Rev. Revenge Skrevet 16. mars #104281 Del Skrevet 16. mars (endret) Hvordan Berg Eriksen fremstår i egne kanaler etter egen regi, og hvordan hun fremstår i et redigert program som KL gir meg lite informasjon om hvordan hun er som menneske. Derfor er det ganske snodig at Berg Eriksen fortsetter med det samme som før etter deltakelse i KL som om ingenting har skjedd, med den samme kritikkverdige adferden som daglig deles, kritikken som ofte gjøres til smertelig tema ved anledning, med mindre det faktisk er slik hun ønsker å fremstå i egne kanaler. Hun har etter mitt syn igjen brukt opp enda en av mange muligheter til å gjenskape seg selv som frontfigur for selskapene sine. Da er det sannsyligvis koselig nok som det er på perrongen på Kulås. Endret 16. mars av Rev. Revenge tilføyelse i kursiv 21 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 16. mars #104282 Del Skrevet 16. mars (endret) Nudeldama skrev (1 time siden): Men uansett så synes jeg hun fremstår som mye hyggeligere i KL enn denne tråden skal ha det til. Men så synes jeg ikke hun fremstår som så forferdelig i egne SoMe som mange andre her synes heller. (Nei, det betyr ikke at jeg er en "fan" eller at synes alt hun gjør er perfekt). Det uthevede her er en akkurat like stor indikasjon på hvordan denne debatten feiltolkes når man har bestemt seg en gang for alle hva den handler om, i stedet for at man faktisk leser hva folk skriver. Jeg har aldri hverken opptattet eller omtalt noen kritiske røster av debatten her som "fans" av CBE.no, overhodet ikke. For ingenting tyder da på det? Endret 16. mars av Aricia 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 16. mars #104283 Del Skrevet 16. mars Tråden er ryddet for avsporing. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 16. mars #104284 Del Skrevet 16. mars Snødronninga skrev (21 timer siden): Caroline skriver: Er du bevisst på hva du legger i handlekurven? Her nevnes kalorier igjen, det må være noe hun er veldig opptatt av. Er DU bevisst på hvordan du påvirker andre kvinner Caroline Berg Eriksen? Hun står virkelig på tå på begge bildene. På TÅ!? Hva i all verden skal det være godt for? Eller jeg vet jo svaret. Hun skal være lang, slank og tynn. Det fikk hun til med vidvinkel, for beina ser ut som de er 2 meter lange. Dette er en casual setting, i treningstøy og innkjøp av mat på butikken. Ikke en gang da kan Caroline se avslappet ut. Det jobbes på spreng for å posere 100% hele tiden. Og det jobbes for å forvrenge hvordan ansikt og kropp faktisk ser ut. Tror CBE har en hemmelig drøm om å være Barbie. https://www.instagram.com/p/DHHKMUVtKQX/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA== Velkommen til kalorier inn vs. kalorier ut når (peri)menopausen inntreffer. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frømiks Skrevet 16. mars #104285 Del Skrevet 16. mars (endret) Kollontaj skrev (2 timer siden): Jeg antar at KG har fått dokumentasjonen. Ja, det kan godt tenkes, men det er mange mer eller mindre kjente fjes i Norge som er straffet med bøter for forskjellige straffbare forhold - uten at det tillates at man skriver om det her. Naturlig nok. Vi har regler om personvern og rett til privatliv i dette landet. Jeg forstår heller ikke hvorfor det tillates avsporinger om LKE og hans mulige handlinger på fritiden i en tråd som gjelder CBE. Ser det modereres helt annerledes i tråden om Høiby, der alt som berører menneskene rundt Høiby virker å være forbudt og ryddes bort. Endret 16. mars av Frømiks 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 16. mars #104286 Del Skrevet 16. mars Frømiks skrev (31 minutter siden): Ja, det kan godt tenkes, men det er mange mer eller mindre kjente fjes i Norge som er straffet med bøter for forskjellige straffbare forhold - uten at det tillates at man skriver om det her. Naturlig nok. Vi har regler om personvern og rett til privatliv i dette landet. Jeg forstår heller ikke hvorfor det tillates avsporinger om LKE og hans mulige handlinger på fritiden i en tråd som gjelder CBE. Ser det modereres helt annerledes i tråden om Høiby, der alt som berører menneskene rundt Høiby virker å være forbudt og ryddes bort. De har det som daglig levebrød sammen. 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 16. mars #104287 Del Skrevet 16. mars Frømiks skrev (1 time siden): Ja, det kan godt tenkes, men det er mange mer eller mindre kjente fjes i Norge som er straffet med bøter for forskjellige straffbare forhold - uten at det tillates at man skriver om det her. Naturlig nok. Vi har regler om personvern og rett til privatliv i dette landet. Jeg forstår heller ikke hvorfor det tillates avsporinger om LKE og hans mulige handlinger på fritiden i en tråd som gjelder CBE. Ser det modereres helt annerledes i tråden om Høiby, der alt som berører menneskene rundt Høiby virker å være forbudt og ryddes bort. Det siste tror jeg handler om at LKE også jobber/er ansatt i bedriften/kanalene. Da er det nok greit å omtale de begge. 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 16. mars #104288 Del Skrevet 16. mars Frømiks skrev (1 time siden): Ja, det kan godt tenkes, men det er mange mer eller mindre kjente fjes i Norge som er straffet med bøter for forskjellige straffbare forhold - uten at det tillates at man skriver om det her. Naturlig nok. Vi har regler om personvern og rett til privatliv i dette landet. Jeg forstår heller ikke hvorfor det tillates avsporinger om LKE og hans mulige handlinger på fritiden i en tråd som gjelder CBE. Ser det modereres helt annerledes i tråden om Høiby, der alt som berører menneskene rundt Høiby virker å være forbudt og ryddes bort. Les HI, det gjelder dere som likte denne kommentaren også. ✌️ 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 16. mars #104289 Del Skrevet 16. mars Frømiks skrev (1 time siden): Ja, det kan godt tenkes, men det er mange mer eller mindre kjente fjes i Norge som er straffet med bøter for forskjellige straffbare forhold - uten at det tillates at man skriver om det her. Naturlig nok. Vi har regler om personvern og rett til privatliv i dette landet. Jeg forstår heller ikke hvorfor det tillates avsporinger om LKE og hans mulige handlinger på fritiden i en tråd som gjelder CBE. Ser det modereres helt annerledes i tråden om Høiby, der alt som berører menneskene rundt Høiby virker å være forbudt og ryddes bort. Tråden handler ikke om Caroline Berg Eriksen. Den handler om carolinebergeriksenno, og om Treasures AS, der Caroline Berg Eriksen er daglig leder, og Lars Kristian Eriksen er styreleder: https://virksomhet.brreg.no/nb/oppslag/enheter/913868684 20 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 16. mars #104290 Del Skrevet 16. mars Kollontaj skrev (20 timer siden): Du drar opp saken igjen. Fikk du ikke gode nok svar sist? Jeg kan svare for deg: Det gjorde du. Tidlig demens. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet 16. mars #104291 Del Skrevet 16. mars Margit777 skrev (23 minutter siden): Tidlig demens. Rapportert. Det går an å holde en noenlunde sivilisert tone, selv om vi er uenige. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet 16. mars #104292 Del Skrevet 16. mars Kollontaj skrev (21 timer siden): Du drar opp saken igjen. Fikk du ikke gode nok svar sist? Jeg kan svare for deg: Det gjorde du. Det er litt merkelig at det reageres på at jeg tar opp igjen en sak, når denne tråden har diskutert de samme hendelsene om og om igjen i mange år. For eksempel dukker LKEs kommentar om Beyoncé og Kim Kardashian fra 2009 stadig opp, til tross for at han beklaget kort tid etterpå. https://www.aftenposten.no/sport/fotball/i/Qornaq/lsk-spiller-beklager-rumpeuttalelse @FruJohansen gikk selv offentlig ut på Instagram med en udokumentert påstand om at LKE hadde skrapet opp en annens bil og vedtatt et forelegg for dette (hun skrev først i denne tråden at det var en tilståelsesdom, noe som senere viste seg å være feil). Så hvorfor er det greit å repetere og diskutere gamle saker når det gjelder CBE og LKE, men ikke Fru Johansens offentlige anklager mot LKE og dokumentasjonen bak dem? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 16. mars #104293 Del Skrevet 16. mars Frømiks skrev (3 timer siden): Ja, det kan godt tenkes, men det er mange mer eller mindre kjente fjes i Norge som er straffet med bøter for forskjellige straffbare forhold - uten at det tillates at man skriver om det her. Naturlig nok. Vi har regler om personvern og rett til privatliv i dette landet. Jeg forstår heller ikke hvorfor det tillates avsporinger om LKE og hans mulige handlinger på fritiden i en tråd som gjelder CBE. Ser det modereres helt annerledes i tråden om Høiby, der alt som berører menneskene rundt Høiby virker å være forbudt og ryddes bort. Det var jo ikke akkurat "på fritiden" LKE stalker en kvinne og ødela bilen hennes. Handlingene ble utløst av at kvinnen skrev en helt saklig kommentar på en samarbeidspartners instagramkonto. Han sporet opp eieren av kontoen bak kommentaren og oppsøkte henne hjemme, før han forfulgte henne i bil frem til kvinnen parkerte og hærverket kunne utføres. Deretter plaget han henne med flere oppringninger fra skjult nummer, som tilfeldigvis var det som felte han, da politiet sikret elektroniske spor. I etterkant kontaktet Eriksens Dagbladet og hevdet seg utsatt for hat og at folk rottet seg sammen mot henne. Jeg skjønner ikke hvor netthatet skal ende. Det er så mye av det der ute og vi må lære generasjonen etter oss at dette ikke er greit. Mobbing på nett er kjempefarlig og stadig aktuelt, og jeg mener at det bør snakkes mer om, uttalte hun til avisen den gangen. Vi vet ikke om Caroline på det tidspunktet var klar over hva hennes styreleder og ektemann hadde utsatt kvinnen for, men NÅ vet hun det. Jeg lurer på om tanken streifet henne da hun fortalte om sin egen stalkerhistorie i podcasten? Utvilsomt en skremmende historie, som har mange likheter med kvinnen som mannen hennes forfulgte. Bare at den kvinnen altså fikk utført skadeverk, og at handlingen varte over mange timer. Shopgirl2014 skrev (4 minutter siden): Det er litt merkelig at det reageres på at jeg tar opp igjen en sak, når denne tråden har diskutert de samme hendelsene om og om igjen i mange år. For eksempel dukker LKEs kommentar om Beyoncé og Kim Kardashian fra 2009 stadig opp, til tross for at han beklaget kort tid etterpå. https://www.aftenposten.no/sport/fotball/i/Qornaq/lsk-spiller-beklager-rumpeuttalelse @FruJohansen gikk selv offentlig ut på Instagram med en udokumentert påstand om at LKE hadde skrapet opp en annens bil og vedtatt et forelegg for dette (hun skrev først i denne tråden at det var en tilståelsesdom, noe som senere viste seg å være feil). Så hvorfor er det greit å repetere og diskutere gamle saker når det gjelder CBE og LKE, men ikke Fru Johansens offentlige anklager mot LKE og dokumentasjonen bak dem? @FruJohansen har aldri identifisert LKE, hun fortalte bare historien om en anonym stalker som skrapet opp en like anonym kvinnes bil. Folk flest la sammen to og to og skjønte at det var snakk om Lars Kristian Eriksen. Det ble blant annet delt inne på facebookgruppa Stort og smått om sosiale medier. Synes du ikke det er interessant at folk umiddelbart lenket det til LKE? Jeg synes det forteller en hel del... 24 1 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet 16. mars #104294 Del Skrevet 16. mars Felis skrev (2 minutter siden): Det var jo ikke akkurat "på fritiden" LKE stalker en kvinne og ødela bilen hennes. Handlingene ble utløst av at kvinnen skrev en helt saklig kommentar på en samarbeidspartners instagramkonto. Han sporet opp eieren av kontoen bak kommentaren og oppsøkte henne hjemme, før han forfulgte henne i bil frem til kvinnen parkerte og hærverket kunne utføres. Deretter plaget han henne med flere oppringninger fra skjult nummer, som tilfeldigvis var det som felte han, da politiet sikret elektroniske spor. I etterkant kontaktet Eriksens Dagbladet og hevdet seg utsatt for hat og at folk rottet seg sammen mot henne. Jeg skjønner ikke hvor netthatet skal ende. Det er så mye av det der ute og vi må lære generasjonen etter oss at dette ikke er greit. Mobbing på nett er kjempefarlig og stadig aktuelt, og jeg mener at det bør snakkes mer om, uttalte hun til avisen den gangen. Vi vet ikke om Caroline på det tidspunktet var klar over hva hennes styreleder og ektemann hadde utsatt kvinnen for, men NÅ vet hun det. Jeg lurer på om tanken streifet henne da hun fortalte om sin egen stalkerhistorie i podcasten? Utvilsomt en skremmende historie, som har mange likheter med kvinnen som mannen hennes forfulgte. Bare at den kvinnen altså fikk utført skadeverk, og at handlingen varte over mange timer. @FruJohansen har aldri identifisert LKE, hun fortalte bare historien om en anonym stalker som skrapet opp en like anonym kvinnes bil. Folk flest la sammen to og to og skjønte at det var snakk om Lars Kristian Eriksen. Det ble blant annet delt inne på facebookgruppa Stort og smått om sosiale medier. Synes du ikke det er interessant at folk umiddelbart lenket det til LKE? Jeg synes det forteller en hel del... Hun har identifisert personen hun hevder står bak bilskrapingen i denne tråden. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet 16. mars #104295 Del Skrevet 16. mars Felis skrev (5 minutter siden): Det var jo ikke akkurat "på fritiden" LKE stalker en kvinne og ødela bilen hennes. Handlingene ble utløst av at kvinnen skrev en helt saklig kommentar på en samarbeidspartners instagramkonto. Han sporet opp eieren av kontoen bak kommentaren og oppsøkte henne hjemme, før han forfulgte henne i bil frem til kvinnen parkerte og hærverket kunne utføres. Deretter plaget han henne med flere oppringninger fra skjult nummer, som tilfeldigvis var det som felte han, da politiet sikret elektroniske spor. I etterkant kontaktet Eriksens Dagbladet og hevdet seg utsatt for hat og at folk rottet seg sammen mot henne. Jeg skjønner ikke hvor netthatet skal ende. Det er så mye av det der ute og vi må lære generasjonen etter oss at dette ikke er greit. Mobbing på nett er kjempefarlig og stadig aktuelt, og jeg mener at det bør snakkes mer om, uttalte hun til avisen den gangen. Vi vet ikke om Caroline på det tidspunktet var klar over hva hennes styreleder og ektemann hadde utsatt kvinnen for, men NÅ vet hun det. Jeg lurer på om tanken streifet henne da hun fortalte om sin egen stalkerhistorie i podcasten? Utvilsomt en skremmende historie, som har mange likheter med kvinnen som mannen hennes forfulgte. Bare at den kvinnen altså fikk utført skadeverk, og at handlingen varte over mange timer. @FruJohansen har aldri identifisert LKE, hun fortalte bare historien om en anonym stalker som skrapet opp en like anonym kvinnes bil. Folk flest la sammen to og to og skjønte at det var snakk om Lars Kristian Eriksen. Det ble blant annet delt inne på facebookgruppa Stort og smått om sosiale medier. Synes du ikke det er interessant at folk umiddelbart lenket det til LKE? Jeg synes det forteller en hel del... Hvordan vet du at det var CBE som tok kontakt med Dagbladet, og ikke omvendt? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 16. mars #104296 Del Skrevet 16. mars Shopgirl2014 skrev (10 minutter siden): Hun har identifisert personen hun hevder står bak bilskrapingen i denne tråden. Da kan du kanskje finne frem til nettopp denne påstanden? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet 16. mars #104297 Del Skrevet 16. mars Rev. Revenge skrev (2 minutter siden): Da kan du kanskje finne frem til nettopp denne påstanden? For så å bli beskyldt for å dra opp gamle saker og være dement? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 16. mars #104298 Del Skrevet 16. mars Shopgirl2014 skrev (1 minutt siden): For så å bli beskyldt for å dra opp gamle saker og være dement? Det er din påstand at lars kristian eriksen er identifisert som bikskraperterrorist her i tråden av en spesifikk bruker. Da bør du kanskje gi påstanden din litt tyngde, ellers er påstanden din løgn. Da vet jeg et nytt ord for dette. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet 16. mars #104299 Del Skrevet 16. mars Rev. Revenge skrev (Akkurat nå): Det er din påstand at lars kristian eriksen er identifisert som bikskraperterrorist her i tråden av en spesifikk bruker. Da bør du kanskje gi påstanden din litt tyngde, ellers er påstanden din løgn. Da vet jeg et nytt ord for dette. https://forum.kvinneguiden.no/topic/1256153-carolinebergeriksenno/?do=findComment&comment=34948969 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 16. mars #104300 Del Skrevet 16. mars Shopgirl2014 skrev (Akkurat nå): https://forum.kvinneguiden.no/topic/1256153-carolinebergeriksenno/?do=findComment&comment=34948969 Dette er ikke å bekrefte at Lars kristian Eriksen er identifisert. Så det er litt spesielt at du er hekta på akkurat denne historien og kommentaren. Det gikk såpass raskt å hente frem kommentaren, hadde du den på lur hele tiden? 14 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå