Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det brukes som innhold i en inntektsgivende kanal. Skaden er skjedd. Igjen. Fordi Berg Eriksen etter 12 år med graverende eksponering har veldig tungt for å forstå at barns privatliv ikke har noe i SoMe å gjøre.

Noen andre voksne burde ta fra Berg Eriksen mobilen.

• Liker 25
  • Nyttig 15
Skrevet

Har barn på samme teater som Eriksens. Et fantastisk og inkluderende sted hvor ingen er viktigere enn andre ❤️ Så om barna blir fremstilt som stjerner er det bare vinkling fra foreldrenes side.

• Liker 38
  • Nyttig 6
Skrevet
særping skrev (8 timer siden):

Har barn på samme teater som Eriksens. Et fantastisk og inkluderende sted hvor ingen er viktigere enn andre ❤️ Så om barna blir fremstilt som stjerner er det bare vinkling fra foreldrenes side.

Fortell litt mer om hva du og andre tenker om fremstillingen til cbe & co da

• Liker 4
Skrevet
Cissacissa skrev (1 time siden):

Fortell litt mer om hva du og andre tenker om fremstillingen til cbe & co da

Mine barn går på andre grupper, så de er bare felles til forestillinger. Har aldri møtt på noen av Eriksens i teatersammenheng, min kommentar var kun rettet til vedkommende som mente at barna deres var teaterstjerner i nærmiljøet. Ungene deres er akkurat like store stjerner som alle de andre barna på scenen :)

• Liker 36
Skrevet

Det er virkelig stusselig stelt med bedriftseierne når bedriftenes innhold på sosiale medier i så stor grad består av barns privatliv.

Ikke er det første gang disse bedriftseierne holder på slik. Dette har de holdt på med i over 11 år nå.

Å være 40 +/- år og ikke greie å tjene penger uten å utnytte egne barn på denne måten, det er verre enn stusselig. Det er en form for omsorgssvikt. Og det er definitivt brudd på barns rettigheter til privatliv!

Tenk å ha så lite tanker for hvilke problemer og farer man kan utsette egne barn for - og alt for å slippe å ta ærlig arbeid selv.

Når dette er "nivået", da er det virkelig på tide å stikke fingeren i jorden, innrømme at man ikke lenger greier å produsere innhold som er godt nok på egen hånd, og legge opp som influenser.

Sette barn i risikoutsatt stilling, massiv eksponering av barnas privatliv over 10+ år. Og på toppen av dette kommer helsefarlig innhold som pro-ana, trenings-, helse- og kostholdsråd uten å ha utdannelse eller nok utdannelse innen dette. For ikke å snakke om alt bildejukset og de utallige lovbruddene.

Dette går for influenserne Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen. Men det går også like mye til Sofie Steen Isachsen /Sophie Elise og alle andre influensere som eksponerer sine barn og bygger egen kommersielle virksomheten rundt sine barn fordi de ikke evner å skape innhold som selger uten å utnytte egne barn.

God jul?

• Liker 33
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet

Handler ikke om hvilken rolle et barn har i en forestilling! Og den diskusjonen bør avsluttes asap. Men syns IKKE det er greit at CBE legger ut masse film i sine kanaler av forestillingen, og det er jo det som er hovedproblemet som alle reagerer på. 

Og så må vi huske at selv om foreldrene legger ut mye om barna sine, så kommer dette forumet også til å være noe som barna kan søke opp om noen år. DET er trist det :( Foreldrene har lagt opp til at barnet kan snakkes om.. Hadde vært direkte kvalm om jeg satt her inne på KG og leste detaljer om mitt barn. 

• Liker 16
  • Nyttig 10
Skrevet
Mabell skrev (1 time siden):

Handler ikke om hvilken rolle et barn har i en forestilling! Og den diskusjonen bør avsluttes asap. Men syns IKKE det er greit at CBE legger ut masse film i sine kanaler av forestillingen, og det er jo det som er hovedproblemet som alle reagerer på. 

Og så må vi huske at selv om foreldrene legger ut mye om barna sine, så kommer dette forumet også til å være noe som barna kan søke opp om noen år. DET er trist det :( Foreldrene har lagt opp til at barnet kan snakkes om.. Hadde vært direkte kvalm om jeg satt her inne på KG og leste detaljer om mitt barn. 

Ja - og her er det i det minste moderatorer. Andre steder kan det sikkert bli stående mer om barna - kanskje til og med ubehagelige ting (det  er jo en del rare folk) - null kontroll på hva som blir liggende der ute.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Noen her som skal kjøpe coaching av fruen i det nye året? 😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Andrea59 skrev (3 timer siden):

Ja - og her er det i det minste moderatorer. Andre steder kan det sikkert bli stående mer om barna - kanskje til og med ubehagelige ting (det  er jo en del rare folk) - null kontroll på hva som blir liggende der ute.

For ikke å snakke om alle bildene og videoene som med stor sannsynlighet allerede ligger manipulerte på det mørke nettet...

De la i julen ut et bilde som jeg vil tippe allerede er manipulert av de som holder på med slikt, for det var en gavepakke i så måte.

• Liker 13
  • Nyttig 6
Skrevet
Katten89 skrev (41 minutter siden):

Noen burde gå undercover å ta en for laget bare for å sjekke hva dette går ut på…

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
Isola2 skrev (1 minutt siden):

Noen burde gå undercover å ta en for laget bare for å sjekke hva dette går ut på…

Mener det er ei som har skrevet om det her, for ikke lenge siden. 

• Liker 7
Skrevet
Katten89 skrev (52 minutter siden):

Jeg trenger faktisk en pt for å komme i gang på nyåret🤣

• Liker 2
Skrevet
Isola2 skrev (10 minutter siden):

Lag en spleis 😄

• Liker 2
Annonse
Skrevet
Katten89 skrev (1 time siden):

Tror ikke jeg orker det ass, om jeg må suuuuge magen inn slik som hun gjør når hun skåler med kaffekoppen, på den siste treningsøkta i år… 

🤭😅 Slitsomt a gitt! 

• Liker 15
Skrevet
Katten89 skrev (1 time siden):

Om noen gjør det, så henstiller jeg til min oppsummering av de første ukene av Ny start noen sider tilbake her - bortkasta penger!

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Isola2 skrev (58 minutter siden):

Det har jeg gjort - les noen sider tilbake!

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet

De har fått sponset opphold på Tanum strand. Tror jeg sender en tilbakemelding på hva jeg synes om at de støtter barne eksponering

• Liker 27
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Margit777 skrev (1 time siden):

Vi føler vel alle at våre egne barn er stjerner når de stiller opp i noe sånt, om de skulle ha spilt et tre i bakgrunn ingen legger merke til eller vært i en hovedrolle 😊 

Så klart noe annet og legge det ut når man har mange følgere, men som en mor uansett så forstår man vel Caroline.

Har et sjenert bonusbarn som danser moderne dans, hip opp, hun er ikke den flinkeste enda, har ikke danset så lenge, så hun er helst bakerst, men så stolt man blir når hun kommer på scenen.

Caroline Berg Eriksen kan sikkert være stolt av barna men hvorfor deler hun det i sosiale medier ?  Hva vil hun oppnå med det?  Kunne hun selv klart å gi et fornuftig svar på det? Jeg tror ikke det. Hun bare sletter og blokkerer. Det forteller meg at hun ikke har noe svar og hun vet innerst inne at det er galt. 

Endret av Surikatt
  • Liker 20
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...