Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det som er trist her er at fruen  visste VELDIG godt hva hun gjorde. Hun ønsker at folk skal se henne og føle seg dårlig. Jeg har sett kommentarer fra folk som skriver at herregud hun må jo få være den hun er og ha på seg det hun vil. Dem har ikke skjønt poenget. Dette er HELT bevisst fra fruen sin side. Mulig det er ragebait (den Florida. greia MÅ jo være det), men hun vil ut med et budskap og det buskapet er ikke at man ødelegger slankekuren sin med nøtter. Budskapet er SE PÅ MEG SÅ MYE BEDRE, TYNNERE OG FLOTTERE JEG ER EN DEG. Hadde hun ønsket å opplyse oss hadde hun tatt bilde av nøttene og skrevet opp kalorier ved siden av, Ikke filmet seg selv vrikkende utmagret og lettkledd. Jeg følger utallige "fitness"-influencere som klarer å formidle god kunnskap på en ikke-dømmende måte hvor publikum er i fokus og ikke dem selv. 
Ser senneset er kritisk til dette, men hun har jo litt de samme tendensene selv i blandt.. (hvor mager kan jeg fremstå på bildet) . 

• Liker 32
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Angeleye skrev (10 minutter siden):

Nå påstår hun at man kan motvirke Alzheimers ved å prioritere riktig, og kontakte henne for coaching. Har faktisk ikke ord.

Tenkte det samme😭 Hjelpes🙈

• Liker 7
Skrevet
Dolce skrev (13 minutter siden):

Link til Tv2 innlegget? 

Jeg er ikke redd for den sinte mannen. 

Jeg får vist ikke til å linke til Facebook her i dag 😅. Men det ligger under TV2 Nyheter noen dager tilbake. 

• Liker 1
Skrevet

Det er jo fantastisk at hun kan hjelpe meg å bli tynn, det er jo bare å trene og spise som hun gjør. I tillegg så kan hun hjelpe meg å unngå Alzheimer, hjerteproblemer og dårlig mobilitet! 
Eller, det gjelder nok ikke meg for jeg er for gammel, når du har rundet 50 så fungerer det kanskje ikke sånn?

Nå lurer jeg bare på om hun som den meget erfarne pt/ kostholdsveilederen hun er, kan hjelpe meg med å bli kvitt en autoimmunsykdom. 

• Liker 15
Skrevet

Cbe sover dårlig og har angst. Lke veier maten og  kaloriregner for å se om han kan ta seg en brødskive til på kvelden når han er sulten.
Begge to kverulerer som to bastante 14 åringer «som vet best». Triste er at de ikke er 14, men 40 år. Og har to barn i sårbar alder. 
Begge påstår de har kompetanse som de ikke har. Å trene seg selv regnes ikke som «erfaren pt». 
Begge legger all tid på egentrening og ikke jobb. Den lille jobben får frua stå for som f-kjendis i diverse realityprogrammer. 

Ortoroksi og dunning kruger effekt i kombinasjon er farlig. Og resulterer i sånne reels vi sett siste dagene.

Har de ikke familie som realitetsorienterer de? Venner? 

• Liker 37
  • Nyttig 7
Skrevet
Angeleye skrev (30 minutter siden):

Nå påstår hun at man kan motvirke Alzheimers ved å prioritere riktig, og kontakte henne for coaching. Har faktisk ikke ord.

Oh no. Hvor påstås dette av den ufaglærte?

• Liker 1
Skrevet

Hun svarer en person i reelen at hun mener de fleste har forstått innlegget. Er det noen i verden som er så dårlige på å ta kritikk som Caroline? Det hun skriver, er at man ikke kan kritisere budskapet og at folk reagerer bare for å reagere. Er det mulig? Det er ganske ignorant å tror at all kritikk er "funnet på", bare fordi hun er Caroline Berg Eriksen. Snakk om å være arrogant og uten evne til å se deg selv fra et kritisk ståsted.

Forøvrig så var det over 1000 stk som var enige med Senneset, noe som betyr at de også er enige i kritikken. Tror ikke så mange her inne har klikket "liker", jeg har ikke gjort det nettopp fordi jeg ikke vil bli blokkert. Hun sover sikkert bedre om natta ved å innbille seg at hun aldri gjør noe feil, det er jo bare "oss" det er noe feil med. 

basert på «likes», kommentarer, meldinger og at selve videoen er ganske lettforståelig. Klarer egentlig ikke å se hvordan den kan feiltolkes, men enkelte reagerer for å reagere. I dette tilfellet må de da ta ting ut av kontekst. Å kritisere budskapet om ubevisst snacking går ikke, så da overses det og det fokuseres på kalorier, selv om det ikke var poenget.

• Liker 21
  • Nyttig 6
Skrevet
~ Ada ~ skrev (1 minutt siden):

Oh no. Hvor påstås dette av den ufaglærte?

På sin egen PT-konto 😱 Dette er virkelig ille syns jeg. 

• Liker 7
Skrevet
Angeleye skrev (2 minutter siden):

På sin egen PT-konto 😱 Dette er virkelig ille syns jeg. 

Så det nå, den er åpnet igjen. .

Hvor mange måneder var det PT kurset?

Skrevet

Mulig nevnt allerede dette ene svaret i posten om kalorier, men det er skremmende fravær av respekt, ydmykhet og selvrefleksjon og verken hun eller makker bør yte tjenester til andre.

Screenshot_20241010_212134_Instagram.jpg

• Liker 9
  • Nyttig 9
Skrevet
Snødronninga skrev (2 minutter siden):

Det at man kan forebygge alzheimers ved regelmessig trening, er ikke bare tull. Har lest litt om det før, og fant blant annet denne artikkelen. 

https://www.ntnu.no/cerg/trening-demens

Bare så det er sagt

Jeg tenkte det samme da jeg gikk inn og så posten. Dessverre er det bare "overskrifter". Hun reklamerer for egne tjenester I samme moment og har verken kunnskapen eller verdier en PT bør inneha, tvert imot.

• Liker 7
Skrevet

Her er PTCB sin ordlyd rundt Alzheimers noe skurrete. "Hjertesykdommer, Alzheimers og dårlig mobilitet er ikke noe du trenger å møte i fremtiden om du prioriterer riktig".

Dette høres veldig bastant ut, at om du betaler for å få henne som PT så hindrer du disse sykdommene, til tross for genetikk og arvelig betingete sykdommer. Man kan ta gode valg som kan forebygge, men her kan ikke alt fikses med riktige prioriteringer 

• Liker 17
Skrevet

For meg koker det hele ned til noe så enkelt som at du ikke kan uttale deg om helse (trening, kosthold osv) når du ikke har tatt eierskap til vår kropp (redigerer utseende). Ikke uttale seg, langt mindre trene andre. Det gjelder også om hun/de var utdannet.

• Liker 12
Skrevet

Kan ikke se innlegget om snacks lenger på insta..?

Skrevet
GhostHug skrev (5 minutter siden):

IMG_0171.thumb.jpeg.5dd4770dead71d9072e207c13320c466.jpeg

Ååå, dette er komisk. Har de ingen evne til å se seg selv utenfra?

Snakker om å kjenne sin egen begrensning, hvor hun uttaler seg om ting hun ikke vet noe om.

De 2 der har store mangler på IQ og EQ rett og slett

• Liker 25
Skrevet
GhostHug skrev (5 minutter siden):

IMG_0171.thumb.jpeg.5dd4770dead71d9072e207c13320c466.jpeg

Ååå, dette er komisk. Har de ingen evne til å se seg selv utenfra?

Snakker om å kjenne sin egen begrensning, hvor hun uttaler seg om ting hun ikke vet noe om.

Så aggressivt.

og begge sitter klar og angriper, hurra så proft, DER vil jeg gå for å motiveres til enda mer trening

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...