Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Xstrella skrev (4 timer siden):

Kjekk episode i dag. Var spennende. Fikk med meg de andre hadde kammosminke på, men frua stilte opp uten. Mulig våtservietter i teltet? De var jo utendørs så noe speil og vann hadde de vel lite av? Ble imponert over makkeren hennes i dag, han viste styrke. 

Hvilken episode har du sett? Kan umulig være kveldens episode siden hun er nærmest mørkegrønn i ansiktet av kammosminke

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (1 time siden):

Hvilken episode har du sett? Kan umulig være kveldens episode siden hun er nærmest mørkegrønn i ansiktet av kammosminke

Del 2 av programmet i dag. Plutselig er hun helt ren.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CityCityBangBang skrev (3 timer siden):

Har vi sett samme episode? Hun hadde kammosminke på hele dagen, men den var borte dagen etter da de skulle rappellere, men det gjaldt jo mange andre også. Har kun sett del 1.

Del 2. Hun er skinnende ren mens de andre har ikke fått bort alt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (20 minutter siden):

Del 2 av programmet i dag. Plutselig er hun helt ren.

Så da la du faktisk ikke merke til at de var flere som ikke hadde kammosminke? Eller var det ekstra viktig for deg og henge ut CBE?

Endret av elskersommer
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stargaze skrev (5 timer siden):

Fascinert over innleggene hennes i dag ja. Kvinnedagen💪 Med et, som alltid, riktig fokus.

IMG_6455.jpeg

IMG_6456.jpeg

IMG_6457.jpeg

Må jo bare 🤣🤣🤣🤣🤣

så umodent og selvsentrert på kvinnedagen (som alle andre dager).

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er veldig lite fremme på skjermen i KL, ja - hadde jeg ikke kjent til henne fra før (her inne) hadde jeg ikke lagt merke til henne i programmet… hun er nok ikke så happy med det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (9 timer siden):

Så da la du faktisk ikke merke til at de var flere som ikke hadde kammosminke? Eller var det ekstra viktig for deg og henge ut CBE?

Ja, henger ut. Seriøst? Jeg henger henne ikke ut. Dette er en tråd om cbe. Fra å være helt grønn, ble hun plutselig helt ren og fin mens de andre var ikke det. Hun sminker seg der inne på KL. Det så man i de første episodene. Tråden er om cbe.  Her deles det hvor fake verden frua presenterer. Fra filterbilder, oppstilte bilder, sminket og ihjelredigert bilder og eksponering av barn som ikke vet livet deres vises for tusenvis av fremmede på nett. Hvis du ikke liker denne tråden, så kanskje du skal scrolle videre? 

Endret av Xstrella
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde programmet på i bakgrunnen i går, men kan ikke si at jeg la merke til at CBE var med, verken grønn eller sminket. Skal man bli kjent med CBE slik hun egentlig er, må man tydeligvis vente utover i sesongen. De jeg la merke til i går og som hadde mye tv-tid er Henrik og Ahmed. Eventuelt at jeg husker dem fordi de lager bra TV.  🧐

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (1 time siden):

Ja, henger ut. Seriøst? Jeg henger henne ikke ut. Dette er en tråd om cbe. Fra å være helt grønn, ble hun plutselig helt ren og fin mens de andre var ikke det. Hun sminker seg der inne på KL. Det så man i de første episodene. Tråden er om cbe.  Her deles det hvor fake verden frua presenterer. Fra filterbilder, oppstilte bilder, sminket og ihjelredigert bilder og eksponering av barn som ikke vet livet deres vises for tusenvis av fremmede på nett. Hvis du ikke liker denne tråden, så kanskje du skal scrolle videre? 

Mitt poeng var att det er flere i del 2 som er helt rene. Ikke bare CB

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...