Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

MarianneE skrev (9 minutter siden):

Viste ikke at jentene gikk på denne type skole, hva den heter eller hvor den ligger. Ikke før du skrev det her. Litt ugreit å dele?

CBE har delt det selv i sosiale medier x-antall ganger (hun virker å være veldig stolt over dette), og det er referert til i tråden tidligere også (flere ganger) 

Endret av Fjugur
  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MarianneE skrev (8 minutter siden):

Viste ikke at jentene gikk på denne type skole, hva den heter eller hvor den ligger. Ikke før du skrev det her. Litt ugreit å dele?

Hvis du ikke allerede visste det, følger du tydeligvis ikke med på CBEs SoMe-kanaler. Det virker lite sannsynlig, siden du ofte deltar i denne tråden. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På besøk skrev (18 minutter siden):

For de som lurer på opplegget som koster 890 kroner i måneden. Jeg er nå på tampen av den gratismåneden jeg meldte meg på, og det har ikke vært antydninger til at Pt_carolineberg har vært inne og sett på hverken prestasjoner eller mangler på sådan. Man får en autogenerert high-five når man har fullført en økt, men ikke noe mer. Den vanecoachingen ser ut til å være Google translate av et kurs man kan kjøpe tilgang på via Kineticwellbeing.com. Noen steder har de til og med glemt å fjerne noe av den engelske teksten. Måltidene er avanserte og oppskriftene bærer preg av at de har forsøkt å oversette, men ikke giddi å gjøre det ordentlig. Ofte er de på engelsk.

Det høres virkelig ut som et Treasures AS-opplegg, iallfall. God, gammel bløffestil. 

• Liker 22
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (1 time siden):

CBE har delt det selv i sosiale medier x-antall ganger (hun virker å være veldig stolt over dette), og det er referert til i tråden tidligere også (flere ganger) 

Jeg følger henne ingen steder, har dog fått med meg at de små ikke går på tradisjonell skole men ikke navn, beliggenhet osv. 

Shopgirl2014 skrev (1 time siden):

Hvis du ikke allerede visste det, følger du tydeligvis ikke med på CBEs SoMe-kanaler. Det virker lite sannsynlig, siden du ofte deltar i denne tråden. 

Du har helt rett, jeg følger henne ikke i noen kanaler men at jeg ofte deltar i tråden er jeg uenig i. Spiller forsåvidt ingen rolle hvor sjeldent/ ofte man deltar, skolenavn burde uansett unngås. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shopgirl2014 skrev (3 timer siden):

Tull. Det er dessverre fullt mulig å vite mer enn ønskelig om disse ungene uten å følge noen kanal. Trenger faktisk ikke å gå lengre enn inn hit for å få vite ting vi ikke trenger å vite når du selv følger opp skolen deres som et tema i tråden.

Takk skal du jammen ikke ha.

Endret av Rev. Revenge
  • Liker 22
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På besøk skrev (1 time siden):

For de som lurer på opplegget som koster 890 kroner i måneden. Jeg er nå på tampen av den gratismåneden jeg meldte meg på, og det har ikke vært antydninger til at Pt_carolineberg har vært inne og sett på hverken prestasjoner eller mangler på sådan. Man får en autogenerert high-five når man har fullført en økt, men ikke noe mer. Den vanecoachingen ser ut til å være Google translate av et kurs man kan kjøpe tilgang på via Kineticwellbeing.com. Noen steder har de til og med glemt å fjerne noe av den engelske teksten. Måltidene er avanserte og oppskriftene bærer preg av at de har forsøkt å oversette, men ikke giddi å gjøre det ordentlig. Ofte er de på engelsk.

Jesus Christensen, da kan man jo like godt bruke andre apper for kr. 199,-/mnd. og få akkurat like lite PT-coaching men man har full tilgang til kvalitet over trening, økter med video, kosthold, og mental trening.

Bare juks og fanteri fra Treasures-folka igjen.

• Liker 28
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bildene fra nyttår. Er det påfyll i kinna som gjør ansiktet så oppblåst? Eller er det photoshop? Hun må ha gjort noe kosmetisk der ihvertfall. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (1 time siden):

De bildene fra nyttår. Er det påfyll i kinna som gjør ansiktet så oppblåst? Eller er det photoshop? Hun må ha gjort noe kosmetisk der ihvertfall. 

Der ser ikke bra ut og ligner ikke på henne i hele tatt. At hun gidder.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Felis! 🌸 Over en time for sent til innspillingen? Atte hæ? 😳 Jeg skjønner hvorfor hun ikke kan ha en vanlig jobb, men driver utstrakt barne-eksponering for å si det sånn, det er jo horribelt. Virkelig. 

• Liker 33
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (25 minutter siden):

Takk, Felis! 🌸 Over en time for sent til innspillingen? Atte hæ? 😳 Jeg skjønner hvorfor hun ikke kan ha en vanlig jobb, men driver utstrakt barne-eksponering for å si det sånn, det er jo horribelt. Virkelig. 

Og totalt respektløst for dem som sitter og venter på henne. Denne gangen Guri. Guri burde bare ha forlatt stedet.

• Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For et fokus. Det er bare meg, meg, meg. Nå skal hun granske tv for hvordan hun er blitt filmet der. Hun trenger psykolog og komme seg vekk fra speilet. 

• Liker 19
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (9 timer siden):

Oi, jeg var ganske sikker på at de ga opp etter juleeventyret, men jammen har de gitt ut en ordinær episode som skal handle om nyttårsforsetter, blanke ark og hvite løgner. Noe sier meg at Caroline har mye erfaring med det siste, i alle fargesjatteringer. Men først skal Guri synge det nye året inn, uten autotune, så husk på ørene folkens, særlig hvis du får lyden rett inn gjennom pods.

CBE ser for seg et nytt år som et blankt ark, uten et eneste punktum. Det er bare helt hvitt og åpent. Guri ser det ikke helt sånn, men hun rekker ikke å forklare hvordan det egentlig ser ut, før Caroline er i gang med sin nyttårsfeiring, som foregikk på Tanumstrand. Her har hun mange gode minner fra endeløse kjøreturer etter den perfekte hytta som foreldrene skulle kjøpe da hun var liten. De leide ofte små, søte hytter ved Tanum Strand.

CBE kjente i fjor at hun var i ferd med å gå på en smell, og hun syntes det var veldig tungt å se seg selv på bilde på kompani lauritzen. Særlig på det ene bildet synes hun at hun ser «sleten» ut. På det andre bildet har alle sammen løpt, så da ser alle sånn ut, og det er greit.

nyttårsforsettene hennes er å tåle å se seg selv på tv. Og så skal hun jobbe mer med å komme tids nok til ting. Hver gang hun skal rekke noe, så finner hun på at hun må luke, eller vanne blomster, eller re opp sengene, og da kommer hun sent, da. Til innspillingen i dag kom hun en rime og ti minutter for sent, men det gjorde ikke noe, for det var bare Guri som ventet.

Guri spør om hun noen gang har fått voksenkjeft for å komme for sent, hun tar jo opp tiden til andre mennesker. Men det har aldri skjedd Caroline. Hun har mistet noen behandlingstimer og frisørtimer, men det er greit, for de har jo andre kunder. Men hun har et mål om å bare komme 5 minutter for sent heretter. Det er et nyttårsforsett. Å komme tidsnok, eller fem minutter for tidlig går ikke, da det føles som bortkastet tid…

videre skal Caroline drive mer med isbading, for det er så bra for kropp og sjel. De ramser opp en del helsefordeler, men det drukner i knis og fjas.

Guri syntes nyttårsaften hadde mer for seg da hun var i et parforhold. Nå er det bare en middag med litt fyrverkeri. Hennes nyttårsforsetter er å klare å ta pushups, kanskje jogge litt og hoppe på trampolinen sin. Og så fortsette med podcasten, hvor hun overtaler CBE til å legge inn et yoga-segment på sikt for lytterne deres. CBE hørtes litt lunken ut, for de klippene finnes jo på Netfit. Og plutselig var det slutt.

jeg beklager om dette ble litt rotete, men jeg er på ferie og har kun telefonen tilgjengelig.

Nyttårsforsettene er å tåle å se seg selv (uredigert og uten filter) på tv.

Ja, det kan ikke være bare, bare når behovet for mynt i kassa trumfer det å bli avslørt. 

Takk for referat- igjen ☺️

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Felis skrev (1 time siden):

Jeg synes fryktelig synd på Guri, som er brutalt åpen om hvor ensom og sårbar hun er. Hun forteller at nyttårsaften er hard, men at et av forsettene hennes er å fortsette podcasten. CBE plukker ikke opp den tråden i det hele tatt.

CBE svarer med å prate om seg selv og lar venninnen vente i over en time. Og hun er klinkende klar på at hun ikke kommer til å endre seg, for CBEs tid er altfor verdifull til å kaste bort noen minutter på å vente på andre. Og CBEs nyttårsforsett? Venne seg til å se seg selv på tv…. Ikke et ord om vennskap eller andres følelser.

Her sitter hun med noen hun beskriver som en god venninne, som våger å blottlegge noe de fleste ville synes er ganske sårbart, og CBEs svar er meg, meg, meg, meg… Det er på grensen til sosialt tilbakestående

Ekstremt selvsentrert og egoistisk. Bekreftes tydelig.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut Inger in Dubai sin app (hun viser den i stories nå). eller Pia Seeberg sitt trent/sterkere opplegg. Så ufattelig mye bedre kvalitet en det fruen presterer å tilby!

Endret av Katten89
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fantastiske gravejournalistene som stiller spørsmål på A-laget er langt mer oppegående, sympatiske og reflekterte enn frua i Særp.

Stusser forøvrig på hvilke blomster hun vanner når blomsterpottene inne enten er tomme eller plantene er kunstige. Det eneste jeg har registrert får vannplaning er Berg Eriksen i kjelleren. Den lukingen i hagen som årsak til forsentkomming tror jeg ikke på.

Å misbruke andres tid med denne forsentkommingen hun gir blaffen i er bare respektløst, men også en god forklaring på hvorfor hun ikke blir spesielt attraktiv på arbeidsmarkedet eller nye annonsørsamarbeid.

Lurer på hvordan hun forholder seg til PT-kundenes tid...nei vent, hun anerkjenner ikke at én kunde har kjøpt et produkt med coaching engang.

Endret av Rev. Revenge
  • Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (11 timer siden):

Oi, jeg var ganske sikker på at de ga opp etter juleeventyret, men jammen har de gitt ut en ordinær episode som skal handle om nyttårsforsetter, blanke ark og hvite løgner. Noe sier meg at Caroline har mye erfaring med det siste, i alle fargesjatteringer. Men først skal Guri synge det nye året inn, uten autotune, så husk på ørene folkens, særlig hvis du får lyden rett inn gjennom pods.

CBE ser for seg et nytt år som et blankt ark, uten et eneste punktum. Det er bare helt hvitt og åpent. Guri ser det ikke helt sånn, men hun rekker ikke å forklare hvordan det egentlig ser ut, før Caroline er i gang med sin nyttårsfeiring, som foregikk på Tanumstrand. Her har hun mange gode minner fra endeløse kjøreturer etter den perfekte hytta som foreldrene skulle kjøpe da hun var liten. De leide ofte små, søte hytter ved Tanum Strand.

CBE kjente i fjor at hun var i ferd med å gå på en smell, og hun syntes det var veldig tungt å se seg selv på bilde på kompani lauritzen. Særlig på det ene bildet synes hun at hun ser «sleten» ut. På det andre bildet har alle sammen løpt, så da ser alle sånn ut, og det er greit.

nyttårsforsettene hennes er å tåle å se seg selv på tv. Og så skal hun jobbe mer med å komme tids nok til ting. Hver gang hun skal rekke noe, så finner hun på at hun må luke, eller vanne blomster, eller re opp sengene, og da kommer hun sent, da. Til innspillingen i dag kom hun en rime og ti minutter for sent, men det gjorde ikke noe, for det var bare Guri som ventet.

Guri spør om hun noen gang har fått voksenkjeft for å komme for sent, hun tar jo opp tiden til andre mennesker. Men det har aldri skjedd Caroline. Hun har mistet noen behandlingstimer og frisørtimer, men det er greit, for de har jo andre kunder. Men hun har et mål om å bare komme 5 minutter for sent heretter. Det er et nyttårsforsett. Å komme tidsnok, eller fem minutter for tidlig går ikke, da det føles som bortkastet tid…

videre skal Caroline drive mer med isbading, for det er så bra for kropp og sjel. De ramser opp en del helsefordeler, men det drukner i knis og fjas.

Guri syntes nyttårsaften hadde mer for seg da hun var i et parforhold. Nå er det bare en middag med litt fyrverkeri. Hennes nyttårsforsetter er å klare å ta pushups, kanskje jogge litt og hoppe på trampolinen sin. Og så fortsette med podcasten, hvor hun overtaler CBE til å legge inn et yoga-segment på sikt for lytterne deres. CBE hørtes litt lunken ut, for de klippene finnes jo på Netfit. Og plutselig var det slutt.

jeg beklager om dette ble litt rotete, men jeg er på ferie og har kun telefonen tilgjengelig.

Unnskyld meg, men hun virker som en skikkelig kjip og enormt egosentrisk person! Hadde slått opp med en sånn venninne asap. Noe har åpenbart gått litt galt hvis du bryr deg så lite om andres tid og liv.

• Liker 18
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...