Snødronninga Skrevet 5 timer siden #104081 Del Skrevet 5 timer siden MarianneE skrev (14 minutter siden): Kan du være så snill og sende meg oppskriften på den lasagne? Høres veldig godt ut! Det er jo bare å google, så finne du mange lasagneoppskrifter med squash og mascarpone. Er ikke sånn at CBE har funnet opp en helt spesiell rett, man ikke finner på nett. 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 5 timer siden #104082 Del Skrevet 5 timer siden Snødronninga skrev (18 timer siden): Gratulerer Caroline og Lars-Kristian Eriksen, med avgjørelsen om å la barna være en enda større del av CBEs bedriftinnhold. Skylappene er fremdeles på, strammere enn noen gang. Nå har det blitt en fast greie at barna er med på å lage "morsomme" videoer. Dette gir dessverre en god del engasjement, for det er jo så søtt og koselig å se dem. Dette bruker CBE aktivt og bevisst, for hun vet veldig godt at barn i monitor er synonymt med masse oppmerksomhet, likes og kommentarer. At det går an å være så uansvarlig. Jeg sier det rett ut - hun er en forferdelig influencer. 😖 Ja, ser ut til å ha blitt en fast greie, verre enn noen gang. Ganske utrolig at det i år 2025 sitter mennesker og klapper dette frem. 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 5 timer siden #104083 Del Skrevet 5 timer siden Snødronninga skrev (49 minutter siden): Det er jo bare å google, så finne du mange lasagneoppskrifter med squash og mascarpone. Er ikke sånn at CBE har funnet opp en helt spesiell rett, man ikke finner på nett. Det var vel gjerne slik at hun gjerne fant noen andres oppskrifter, for så å endre på ett mål (el.lign) så hun kunne kalle den sin egen… 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 4 timer siden #104084 Del Skrevet 4 timer siden enkefru skrev (13 minutter siden): Det var vel gjerne slik at hun gjerne fant noen andres oppskrifter, for så å endre på ett mål (el.lign) så hun kunne kalle den sin egen… Litt som når hun har ytret stor stolthet over proteinpulveret sitt?😉 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 4 timer siden #104085 Del Skrevet 4 timer siden ~ Ada ~ skrev (25 minutter siden): Litt som når hun har ytret stor stolthet over proteinpulveret sitt?😉 Akkurat slike uttalelser som gjør at man skjønner at bløff og humbug fortsatt er gangbart for bedriften. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 1 time siden #104086 Del Skrevet 1 time siden Hallepalle2 skrev (4 timer siden): Jeg har sett to episoder og syns ikke vi var fått sett nok av henne til å mene verken det ene eller andre. Hun vant som forventet løpekonkurransen og gråt foran befalet (hadde hun virkelig så lite å komme med at ‘jeg bare liker å få til det jeg prøver på og liker ikke følelsen jeg får når jeg ikke får det til?), ellers er hun lite promotert til nå. Så jeg venter litt til med å ta bølgen og erklære henne som fantastisk. Jeg har aldri sett KL og kommer ikke til å begynne nå, men jeg så det klippet der C snakket om å skuffe seg selv et eller annet sted. Det var på en måte fint å se henne vise følelser som ikke involverer gapesmil og sløret blikk, men tanken som slo meg hardest var nok at alt han andre duden sa om seg selv etter henne, ville passet mye bedre på Caroline. Nå som jeg tenker på det, lurer jeg også veldig på hva hun er blitt skuffet over i livet sitt. Hva ser hun tilbake på og tenker, søren - der skuffa jeg meg selv? Er det typ, mislykka kaker, en travel dag som gikk skeis, eller treningsmål hun ikke har nådd? Eller er det større valg, f.eks i karrieren der hun tenker at "der burde jeg prestert bedre?" 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 1 time siden #104087 Del Skrevet 1 time siden blåbærpai skrev (5 timer siden): Ja, det tror jeg faktisk 😅 100% Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 1 time siden #104088 Del Skrevet 1 time siden enkefru skrev (3 timer siden): Det var vel gjerne slik at hun gjerne fant noen andres oppskrifter, for så å endre på ett mål (el.lign) så hun kunne kalle den sin egen… Jeg følger en del mat-influensere, og det er helt vanlig å la seg inspirere av hverandres oppskrifter. Men det er også like vanlig å referere til hvem de er inspirert av, eller si at denne har gått viralt, nå vil jeg også teste den. Det er bare CBE som må late som om alt er egenkomponert selv om det ikke er vanskelig å avsløre. Forstår virkelig ikke dette behovet. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 1 time siden #104089 Del Skrevet 1 time siden (endret) FruJohansen skrev (55 minutter siden): Jeg har aldri sett KL og kommer ikke til å begynne nå, men jeg så det klippet der C snakket om å skuffe seg selv et eller annet sted. Det var på en måte fint å se henne vise følelser som ikke involverer gapesmil og sløret blikk, men tanken som slo meg hardest var nok at alt han andre duden sa om seg selv etter henne, ville passet mye bedre på Caroline. Nå som jeg tenker på det, lurer jeg også veldig på hva hun er blitt skuffet over i livet sitt. Hva ser hun tilbake på og tenker, søren - der skuffa jeg meg selv? Er det typ, mislykka kaker, en travel dag som gikk skeis, eller treningsmål hun ikke har nådd? Eller er det større valg, f.eks i karrieren der hun tenker at "der burde jeg prestert bedre?" Hun har ikke endret kurs etter deltagelsen, og driver fortsatt med det samme meningsløse innholdet hvor redigert kropp og utseende står i fokus og hvor speilet er hennes beste venn. Det hun kanskje har endret bittelitt på til det verre er å bruke barna som aktive aktører i større grad enn før på sine kommersielle kanaler. Hun eksponerte barna før, men nå brukes de for alt de er verdt i regisserte og oppstilte videoer. Dette har selvfølgelig ingenting med KL å gjøre, kun et bevis på at skuffelsene hun tok til tårene over ikke handlet om karrierevalget/livsvalget som influencer og offentlig person og hva hun formidler. Endret 59 minutter siden av K_mb 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå