Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
9 minutter siden, MiniBaguette said:

Garantert reklame.

Hun har hatt reklame for Grønn & frisk salat tidligere ( https://www.instagram.com/p/BgMjP37HAEA/ ), og hun har hatt reklame for Stabburet makrell i tomat (en usedvanlig høy stabel makrellbokser i det kjøleskapet der, på en særdeles framtredende plass). Fryktelig mye syltetøy, alt fra Nora (Orkla, i likhet med Stabburet). Tja... mye Tine-produkter også. Men jeg holder en knapp på at det dukker opp en reklame for kolonial.no en av de nærmeste dagene. :) 

Den dama legger nok ikke ut så mye uten at det er en tanke om å tjene penger, som ligger bak

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, frk.Helene Hare skrev:

Jeg er litt sen i diskusjonen, men er helt enig - tenk om CBE kunne inspirert sånn som dette! Jeg elsker å løpe, men har et dårlig kne, og det som har blitt skrevet her gav meg lyst til å prøve igjen. Så heretter blir det Funky for inspirasjon til gøyale egenvektsøvelser, og KG for løpetips! 

Det er litt underlig at det i Villa Kulås ikke blir tatt tak i det som kunne bygget nye bein å stå på for bloggen og selskapet. Ta tak i de sterke sidene, vis engasjement og nysgjerrighet, finn ut hva folk flest er opptatt av for tiden. Vis menneskelighet og endringsvilje, og en dæsj ydmykhet og selvironi.

Det sjokkerer meg at de ikke utnytter det grunnlaget de har lagt. De kan ikke bygge videre på en dinosaur av en rosablogg.

Ja kanskje KG-Rampelys skal starte sin egen løpeinspo :nigo: Eller leies inn som konsulenter hos CBE.no (never gonna happen). :fnise:

Jeg blir matt av kommentarfeltet under treningsinnlegget. Helt innafor at Fruen ønsker å inspirere til trening som ikke krever så mye utstyr les vekter. Men hva med Fruens hovedtreningsgreia nummer 1 - møllen? Den burde hun i så fall holde seg fra. Den er dyr (de gode er hvert fall), kan bare brukes til en type øvelse, fylder mye gulvplass og er vanskelige å pakke bort når den ikke er i bruk. At Fruen ønsker til å inspirere til trening uten utstyr stemmer dårlig med all mølleløpingen. Noen manualer kan lett stues vekk og er ikke så dyre. Mølle der i mot krever stor investering og plass. Løpe ute krever bare sko, men den koplingen mellom utstyrskrevende trening ser ikke Fruen når hun kjefter på leserne i kommentarfeltet sitt. 

Hva er den der bemerkning om at Adrian nok et stærkere enn deg til en kritisk leser? Er CBE fortsatt på "min pappa er sterkere enn din pappa" stadiet? Hvorfor bruker ikke CBE i stedet tilbakemeldingen og benytter seg av Adrians ekspertise på områder som CBE hver uke beviser hun ikke mestrer? Hadde fungert mye bedre enn bitching når folk lurer på noe hun ikke liker. Det er så mange muligheter for å høyne nivået på bloggen, men det virker til at alt som ikke plasserer Fruen i sentrum er utelukket. Ikke rart leserne ikke gidder engasjere seg  https://influencere.wordpress.com/2019/02/27/engasjement-ig-den-27-02-19/ 

• Liker 17
Skrevet

Altså dere damene her inne....dere gir meg lyst til å bytte ut styrketrening med løping slik som dere beskriver dette. Jeg har løpeforbud grunnet skader, men går 6-8 km hver dag. Styrketreningen gjør jeg for å holde kroppen ved like og tåle påkjenninger og forebygge belastningsskader. Vi har alle kun én kropp som bør vare. Var lutrygget tidligere, men styrking av bakside har rettet opp i dette. Magen skrapes på kjøkkenet, og ikke én styrkeøvelse er isolert til én muskelgruppe. Biceps og kjerne utvikler seg av seg selv gjennom tunge baseøvelser. Men jeg savner å løpe fritt ute i skog og mark. Dere har nå egenhendig laget minst 7 frittstående og inspirerende blogginnlegg om løping vs. 10 uinteressante år med mølla på bloggen. Og hvordan i huleste klarer man å følge med på en serie med bilder og dialog når man skal løpe effektivt?  

Og volanger? Ingen jeg ser som trener seriøst, bryr seg om annet enn funksjonelle plagg som tåler bruk og vask. Volanger fra Gina Trikot tar seg ikke engang godt ut på iscenesatte bilder.

• Liker 15
Skrevet

De har nok Det døde blikk på egen blogging..

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, Revenge of Cthulhu skrev:

Altså dere damene her inne....dere gir meg lyst til å bytte ut styrketrening med løping slik som dere beskriver dette. Jeg har løpeforbud grunnet skader, men går 6-8 km hver dag. Styrketreningen gjør jeg for å holde kroppen ved like og tåle påkjenninger og forebygge belastningsskader. Vi har alle kun én kropp som bør vare. Var lutrygget tidligere, men styrking av bakside har rettet opp i dette. Magen skrapes på kjøkkenet, og ikke én styrkeøvelse er isolert til én muskelgruppe. Biceps og kjerne utvikler seg av seg selv gjennom tunge baseøvelser. Men jeg savner å løpe fritt ute i skog og mark. Dere har nå egenhendig laget minst 7 frittstående og inspirerende blogginnlegg om løping vs. 10 uinteressante år med mølla på bloggen. Og hvordan i huleste klarer man å følge med på en serie med bilder og dialog når man skal løpe effektivt?  

Og volanger? Ingen jeg ser som trener seriøst, bryr seg om annet enn funksjonelle plagg som tåler bruk og vask. Volanger fra Gina Trikot tar seg ikke engang godt ut på iscenesatte bilder.

Jeg så faktisk en meme om akkurat den toppen med volanger. Og ja - den gikk på det samme som de fleste av oss har tenkt, og det samme som er hovedkjernen i bedriftens treningsbudskap; SE BRA UT!

• Liker 4
Skrevet

Tine, Nora og Orkla? Hva skjedde med alle de fancypancy matvarene? Også på toppen av det hele Nultrilett. Det høres ikke ut som noen som har studert ernæring foråsidetsånn. 

Skrevet
5 minutter siden, Emmy_H skrev:

Tine, Nora og Orkla? Hva skjedde med alle de fancypancy matvarene? Også på toppen av det hele Nultrilett. Det høres ikke ut som noen som har studert ernæring foråsidetsånn. 

Disse her matkassene, de blir levert på/i Siljan, men ikke Sarpsborg? Litt merkepushing tåler man (kan man se forbi) om merkevaren ellers er tydelig og solid, men her er det litt over hele skalaen. Ref. en knekk 70% sjokolade, til total melkesjokolade-blackout.

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, frk.Helene Hare skrev:

Disse her matkassene, de blir levert på/i Siljan, men ikke Sarpsborg? Litt merkepushing tåler man (kan man se forbi) om merkevaren ellers er tydelig og solid, men her er det litt over hele skalaen. Ref. en knekk 70% sjokolade, til total melkesjokolade-blackout.

Kart og terreng.

• Liker 8
Skrevet (endret)

Men fankern da...er det mulig med en spoiler alert? Det er ett minutt av livet mitt jeg aldri får tilbake!😭

De er jo ikke morsomme som dårlige skuespillere engang🙈

Endret av Revenge of Cthulhu
  • Liker 21
Skrevet
6 minutter siden, Revenge of Cthulhu skrev:

Men fankern da...er det mulig med en spoiler alert? Det er ett minutt av livet mitt jeg aldri får tilbake!😭

De er jo ikke morsomme som dårlige skuespillere engang🙈

Jammen, hun ER jo skuespiller. 😬

• Liker 9
Gjest Lille_Krokodille
Skrevet

Jeg kommenterte under et bilde floyd.no la ut, med reklamebilder av frua. Jeg skrev at jeg ikke ville handle hos floyd fordi bloggen så ukritisk eksponerte barna sine. Nå er jeg blokkert på insta av sjefene i Treasures, gitt... 😂

Skrevet
53 minutter siden, Lille_Krokodille skrev:

Jeg kommenterte under et bilde floyd.no la ut, med reklamebilder av frua. Jeg skrev at jeg ikke ville handle hos floyd fordi bloggen så ukritisk eksponerte barna sine. Nå er jeg blokkert på insta av sjefene i Treasures, gitt... 😂

Ute av øye, ute av sinn gjelder bare for spedbarn.. Kritkken forsvinner ikke selv om de velger å blokkere. Hadde ledelsen i Treasures hatt en utdanning innenfor ledelse ville de handlet anderledes. 

• Liker 12
Skrevet

Og dersom slike kommentarer ikke betyr noe, slik noen hevder, hvorfor slettes og blokkeres det - gang på gang? 

• Liker 17
Skrevet

I dag snakker de på GMN om treningsklær (jeg har ikke sett det selv,  lest om det på TV2 sin side på FB)  En dame hadde fått klage fra en Sats-ansatt da hun trente i en trenings-bh/topp. I kommentarfeltet er mange enige i at det er ikke bra å møte opp "halvnaken" på trening. Jeg er så enig! På mitt treningssenter er det mange som bruker flott treningstøy, men ingen sprader rundt i kun en trenings-bh. Det handler vel så mye om at når "svetten spruter" så spruter den bokstavelig talt overalt (på sidemannen, på apparater, ned på mølla osv)  hvis man ikke har på klær (som noen der kommenterer) 

Treningstøyet til cbe irriterer meg litt, for jeg syns det virker som det handler mest om å få vist frem kroppen sin enn å motivere oss til trening. Jeg blir ikke motivert (nei, ikke sjalu heller!!) - jeg blir oppgitt. 

• Liker 32
Skrevet (endret)

Ser at en annen blogger, Maren Erdvik skal lansere noe nettbasert om trening, kosthold og livsstil. Blir spennende å se hvordan det slår an, og hvem som får flest brukere/kunder av henne og CBE og co.  Erdvik er jo en kjent treningsprofil, utdannet PT, lang erfaring fra treningsbransjen osv. Vet hvem jeg ville gått for iaf. Det opplegget til CBE virker mer som barbie-trening. 

Endret av tuttavims
  • Liker 25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...