pøbelsara Skrevet 29. november 2024 #102041 Del Skrevet 29. november 2024 Altså. Det er jobben hennes. Det er ikke så vanskelig eller tidkrevende å lese korrektur på noen få ord. 34 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 29. november 2024 #102042 Del Skrevet 29. november 2024 Sangen var helt grei den. Men hører den ikke igjen foråsidetsånn. Men det slår meg igjen, stemmen til Caroline hadde passet veldig godt i et barne-tv program. Litt sånn Margrethe Røed-stil ( uten å fornærme Margrethe altså!😬) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 29. november 2024 #102043 Del Skrevet 29. november 2024 elisabeth30 skrev (37 minutter siden): Fint at du finner produktene hos Fjerner Jacobsen. Eventuelt Ferner Jacobsen… det er jobben din å reklamere riktig, korrekturlesing er tydeligvis vanskelig (ref hotelloppholdet hvor hun skrev feil selskap) Ække så nøye vel, alle forstår hva hun mener. Er det ikke sånn hun pleier å respondere? 22 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foreveralone Skrevet 29. november 2024 #102044 Del Skrevet 29. november 2024 Jeg syns begge damene så sløve og neddopet ut på det bildet. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 29. november 2024 #102045 Del Skrevet 29. november 2024 Snødronninga skrev (10 minutter siden): Ække så nøye vel, alle forstår hva hun mener. Er det ikke sånn hun pleier å respondere? Lek med språket, skjønneru 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 29. november 2024 #102046 Del Skrevet 29. november 2024 Berg Eriksen klarer visst ikke å gjøre noe som helst riktig. I alle fall ikke jobben sin. Nei, da vanker det ikke ros herfra. Men hun skal ha for å være dødsgod i å gjøre slett arbeid. Hadde Berg Eriksen jobbet hos meg, ville det nå vanke en endringsoppsigelse og omplassering i bedriften. 17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 29. november 2024 #102047 Del Skrevet 29. november 2024 Rev. Revenge skrev (6 minutter siden): Berg Eriksen klarer visst ikke å gjøre noe som helst riktig. I alle fall ikke jobben sin. Nei, da vanker det ikke ros herfra. Men hun skal ha for å være dødsgod i å gjøre slett arbeid. Hadde Berg Eriksen jobbet hos meg, ville det nå vanke en endringsoppsigelse og omplassering i bedriften. 🤭 hadde noen i min jobb skrevet så flaut feil, hadde det blitt nevnt på alle julebord og sommerfester herfra til evigheten. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisabeth30 Skrevet 29. november 2024 #102048 Del Skrevet 29. november 2024 Hunter7 skrev (2 timer siden): Lek med språket, skjønneru Vet ikke helt om hotellkjeden hun bodde på i Ålesund syntes det var språklek da hun skrev annonse og brukte feil hotellkjede! 🙈🙈 17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 29. november 2024 #102049 Del Skrevet 29. november 2024 puddles skrev (6 timer siden): Guri og Caroline har spilt inn Himmel på jord. Dette er faktisk ikke så verst! Sangen passer godt til begge stemmene, og de passer bra sammen også. En barnestemme er med også, så en av døtrene kanskje? Merkelig bilde, noe som nok forsterkes av den brune rammen. Akkurat den er vel generert av Spotify, så det kan ikke fotografen lastes for. Jeg antar at de prøvde å gå for et elegant og sobert uttrykk, men dette ble nitrist. Den brune bakgrunnen komplimenter Carolines ansikt og hår, men Guri ser helt orange ut i fjeset. (Noe som understrekes ekstra av de kalde tonene i håret) Blikket trekkes mot Carolines hals, både fordi den er vesentlig lysere enn alt i bildet med unntak av Guris hår, og fordi den har en underlig vinkel. Det ser ut som om hodet ikke helt passer på halsen. Det minner meg om bilder jeg har sett i Select og Nytt og Nyttig, der de har brukt noe på nivå med Paint for å redigere før - og etterbilder. Bildet er nok ikke redigert annet enn vanlig airbrush og sånt, svanehalsen skyldes vinkelen, at Caroline trekker skulderen ned og lener hodet litt mot Guri, men mest av alt at den er lys mot mørk bakgrunn. Det er visuelt forstyrrende, og jeg syns fotografen burde instruert Caroline til å møte linsen på en annen måte for å unngå det. Spesielt fordi Guri har en høyhalset genser som gjør at man ser to hoder, men bare én hals. De burde kanskje avklart litt mer enn bare "svart antrekk", for nå ble Guri sitt hode bare flytende på mørk bakgrunn (det er faktisk ikke mulig å se hvor Guri sin kropp slutter og Carolines begynner) Caroline har sitt sedvanlige "ta meg bort herfra" - uttrykk, i motsetning til Guri som ser på er bestemt punkt utenfor bildet, ser Caroline ned i bakken under senkede øyelokk og med ufokusert blikk. Null kontakt utover og i alle fall ikke julestemning. 39 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 29. november 2024 #102050 Del Skrevet 29. november 2024 De kunne nok med fordel brukt en sminkør. Helst den samme. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
På besøk Skrevet 29. november 2024 #102051 Del Skrevet 29. november 2024 Minthia skrev (6 timer siden): For å balansere tilbakemeldingene litt, og for å gi en ærlig vurdering av en publisert julelåt - det er lov og ikke personlig. Og jeg er glad i julesanger, så det er sagt: Dette er noe av det jævligste jeg har hørt. Sukkerspinn på helium med heavy autotune, ispedd en barnestemme for ekstra klisj. Massiv sukkersøt klang for gåsehudeffekt, produksjonen har virkelig øst på av alle virkemidler for å dekke over at her er det null substans og formidling. Enig. Dette er julesang fra temu. Helt greit på julegrantenning i nabolaget, men ikke noe du legger ut på Spotify og viser frem til fremmede. Det er ikke et sekund av låta som bringer noe nytt, det er uoriginalt og kjedelig. Joda, sangen i seg selv er fin, og med autotune skjærer det ikke i øra mine (bare i sjela) - men hva ønsker de å formidle her? Blir også veldig malplassert å ha med dattera og legge så mye støy oppå stemmen hennes - barnestemmer er jo nydelige i julesanger. Nei, spar meg . 22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Fjas Skrevet 29. november 2024 #102052 Del Skrevet 29. november 2024 Måtte lytte til sangen.. Uten sjel, i likhet med det meste av arbeidet derfra. Jeg er ingen musiker (og legger heller ikke ut på Sporify), men dette var rett og slett vondt å høre på! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Frk.Fjas Skrevet 29. november 2024 Populært innlegg #102053 Del Skrevet 29. november 2024 Eldste datter i sangen «Jeg ække alene her jeg bor». Nei, det har du jammen meg rett i, ditt liv og din barndom publiseres på det åpne internett ukritisk! 45 3 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 29. november 2024 #102054 Del Skrevet 29. november 2024 Tråden er ryddet for personangrep. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 29. november 2024 #102055 Del Skrevet 29. november 2024 Jeg er rett og slett oppriktig lei meg over at Guri Schanke har sunket så dypt. Hun er en institusjon og vi som er litt oppe i årene husker godt hvor god skuespiller og sanger hun var, og da er det sørgelig å se at hun bruker helt feil taktikk for å bli aktuell igjen? Er det noen som vet om hun har jobbe med teater de siste årene? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 29. november 2024 #102056 Del Skrevet 29. november 2024 Felis skrev (15 timer siden): Man trenger virkelig ikke en tommel opp for å klare å gjøre seg klar på 55 minutter om morgenen heller, selv om det innebærer å dra over et gulv. Å forvente ros for dette er ganske high maintenance... Og det var vel poenget til brukeren du siterte Caroline er nok veldig drevet av ros og positive tilbakemeldinger. I tidligere podcast klaget hun over at folk var for lite flinke til å komplimentere antrekk. For eksempel si til folk at de hadde pen genser, osv. For meg blir det veldig rart å rose noen for at de klarer å kle på seg. I hvert fall etter en viss alder. Men sånn vil gjerne Caroline ha det i hverdagen sin... Men er enig, endel blir nesten flaue og er kjapp med å fortelle at det er noe de har hatt kjempelenge, ja jeg kan fortelle vilt fremmede feks for en pen kjole/antrekk/kåpe osv de har. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 30. november 2024 #102057 Del Skrevet 30. november 2024 Tenkte på noen influensere når jeg leste denne artikkelen, som forteller at svenske kriminelle aktører nå også opererer innen "skjønnhetsindustrien". Og at ingen lignende undersøkelse er gjort om dette i Norge, så Statens Helsetilsyn kan ikke si om det er lignende tilstander i Norge. https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/dodsfall-og-kriminelle-aktorer-avslort/17196281/ Men det er vel verdt risikoen for mange av disse influenserne, antar jeg. Hva som helst for å slippe å se sitt virkelige selv i speilet. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 30. november 2024 #102058 Del Skrevet 30. november 2024 AnnaCotta skrev (På 27.11.2024 den 15.24): Hva er sannsynligheten for at hun stiller til start i denne konkurransen? Etter Stravaen hennes å dømme, har hun nesten ikke trent styrke i november. Litt mer i oktober. Det er naturligvis en mulighet at hun ikke har logget alle øktene. Eller går det samme vei som med maratondeltagelsen, treningsreisen og den fast ansatte ernæringsfysiologen? Det er ikke mye liv på PT-kontoen, men tidligere i uka la hun ut en økt. Der sier hun at hun "undres om jeg noensinne vil bli klar". Et forvarsel på avlysning? De andre som trener Cross fit og hyrox har det akkurat like travelt som Caroline, hvis ikke vesentlig mer. Det er fulltidsarbeidende mammaer og pappaer som jobber som politi, lærer, fysioterapeut, bedriftsleder eller kjører bussen osv. 22 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 30. november 2024 #102059 Del Skrevet 30. november 2024 AnnaCotta skrev (16 minutter siden): Det er ikke mye liv på PT-kontoen, men tidligere i uka la hun ut en økt. Der sier hun at hun "undres om jeg noensinne vil bli klar". Et forvarsel på avlysning? De andre som trener Cross fit og hyrox har det akkurat like travelt som Caroline, hvis ikke vesentlig mer. Det er fulltidsarbeidende mammaer og pappaer som jobber som politi, lærer, fysioterapeut, bedriftsleder eller kjører bussen osv. Ingen som har fulgt CBE tror vel hun noensinne blir klar. Det lille vinduet med økt styrke og allsidighet hun hadde etter KL er igjen skuslet bort i "lever og ånder for å vise fram flat mage". 11 dager (som er det jeg tror hun var der) på KL er for lite for Hyrox-form, men tross alt nærmest hun noengang har vært. Hun blir aldri klar når det viktigste er å spise for lite (og feil) og bare ha fokus på tynt utseende. Når tre brødskiver med makrell i tomat og brunost framheves som mye for en aktiv person (fy faen hun er så dronningen av proana) er det langt å gå for å bli god i annet enn å suge inn magen på bilder. Håper for al del hun finner noe annet å jobbe mot enn den snevre utseende-malen hennes. Det hadde garantert vært bra for både følgertallet, økonomien og ikke minst henne selv og innflytelsen hennes på barna. Men det hun har vist i tiden etter KL gjør meg ikke veldig håpefull. Etter Camp K hadde hun en unik sjanse til å dreie fokus over på den søte likandes damen man så der, men det ble rett tilbake til gamle dårlige vaner der. Denne gangen tipper jeg det også ender i same shit as before. Trist å være vitne til en som i de grader aktivt velger å spenne bein for seg selv. 30 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 30. november 2024 #102060 Del Skrevet 30. november 2024 Den der pannekakespisevideoen…. What the..?! Hun oppfører seg jo som en fisk på land, kaster på hodet som om hun har vann i øret og beveger seg generelt veldig snodig. Ser hun det ikke selv? Kanskje det er looken hun går for i de videoene - «person from another galaxy finds human kitchen», for det er i alle fall ikke mye naturlig. Blir faktisk litt utilpass. Sangen understøtter hele greia. Her face is a map of the world Is a map of the world You can see she's a beautiful girl She's a beautiful girl Nei, det kan man altså ikke fordi det er ikke en rynke i det ansiktet der som er no kart over verden… 33 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå