Kollontaj Skrevet 15. mars #104241 Skrevet 15. mars Det ser jo faktisk helt dust ut. Beklager, altså. Voksen dame, liksom. 😳 26 6
Frisk Frosk Skrevet 15. mars #104242 Skrevet 15. mars Snødronninga skrev (23 minutter siden): Caroline skriver: Er du bevisst på hva du legger i handlekurven? Her nevnes kalorier igjen, det må være noe hun er veldig opptatt av. Er DU bevisst på hvordan du påvirker andre kvinner Caroline Berg Eriksen? Hun står virkelig på tå på begge bildene. På TÅ!? Hva i all verden skal det være godt for? Eller jeg vet jo svaret. Hun skal være lang, slank og tynn. Det fikk hun til med vidvinkel, for beina ser ut som de er 2 meter lange. Dette er en casual setting, i treningstøy og innkjøp av mat på butikken. Ikke en gang da kan Caroline se avslappet ut. Det jobbes på spreng for å posere 100% hele tiden. Og det jobbes for å forvrenge hvordan ansikt og kropp faktisk ser ut. Tror CBE har en hemmelig drøm om å være Barbie. https://www.instagram.com/p/DHHKMUVtKQX/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA== Dette er proana, det er ikke lenger noen tvil om det. Bedriftens eiere, Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen, velger å publisere alvorlig, farlig og sykelig forhold til utseende og kropp, som nå oftere og oftere hos begges kanaler bikker over i ren proana. 25 10
Zenhouse Skrevet 15. mars #104243 Skrevet 15. mars Hallepalle2 skrev (12 timer siden): Har man sett henne stupe? Jeg har bare sett henne skride ned badestigen eller vasse sensuelt ut i vannet 😅 Å ikke klare å få hodet under vann er en real sak, men man ser jo fort at noen klarer å presse seg mer ut av komfortsonen enn andre. Pleier ikke hun å dynke fjeset i kaldt vann om morraen i en stor skål el noe? Holder hun for nesa da også mon tro? 😅 18
hvaduikkeser Skrevet 15. mars #104244 Skrevet 15. mars Fra barn til seniorer. Skrøt ikke LKE at han trente toppidrettsutøvere da? 10
JojoMoyes Skrevet 15. mars #104245 Skrevet 15. mars Har hun sett seg selv i det nattlyset på kompaniet mon tro ? Uten filter osv 😂Tipper det gnager henne å ikke kunne legge filter på den deltagelsen . 8
reiseglad Skrevet 15. mars #104246 Skrevet 15. mars Jeg synes ikke hun gjorde en stor jobb som makker i dag i KL. Jeg hadde forventet at hun hadde kunnet ta i bruk noen oppmuntrende og motiverende heiarop, og bruke noen grep fra sin lange erfaring som pt. I stedet sto hun og småpludret med kameramannen mens hun ventet på makkeren som slet seg opp, langt bak. Så snart han kom opp til henne ruslet hun fra ham igjen. Joda, hun bar sandsekkene på slutten, det skulle brått bare mangle - hun trener jo flere ganger om dagen! Også da han ville snu på natt-vandringen, var det andre som motiverte ham til å fortsette. Hun var usynlig uten evne til å støtte og pushe i den situasjonen. 33 8
123Frustrert Skrevet 15. mars #104247 Skrevet 15. mars reiseglad skrev (12 minutter siden): Jeg synes ikke hun gjorde en stor jobb som makker i dag i KL. Jeg hadde forventet at hun hadde kunnet ta i bruk noen oppmuntrende og motiverende heiarop, og bruke noen grep fra sin lange erfaring som pt. I stedet sto hun og småpludret med kameramannen mens hun ventet på makkeren som slet seg opp, langt bak. Så snart han kom opp til henne ruslet hun fra ham igjen. Joda, hun bar sandsekkene på slutten, det skulle brått bare mangle - hun trener jo flere ganger om dagen! Også da han ville snu på natt-vandringen, var det andre som motiverte ham til å fortsette. Hun var usynlig uten evne til å støtte og pushe i den situasjonen. Hun er sterk fysisk, men akk så arrogant. Synes hun virker like lite hjertevarm på KL som på SOME. 29 1
Surikatt Skrevet 15. mars #104248 Skrevet 15. mars Rufs skrev (4 timer siden): Egentlig ganske beroligende å se at de lårene hennes ikke er like tynne som leggene. Bare gikk tilfeldigvis inn på pt instaen hennes i dag og screenshotet. Her er det to ulike versjoner av Caroline Berg Eriksens kroppsidealer og begge er langt fra sannheten. At hun med sitt forstyrrede kroppsbilde går rundt og kaller seg PT er sykt. Hun er kun en posør 27 6
Melkebart1 Skrevet 15. mars #104249 Skrevet 15. mars Rufs skrev (5 timer siden): Egentlig ganske beroligende å se at de lårene hennes ikke er like tynne som leggene. Bare gikk tilfeldigvis inn på pt instaen hennes i dag og screenshotet. Shiiiit! Det her er altså så D U S T !! Hvem tror hun at hun lurer?! Assa, jeg blir flau jeg… Ingenting av det hun legger ut, er ekte! Når raser korthuset mon tro… 24
Shopgirl2014 Skrevet 15. mars #104250 Skrevet 15. mars FruJohansen skrev (På 22.9.2024 den 14.08): Javel. Du kan vedta et forelegg på politikammeret og unngå hele den rettslige prosessen. Det var det som skjedde i dette tilfellet. Frisk Frosk skrev (På 13.3.2025 den 23.17): At hun/de tar opp dette er egentlig ganske utrolig. For med å gjøre stalking en del av sitt bedriftsinnhold så åpner hun/de også helt opp for å nevne at hennes mann, Lars-Kristian Eriksen, har drevet med nettstalking og til og med truet personer på nett. Men ikke minst åpner de også for at det at han også har stalket en kvinne i virkeligheten, oppsøkt henne der hun bor, fulgt etter henne i bil på en måte som ble ansett som truende, før han utførte hærverk på hele bilen til kvinnen mens hun var inne et sted, for så å fortsette med trakasserende oppringninger utover kvelden samme dag. Stalking er aldri greit, men slik disse har holdt på i årevis burde de først bli ærlige om hva Caroline Berg Eriksens ektemann og medeier i bedriftene deres har holdt på med over år + pluss den truende adferden og hærverket han utførte som førte til en tilståelsesdom hvor Lars-Kristian Eriksen måtte betale for reparasjoner og fikk bot. Hvor har du det fra at LKE har en tilståelsesdom? @FruJohansen skrev i denne tråden i september i fjor at han har vedtatt et forelegg. En tilståelsesdom og det å vedta et forelegg er ikke det samme. En tilståelsesdom er en dom som blir avsagt i retten etter at tiltalte har tilstått, mens et forelegg som regel er en bot som kan godtas uten at saken går til retten. I tillegg er en tilståelsesdom offentlig, mens et vedtatt forelegg som regel ikke er det. 5 3
Frisk Frosk Skrevet 15. mars #104251 Skrevet 15. mars Shopgirl2014 skrev (2 minutter siden): Hvor har du det fra at LKE har en tilståelsesdom? @FruJohansen skrev i denne tråden i september i fjor at han har vedtatt et forelegg. En tilståelsesdom og det å vedta et forelegg er ikke det samme. En tilståelsesdom er en dom som blir avsagt i retten etter at tiltalte har tilstått, mens et forelegg som regel er en bot som kan godtas uten at saken går til retten. I tillegg er en tilståelsesdom offentlig, mens et vedtatt forelegg som regel ikke er det. Min feil. Lars-Kristian Eriksen har vedtatt et forelegg for å ha oppsøkt en kvinne ved hennes hjem, stalket/forfulgt henne der og når hun forlot hjemmet i bil, kjørt etter henne på en måte som kvinnen fant ubehagelig og truende. Da hun satte fra seg bilen begikk Lars-Kristian Eriksen hærverk på hele bilen. Og senere på dagen fortsatte han med trakasserende oppringninger for ytterligere å skremme denne kvinnen, hvis eneste "urett" var at hun hadde skrevet en kort, saklig kommentar til en annonsør som brukte en av Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksens bedriftskanaler. Det er virkelig ille at slike handlinger ikke straffes hardere, etter min mening. Spesielt når det er hissige menn med en historie med å true andre på nett fra før, som velger og planlegger å gjøre noe slikt. For LKE måtte finne ut hvor kvinnen bodde, han valgte å vente til neste dag før han oppsøkte hennes hjem hvor han satt og fulgte med fra sin bil, han bestemte seg da for å følge etter henne, begå hærverk mot hennes bil og fortsette å trakassere henne utover kvelden. Fra LKEs side var ikke dette noe som var gjort i affekt, det var planlagt, veloverveid fra en dag til neste, og så gjennomført. Et forelegg er altfor liten straff for slike forbrytelser, selv om det sikkert svidde økonomisk for ekteparet som nå har hatt røde regnskap et par år. Men et forelegg har ikke stor nok forebyggende effekt samfunnsmessig i slike saker, etter min mening. 20 19
Shopgirl2014 Skrevet 15. mars #104252 Skrevet 15. mars Frisk Frosk skrev (1 minutt siden): Min feil. Lars-Kristian Eriksen har vedtatt et forelegg for å ha oppsøkt en kvinne ved hennes hjem, stalket/forfulgt henne der og når hun forlot hjemmet i bil, kjørt etter henne på en måte som kvinnen fant ubehagelig og truende. Da hun satte fra seg bilen begikk Lars-Kristian Eriksen hærverk på hele bilen. Og senere på dagen fortsatte han med trakasserende oppringninger for ytterligere å skremme denne kvinnen, hvis eneste "urett" var at hun hadde skrevet en kort, saklig kommentar til en annonsør som brukte en av Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksens bedriftskanaler. Det er virkelig ille at slike handlinger ikke straffes hardere, etter min mening. Spesielt når det er hissige menn med en historie med å true andre på nett fra før, som velger og planlegger å gjøre noe slikt. For LKE måtte finne ut hvor kvinnen bodde, han valgte å vente til neste dag før han oppsøkte hennes hjem hvor han satt og fulgte med fra sin bil, han bestemte seg da for å følge etter henne, begå hærverk mot hennes bil og fortsette å trakassere henne utover kvelden. Fra LKEs side var ikke dette noe som var gjort i affekt, det var planlagt, veloverveid fra en dag til neste, og så gjennomført. Et forelegg er altfor liten straff for slike forbrytelser, selv om det sikkert svidde økonomisk for ekteparet som nå har hatt røde regnskap et par år. Men et forelegg har ikke stor nok forebyggende effekt samfunnsmessig i slike saker, etter min mening. Hvordan vet du at han har vedtatt et forelegg? 1
Snødronninga Skrevet 15. mars #104253 Skrevet 15. mars Shopgirl2014 skrev (22 minutter siden): Hvordan vet du at han har vedtatt et forelegg? Hvorfor er du så opptatt av dette, men veldig lite opptatt av den kriminelle handlingen fra Lars-Kristian Eriksen? Det er absolutt ingen bombe, men spør allikevel. 25 13
Shopgirl2014 Skrevet 15. mars #104254 Skrevet 15. mars Snødronninga skrev (10 minutter siden): Hvorfor er du så opptatt av dette, men veldig lite opptatt av den kriminelle handlingen fra Lars-Kristian Eriksen? Det er absolutt ingen bombe, men spør allikevel. Jeg er opptatt av at det som skrives offentlig om navngitte personer er korrekt og etterprøvbart. Synes du det er greit å spre påstander om navngitte personer uten at de kan etterprøves? 1 7
Surikatt Skrevet 15. mars #104255 Skrevet 15. mars Melkebart1 skrev (1 time siden): Shiiiit! Det her er altså så D U S T !! Hvem tror hun at hun lurer?! Assa, jeg blir flau jeg… Ingenting av det hun legger ut, er ekte! Når raser korthuset mon tro… Aldri? Det er ingen som stopper de. Forbrukertilsynet som tilsynelatende er så opptatt av merking av reklame i sosiale medier inkludert merking av retusjerte bilder, foretar seg ingenting. Og det mangler ikke på innsendte tips. 9 1
Frisk Frosk Skrevet 15. mars #104256 Skrevet 15. mars Shopgirl2014 skrev (41 minutter siden): Hvordan vet du at han har vedtatt et forelegg? @FruJohansen har gått ut på sin IG-kanal og fortalt at hun har lest rettspapirer og andre papirer relatert til saken. Selv om hun der ikke nevnte navn, så er det ingen tvil om at det er ham det gjelder. Hvis Lars-Kristian Eriksen mente at Fru Johansen drev med falsk ryktespredning, og han var uskyldig, så ville han hatt en fantastisk mulighet for å gå etter henne og kanskje også fått henne dømt for det. Men LKE har valgt å ikke gjøre det. FruJohansen er - i motsetning til både CBE og LKE selv - så troverdig, at man må anta at hun har lest alle sakspapirer, når hun påstår at hun har gjort det. Ergo er det ikke noen grunn til å mistro opplysningene om saken. Lars-Kristian Eriksens rungende taushet og Caroline Berg Eriksens desperate narrativ og falske offerhistorie i Dagbladet for å forsøke å dekke over historien, ev. forsøke å skape empati om saken kom ut, er mer eller mindre en bekreftelse i seg selv fra disse to. Et forelegg gis kun hvis påtalemyndigheten anser siktede for skyldig. Om påtalemyndigheten anser den siktede som skyldig og siktede ikke vedtar forelegget, så går slike saker som regel til retten. Denne saken gikk ikke til retten, ergo må man anta at LKE vedtok forelegget for at saken ikke skulle gå til retten, hvor den ville blitt offentlig. Et vedtatt forelegg har samme virkning som en dom i retten. https://snl.no/forelegg 24 18
Snødronninga Skrevet 15. mars #104257 Skrevet 15. mars Shopgirl2014 skrev (18 minutter siden): Jeg er opptatt av at det som skrives offentlig om navngitte personer er korrekt og etterprøvbart. Synes du det er greit å spre påstander om navngitte personer uten at de kan etterprøves? Jeg stoler på det som har blitt sagt av de som vet sannheten, @FruJohansen er en av dem. Tror det er flere her inne som har sett bevis. Det ble aldri en offentlig sak fordi offeret ikke ønsket å bli navngitt. (Hvis jeg husker riktig) Det er nok ikke fremmed for herr og fru Eriksen at dette har vært et tema på blant annet Kvinneguiden. Når man har blitt kjent med LKEs adferd, kan jeg garantere deg at han hadde forsvart seg og hengt ut alle involverte, hvis han var uskyldig. 20 10
Kollontaj Skrevet 15. mars #104258 Skrevet 15. mars (endret) Shopgirl2014 skrev (På 22.9.2024 den 0.10): I denne tråden, og andre steder på nett, hersker det en bred antakelse om at gjerningsmannen bak bilskrapingen var LKE. @Felis skriver at hen har sett dokumentasjon på at det var LKE, og har tilbudt moderatorene å se denne dokumentasjonen. Det er riktig at du ikke har sagt at LKE utførte bilskrapingen, men du har iherdig skapt et inntrykk av at han står bak denne handlingen, og at han ble dømt for dette og måtte betale bot og erstatning. At du nå, etter at denne (udokumenterte) historien for lengst har blitt en "sannhet" her på KG og andre steder, forsøker å ta avstand ved å si at du aldri har hevdet at LKE utførte bilskrapingen, er rett og slett uredelig. Så bra at du skaper endring. Måtte du bruke en tegning av et ekte barn for å skape denne endringen, eller kunne du ha brukt en tegning av et barn avbildet sammen med en mor på et såkalt stockbilde og postet dette med samme tekst? Shopgirl2014 skrev (1 time siden): Hvor har du det fra at LKE har en tilståelsesdom? @FruJohansen skrev i denne tråden i september i fjor at han har vedtatt et forelegg. En tilståelsesdom og det å vedta et forelegg er ikke det samme. En tilståelsesdom er en dom som blir avsagt i retten etter at tiltalte har tilstått, mens et forelegg som regel er en bot som kan godtas uten at saken går til retten. I tillegg er en tilståelsesdom offentlig, mens et vedtatt forelegg som regel ikke er det. Du drar opp saken igjen. Fikk du ikke gode nok svar sist? Jeg kan svare for deg: Det gjorde du. Endret 15. mars av Kollontaj 16 2 17
CityCityBangBang Skrevet 15. mars #104259 Skrevet 15. mars (endret) Skjønner heller ikke ønsket om å komme med dette igjen. Med mindre man på en eller annen måte er involvert da, Endret 15. mars av CityCityBangBang Kommentar til Kolontaj sitt innlegg 24
29_j Skrevet 15. mars #104260 Skrevet 15. mars Hva har skjedd rundt Lars Kristian? Har han vært interessert i ei annen ei? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå