AntiBullshit Skrevet 5 timer siden #103961 Del Skrevet 5 timer siden misspinky skrev (1 time siden): Har nå sett KL. Synes hun gjør en god figur foreløpig. Spent på når de får utfordringer med høyder og slikt. Bet meg alikevel merke i hvor annerledes hun er på tv enn hvordan hun fremstiller seg selv. Fikk sjokk da jeg så henne i siste episoden, når de hadde oppstilling på gang. Hva er det som skjer med kinnene hennes? Er dette en komplikasjon av fillers? Noe må det være i de kinnene. Er jo ikke vanlig at de vokser med årene? Så vidt meg bekjent så pleier man heller å miste volum i ansiktet når man blir eldre. Legger ved bilder av henne fra rundt 2012 som referanse: 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cissacissa Skrevet 5 timer siden #103962 Del Skrevet 5 timer siden 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cissacissa Skrevet 5 timer siden #103963 Del Skrevet 5 timer siden Cissacissa skrev (3 minutter siden): Er det ikke åpenbart hva hun har gjort? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 5 timer siden #103964 Del Skrevet 5 timer siden Cissacissa skrev (8 minutter siden): Er det ikke åpenbart hva hun har gjort? Jo, hun ser ut som en hamster i enkelte vinkler hvor hun ikke har 100% kontroll selv. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 4 timer siden #103965 Del Skrevet 4 timer siden Stargaze skrev (1 time siden): Merkelig vinkel? Det er fra siden, hennes faste vinkel. Hvis ikke bildet er speilvendt, er dette fra hennes høyre side, som vi så og si aldri får se. Ikke så viktig, men da ble det riktig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 3 timer siden #103966 Del Skrevet 3 timer siden Bendie skrev (2 timer siden): Nå bar hun også på en sekk på 20 kg. Vil si hun imponerte med å komme så nære nr 2 og 3 av gutta med tanke på hun bar nesten det dobbelte i forhold til egen vekt. Hadde de løpt uten sekk, tror jeg hun vært de overlegne bortsett fra mulig Morten. Skal være enig i at hun gjorde en bra jobb, men jeg blir nok ikke så lett imponert som deg. 😉 Her snakker vi om en person som løper absolutt hver eneste dag, og har trening som jobb. Da er jeg mye mer imponert over Homlung, som var nest beste jente. Et lite stykke bak Caroline, men tror ikke dette er en jente som trener i det hele tatt? Husk de andre jentene bar også like tungt som CBE. Morten er hele 3 minutter foran Caroline, og han er råsterk ja, men løping er ikke noe han holder på med til vanlig. 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3 timer siden #103967 Del Skrevet 3 timer siden Bendie skrev (3 timer siden): Det var jo en merkelig vinkel. Ser ut som bildet er nøye utvalgt for å kunne spekulere. Merkelig vinkel? Jeg så episoden og reagerte på kinnene uten å hverken pause, zoome eller ta bilde. La også merke til dette. Hun ser sånn ut. Det er bare å se episoden selv! 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet 21 minutter siden #103968 Del Skrevet 21 minutter siden loffen skrev (2 timer siden): Merkelig vinkel? Jeg så episoden og reagerte på kinnene uten å hverken pause, zoome eller ta bilde. La også merke til dette. Hun ser sånn ut. Det er bare å se episoden selv! jeg har sett episoden og reagerte ikke på noe som helst. Hun ser helt normal ut i ansiktet og er ei søt jente/ dame. Men det er noe med øye som ser. Jeg har et helt avslappet forhold til CBE. Men her inne leter en daglig etter feil… og at hun deltar på KL er selvfølgelig nok et sted , der en benytte anledningen til å trykke henne ned. Noe annet ville være mildt sagt oppsiktsvekkende Forøvrig er det ryktespredning å hentyde til inngrep og injeksjoner.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11 minutter siden #103969 Del Skrevet 11 minutter siden Bendie skrev (6 timer siden): Nå bar hun også på en sekk på 20 kg. Vil si hun imponerte med å komme så nære nr 2 og 3 av gutta med tanke på hun bar nesten det dobbelte i forhold til egen vekt. Hadde de løpt uten sekk, tror jeg hun vært de overlegne bortsett fra mulig Morten. Hun insisterer i podden på at dette er usant. Den var over 20 kg! Hun var sikker for hun løfter 20 kg problemfritt nemlig..😏 😅 Ikke spør hvorfor jeg hører på🫣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå