Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

CityCityBangBang skrev (13 minutter siden):

Så bilde av henne og Guri på forsiden av Se og Hør Extra (?) idag, der det står at Caroline skal hjelpe Guri å finne kjærligheten.... 

Guri må være skikkelig desperat.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ellie77 skrev (1 time siden):

Hva med noe avslappet og ekte? Og mindre overfokus på kropp og forvridde positurer? Bare et forslag! 

IMG_5914.jpeg

For all del, ikke svar dette, da blir du blokkert🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo noe ekstremt stusselig over dette. Hvis du ønsker å være en influencer, så må du da ha noe du ønsker å "influence" i? Dette er jo egentlig enda et lavmål fra den kanten. Klarer ikke å finne på noe selv. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha mindre plastikkpupp som tyter ut på siden av sportsbhen.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CityCityBangBang skrev (7 timer siden):

Det er jo noe ekstremt stusselig over dette. Hvis du ønsker å være en influencer, så må du da ha noe du ønsker å "influence" i? Dette er jo egentlig enda et lavmål fra den kanten. Klarer ikke å finne på noe selv. 

Helt enig. Suksessfulle influensere trenger ikke stille følgerne slike spørsmål. Jeg har lagt merke til at dette spørsmålet ofte dukker opp hos influencere når engasjement eller følgertall går nedad. Og det gjør det jo til de grader i dette tilfellet (røde tall omtrent så langt øyet kan se på statistikken hos socialblade.com). Kanskje ikke helt tilfeldig at spørsmålet ble lagt ut kort etter IG følgertallet bikket under 293k, sist lørdag? Per i går var status ytterligere nedgang/følgerflukt: 292 897 følgere.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen hun forstår hva som er viktig i livet kommer til å bli en tung dag for henne. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stargaze skrev (19 minutter siden):

Den dagen hun forstår hva som er viktig i livet kommer til å bli en tung dag for henne. 

Faren for at hun plutselig utvikler selvinnsikt nok til å omrokkere på verdiene sine er vel ikke direkte overhengende. Ikke sikkert det skjer i det hele tatt. Å være pen og tynn vil nok være 4ever goals. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (3 timer siden):

Feelgood?

IMG_0448.jpeg

Nesten skremmende å lese. Det er sikkert en person som synes det er såååå hyggelig å se barna også, uten å reflektere over hvor ille barneeksponering er. Så lenge det er flere som heier på det hun gjør, kommer hun i hvert fall ikke til å forandre på noe.  Lurer på om hun kommer til å dele forslag som er annerledes enn det vanlige innholdet.

• Liker 30
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (23 timer siden):

Nå skal jeg trene, nå har jeg trent...:himle:

Hun er altså så dårlig på å inspirere, ikke minst å ha variert innhold. Det å tenke nytt, må være helt fjernt for henne. Det kan ikke være mange, utenom seg selv, hun inspirerer.

Jeg får lyst til å gjøre noe helt annet enn å trene på mølle. Jeg får avsmak av å se at hun mååååååååå filme fra rett vinkel, det gir ingen god følelse å se den anspente kroppen. At fokuset aldri er på sin følgere, men bare på seg selv, skjønner jeg lite av. Det skal så lite til. Her er et eksempel: Synes du det er tungt å tenke på trening i dag? Om du ikke har så god tid, er det nok å sette av 30 minutter til å ta en gåtur ute. Eller sett på musikk som får deg i godt humør, og ta noen styrkeøvelser hjemme på treningsmatta. 

Ett eller annet. Ikke bare "se på at jeg trener, se på at jeg ligger på gulvet og er sliten (men litt fin), se på så flink og disiplinert jeg er. KOMMUNISER. Kall meg anti-CBE om du vil, men jeg tar jo ikke feil. (Akkurat som visse andre) 

Jeg ble mer inspirert av innlegget ditt enn av absolutt alt av vrøvl som kommer fra de to i Særp. 

• Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (4 timer siden):

Feelgood?

IMG_0448.jpeg

Tuuuusen takk sier så lite avslappa person at hun ikke en gang klarer å vise yogaøvelser riktig fordi kroppen må se "best" mulig ut. Den kommentaren der fikk meg virkelig til å le, og bli litt sjokkert over at CBE faktisk blir rørt av sånt skryt av seg selv. Hun virker ufattelig grunn og selvopptatt, får bare verre og verre inntrykk nå.

• Liker 32
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (1 time siden):

Tuuuusen takk sier så lite avslappa person at hun ikke en gang klarer å vise yogaøvelser riktig fordi kroppen må se "best" mulig ut. Den kommentaren der fikk meg virkelig til å le, og bli litt sjokkert over at CBE faktisk blir rørt av sånt skryt av seg selv. Hun virker ufattelig grunn og selvopptatt, får bare verre og verre inntrykk nå.

Det er dette hun lever på. Skryt og selvskryt. 

• Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok et innlegg med proteinpulver og vaffel. Hvis de er så bevisste på kosthold, hvorfor i alle dager putter de i seg ultraprosessert protein pulver? Næringsrike vafler kan fint lages uten, med f eks ekstra egg og cottage cheese. Kanskje litt mer råvare basert kosthold hadde gjort seg der? Skremmende at de skal gi råd om kosthold. De som følger opplegget hennes, skal vel trene som henne / hennes økter? Håper virkelig ikke de skal følge hennes kosthold 

• Liker 28
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kkkkaru skrev (2 timer siden):

Veldig originalt

IMG_1561.jpeg

IMG_1560.jpeg

Ikke bare er det stjålet, det har heller ikke noe med det hun formidler i egne kanaler å gjøre! alt hun streber etter er "perfekt", og hun viser aldri at hun koser seg med noe eller har et avslappet forhold til mat. Så det blir så dobbeltidiotisk. Jeg skjønner ikke at hun ikke selv ser hvor lite troverdighet hun har.

• Liker 36
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Surikatt skrev (4 timer siden):

Det er dette hun lever på. Skryt og selvskryt. 

Et trist liv

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk.Fjas skrev (1 time siden):

Nok et innlegg med proteinpulver og vaffel. Hvis de er så bevisste på kosthold, hvorfor i alle dager putter de i seg ultraprosessert protein pulver? Næringsrike vafler kan fint lages uten, med f eks ekstra egg og cottage cheese. Kanskje litt mer råvare basert kosthold hadde gjort seg der? Skremmende at de skal gi råd om kosthold. De som følger opplegget hennes, skal vel trene som henne / hennes økter? Håper virkelig ikke de skal følge hennes kosthold 

Nettopp! Tull med dette proteinpulveret. Har tippidrettsutøver i familien og proteinpulver er no go. Man klarer seg helt fint uten hvis man bare våger å spise normalt

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk.Fjas skrev (1 time siden):

Proteinpulver er bare tørka melk. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chlypa skrev (7 minutter siden):

Proteinpulver er bare tørka melk. 

Ja, vet. Derfor bedre å drikke melk, og bruke proteinrike matvarer som cottage cheese og egg. Rene råvarer gir noe helt annet enn pulver 

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...