Ninaen Skrevet 26. mars #104521 Del Skrevet 26. mars MissCortado skrev (1 time siden): Caroline!! Kom deg ut i jobb og få et jobbfellesskap!! Jeg synes det var helt nydelig å se hvordan hun var i revyen i dag. Sprudlet, hadde samspill og var en ressurs på lik linje med de andre. Huet ut av egen ræv, man er best sammen. Du også, Caroline. Du er best sammen med andre. (Og da tenker jeg ikke sammen som i Carro og Lassebasse.) Det var fascinerende egentlig! Hun sang bra også, og hun så jo på ekte glad ut! Tror aldri jeg har sett dama se så ekte ut, om du skjønner. Hadde helt ærlig forventa at en sånn oppgave ville hun være negativ til, skvatt nesten da hun rakk opp hånda da de spurte hvem som hadde vært med på revy før. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCortado Skrevet 26. mars #104522 Del Skrevet 26. mars Ninaen skrev (15 minutter siden): Det var fascinerende egentlig! Hun sang bra også, og hun så jo på ekte glad ut! Tror aldri jeg har sett dama se så ekte ut, om du skjønner. Hadde helt ærlig forventa at en sånn oppgave ville hun være negativ til, skvatt nesten da hun rakk opp hånda da de spurte hvem som hadde vært med på revy før. Hun har jo vært på scene før, men dette litt rå, upussa revyformatet passet henne godt. Så helt enig med deg, det var noe ekte der. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 26. mars #104523 Del Skrevet 26. mars MissCortado skrev (8 minutter siden): Hun har jo vært på scene før, men dette litt rå, upussa revyformatet passet henne godt. Så helt enig med deg, det var noe ekte der. Ja, men det har vel vært vesentlig mer «timet og tilrettelagt» og under kontroll 😅 Ble bare overrasket over det som plutselig kom fram i ansiktet hennes, og at hun virket glad liksom, sånn på ekte. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 26. mars #104524 Del Skrevet 26. mars Dagens episode minnet meg om tiden jeg skrev recap av Bloggerne, og CBE spilte amatørteater. Det var de eneste scenene fra det programmet hvor hun viste ekte glede. Jeg husker at jeg skrøt veldig av innsatsen hennes den gangen. Jeg så de samme taktene nå. Så fort Caroline skal spille en annen rolle enn CBE, så blir hun både levende og sjarmerende. Jeg synes alle, inkludert Caroline hadde en fantastisk innsats i dagens episode. 33 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 26. mars #104525 Del Skrevet 26. mars Felis skrev (1 time siden): Dagens episode minnet meg om tiden jeg skrev recap av Bloggerne, og CBE spilte amatørteater. Det var de eneste scenene fra det programmet hvor hun viste ekte glede. Jeg husker at jeg skrøt veldig av innsatsen hennes den gangen. Jeg så de samme taktene nå. Så fort Caroline skal spille en annen rolle enn CBE, så blir hun både levende og sjarmerende. Jeg synes alle, inkludert Caroline hadde en fantastisk innsats i dagens episode. Enig! Veldig gøy å se. Hun er jo en likandes type når hun glemmer filtre og kameraer. Flott innsats av alle sammen. 😀 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 26. mars #104526 Del Skrevet 26. mars Tenk at det er når hun spiller en rolle hun fremstår levende, sprudlende og sjarmerende… I dag er vel første gangen jeg har sett henne genuint glad og med et ekte smil. 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 26. mars #104527 Del Skrevet 26. mars Men så var det dette med hygienen, da! Skosåler på kjøkkenbenken.. 🤢 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. mars #104528 Del Skrevet 26. mars Så flink hun var i revyen! Og så bra hun sang, hørte stemmen hennes klar og tydelig og som dere andre sier; hun så veldig glad ut! At hun ikke viser mer av denne personen på sine egne some..? Skjønner ikke det! Ble så imponert over alle og hele revyen de laget, Skikkelig gøy. Satt bare å smilte gjennom hele greia. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. mars #104529 Del Skrevet 26. mars Katten89 skrev (18 minutter siden): Men så var det dette med hygienen, da! Skosåler på kjøkkenbenken.. 🤢 Hvorfor legge ut dette bildet fra juni 2023 nå? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 26. mars #104530 Del Skrevet 26. mars loffen skrev (Akkurat nå): Hvorfor legge ut dette bildet fra juni 2023 nå? Stusset på det samme. Det der er vel ferdig diskutert for lenge siden skulle man tro? 🤨 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 26. mars #104531 Del Skrevet 26. mars (endret) Revyen var morsom og bra gjennomført, spesielt med tanke på at det var så kort tid å sette den sammen. Enig med dere som synes Caroline skinner og ser komfortabel ut på scenen. Ole Henry og Maria var stjernene! Rett etterpå ser jeg at CBE har laget en ny humoristisk reel med eldstejenta. P.g.a Kompani Lauritzen, så hanker CBE inn flere følgere hver dag. Enda flere å utlevere barna til, enda flere som blir eksponert for usunt og overfladisk innhold. Så hvor positivt er det at CBE gjør en bra figur i programmet? Misforstå meg rett, det er fint å se andre sider av henne. Men KL-Caroline ble igjen på KL. Som nevnt før, så er innholdet det samme. Deltakelsen gir nok flere samarbeid, og selvfølgelig mer oppmerksomhet som igjen fører til at hun kan påvirke enda flere med det hun har størst fokus på. Og vi vet alle hva det er. Thinspo, perfeksjonisme, barn, filter til tusen, enda mer barn, kropp, utseende, poseringer, pulvermat og blokkering av all kritikk. (Glemt noe?) Det har også vært flere episoder med skadelig og provoserende innhold på pt-profilen. Er det rart man sitter igjen med en veldig blandet følelse? Endret 26. mars av Snødronninga La til: Pulvermat 19 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conradi Skrevet 26. mars #104532 Del Skrevet 26. mars Snødronninga skrev (På 24.3.2025 den 18.40): Smak og behag, som alt annet. Det er flere måter å være veltrent på. Caroline er veltrent og tynn. Her er et ekspempel på noen som er veltrent men "vanlig" (Kommer ikke på et bedre ord i farten). I mine øyne ser dette ut som en sunnere kropp. Hva som ser bra ut, er som sagt individuelt. https://www.instagram.com/p/C5D6K-2NIvL/?img_index=1&igsh=MTlmeDI0eHA4OXAyMw== I all verden! Først si at CBEs kropp ikke er feminin, deretter legge ut bilde av en annen kvinne med begrunnelse i smak og behag?? Tenker du at din smak i kvinners kropp er saklig kritikk? Eller hva er hensikten med innlegget? 13 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 26. mars #104533 Del Skrevet 26. mars Ninaen skrev (4 timer siden): Det var fascinerende egentlig! Hun sang bra også, og hun så jo på ekte glad ut! Tror aldri jeg har sett dama se så ekte ut, om du skjønner. Hadde helt ærlig forventa at en sånn oppgave ville hun være negativ til, skvatt nesten da hun rakk opp hånda da de spurte hvem som hadde vært med på revy før. Så bra! Har ikke sett det, men stoler på inntrykket. Hun har jo drevet med revy/teater, også de siste årene, så veldig overrasket er jeg ikke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 26. mars #104534 Del Skrevet 26. mars Conradi skrev (18 minutter siden): I all verden! Først si at CBEs kropp ikke er feminin, deretter legge ut bilde av en annen kvinne med begrunnelse i smak og behag?? Tenker du at din smak i kvinners kropp er saklig kritikk? Eller hva er hensikten med innlegget? Kjenner godt til din måte å "diskutere" på og din agenda. Stille andre til veggs men aldri svare når noen kommer med gode argumenter og saklig tilsvar. Har ikke tenkt å gi deg noe utfyllende svar, nettopp på grunn av dette. 10 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 26. mars #104535 Del Skrevet 26. mars Xstrella skrev (6 timer siden): Neste episode er ute. Jeg er imponert over gjengen. De var skikkelig flinke. Tilbake til frua. Sminker seg på morgen og ordner håret fint. At hun ikke sminket seg der inne er tull. Lite intervju som vanlig men var med i revyen. Godt jobbet av Stavang her. Utrolig bra revy !!! Til og med Berg bidro greit der. Men den sminkingen blir for teit. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 26. mars #104536 Del Skrevet 26. mars Dukket opp på snap her og da med filtrene på og trutmunn. I Intet nytt der, dessverre. Tenk å bare være seg selv uten filter. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 26. mars #104537 Del Skrevet 26. mars Snødronninga skrev (1 time siden): Revyen var morsom og bra gjennomført, spesielt med tanke på at det var så kort tid å sette den sammen. Enig med dere som synes Caroline skinner og ser komfortabel ut på scenen. Ole Henry og Maria var stjernene! Rett etterpå ser jeg at CBE har laget en ny humoristisk reel med eldstejenta. P.g.a Kompani Lauritzen, så hanker CBE inn flere følgere hver dag. Enda flere å utlevere barna til, enda flere som blir eksponert for usunt og overfladisk innhold. Så hvor positivt er det at CBE gjør en bra figur i programmet? Misforstå meg rett, det er fint å se andre sider av henne. Men KL-Caroline ble igjen på KL. Som nevnt før, så er innholdet det samme. Deltakelsen gir nok flere samarbeid, og selvfølgelig mer oppmerksomhet som igjen fører til at hun kan påvirke enda flere med det hun har størst fokus på. Og vi vet alle hva det er. Thinspo, perfeksjonisme, barn, filter til tusen, enda mer barn, kropp, utseende, poseringer, pulvermat og blokkering av all kritikk. (Glemt noe?) Det har også vært flere episoder med skadelig og provoserende innhold på pt-profilen. Er det rart man sitter igjen med en veldig blandet følelse? Ja, det er trist å lese. Egentlig helt utrolig at hun ikke skjønner at hun må gi slipp på barna i sine sosiale kanaler. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 26. mars #104538 Del Skrevet 26. mars Jeg ser hun fremsnakker episoden på Instagram med et ihjelfiltrert og ugjenkjennelig langt ansikt. Ubegripelig. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 26. mars #104539 Del Skrevet 26. mars Hvorfor løper hun med så høye og stive armer? Og den selvdigginga på en pt kanal. Pt for hva? Hvem trener hun? Det er en helt annen dame på KL enn hennes platformer på nett. Synes det er helt sykt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 27. mars #104540 Del Skrevet 27. mars ~ Ada ~ skrev (1 time siden): Jeg ser hun fremsnakker episoden på Instagram med et ihjelfiltrert og ugjenkjennelig langt ansikt. Ubegripelig. Tragisk - og ødelegger det gode inntrykket hun ga på KL i kveld. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå