elisabeth30 Skrevet 11. mars #104181 Skrevet 11. mars Snødronninga skrev (På 9.3.2025 den 21.53): Det er vel ingenting som er mer "girl power" enn en standard selfie med magetopp og stramme magemuskler. Heller ingenting som er mer girl power enn å vise fram barna sine jevnlig, både på story og innlegg. God blanding, si. Også fikk hun sneket inn de rådyre, ultraprosesserte pulvervaflene som hun stolt har "utviklet".(Ikke på bildet men i innlegget) ✌️ https://www.instagram.com/p/DG_SxS2tGlo/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA== Dette bildet er vondt å se på. Retusjert i ansiktet og det ser faktisk ut som at til og med huden på magen er retusjert. Jeg ser på kompani lauritzen og hun er jo en flott dame som absolutt ikke trenger retusjering! Ja hun eldes, men det gjør vi alle 26 2
Surikatt Skrevet 11. mars #104182 Skrevet 11. mars elisabeth30 skrev (9 timer siden): Dette bildet er vondt å se på. Retusjert i ansiktet og det ser faktisk ut som at til og med huden på magen er retusjert. Jeg ser på kompani lauritzen og hun er jo en flott dame som absolutt ikke trenger retusjering! Ja hun eldes, men det gjør vi alle Når hun får kommentarer som «vakker som alltid « og ❤️❤️❤️ på et ihjel retusjert bilde så kommer hun ikke til å stoppe. Å være avhengig av å få kommentarer for hvor vakker hun er på et manipulert bilde er jo meningsløst. 27 3
Tripptrapp1 Skrevet 11. mars #104183 Skrevet 11. mars CityCityBangBang skrev (På 9.3.2025 den 23.57): Pussig design ja. Men finnes kanskje? Noen som har sånne? 🤓 De finnes. Etterhvert er det ganske mange merker som har kopiert en versjon av disse. 1
K_mb Skrevet 11. mars #104184 Skrevet 11. mars (endret) Rev. Revenge skrev (21 timer siden): Oida, det er jo nettopp slik jeg oppfatter selfiene hennes fra speilet i spisestuen. "SE da Lasse, se så tynn jeg er! Mye tynnere enn Queen Be(e)y med muskuløse lår som møtes i midten! Se så veldreid jeg er, minimal fettprosent og likevel timeglass på grunn av hylleoperasjonen i 2017 og litt sånn reguleringredigering av midjen min som du ikke gidder selv! Se da, seeee da! Kan du ikke bare se hvor digg jeg er ellers i året, ikke bare på bursdagen min!? Se på meg da, på Kompani, se så fin jeg er i gjørma med 5000 ødelagte spenn på klær og sko! Skikkelig beib! Jeg ser jo nesten like boss ut som da du la på litt sånn ekstra gjørme på bildene fra Toughest, men så dukket jeg faktisk virkelig i ekte gjørme uten presets i Lightroom som du lærte på nettkurs med Morganti, erkke' de fint'aaaa? Se da, seeee...hjelper det om du får litt vin i glasset, eller en Corona? Du har fått litt høyt hårfeste Lasse, kanskje du skulle vurdere et besøk hos Ina? bare husk å nevne det på stories så blir det nesten gratis om du husker momsen " Det er en eneste stor egotrip som leverer potensielt helseskadelig innhold og barneeksponering for egen vinning. Undrer meg på om TV2 i det hele tatt har sjekket ut hva hun driver med og har drevet med de siste år, og hvis så... hvordan i h...... kom de frem til at det var en god idé å gi denne type påvirker mer oppmerksomhet? Skulle vært gjemt og glemt! Endret 11. mars av K_mb 23 2
loffen Skrevet 11. mars #104185 Skrevet 11. mars (endret) Det må da bli jævlig dyrt å fyre opp det svære, gamle huset sånn at hun kan gå kledd i bare BH hele vinteren? Trodde hun var så frossen av seg? (Vi har 22 grader her og jeg har ullgenser på.) Endret 11. mars av loffen 20 4
CityCityBangBang Skrevet 11. mars #104186 Skrevet 11. mars Tripptrapp1 skrev (45 minutter siden): De finnes. Etterhvert er det ganske mange merker som har kopiert en versjon av disse. Ja, jeg fikk svar fra @puddles også. 😊 Takk til dere.
K_mb Skrevet 11. mars #104187 Skrevet 11. mars (endret) loffen skrev (41 minutter siden): Det må da bli jævlig dyrt å fyre opp det svære, gamle huset sånn at hun kan gå kledd i bare BH hele vinteren? Trodde hun var så frossen av seg? (Vi har 22 grader her og jeg har ullgenser på.) Det å kalle seg frysepinn i det ene øyeblikket, men å vise bilder av seg selv med korte og armløse topper/trange kjoler er en vinn-vinn for CBE. Hun kaller seg frysepinne fordi alle vet at folk med lite fett på kroppen fryser lett. Men å da vise seg som en frysepinne med klær deretter, nei det går ikke for da får ingen se hvor tynn hun er. De stive og regisserte oppstillingene kombinert med retusjering av bildene er det CBE næres og lever av. Heldigvis får hun lite respons på postene i forhold til antall følgere, men at sårbare mennesker biter på dette og trigges av dette uoppnåelige sykelige idealet som CBE viser frem er jeg ikke i tvil om. Rart med at det advares i artikler med sensitivt innhold, amming på insta blir bannlyst, potensielle farer ute og inne må merkes med advarsler, mens helseskadelige påvirkere som CBE får fritt spillerom og ukritisk lov til å legge ut hva pokker hun vil uansett hvor falskt og helseskadelig det er. Og i tillegg får denne type påvirker både spalteplass og tv-tid for så igjen bli aktuelle selv om de burde gå i glemmeboka. Makan til meningsløst virke, CBE bidrar ikke til en eneste positiv ting for andre mennesker gjennom sin påvirker-makt! Endret 11. mars av K_mb 25 8
Snødronninga Skrevet 11. mars #104188 Skrevet 11. mars CBE la visst ut på snap at Ozo hadde kastet opp en sjokoladebit han hadde fått tak i. Nå har hun fått mange meldninger at sjokolade er giftig for hunder. Dette snakker hun om over flere stoyer. Jeg kan skjønne at hun vil få frem at hun vet at hunder ikke skal ha sjokolade, det er måten det blir sagt på som er litt typisk CBE. Hun sier blant annet: Jeg vet jo det, jeg har hatt hund i 18 år eller mer, så jeg kan hund. Jeg har aldri sjokolade tilgjengelig, for jeg vet det er giftig for hunder. DET VET JEG. Jeg vil bare presisere at jeg vet jo det, alle vet det. Det er viktig å få frem at hun VET det, det er sikkert og visst. Har hørt lignende fra den kanten, så ingen vits i å gjøre henne oppmerksom på ting hun allerede VET. 😄 28
loffen Skrevet 12. mars #104189 Skrevet 12. mars Og allikevel lar hun sjokolade ligge fremme sånn at hunden får tak i den 23 5
loffen Skrevet 12. mars #104190 Skrevet 12. mars Nå blokkerer jeg henne også slik jeg har gjort med Stinablogg . Orker ikke høre på fjaset deres mer. Stina med appelsiner og ungen som verken vil drikke av henne eller sove døgnet rundt, og cbe med den nakne magen 🤮og hodet vridd til siden mens hun skryter av å ha trent. idiotisk opplegg! 32 10
Rev. Revenge Skrevet 12. mars #104191 Skrevet 12. mars loffen skrev (18 timer siden): Det må da bli jævlig dyrt å fyre opp det svære, gamle huset sånn at hun kan gå kledd i bare BH hele vinteren? Trodde hun var så frossen av seg? (Vi har 22 grader her og jeg har ullgenser på.) Ikke sikkert det fyres noe særlig. Enten har hun valgt å gå med lite klær for postingens skyld og kler seg normalt utenfor mobilkameraet, eller frysepinne-narrativet er kun et narrativ. Eventuelt en sådann årsak det er delte meninger om. Jeg er tilbøyelig til å tro at Berg Eriksen bruker alle triks i boksamlingen bevisst for både å oppnå og fremstå tynnest mulig, og et frysepinn-narrativ passer veldig godt inn i så måte. Dessverre holder det ikke stikk når vi hele tiden presenteres for en stort sett tynn-/avkledd figur på de fleste bilder i egne kanaler og ved tilstelninger innendørs, som ved premierefest for KL. 14 6
Snødronninga Skrevet 12. mars #104192 Skrevet 12. mars (endret) Caroline Berg Eriksen gjør det hun kan best. Rettere sagt det hun liker best. Lager video der det fikles med hår. Det skal være mye hår, stort hår, høyt hår. Så kan man lure på om det ER CBE eller om det er en KI figur. Jeg kjenner henne ikke igjen på første og andre stillbilde. Da kommer vi til punkt nr.2 av hva CBE gjør best. Å gjøre seg ugjenkjennelig. Her har det gått helt over styr, det er ikke mer å si om den saken. Det jeg ser er ikke sunt på noen måte. Et dødt og tomt blikk, et ansikt jeg knapt nok kjenner igjen. Den evige blurry effekten hun bruker, og det formidles absolutt ingenting. Jeg blir nesten deprimert. Over at en person ønsker å forandre seg så totalt, for å så legge det ut offentlig for å inspirere andre kvinner. Over at andre blir inspirert av et vanvittig og forskrudd skjønnhetsideal. CBE mener hun fronter en sunn livsstil og er opptatt av sunnhet og helse. Denne reelen gjenspeiler ikke en person som er sunn eller står for sunne verdier. Sykt, er det. Det er nok, og har vært nok lenge. 😠 Stillbilder fra reel https://www.instagram.com/reel/DHG-9w5tiRq/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA== Endret 12. mars av Snødronninga link 23 10
Kollontaj Skrevet 12. mars #104193 Skrevet 12. mars (endret) Oi. Hva skjer med overleppa? 🧐 Hun har jo ikke så tykt hår, hun bare grer det frem på sidene og driver på. Er det noen som er interesserte i det håret, bortsett fra henne selv? Virker utrolig kjedelig å være så opptatt av håret. Tillegg: tydeligvis ikke mange interesserte (innlegget er cirka 4 t gammelt). Endret 12. mars av Kollontaj 19 3
Frisk Frosk Skrevet 12. mars #104194 Skrevet 12. mars Snødronninga skrev (10 minutter siden): Caroline Berg Eriksen gjør det hun kan best. Rettere sagt det hun liker best. Lager video der det fikles med hår. Det skal være mye hår, stort hår, høyt hår. Så kan man lure på om det ER CBE eller om det er en KI figur. Jeg kjenner henne ikke igjen på første og andre stillbilde. Da kommer vi til punkt nr.2 av hva CBE gjør best. Å gjøre seg ugjenkjennelig. Her har det gått helt over styr, det er ikke mer å si om den saken. Det jeg ser er ikke sunt på noen måte. Et dødt og tomt blikk, et ansikt jeg knapt nok kjenner igjen. Den evige blurry effekten hun bruker, og det formidles absolutt ingenting. Jeg blir nesten deprimert. Over at en person ønsker å forandre seg så totalt, for å så legge det ut offentlig for å inspirere andre kvinner. Over at andre blir inspirert av et vanvittig og forskrudd skjønnhetsideal. CBE mener hun fronter en sunn livsstil og er opptatt av sunnhet og helse. Denne reelen gjenspeiler ikke en person som er sunn eller står for sunne verdier. Sykt, er det. Det er nok, og har vært nok lenge. 😠 Det CBE (og LKE) legger ut gir mer og mer inntrykk av at det er snakk om alvorlig sykelig forhold til utseende, kropp, vekt og kosthold. Det er dette inntrykket de velger å gi på sine bedriftskanaler. Dette blir mer og mer for proana å regne. I dag, 12. mars, har Caroline Berg Eriksen lagt ut en post på pt_carolineberg hvor jeg antar bildene er tatt av Lars-Kristian Eriksen, siden han har vært hovedfotograf for felles bedrifter i flere år. Bildene er tatt av henne foran grønnsaksdisken i en butikk, i tights, bloggerfot, og thigh gap. Det er posert og redigert, ev. brukt filter, som får henne til å fremstå som anorektisk - spesielt når man ser det i sammenheng med teksten som utelukkende går på å unngå kalorier, samt annet innhold siste månedene. Anbefaler ikke noen som sliter med spiseforstyrrelser å se den posten på pt_carolineberg, for den vil kunne være triggende for mange. Igjen avslører eierne av Treasures AS, Netfit AS, Athlete Excel AS, Treasures Publishing AS og Get Fit AS - Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen - hvor totalt uforsvarlige og rent ut farlige de er som influensere! Dette er helt uforsvarlig! 30 1
Rufs Skrevet 12. mars #104195 Skrevet 12. mars Altså hun kan jo ikke ha like tynne lår som legger. 🤯 9 1
Kollontaj Skrevet 12. mars #104196 Skrevet 12. mars Heldigvis @Frisk Frosk er det få som liker slike innlegg. Dette f.eks. handler også om å vise en (veldig smal) kropp. 4 1
CityCityBangBang Skrevet 12. mars #104197 Skrevet 12. mars (endret) Frisk Frosk skrev (28 minutter siden): Det CBE (og LKE) legger ut gir mer og mer inntrykk av at det er snakk om alvorlig sykelig forhold til utseende, kropp, vekt og kosthold. Det er dette inntrykket de velger å gi på sine bedriftskanaler. Dette blir mer og mer for proana å regne. I dag, 12. mars, har Caroline Berg Eriksen lagt ut en post på pt_carolineberg hvor jeg antar bildene er tatt av Lars-Kristian Eriksen, siden han har vært hovedfotograf for felles bedrifter i flere år. Bildene er tatt av henne foran grønnsaksdisken i en butikk, i tights, bloggerfot, og thigh gap. Det er posert og redigert, ev. brukt filter, som får henne til å fremstå som anorektisk - spesielt når man ser det i sammenheng med teksten som utelukkende går på å unngå kalorier, samt annet innhold siste månedene. Anbefaler ikke noen som sliter med spiseforstyrrelser å se den posten på pt_carolineberg, for den vil kunne være triggende for mange. Igjen avslører eierne av Treasures AS, Netfit AS, Athlete Excel AS, Treasures Publishing AS og Get Fit AS - Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen - hvor totalt uforsvarlige og rent ut farlige de er som influensere! Dette er helt uforsvarlig! Uff, ikke bra. 😔 Ser ikke ut som hun har på bukse heller. 🙈 Eller er det en slags tights i hennes hudfarge? (Ikke se hvis du blir trigget av slike bilder som @Frisk Frosk beskriver. Endret 12. mars av CityCityBangBang 6
Admdir Skrevet 12. mars #104198 Skrevet 12. mars Snødronninga skrev (50 minutter siden): Caroline Berg Eriksen gjør det hun kan best. Rettere sagt det hun liker best. Lager video der det fikles med hår. Det skal være mye hår, stort hår, høyt hår. Så kan man lure på om det ER CBE eller om det er en KI figur. Jeg kjenner henne ikke igjen på første og andre stillbilde. Da kommer vi til punkt nr.2 av hva CBE gjør best. Å gjøre seg ugjenkjennelig. Her har det gått helt over styr, det er ikke mer å si om den saken. Det jeg ser er ikke sunt på noen måte. Et dødt og tomt blikk, et ansikt jeg knapt nok kjenner igjen. Den evige blurry effekten hun bruker, og det formidles absolutt ingenting. Jeg blir nesten deprimert. Over at en person ønsker å forandre seg så totalt, for å så legge det ut offentlig for å inspirere andre kvinner. Over at andre blir inspirert av et vanvittig og forskrudd skjønnhetsideal. CBE mener hun fronter en sunn livsstil og er opptatt av sunnhet og helse. Denne reelen gjenspeiler ikke en person som er sunn eller står for sunne verdier. Sykt, er det. Det er nok, og har vært nok lenge. 😠 Stillbilder fra reel https://www.instagram.com/reel/DHG-9w5tiRq/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA== Kutt ut da. Ingenting galt med den reelen. Hun er en nydelig dame og trenger minimalt med sminke for å se råbra ut.
Snødronninga Skrevet 12. mars #104199 Skrevet 12. mars Admdir skrev (5 minutter siden): Kutt ut da. Ingenting galt med den reelen. Hun er en nydelig dame og trenger minimalt med sminke for å se råbra ut. Klarer ikke å ta denne kommentaren så seriøst. Har jeg sagt at hun ikke er en pen dame eller at hun ikke ser bra ut naturlig? Hun ser jo ikke slik ut i virkeligheten. Det er DET jeg skal frem til. Ser du ikke det, trenger du briller. 24 14
CityCityBangBang Skrevet 12. mars #104200 Skrevet 12. mars Admdir skrev (26 minutter siden): Kutt ut da. Ingenting galt med den reelen. Hun er en nydelig dame og trenger minimalt med sminke for å se råbra ut. Vanskelig å ta kommentaren din på alvor. 🤔 Det hun velger å legge ut i denne reelen er jo langt fra hvordan hun ser ut i virkeligheten. Er jo bare å ta en titt på Kompani Lauritzen. Enig i at hun ser bra ut - når hun dropper alle filtere og bilderedigering. 25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå