hvalstad45 Skrevet fredag kl 11:44 #102701 Del Skrevet fredag kl 11:44 Det er i grunn fascinerende, for de fleste kjendiser vinner på å vise mer av seg selv i podcaster eller serier, med CBE er det stikk motsatt, jo mer hun viser, jo verre blir inntrykket. 27 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moon.extravaganza Skrevet fredag kl 12:30 #102702 Del Skrevet fredag kl 12:30 På besøk skrev (15 timer siden): For de som lurer på opplegget som koster 890 kroner i måneden. Jeg er nå på tampen av den gratismåneden jeg meldte meg på, og det har ikke vært antydninger til at Pt_carolineberg har vært inne og sett på hverken prestasjoner eller mangler på sådan. Man får en autogenerert high-five når man har fullført en økt, men ikke noe mer. Den vanecoachingen ser ut til å være Google translate av et kurs man kan kjøpe tilgang på via Kineticwellbeing.com. Noen steder har de til og med glemt å fjerne noe av den engelske teksten. Måltidene er avanserte og oppskriftene bærer preg av at de har forsøkt å oversette, men ikke giddi å gjøre det ordentlig. Ofte er de på engelsk. Er det nå man skal melde dem til Forbrukertilsynet for å drive med villedende markedsføring og for å lure kunde til å betale for tjenester som ikke finnes? 25 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet fredag kl 12:33 #102703 Del Skrevet fredag kl 12:33 De tror de er luringer. 🤭 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet fredag kl 14:06 #102704 Del Skrevet fredag kl 14:06 Kollontaj skrev (1 time siden): De tror de er luringer. 🤭 De lurer ikke luringer. Som med alt annet, eierne av Treasures AS mestrer ikke kvalitetsjuging engang. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet fredag kl 16:04 #102705 Del Skrevet fredag kl 16:04 (endret) Legg merke til at Inger in Dubai sitt opplegg koster 1500 pr ÅR! Med mye høyere kvalitet en fruen sitt opplegg. Som til sammenlikning koster over 10.000kr! Pr år. Et copy/paste opplegg som det er lagt minimal innsats i Endret fredag kl 16:05 av Katten89 21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet fredag kl 17:40 #102706 Del Skrevet fredag kl 17:40 moon.extravaganza skrev (5 timer siden): Er det nå man skal melde dem til Forbrukertilsynet for å drive med villedende markedsføring og for å lure kunde til å betale for tjenester som ikke finnes? Absolutt. Hvis de lover noe de ikke overholder, er det grunn til å klage dem inn. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet fredag kl 19:34 #102707 Del Skrevet fredag kl 19:34 Felis skrev (10 timer siden): Jeg synes fryktelig synd på Guri, som er brutalt åpen om hvor ensom og sårbar hun er. Hun forteller at nyttårsaften er hard, men at et av forsettene hennes er å fortsette podcasten. CBE plukker ikke opp den tråden i det hele tatt. CBE svarer med å prate om seg selv og lar venninnen vente i over en time. Og hun er klinkende klar på at hun ikke kommer til å endre seg, for CBEs tid er altfor verdifull til å kaste bort noen minutter på å vente på andre. Og CBEs nyttårsforsett? Venne seg til å se seg selv på tv…. Ikke et ord om vennskap eller andres følelser. Her sitter hun med noen hun beskriver som en god venninne, som våger å blottlegge noe de fleste ville synes er ganske sårbart, og CBEs svar er meg, meg, meg, meg… Det er på grensen til sosialt tilbakestående Det var altfor mye snakk om det å komme for sent til avtaler. Å aldri (gidde) komme tidsnok, synes hun åpenbart er et problem (eller er det egentlig det?), så hvorfor ikke bare ta tak i det! 5-10 min er en ting, men når det er snakk om mye tid, som over 1 time er det virkelig ikke greit. Det er vel bare å skjerpe seg da. Carolines banale nyttårsfortsetter er pinlige å høre på. Bildene fra KL blir et tema. Høres nesten ut som Guri synes CBE er litt for opptatt av hvordan hun ser ut. Newsflash, det er sånn du ser ut som naturlig, uten stæsja hår og sminke. Så det er bare å akseptere det først som sist. Hun sier: Det er det jeg trenger å eksponeres for. Både Guri og C selv mener at dette har hun godt av. Akkurat. Men hva skjedde etter at Caroline kom ut fra KL? Det er like streng regi på vinkling, proff belysning, filter, og alt hun har drevet med før. Det er med andre ord ikke ønskelig å slippe kontrollen, man skal være on fleek og det er krise om man viser ansiktet forfra eller fra høyresiden. Så var det litt morsomt med Guris respons når Caroline sier hun ønsker å bli enda sterkere. Du er bra nok som du er, hvorfor må du bli sterkere? Ligger i luften hva Guri synes om hele treningskjøret. Ellers håper CBE at hun kan klare å slappe mer av, for hun er egentlig livredd for å gå på en smell. Det kan være en ide å slappe litt mer med hvordan man ser ut, kanskje droppe den sene kveldsøkten, eller hva med å ligge litt lenger om morgenen så man faktisk får mer søvn? Hun selger i alle fall ingen sunn livsstil på langt nær slik hun ønsker. 31 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet fredag kl 19:57 #102708 Del Skrevet fredag kl 19:57 Det jeg ikke fatter er at man får lov til å holde på slik; selge noe (trening) som ikke er i nærheten av det de lover (med forbehold om at dette er fremstilt riktig, men det er jo ikke noe grunn til å tvile på det)? En annen ting er jo at man faktisk klarer å stå bak dette og lure potensielle kunder og leve med seg selv? Hvordan mennesker er man da? Og midt oppi her lever to barn som er blitt kraftig eksponert over lang tid nå. Vanvittig trist. 21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet fredag kl 20:03 #102709 Del Skrevet fredag kl 20:03 Snødronninga skrev (24 minutter siden): Det var altfor mye snakk om det å komme for sent til avtaler. Å aldri (gidde) komme tidsnok, synes hun åpenbart er et problem (eller er det egentlig det?), så hvorfor ikke bare ta tak i det! 5-10 min er en ting, men når det er snakk om mye tid, som over 1 time er det virkelig ikke greit. Det er vel bare å skjerpe seg da. Carolines banale nyttårsfortsetter er pinlige å høre på. Bildene fra KL blir et tema. Høres nesten ut som Guri synes CBE er litt for opptatt av hvordan hun ser ut. Newsflash, det er sånn du ser ut som naturlig, uten stæsja hår og sminke. Så det er bare å akseptere det først som sist. Hun sier: Det er det jeg trenger å eksponeres for. Både Guri og C selv mener at dette har hun godt av. Akkurat. Men hva skjedde etter at Caroline kom ut fra KL? Det er like streng regi på vinkling, proff belysning, filter, og alt hun har drevet med før. Det er med andre ord ikke ønskelig å slippe kontrollen, man skal være on fleek og det er krise om man viser ansiktet forfra eller fra høyresiden. Så var det litt morsomt med Guris respons når Caroline sier hun ønsker å bli enda sterkere. Du er bra nok som du er, hvorfor må du bli sterkere? Ligger i luften hva Guri synes om hele treningskjøret. Ellers håper CBE at hun kan klare å slappe mer av, for hun er egentlig livredd for å gå på en smell. Det kan være en ide å slappe litt mer med hvordan man ser ut, kanskje droppe den sene kveldsøkten, eller hva med å ligge litt lenger om morgenen så man faktisk får mer søvn? Hun selger i alle fall ingen sunn livsstil på langt nær slik hun ønsker. Hørte 10 min i sted, tenkte å høre om kjemien mellom dem har endret seg, slik det gjorde med forrige CBE-pod-partner. Synes det var en litt mer anstrengt tone, @Felis? Kan være fordi det første jeg hørte var at CBE snakket om at siden G var lik på det, var det ikke så farlig å komme for sent til avtaler med henne. Uff. 17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet fredag kl 20:13 #102710 Del Skrevet fredag kl 20:13 Bravo, igjen, @Felis! Jeg håper noen som kjenner GS godt har hørt denne episoden og si til henne at måten CBE er på her ikke er vennskap. GS ønsker en venninne, CBE hører mest ut som om hun bruker denne podkastepisoden og Guri Schanke som psykolog. Det CBE gjør her er jo rett ut stygt, når GS åpner seg om ensomhet i denne sammenhengen. Men CBE viser sin egen, aldri sviktende navlebeskuelse. Måten CBE danser i eget navlelo har virkelig ingenting i offentligheten å gjøre, dette er psykologmat. Og å avfeie GS, som faktisk forsøker å ta opp noe seriøst som kan angå andre, det vil ikke CBE være med på, for for henne er det det tilsynelatende narsissistiske fokuset som er viktigere enn alt og alle andre (inkl. GS og egne barn, med tanke på hvordan egne barn også brukes i reklame). Kom det tydelig frem på podkasten at denne episoden også tydeligvis var en reklame for Tanum Strand? Om det ikke var det - pass på å få frem at CBE bruker også podkasten til umerke reklame, hvis dere melder det til Forbrukertilsynet. Siden barna ble brukt i reklame for Tanum Strand, så bør dette også meldes inn til Arbeidstilsynet, da slikt barnearbeid er lovpålagt å søke om - og få godkjent - på forhånd! Men noen nær GS bør fortelle henne at ingenting godt kommer ut av dette kommersielle samarbeidet hun nå har med CBE. GS bare taper på det, blir dårlig behandlet og taper omdømme på å settes i sammenheng med en så komplett useriøs aktør som det Caroline Berg Eriksen stadig viser seg å være. 31 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet fredag kl 21:27 #102711 Del Skrevet fredag kl 21:27 Tråden er ryddet for latterliggjøring. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet fredag kl 21:39 Populært innlegg #102712 Del Skrevet fredag kl 21:39 Å komme en time for sent til en frisør eller annen næringsdrivende som har timebestilling er EKSTREMT frekt! Å få en arbeidsdag til å gå opp når du baserer deg på booking er utrolig mye arbeid (som man ikke får betalt for) og ofte har man små marginer å gå på før hele dagen blir kaos. Kommer noen 15- 20 min for sent, blir det ofte stress for behandleren. Kommer man så mye som en time for sent, mister man gjerne hele avtalen sin og den næringsdrivende har 0,- kroner på en booking som de kunne gitt til noen som hadde møtt presis, og tjent penger. (Man kan ta depositum eller no- show gebyr, men noe sier meg at Caroline ikke har opplevd å bli belastet for dette av sine venninner/samarbeid/mindre aktører i skjønnhetsbransjen) Jeg er selv støtt fem minutter for sent ute, men aldri til timeavtaler. Hadde jeg vært en time eller mer (!!!) forsinket til hva som helst, uten annen grunn enn dårlig tidsdisponering ville jeg regelrett gravd med ned av flauhet. 42 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet fredag kl 22:00 #102713 Del Skrevet fredag kl 22:00 Frisk Frosk skrev (1 time siden): Men noen nær GS bør fortelle henne at ingenting godt kommer ut av dette kommersielle samarbeidet hun nå har med CBE. GS bare taper på det, blir dårlig behandlet og taper omdømme på å settes i sammenheng med en så komplett useriøs aktør som det Caroline Berg Eriksen stadig viser seg å være. Jeg likte GS tidligere, men når jeg så på Camp Kulinaris og skjønte at hun og CBE ble close og etter hvert ble venninner, ja, da tenkte jeg at nå har det rabla helt for GS, CBE som venninne? Hva har de felles som tilsier at det kan bli et godt vennskap? CBE tenker bare på seg selv og vil nok bare bruke GS som nok en person som kan gi henne oppmerksomhet 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet fredag kl 22:05 #102714 Del Skrevet fredag kl 22:05 Det er utrolig frekt å stadig komme for sent til avtaler. Å ha som ambisjon å ikke komme mer enn fem minutter for sent!? WTF. Hva med å prøve å komme tidsnok? Jeg har ADHD og alltid hatt problemer med at jeg får dårlig tid fordi jeg utsetter alt i siste liten. Men jeg har lært at jeg MÅ dra mye tidligere enn jeg tror, og nå kommer jeg stort sett for tidlig til avtaler. Anbefales. Det er så deilig å slippe det stresset og dårlige samvittigheten. Hvorfor tror CBE at det er innafor at andre må innrette seg etter hennes klokke? 32 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet fredag kl 22:05 #102715 Del Skrevet fredag kl 22:05 Skrottefar skrev (Akkurat nå): Jeg likte GS tidligere, men når jeg så på Camp Kulinaris og skjønte at hun og CBE ble close og etter hvert ble venninner, ja, da tenkte jeg at nå har det rabla helt for GS, CBE som venninne? Hva har de felles som tilsier at det kan bli et godt vennskap? CBE tenker bare på seg selv og vil nok bare bruke GS som nok en person som kan gi henne oppmerksomhet Enig. CBE var ute. GS har opparbeidet seg et navn og omdømme over tiår. Og nå fremstår det bare som om CBE bruker GS omdømme for å fremme seg selv. Det er ikke vennskap, og det er heller ikke god forretningsskikk. Men god forretningsskikk har vel CBE aldri vært kjent for. Dårlig business for GS. Vennskap kan forsåvidt fint oppstå og bestå på tvers av alder. Men om de hadde et ekte vennskap, så burde de holdt det totalt skilt fra hver deres jobber. Nå taper begge to på dette samarbeidet, og GS taper aller mest. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet fredag kl 22:05 #102716 Del Skrevet fredag kl 22:05 På besøk skrev (På 2.1.2025 den 21.56): For de som lurer på opplegget som koster 890 kroner i måneden. Jeg er nå på tampen av den gratismåneden jeg meldte meg på, og det har ikke vært antydninger til at Pt_carolineberg har vært inne og sett på hverken prestasjoner eller mangler på sådan. Man får en autogenerert high-five når man har fullført en økt, men ikke noe mer. Den vanecoachingen ser ut til å være Google translate av et kurs man kan kjøpe tilgang på via Kineticwellbeing.com. Noen steder har de til og med glemt å fjerne noe av den engelske teksten. Måltidene er avanserte og oppskriftene bærer preg av at de har forsøkt å oversette, men ikke giddi å gjøre det ordentlig. Ofte er de på engelsk. Så..du har ikke benyttet deg av 24/7 - tjenestene? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet fredag kl 22:10 #102717 Del Skrevet fredag kl 22:10 loffen skrev (3 minutter siden): Det er utrolig frekt å stadig komme for sent til avtaler. Å ha som ambisjon å ikke komme mer enn fem minutter for sent!? WTF. Hva med å prøve å komme tidsnok? Jeg har ADHD og alltid hatt problemer med at jeg får dårlig tid fordi jeg utsetter alt i siste liten. Men jeg har lært at jeg MÅ dra mye tidligere enn jeg tror, og nå kommer jeg stort sett for tidlig til avtaler. Anbefales. Det er så deilig å slippe det stresset og dårlige samvittigheten. Hvorfor tror CBE at det er innafor at andre må innrette seg etter hennes klokke? Men kjære deg - har du ikke fått med deg at CBE er universets (det styret med alle plantene og greier.. i følge tidligere podcastespisoder) sentrum? Skulle jo bare mangle at ikke vi andre må innrette oss etter det.... 🤓 16 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet fredag kl 22:12 #102718 Del Skrevet fredag kl 22:12 CityCityBangBang skrev (1 minutt siden): Men kjære deg - har du ikke fått med deg at CBE er universets (det styret med alle plantene og greier.. i følge tidligere podcastespisoder) sentrum? Skulle jo bare mangle at ikke vi andre må innrette oss etter det.... 🤓 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet fredag kl 22:12 #102719 Del Skrevet fredag kl 22:12 Rev. Revenge skrev (10 timer siden): De fantastiske gravejournalistene som stiller spørsmål på A-laget er langt mer oppegående, sympatiske og reflekterte enn frua i Særp. Stusser forøvrig på hvilke blomster hun vanner når blomsterpottene inne enten er tomme eller plantene er kunstige. Det eneste jeg har registrert får vannplaning er Berg Eriksen i kjelleren. Den lukingen i hagen som årsak til forsentkomming tror jeg ikke på. Å misbruke andres tid med denne forsentkommingen hun gir blaffen i er bare respektløst, men også en god forklaring på hvorfor hun ikke blir spesielt attraktiv på arbeidsmarkedet eller nye annonsørsamarbeid. Lurer på hvordan hun forholder seg til PT-kundenes tid...nei vent, hun anerkjenner ikke at én kunde har kjøpt et produkt med coaching engang. Luke og vanne blomster🤭 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet fredag kl 22:15 #102720 Del Skrevet fredag kl 22:15 FruJohansen skrev (32 minutter siden): Å komme en time for sent til en frisør eller annen næringsdrivende som har timebestilling er EKSTREMT frekt! Å få en arbeidsdag til å gå opp når du baserer deg på booking er utrolig mye arbeid (som man ikke får betalt for) og ofte har man små marginer å gå på før hele dagen blir kaos. Kommer noen 15- 20 min for sent, blir det ofte stress for behandleren. Kommer man så mye som en time for sent, mister man gjerne hele avtalen sin og den næringsdrivende har 0,- kroner på en booking som de kunne gitt til noen som hadde møtt presis, og tjent penger. (Man kan ta depositum eller no- show gebyr, men noe sier meg at Caroline ikke har opplevd å bli belastet for dette av sine venninner/samarbeid/mindre aktører i skjønnhetsbransjen) Jeg er selv støtt fem minutter for sent ute, men aldri til timeavtaler. Hadde jeg vært en time eller mer (!!!) forsinket til hva som helst, uten annen grunn enn dårlig tidsdisponering ville jeg regelrett gravd med ned av flauhet. Bare så det er på det rene, CBE sa i podden at kom hun over 10 min for sent til timen, så avlyste hun i stedet. Men om man avlyser i siste øyeblikk, har uansett ikke en frisør eller negledesigner anledning til å få inn nye kunder på sparket. Det var med innspilling med Guri, hun kom 1t og 15 min for sent til. 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå