Fjugur Skrevet torsdag kl 19:35 #102681 Del Skrevet torsdag kl 19:35 (endret) MarianneE skrev (9 minutter siden): Viste ikke at jentene gikk på denne type skole, hva den heter eller hvor den ligger. Ikke før du skrev det her. Litt ugreit å dele? CBE har delt det selv i sosiale medier x-antall ganger (hun virker å være veldig stolt over dette), og det er referert til i tråden tidligere også (flere ganger) Endret torsdag kl 19:36 av Fjugur 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet torsdag kl 19:37 #102682 Del Skrevet torsdag kl 19:37 MarianneE skrev (8 minutter siden): Viste ikke at jentene gikk på denne type skole, hva den heter eller hvor den ligger. Ikke før du skrev det her. Litt ugreit å dele? Hvis du ikke allerede visste det, følger du tydeligvis ikke med på CBEs SoMe-kanaler. Det virker lite sannsynlig, siden du ofte deltar i denne tråden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet torsdag kl 20:08 #102683 Del Skrevet torsdag kl 20:08 @Felis Ny, vanlig pod-episode har kommet, kanskje du finner det for godt å beskrive den for oss? 9 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg På besøk Skrevet torsdag kl 20:56 Populært innlegg #102684 Del Skrevet torsdag kl 20:56 På besøk skrev (På 19.12.2024 den 21.33): For noen uker siden fikk jeg et nyhetsbrev fra Netfit (tror det var nummer to i rekken siden de ble lansert for halvannet år siden - på andre siden av skalaen har jeg fått nyhetsbrev ukentlig fra Desiree Andersen og for et par uker siden fikk jeg en lenke til gratis løpetime med Catrine Collins) I nevnte nyhetsbrev kunne man nå melde seg på en gratismåned (deretter 890) med Ny Start, med vanecoaching, Caroline som motivator, skreddersydde treningsopplegg mm. Jeg har meldt meg på, og er ikke imponert. Det hele startet med en "kartlegging" av meg, som besto av seks spørsmål som minnet om det man svarer på for å få autogenerert kaloribehov/treningsplaner ol. på nett. En løpetest skulle plassere meg på nivå for løping (pluss for det!). Styrkeprogrammet består av endel øvelser på maskin "slik at du kan skape kraft uten å være avhengig av teknikk". Javel. Da trenger jeg vel ingen PT? Det er til og med lagt inn squat-maskin - noe jeg aldri har sett på de sentrene jeg har trent på. Men med squats måtte de vel tatt noe ansvar for teknikk... Måltidene er basert på periodisk faste, og mange av ingrediensene gir null mening for norske forbrukere og finnes ikke i vanlig matbutikk. Oppskriftene er en blanding av engelsk og norsk. Hvis en økt eller et måltid ikke passer for deg den uka, så finnes det ingen alternativer. Det er lagt opp til 4-5 økter i uka. Vanecoachingen går ut på å ta bilde av maten din hver dag. Kurset man får er endel moduler med kjedelige fakta på en presentasjon med en monoton Caroline som leser i bakgrunnen. Jeg har, etter to uker, enda ikke logget en eneste treningsøkt. Jeg har trent, men jeg har ikke fått til teknikken i appen. Jeg har ikke en eneste gang blitt kontaktet av Pt_Carolineberg med spørsmål om det er noe som kan hjelpe meg. På spørsmål om hvordan dette bedre kan tilpasses meg, så får jeg svadasvar som viser meg at hun ikke bryr seg om at jeg kaster bort pengene mine. Jeg trenger ingen ny start, jeg har gode rutiner og er sprek og sunn. Men hadde feks søstra mi eller bestevennina mi meldt seg på dette, så hadde jeg blitt oppriktig redd for hva det kunne gjort med selvbildet deres! Hvis du løper under 800 meter på 6 minutter, er første treningsøkt 45/15*10 - der har du allerede mista dem. Og skapt nederlagsfølelse for mange. Neste økt er 4-3-2-1, og i tillegg skal du ha to styrkeøkter den uka. Hele opplegget er krise, jeg hadde skammet meg om jeg drev noe så elendig. For de som lurer på opplegget som koster 890 kroner i måneden. Jeg er nå på tampen av den gratismåneden jeg meldte meg på, og det har ikke vært antydninger til at Pt_carolineberg har vært inne og sett på hverken prestasjoner eller mangler på sådan. Man får en autogenerert high-five når man har fullført en økt, men ikke noe mer. Den vanecoachingen ser ut til å være Google translate av et kurs man kan kjøpe tilgang på via Kineticwellbeing.com. Noen steder har de til og med glemt å fjerne noe av den engelske teksten. Måltidene er avanserte og oppskriftene bærer preg av at de har forsøkt å oversette, men ikke giddi å gjøre det ordentlig. Ofte er de på engelsk. 31 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet torsdag kl 21:16 #102685 Del Skrevet torsdag kl 21:16 På besøk skrev (18 minutter siden): For de som lurer på opplegget som koster 890 kroner i måneden. Jeg er nå på tampen av den gratismåneden jeg meldte meg på, og det har ikke vært antydninger til at Pt_carolineberg har vært inne og sett på hverken prestasjoner eller mangler på sådan. Man får en autogenerert high-five når man har fullført en økt, men ikke noe mer. Den vanecoachingen ser ut til å være Google translate av et kurs man kan kjøpe tilgang på via Kineticwellbeing.com. Noen steder har de til og med glemt å fjerne noe av den engelske teksten. Måltidene er avanserte og oppskriftene bærer preg av at de har forsøkt å oversette, men ikke giddi å gjøre det ordentlig. Ofte er de på engelsk. Det høres virkelig ut som et Treasures AS-opplegg, iallfall. God, gammel bløffestil. 22 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet torsdag kl 21:31 #102686 Del Skrevet torsdag kl 21:31 Fjugur skrev (1 time siden): CBE har delt det selv i sosiale medier x-antall ganger (hun virker å være veldig stolt over dette), og det er referert til i tråden tidligere også (flere ganger) Jeg følger henne ingen steder, har dog fått med meg at de små ikke går på tradisjonell skole men ikke navn, beliggenhet osv. Shopgirl2014 skrev (1 time siden): Hvis du ikke allerede visste det, følger du tydeligvis ikke med på CBEs SoMe-kanaler. Det virker lite sannsynlig, siden du ofte deltar i denne tråden. Du har helt rett, jeg følger henne ikke i noen kanaler men at jeg ofte deltar i tråden er jeg uenig i. Spiller forsåvidt ingen rolle hvor sjeldent/ ofte man deltar, skolenavn burde uansett unngås. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet torsdag kl 22:43 #102687 Del Skrevet torsdag kl 22:43 (endret) Shopgirl2014 skrev (3 timer siden): Hvis du ikke allerede visste det, følger du tydeligvis ikke med på CBEs SoMe-kanaler. Det virker lite sannsynlig, siden du ofte deltar i denne tråden. Tull. Det er dessverre fullt mulig å vite mer enn ønskelig om disse ungene uten å følge noen kanal. Trenger faktisk ikke å gå lengre enn inn hit for å få vite ting vi ikke trenger å vite når du selv følger opp skolen deres som et tema i tråden. Takk skal du jammen ikke ha. Endret torsdag kl 22:45 av Rev. Revenge 22 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet torsdag kl 22:53 #102688 Del Skrevet torsdag kl 22:53 På besøk skrev (1 time siden): For de som lurer på opplegget som koster 890 kroner i måneden. Jeg er nå på tampen av den gratismåneden jeg meldte meg på, og det har ikke vært antydninger til at Pt_carolineberg har vært inne og sett på hverken prestasjoner eller mangler på sådan. Man får en autogenerert high-five når man har fullført en økt, men ikke noe mer. Den vanecoachingen ser ut til å være Google translate av et kurs man kan kjøpe tilgang på via Kineticwellbeing.com. Noen steder har de til og med glemt å fjerne noe av den engelske teksten. Måltidene er avanserte og oppskriftene bærer preg av at de har forsøkt å oversette, men ikke giddi å gjøre det ordentlig. Ofte er de på engelsk. Jesus Christensen, da kan man jo like godt bruke andre apper for kr. 199,-/mnd. og få akkurat like lite PT-coaching men man har full tilgang til kvalitet over trening, økter med video, kosthold, og mental trening. Bare juks og fanteri fra Treasures-folka igjen. 28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet i går, 00:40 Populært innlegg #102689 Del Skrevet i går, 00:40 (endret) Snødronninga skrev (5 timer siden): @Felis Ny, vanlig pod-episode har kommet, kanskje du finner det for godt å beskrive den for oss? Oi, jeg var ganske sikker på at de ga opp etter juleeventyret, men jammen har de gitt ut en ordinær episode som skal handle om nyttårsforsetter, blanke ark og hvite løgner. Noe sier meg at Caroline har mye erfaring med det siste, i alle fargesjatteringer. Men først skal Guri synge det nye året inn, uten autotune, så husk på ørene folkens, særlig hvis du får lyden rett inn gjennom pods. CBE ser for seg et nytt år som et blankt ark, uten et eneste punktum. Det er bare helt hvitt og åpent. Guri ser det ikke helt sånn, men hun rekker ikke å forklare hvordan det egentlig ser ut, før Caroline er i gang med sin nyttårsfeiring, som foregikk på Tanumstrand. Her har hun mange gode minner fra endeløse kjøreturer etter den perfekte hytta som foreldrene skulle kjøpe da hun var liten. De leide ofte små, søte hytter ved Tanum Strand. CBE kjente i fjor at hun var i ferd med å gå på en smell, og hun syntes det var veldig tungt å se seg selv på bilde på kompani lauritzen. Særlig på det ene bildet synes hun at hun ser «sleten» ut. På det andre bildet har alle sammen løpt, så da ser alle sånn ut, og det er greit. nyttårsforsettene hennes er å tåle å se seg selv på tv. Og så skal hun jobbe mer med å komme tids nok til ting. Hver gang hun skal rekke noe, så finner hun på at hun må luke, eller vanne blomster, eller re opp sengene, og da kommer hun sent, da. Til innspillingen i dag kom hun en rime og ti minutter for sent, men det gjorde ikke noe, for det var bare Guri som ventet. Guri spør om hun noen gang har fått voksenkjeft for å komme for sent, hun tar jo opp tiden til andre mennesker. Men det har aldri skjedd Caroline. Hun har mistet noen behandlingstimer og frisørtimer, men det er greit, for de har jo andre kunder. Men hun har et mål om å bare komme 5 minutter for sent heretter. Det er et nyttårsforsett. Å komme tidsnok, eller fem minutter for tidlig går ikke, da det føles som bortkastet tid… videre skal Caroline drive mer med isbading, for det er så bra for kropp og sjel. De ramser opp en del helsefordeler, men det drukner i knis og fjas. Guri syntes nyttårsaften hadde mer for seg da hun var i et parforhold. Nå er det bare en middag med litt fyrverkeri. Hennes nyttårsforsetter er å klare å ta pushups, kanskje jogge litt og hoppe på trampolinen sin. Og så fortsette med podcasten, hvor hun overtaler CBE til å legge inn et yoga-segment på sikt for lytterne deres. CBE hørtes litt lunken ut, for de klippene finnes jo på Netfit. Og plutselig var det slutt. jeg beklager om dette ble litt rotete, men jeg er på ferie og har kun telefonen tilgjengelig. Endret i går, 01:36 av Felis 32 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet i går, 04:37 #102690 Del Skrevet i går, 04:37 De bildene fra nyttår. Er det påfyll i kinna som gjør ansiktet så oppblåst? Eller er det photoshop? Hun må ha gjort noe kosmetisk der ihvertfall. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet i går, 05:41 #102691 Del Skrevet i går, 05:41 Xstrella skrev (1 time siden): De bildene fra nyttår. Er det påfyll i kinna som gjør ansiktet så oppblåst? Eller er det photoshop? Hun må ha gjort noe kosmetisk der ihvertfall. Der ser ikke bra ut og ligner ikke på henne i hele tatt. At hun gidder. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 23 timer siden #102692 Del Skrevet 23 timer siden Takk, Felis! 🌸 Over en time for sent til innspillingen? Atte hæ? 😳 Jeg skjønner hvorfor hun ikke kan ha en vanlig jobb, men driver utstrakt barne-eksponering for å si det sånn, det er jo horribelt. Virkelig. 33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 22 timer siden #102693 Del Skrevet 22 timer siden Kollontaj skrev (25 minutter siden): Takk, Felis! 🌸 Over en time for sent til innspillingen? Atte hæ? 😳 Jeg skjønner hvorfor hun ikke kan ha en vanlig jobb, men driver utstrakt barne-eksponering for å si det sånn, det er jo horribelt. Virkelig. Og totalt respektløst for dem som sitter og venter på henne. Denne gangen Guri. Guri burde bare ha forlatt stedet. 23 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 22 timer siden #102694 Del Skrevet 22 timer siden For et fokus. Det er bare meg, meg, meg. Nå skal hun granske tv for hvordan hun er blitt filmet der. Hun trenger psykolog og komme seg vekk fra speilet. 19 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 22 timer siden Populært innlegg #102695 Del Skrevet 22 timer siden Kollontaj skrev (33 minutter siden): Takk, Felis! 🌸 Over en time for sent til innspillingen? Atte hæ? 😳 Jeg skjønner hvorfor hun ikke kan ha en vanlig jobb, men driver utstrakt barne-eksponering for å si det sånn, det er jo horribelt. Virkelig. Jeg synes fryktelig synd på Guri, som er brutalt åpen om hvor ensom og sårbar hun er. Hun forteller at nyttårsaften er hard, men at et av forsettene hennes er å fortsette podcasten. CBE plukker ikke opp den tråden i det hele tatt. CBE svarer med å prate om seg selv og lar venninnen vente i over en time. Og hun er klinkende klar på at hun ikke kommer til å endre seg, for CBEs tid er altfor verdifull til å kaste bort noen minutter på å vente på andre. Og CBEs nyttårsforsett? Venne seg til å se seg selv på tv…. Ikke et ord om vennskap eller andres følelser. Her sitter hun med noen hun beskriver som en god venninne, som våger å blottlegge noe de fleste ville synes er ganske sårbart, og CBEs svar er meg, meg, meg, meg… Det er på grensen til sosialt tilbakestående 50 6 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 21 timer siden #102696 Del Skrevet 21 timer siden Felis skrev (9 timer siden): Oi, jeg var ganske sikker på at de ga opp etter juleeventyret, men jammen har de gitt ut en ordinær episode som skal handle om nyttårsforsetter, blanke ark og hvite løgner. Noe sier meg at Caroline har mye erfaring med det siste, i alle fargesjatteringer. Men først skal Guri synge det nye året inn, uten autotune, så husk på ørene folkens, særlig hvis du får lyden rett inn gjennom pods. CBE ser for seg et nytt år som et blankt ark, uten et eneste punktum. Det er bare helt hvitt og åpent. Guri ser det ikke helt sånn, men hun rekker ikke å forklare hvordan det egentlig ser ut, før Caroline er i gang med sin nyttårsfeiring, som foregikk på Tanumstrand. Her har hun mange gode minner fra endeløse kjøreturer etter den perfekte hytta som foreldrene skulle kjøpe da hun var liten. De leide ofte små, søte hytter ved Tanum Strand. CBE kjente i fjor at hun var i ferd med å gå på en smell, og hun syntes det var veldig tungt å se seg selv på bilde på kompani lauritzen. Særlig på det ene bildet synes hun at hun ser «sleten» ut. På det andre bildet har alle sammen løpt, så da ser alle sånn ut, og det er greit. nyttårsforsettene hennes er å tåle å se seg selv på tv. Og så skal hun jobbe mer med å komme tids nok til ting. Hver gang hun skal rekke noe, så finner hun på at hun må luke, eller vanne blomster, eller re opp sengene, og da kommer hun sent, da. Til innspillingen i dag kom hun en rime og ti minutter for sent, men det gjorde ikke noe, for det var bare Guri som ventet. Guri spør om hun noen gang har fått voksenkjeft for å komme for sent, hun tar jo opp tiden til andre mennesker. Men det har aldri skjedd Caroline. Hun har mistet noen behandlingstimer og frisørtimer, men det er greit, for de har jo andre kunder. Men hun har et mål om å bare komme 5 minutter for sent heretter. Det er et nyttårsforsett. Å komme tidsnok, eller fem minutter for tidlig går ikke, da det føles som bortkastet tid… videre skal Caroline drive mer med isbading, for det er så bra for kropp og sjel. De ramser opp en del helsefordeler, men det drukner i knis og fjas. Guri syntes nyttårsaften hadde mer for seg da hun var i et parforhold. Nå er det bare en middag med litt fyrverkeri. Hennes nyttårsforsetter er å klare å ta pushups, kanskje jogge litt og hoppe på trampolinen sin. Og så fortsette med podcasten, hvor hun overtaler CBE til å legge inn et yoga-segment på sikt for lytterne deres. CBE hørtes litt lunken ut, for de klippene finnes jo på Netfit. Og plutselig var det slutt. jeg beklager om dette ble litt rotete, men jeg er på ferie og har kun telefonen tilgjengelig. Nyttårsforsettene er å tåle å se seg selv (uredigert og uten filter) på tv. Ja, det kan ikke være bare, bare når behovet for mynt i kassa trumfer det å bli avslørt. Takk for referat- igjen ☺️ 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 21 timer siden #102697 Del Skrevet 21 timer siden Felis skrev (1 time siden): Jeg synes fryktelig synd på Guri, som er brutalt åpen om hvor ensom og sårbar hun er. Hun forteller at nyttårsaften er hard, men at et av forsettene hennes er å fortsette podcasten. CBE plukker ikke opp den tråden i det hele tatt. CBE svarer med å prate om seg selv og lar venninnen vente i over en time. Og hun er klinkende klar på at hun ikke kommer til å endre seg, for CBEs tid er altfor verdifull til å kaste bort noen minutter på å vente på andre. Og CBEs nyttårsforsett? Venne seg til å se seg selv på tv…. Ikke et ord om vennskap eller andres følelser. Her sitter hun med noen hun beskriver som en god venninne, som våger å blottlegge noe de fleste ville synes er ganske sårbart, og CBEs svar er meg, meg, meg, meg… Det er på grensen til sosialt tilbakestående Ekstremt selvsentrert og egoistisk. Bekreftes tydelig. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 19 timer siden #102698 Del Skrevet 19 timer siden (endret) Sjekk ut Inger in Dubai sin app (hun viser den i stories nå). eller Pia Seeberg sitt trent/sterkere opplegg. Så ufattelig mye bedre kvalitet en det fruen presterer å tilby! Endret 19 timer siden av Katten89 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 19 timer siden #102699 Del Skrevet 19 timer siden (endret) De fantastiske gravejournalistene som stiller spørsmål på A-laget er langt mer oppegående, sympatiske og reflekterte enn frua i Særp. Stusser forøvrig på hvilke blomster hun vanner når blomsterpottene inne enten er tomme eller plantene er kunstige. Det eneste jeg har registrert får vannplaning er Berg Eriksen i kjelleren. Den lukingen i hagen som årsak til forsentkomming tror jeg ikke på. Å misbruke andres tid med denne forsentkommingen hun gir blaffen i er bare respektløst, men også en god forklaring på hvorfor hun ikke blir spesielt attraktiv på arbeidsmarkedet eller nye annonsørsamarbeid. Lurer på hvordan hun forholder seg til PT-kundenes tid...nei vent, hun anerkjenner ikke at én kunde har kjøpt et produkt med coaching engang. Endret 19 timer siden av Rev. Revenge 18 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 19 timer siden #102700 Del Skrevet 19 timer siden Felis skrev (11 timer siden): Oi, jeg var ganske sikker på at de ga opp etter juleeventyret, men jammen har de gitt ut en ordinær episode som skal handle om nyttårsforsetter, blanke ark og hvite løgner. Noe sier meg at Caroline har mye erfaring med det siste, i alle fargesjatteringer. Men først skal Guri synge det nye året inn, uten autotune, så husk på ørene folkens, særlig hvis du får lyden rett inn gjennom pods. CBE ser for seg et nytt år som et blankt ark, uten et eneste punktum. Det er bare helt hvitt og åpent. Guri ser det ikke helt sånn, men hun rekker ikke å forklare hvordan det egentlig ser ut, før Caroline er i gang med sin nyttårsfeiring, som foregikk på Tanumstrand. Her har hun mange gode minner fra endeløse kjøreturer etter den perfekte hytta som foreldrene skulle kjøpe da hun var liten. De leide ofte små, søte hytter ved Tanum Strand. CBE kjente i fjor at hun var i ferd med å gå på en smell, og hun syntes det var veldig tungt å se seg selv på bilde på kompani lauritzen. Særlig på det ene bildet synes hun at hun ser «sleten» ut. På det andre bildet har alle sammen løpt, så da ser alle sånn ut, og det er greit. nyttårsforsettene hennes er å tåle å se seg selv på tv. Og så skal hun jobbe mer med å komme tids nok til ting. Hver gang hun skal rekke noe, så finner hun på at hun må luke, eller vanne blomster, eller re opp sengene, og da kommer hun sent, da. Til innspillingen i dag kom hun en rime og ti minutter for sent, men det gjorde ikke noe, for det var bare Guri som ventet. Guri spør om hun noen gang har fått voksenkjeft for å komme for sent, hun tar jo opp tiden til andre mennesker. Men det har aldri skjedd Caroline. Hun har mistet noen behandlingstimer og frisørtimer, men det er greit, for de har jo andre kunder. Men hun har et mål om å bare komme 5 minutter for sent heretter. Det er et nyttårsforsett. Å komme tidsnok, eller fem minutter for tidlig går ikke, da det føles som bortkastet tid… videre skal Caroline drive mer med isbading, for det er så bra for kropp og sjel. De ramser opp en del helsefordeler, men det drukner i knis og fjas. Guri syntes nyttårsaften hadde mer for seg da hun var i et parforhold. Nå er det bare en middag med litt fyrverkeri. Hennes nyttårsforsetter er å klare å ta pushups, kanskje jogge litt og hoppe på trampolinen sin. Og så fortsette med podcasten, hvor hun overtaler CBE til å legge inn et yoga-segment på sikt for lytterne deres. CBE hørtes litt lunken ut, for de klippene finnes jo på Netfit. Og plutselig var det slutt. jeg beklager om dette ble litt rotete, men jeg er på ferie og har kun telefonen tilgjengelig. Unnskyld meg, men hun virker som en skikkelig kjip og enormt egosentrisk person! Hadde slått opp med en sånn venninne asap. Noe har åpenbart gått litt galt hvis du bryr deg så lite om andres tid og liv. 18 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå