elskersommer Skrevet 14 timer siden #104141 Del Skrevet 14 timer siden Xstrella skrev (4 timer siden): Kjekk episode i dag. Var spennende. Fikk med meg de andre hadde kammosminke på, men frua stilte opp uten. Mulig våtservietter i teltet? De var jo utendørs så noe speil og vann hadde de vel lite av? Ble imponert over makkeren hennes i dag, han viste styrke. Hvilken episode har du sett? Kan umulig være kveldens episode siden hun er nærmest mørkegrønn i ansiktet av kammosminke 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 12 timer siden #104142 Del Skrevet 12 timer siden elskersommer skrev (1 time siden): Hvilken episode har du sett? Kan umulig være kveldens episode siden hun er nærmest mørkegrønn i ansiktet av kammosminke Del 2 av programmet i dag. Plutselig er hun helt ren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 12 timer siden #104143 Del Skrevet 12 timer siden CityCityBangBang skrev (3 timer siden): Har vi sett samme episode? Hun hadde kammosminke på hele dagen, men den var borte dagen etter da de skulle rappellere, men det gjaldt jo mange andre også. Har kun sett del 1. Del 2. Hun er skinnende ren mens de andre har ikke fått bort alt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 11 timer siden #104144 Del Skrevet 11 timer siden (endret) Xstrella skrev (20 minutter siden): Del 2 av programmet i dag. Plutselig er hun helt ren. Så da la du faktisk ikke merke til at de var flere som ikke hadde kammosminke? Eller var det ekstra viktig for deg og henge ut CBE? Endret 11 timer siden av elskersommer 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conradi Skrevet 11 timer siden #104145 Del Skrevet 11 timer siden På tredjeplass hittil. Ikke verst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conradi Skrevet 11 timer siden #104146 Del Skrevet 11 timer siden Xstrella skrev (28 minutter siden): Del 2. Hun er skinnende ren mens de andre har ikke fått bort alt. Seriøst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 11 timer siden #104147 Del Skrevet 11 timer siden Conradi skrev (4 minutter siden): Seriøst? Det var flere som var uten noe sminke i del 2. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conradi Skrevet 11 timer siden #104148 Del Skrevet 11 timer siden Ja, det er åpenbart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 10 timer siden #104149 Del Skrevet 10 timer siden Stargaze skrev (5 timer siden): Fascinert over innleggene hennes i dag ja. Kvinnedagen💪 Med et, som alltid, riktig fokus. Må jo bare 🤣🤣🤣🤣🤣 så umodent og selvsentrert på kvinnedagen (som alle andre dager). 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 5 timer siden #104150 Del Skrevet 5 timer siden Hun er veldig lite fremme på skjermen i KL, ja - hadde jeg ikke kjent til henne fra før (her inne) hadde jeg ikke lagt merke til henne i programmet… hun er nok ikke så happy med det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 2 timer siden #104151 Del Skrevet 2 timer siden (endret) elskersommer skrev (9 timer siden): Så da la du faktisk ikke merke til at de var flere som ikke hadde kammosminke? Eller var det ekstra viktig for deg og henge ut CBE? Ja, henger ut. Seriøst? Jeg henger henne ikke ut. Dette er en tråd om cbe. Fra å være helt grønn, ble hun plutselig helt ren og fin mens de andre var ikke det. Hun sminker seg der inne på KL. Det så man i de første episodene. Tråden er om cbe. Her deles det hvor fake verden frua presenterer. Fra filterbilder, oppstilte bilder, sminket og ihjelredigert bilder og eksponering av barn som ikke vet livet deres vises for tusenvis av fremmede på nett. Hvis du ikke liker denne tråden, så kanskje du skal scrolle videre? Endret 2 timer siden av Xstrella 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 2 timer siden #104152 Del Skrevet 2 timer siden Vi hadde programmet på i bakgrunnen i går, men kan ikke si at jeg la merke til at CBE var med, verken grønn eller sminket. Skal man bli kjent med CBE slik hun egentlig er, må man tydeligvis vente utover i sesongen. De jeg la merke til i går og som hadde mye tv-tid er Henrik og Ahmed. Eventuelt at jeg husker dem fordi de lager bra TV. 🧐 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 1 time siden #104153 Del Skrevet 1 time siden Xstrella skrev (1 time siden): Ja, henger ut. Seriøst? Jeg henger henne ikke ut. Dette er en tråd om cbe. Fra å være helt grønn, ble hun plutselig helt ren og fin mens de andre var ikke det. Hun sminker seg der inne på KL. Det så man i de første episodene. Tråden er om cbe. Her deles det hvor fake verden frua presenterer. Fra filterbilder, oppstilte bilder, sminket og ihjelredigert bilder og eksponering av barn som ikke vet livet deres vises for tusenvis av fremmede på nett. Hvis du ikke liker denne tråden, så kanskje du skal scrolle videre? Mitt poeng var att det er flere i del 2 som er helt rene. Ikke bare CB 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå