Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Måtte lytte til sangen.. Uten sjel, i likhet med det meste av arbeidet derfra. Jeg er ingen musiker (og legger heller ikke ut på Sporify), men dette var rett og slett vondt å høre på!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eldste datter i sangen «Jeg ække alene her jeg bor». Nei, det har du jammen meg rett i, ditt liv og din barndom publiseres på det åpne internett ukritisk!

• Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rett og slett oppriktig lei meg over at Guri Schanke har sunket så dypt. Hun er en institusjon og vi som er litt oppe i årene husker godt hvor god skuespiller og sanger hun var, og da er det sørgelig å se at hun bruker helt feil taktikk for å bli aktuell igjen?

Er det noen som vet om hun har jobbe med teater de siste årene? 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (15 timer siden):

Man trenger virkelig ikke en tommel opp for å klare å gjøre seg klar på 55 minutter om morgenen heller, selv om det innebærer å dra over et gulv. Å forvente ros for dette er ganske high maintenance... Og det var vel poenget til brukeren du siterte

Caroline er nok veldig drevet av ros og positive tilbakemeldinger. I tidligere podcast klaget hun over at folk var for lite flinke til å komplimentere antrekk. For eksempel si til folk at de hadde pen genser, osv. For meg blir det veldig rart å rose noen for at de klarer å kle på seg. I hvert fall etter en viss alder. Men sånn vil gjerne Caroline ha det i hverdagen sin...

Men er enig, endel blir nesten flaue og er kjapp med å fortelle at det er noe de har hatt kjempelenge, ja jeg kan fortelle vilt fremmede feks for en pen kjole/antrekk/kåpe osv de har.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på noen influensere når jeg leste denne artikkelen, som forteller at svenske kriminelle aktører nå også opererer innen "skjønnhetsindustrien".

Og at ingen lignende undersøkelse er gjort om dette i Norge, så Statens Helsetilsyn kan ikke si om det er lignende tilstander i Norge.

https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/dodsfall-og-kriminelle-aktorer-avslort/17196281/

Men det er vel verdt risikoen for mange av disse influenserne, antar jeg. Hva som helst for å slippe å se sitt virkelige selv i speilet.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnnaCotta skrev (På 27.11.2024 den 15.24):

Hva er sannsynligheten for at hun stiller til start i denne konkurransen?

Etter Stravaen hennes å dømme, har hun nesten ikke trent styrke i november. Litt mer i oktober. Det er naturligvis en mulighet at hun ikke har logget alle øktene. 

Eller går det samme vei som med maratondeltagelsen, treningsreisen og den fast ansatte ernæringsfysiologen?

Det er ikke mye liv på PT-kontoen, men tidligere i uka la hun ut en økt. Der sier hun at hun "undres om jeg noensinne vil bli klar". Et forvarsel på avlysning? 

De andre som trener Cross fit og hyrox har det akkurat like travelt som Caroline, hvis ikke vesentlig mer. Det er fulltidsarbeidende mammaer og pappaer som jobber som politi, lærer, fysioterapeut, bedriftsleder eller kjører bussen osv. 

• Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnaCotta skrev (16 minutter siden):

Det er ikke mye liv på PT-kontoen, men tidligere i uka la hun ut en økt. Der sier hun at hun "undres om jeg noensinne vil bli klar". Et forvarsel på avlysning? 

De andre som trener Cross fit og hyrox har det akkurat like travelt som Caroline, hvis ikke vesentlig mer. Det er fulltidsarbeidende mammaer og pappaer som jobber som politi, lærer, fysioterapeut, bedriftsleder eller kjører bussen osv. 

Ingen som har fulgt CBE tror vel hun noensinne blir klar. Det lille vinduet med økt styrke og allsidighet hun hadde etter KL er igjen skuslet bort i "lever og ånder for å vise fram flat mage". 11 dager (som er det jeg tror hun var der) på KL er for lite for Hyrox-form, men tross alt nærmest hun noengang har vært. 

Hun blir aldri klar når det viktigste er å spise for lite (og feil) og bare ha fokus på  tynt utseende. Når tre brødskiver med makrell i tomat og brunost framheves som mye for en aktiv person (fy faen hun er så dronningen av proana) er det langt å gå for å bli god i annet enn å suge inn magen på bilder. Håper for al del hun finner noe annet å jobbe mot enn den snevre utseende-malen hennes. Det hadde garantert vært bra for både følgertallet, økonomien og ikke minst henne selv og innflytelsen hennes på barna. Men det hun har vist i tiden etter KL gjør meg ikke veldig håpefull. Etter Camp K hadde hun en unik sjanse til å dreie fokus over på den søte likandes damen man så der, men det ble rett tilbake til gamle dårlige vaner der. Denne gangen tipper jeg det også ender i same shit as before. Trist å være vitne til en som i de grader aktivt velger å spenne bein for seg selv. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der pannekakespisevideoen…. What the..?! Hun oppfører seg jo som en fisk på land, kaster på hodet som om hun har vann i øret og beveger seg generelt veldig snodig. Ser hun det ikke selv? Kanskje det er looken hun går for i de videoene - «person from another galaxy finds human kitchen», for det er i alle fall ikke mye naturlig. Blir faktisk litt utilpass. Sangen understøtter hele greia. 

Her face is a map of the world
Is a map of the world
You can see she's a beautiful girl
She's a beautiful girl

Nei, det kan man altså ikke fordi det er ikke en rynke i det ansiktet der som er no kart over verden…

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å tro at den Berg Eriksen vi ser i reality-TV er et spill for galleriet med litt hjelp av riktig klipp.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KaraThrace skrev (31 minutter siden):

Den der pannekakespisevideoen…. What the..?! Hun oppfører seg jo som en fisk på land, kaster på hodet som om hun har vann i øret og beveger seg generelt veldig snodig. Ser hun det ikke selv? Kanskje det er looken hun går for i de videoene - «person from another galaxy finds human kitchen», for det er i alle fall ikke mye naturlig. Blir faktisk litt utilpass. Sangen understøtter hele greia. 

Her face is a map of the world
Is a map of the world
You can see she's a beautiful girl
She's a beautiful girl

Nei, det kan man altså ikke fordi det er ikke en rynke i det ansiktet der som er no kart over verden…

Noe av det merkeligste jeg har sett noen gang. Og så kommer plutselig brillene på, hvorfor...?

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruJohansen skrev (På 29.11.2024 den 8.19):

Du føler deg kvalifisert til å uttale deg fordi du er nabo til endel slike butikker? 

For øvrig er der vel også nettopp dette brukeren du siterer ville fram til. Folk i arbeidslivet forventer ikke stort mer enn en tommel opp for utført arbeid i det daglige. 

Hun bodde sikkert ved siden av slike butikker da hun var barn/fra hun var barn, så da er nok kompetansen på plass!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallepalle2 skrev (14 timer siden):

Jeg er rett og slett oppriktig lei meg over at Guri Schanke har sunket så dypt. Hun er en institusjon og vi som er litt oppe i årene husker godt hvor god skuespiller og sanger hun var, og da er det sørgelig å se at hun bruker helt feil taktikk for å bli aktuell igjen?

Er det noen som vet om hun har jobbe med teater de siste årene? 

Hun hadde vel et lite comeback med grand prix deltagelsen med den «spanske» sangen, den floppet jo litt, hun tok seg ikke videre til finalen. Etter det ble  det stille ( som jeg så). Neste jeg hørte var at yngste sønnen hennes hooka opp med Sophie Elise en periode. Så var det Camp Culinaris - der to «has beens» fant hver sin sjelevenn. Mistenker at den ene fant sitt ungdommelige jeg i den andre, mens den andre ser mulige fremtidige forbindelser innen teaterverdenen som gunstig pluss. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

..Her face is a map of the world, you can tell she's a beautiful girl...

Et veldig spesielt valg av låt, og at akkurat denne tekstlinjen var en del av reelen. Ellers er dette noe av det kleineste jeg har sett i det siste. Her skal det reklameres for pannekaker, og det aller meste av fokuset er på hår og utseende. Kaste på hodet så håret ser pent ut, vise de perfekt krøllete håret bakfra, røske i håret (er det reklame for hårprodukt?) Her havner det mye hår i maten. 😄  Se mot høyre, så venstresiden vendes mot kamera. (vet jeg har sagt det 1000 ganger) Høyresiden er defekt, så den må absolutt ikke deles med noen. (Man skulle jo tro det?) 

Legg på gapskratting, kleine moves, poseringer, og sukkersøt fremtoning som man ikke skulle tro man skulle se fra en kvinne på nesten 40 år. Jeg gjentar sikkert meg selv en del, for jeg lar meg alltid provosere av flere ting. Hvordan hun alltid klarer å vri alt til å handle om eget utseende. Det er helt fantastisk hvor påtatt og gammeldags dette "showet" er. Ser ut som et overspilt dramstykke, eller en amerikansk tv reklame. Hvor kvinner er objekter og pyntedokker, som bare fjaser og tuller hjemme. Fatter ikke at hun klarer å produsere noe så unaturlig og overdrevent. Det er trist og uforståelig at denne dama har fans som heier på det hun gjør. 

🤷‍♀️

Så nå at du hadde skrevet noe lignende @KaraThrace :blomst2:

https://www.instagram.com/reel/DC_h5O5NfYs/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==

wtf?.jpg

Endret av Snødronninga
Ekstra tekst
  • Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (41 minutter siden):

..Her face is a map of the world, you can tell she's a beautiful girl...

Et veldig spesielt valg av låt, og at akkurat denne tekstlinjen var en del av reelen. Ellers er dette noe av det kleineste jeg har sett i det siste. Her skal det reklameres for pannekaker, og det alle meste av fokuset er på hår og utseende. Kaste på hodet så håret ser pent ut, vise det perfekt krøllete håret bakfra, røske i håret (er det reklame for hårprodukt?) Her havner det mye hår i maten. 😄  Se mot høyre, så venstresiden vendes mot kamera. (vet jeg har sagt det 1000 ganger) Høyresiden er defekt, så den må absolutt ikke deles med noen. (Man skulle jo tro det?) 

Legg på gapskratting, kleine moves, poseringer, og sukkersøt fremtoning som man ikke skulle tro man skulle se fra en kvinne på nesten 40 år. Jeg gjentar sikkert meg selv en del, for jeg lar meg alltid provosere av flere ting. Hvordan hun alltid klarer å vri alt til å handle om eget utseende. Det er helt fantastisk hvor påtatt og gammeldags dette "showet" er. Ser ut som et overspilt dramstykke, eller en amerikansk tv reklame. Hvor kvinner er objekter og pyntedokker, som bare fjaser og tuller hjemme. Fatter ikke at hun klarer å produsere noe så unaturlig og overdrevent. Det er trist og uforståelig at denne dama har fans som heier på det hun gjør. 

🤷‍♀️

Så nå at du hadde skrevet noe lignende @KaraThrace :blomst2:

https://www.instagram.com/reel/DC_h5O5NfYs/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==

wtf?.jpg

Herre min hatt for et underlig skue....... 😵

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...