 21:23 Escadamango skrev (7 minutter siden): Caroline har vært ekstremt heldig med lagene hun ender opp på. I kveld lå hun nederst og kunne like gjerne vært den som røk ut. Vet ikke om de lagoppgavene er så rettferdige, du kan ha både flaks og uflaks. Jeg vet ikke helt det. Både Trettebergstuen og Elvestad burde hatt såpass omløp i hodet at de hadde klart å løse kodene, og dermed anså vel de fleste det som det beste laget. Caroline fant jo kodene først på sitt lag, og mye takket være henne løste de det såpass fort. Caroline imponerer meg! 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet lørdag kl 21:36 #104602 Del Skrevet lørdag kl 21:36 Kollontaj skrev (8 timer siden): Ukens hemmafru-CBE ligner ingen av dem. 🤭 Ukens hemmafru🤭 Sånn ser jeg alltid ut når jeg kommer hjem fra jobb. Da er det rett av med behagelige klær og inn i finstasen, på med sminke og frem med krølltanga, tannbleking og noen ekstra cm.lengde. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet lørdag kl 21:52 #104603 Del Skrevet lørdag kl 21:52 ~ Ada ~ skrev (15 minutter siden): Ukens hemmafru🤭 Sånn ser jeg alltid ut når jeg kommer hjem fra jobb. Da er det rett av med behagelige klær og inn i finstasen, på med sminke og frem med krølltanga, tannbleking og noen ekstra cm.lengde. Ikke sikker, men tror det er en gjenbruks-reel. Om det hjelper. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet lørdag kl 21:56 #104604 Del Skrevet lørdag kl 21:56 I dag var vel frua egentlig på det man i forkant ville tenkt på som det svakaste laget. Men Snildalsli har jo kjørt opp fokuset. Og begge jentene måka på tross høyden og de tok koden kjempekjapt. Så vil ikke si hun var noen gratispassasjer eller hadde flaks med laget her. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet lørdag kl 21:59 #104605 Del Skrevet lørdag kl 21:59 Kollontaj skrev (2 minutter siden): Ikke sikker, men tror det er en gjenbruks-reel. Om det hjelper. Det hjalp veldig 😀 Kjøper produktet mandag morra så ser jeg hvor mye og hvor fort øyenbryna flytter seg oppover ansiktet og panna med. Kan oppdatere. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet lørdag kl 22:23 #104606 Del Skrevet lørdag kl 22:23 (endret) Conradi skrev (På 23.3.2025 den 23.20): At hun har sminke på i KL, hvem faen bryr seg?? Hun har uttalt at hun ikke brukte sminke, for det var det visst ikke tid til. Det er jo bare tull. Det er tydelig at hun har på make-up, i nesten alle (hvis ikke alle) episodene. I forhold til de andre, er hun den som bruker desidert mest sminke, men det var heller ingen bombe. Er det så farlig? Ikke veldig, men det sier noe om Carolines jåleri og at det ikke er bra nok å være naturlig. Ikke engang i et program som KL. Det synes jeg er litt teit. Endret lørdag kl 22:39 av Snødronninga Glemte et ord 24 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet lørdag kl 22:44 #104607 Del Skrevet lørdag kl 22:44 CityCityBangBang skrev (1 time siden): @Xstrella Hun havner sist i første oppgave som alene, men kommer på et godt lag i lagkonkurransen og reddes inn av de. Her er jeg uenig (uthevet). Det var jo hun som først fant koden? Ja, men de to andre var gode. De var gode sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet lørdag kl 22:47 #104608 Del Skrevet lørdag kl 22:47 Hanne67 skrev (1 time siden): Jeg vet ikke helt det. Både Trettebergstuen og Elvestad burde hatt såpass omløp i hodet at de hadde klart å løse kodene, og dermed anså vel de fleste det som det beste laget. Caroline fant jo kodene først på sitt lag, og mye takket være henne løste de det såpass fort. Caroline imponerer meg! Hva imponerer hun med? Hun får knapt tv tid. Bruker mest tid på badet, foran speilet med sminkekosten. Alene kom hun jo sist i flere oppgaver. Hun klarer seg bedre i team ja, men alene imponerer hun ikke. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet lørdag kl 23:19 #104609 Del Skrevet lørdag kl 23:19 Xstrella skrev (33 minutter siden): Ja, men de to andre var gode. De var gode sammen. Men du skrev at hun ble reddet av de andre, og det var jo ikke akkurat det vi så. Rett skal være rett. 😉 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet søndag kl 00:31 #104610 Del Skrevet søndag kl 00:31 Kollontaj skrev (11 timer siden): Ukens hemmafru-CBE ligner ingen av dem. 🤭 Dette er så kunstig og tilgjort og likner ikke henne selv i det hele tatt. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet søndag kl 00:36 #104611 Del Skrevet søndag kl 00:36 (endret) Snødronninga skrev (2 timer siden): Hun har uttalt at hun ikke brukte sminke, for det var det visst ikke tid til. Det er jo bare tull. Det er tydelig at hun har på make-up, i nesten alle (hvis ikke alle) episodene. I forhold til de andre, er hun den som bruker desidert mest sminke, men det var heller ingen bombe. Er det så farlig? Ikke veldig, men det sier noe om Carolines jåleri og at det ikke er bra nok å være naturlig. Ikke engang i et program som KL. Det synes jeg er litt teit. Og nok et bevis på at hun lyver. Endret søndag kl 00:36 av Pusern3 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet søndag kl 00:48 #104612 Del Skrevet søndag kl 00:48 De som kun har sett henne (såvidt) i KL, kommer til å bli skikkelig skuffet og sjokkert over hvem denne personen tilsynelatende er når de går inn på hennes instagram! Det er jo en helt annen. Og dette er dama som ville at folk skulle se hvem hun egentlig er? En kunstig, stiv dame med gapesmil, trutmunn og håret over det ene øyet og med barna som rekvisitter. 13 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huder Skrevet søndag kl 01:22 #104613 Del Skrevet søndag kl 01:22 Gikk igjennom en del av tråden og det blir alltid sagt dere diskuterer bedriften … dummeste jeg har hørt! Det at hun bruker barna i Some er forkastelig! Jeg har tenkt mitt i KL og hun har vært anonym , veldig anonym. Når det er sagt så syns jeg Caroline var enestående i siste episode på KL og hun hadde en smasing kropp , utseende, væremåte og ga av seg selv. Vi så både en flott kropp, begge sider av ansiktet, humor, glede hva vil dere! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huder Skrevet søndag kl 01:26 #104614 Del Skrevet søndag kl 01:26 loffen skrev (34 minutter siden): De som kun har sett henne (såvidt) i KL, kommer til å bli skikkelig skuffet og sjokkert over hvem denne personen tilsynelatende er når de går inn på hennes instagram! Det er jo en helt annen. Og dette er dama som ville at folk skulle se hvem hun egentlig er? En kunstig, stiv dame med gapesmil, trutmunn og håret over det ene øyet og med barna som rekvisitter. Fortell hvem Caroline egentlig er da til meg som syns hun er en kjempefin jente…og dropp bedrift osv 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huder Skrevet søndag kl 01:37 #104615 Del Skrevet søndag kl 01:37 (endret) loffen skrev (52 minutter siden): De som kun har sett henne (såvidt) i KL, kommer til å bli skikkelig skuffet og sjokkert over hvem denne personen tilsynelatende er når de går inn på hennes instagram! Det er jo en helt annen. Og dette er dama som ville at folk skulle se hvem hun egentlig er? En kunstig, stiv dame med gapesmil, trutmunn og håret over det ene øyet og med barna som rekvisitter. Dette er bare slemt ! Enig med det med barna! Endret søndag kl 01:42 av Huder . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet søndag kl 01:45 #104616 Del Skrevet søndag kl 01:45 (endret) Huder skrev (26 minutter siden): Gikk igjennom en del av tråden og det blir alltid sagt dere diskuterer bedriften … dummeste jeg har hørt! Det at hun bruker barna i Some er forkastelig! Jeg har tenkt mitt i KL og hun har vært anonym , veldig anonym. Når det er sagt så syns jeg Caroline var enestående i siste episode på KL og hun hadde en smasing kropp , utseende, væremåte og ga av seg selv. Vi så både en flott kropp, begge sider av ansiktet, humor, glede hva vil dere! Det er jo det som er poenget mitt! Hun er jo så flott og virker så trivelig og er tøff på KL. Og så flink i den revyen der hun var så glad. Men går man inn på Instagram så er det en kunstig dukkelignende figur. Det er så rart, hvorfor ikke vise den hun er… når det jo var det hun ville folk skulle se? Det er jo hun selv som velger hvordan hun vil fremstå på sine egne sosiale medier. Endret søndag kl 01:49 av loffen Trøtt og mange skrivefeil… god sommertid 😄 13 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huder Skrevet søndag kl 01:57 #104617 Del Skrevet søndag kl 01:57 (endret) loffen skrev (23 minutter siden): Det er jo det som er poenget mitt! Hun er jo så flott og virker så trivelig og er tøff på KL. Og så flink i den revyen der hun var så glad. Men går man inn på Instagram så er det en kunstig dukkelignende figur. Det er så rart, hvorfor ikke vise den hun er… når det jo var det hun ville folk skulle se? Det er jo hun selv som velger hvordan hun vil fremstå på sine egne sosiale medier. Jeg har sett litt på Instagram og jeg kan se det du vil frem til og være til dels enig med deg. Men hvem ville ikke vise sin beste side på bilder på Instagram . Er ikke enig med deg at hun er kunstig dukkelignende figur, langtfra ! Ja hun vil ha sin side på,fotografier men det vil søren meg jeg og. Vil ikke du? Uansett hva den jenta gjør så blir det galt. Dame if you do and dame if you dont! Endret søndag kl 02:09 av Huder 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huder Skrevet søndag kl 02:14 #104618 Del Skrevet søndag kl 02:14 ~ Ada ~ skrev (4 timer siden): Ukens hemmafru🤭 Sånn ser jeg alltid ut når jeg kommer hjem fra jobb. Da er det rett av med behagelige klær og inn i finstasen, på med sminke og frem med krølltanga, tannbleking og noen ekstra cm.lengde. Det her kan ma spare seg for! Latterliggjøring er ikke greit! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huder Skrevet søndag kl 02:17 #104619 Del Skrevet søndag kl 02:17 Snødronninga skrev (3 timer siden): Hun har uttalt at hun ikke brukte sminke, for det var det visst ikke tid til. Det er jo bare tull. Det er tydelig at hun har på make-up, i nesten alle (hvis ikke alle) episodene. I forhold til de andre, er hun den som bruker desidert mest sminke, men det var heller ingen bombe. Er det så farlig? Ikke veldig, men det sier noe om Carolines jåleri og at det ikke er bra nok å være naturlig. Ikke engang i et program som KL. Det synes jeg er litt teit. Hold opp, alle jentene bruker litt…LITT sminke ! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet søndag kl 06:42 #104620 Del Skrevet søndag kl 06:42 Er vel nettopp det at hun som er slank, fint hår og et normalt ansikt dog med botox, fillers, restylane og silikonpupper ikke trenger filter og ihjelredigering på bildene i tillegg?? Er jo det som diskuteres her. Hun selv står i avisene og sier hun ikke var sminket inne på KL, at det ikke var tid til det osv. Mens Elvestad påpeker mindre hudpleie og mer gulvvask for å få gangen ferdig. Hvorfor lyve om slikt når hun blir filmet og det viser tydelig sminke. De andre kvinnene der inne er ikke i nærheten av så mye sminke som hun har på. Jeg tenker mitt om saken, men skal ikke lage spekulasjoner. Det er bare trist at hun vil fremstille seg så fake på sosiale medier når hun ikke trenger det, og lyve. Dessverre selger løgn, filtrerte bilder og eksponering av barn mer enn å være ufiltrert og naturlig. Jeg ser cbe på jobb i KL. Jeg ser ikke at hun slapper av og koser seg, litt på revyen kanskje, men ikke ellers. Cbe er på jobb der og. 12 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå