Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Margit777 skrev (På 11.9.2024 den 20.12):

Nye pupper igjen kanskje.

Det er influensa det. Der man må bruke «bestemor» bh. Da får man nye pupper🤣🤣🤣

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Konteksten mangler.

På X (the artist formerly known as Twitter) kan man se en videosnutt delt av EndWokeness.

Biden, Harris, og Trump besøker samme brannstasjon samme dag der brannmenn og deres familier er samlet i anledning 9/11.

Når Biden og Harris entrer rommet kan man se uinteresse og ellers høre en knappenål falle. Når Trump ankommer blir det jubel og applaus.

Dette er hva lke mener er "a room full of idiots", vil jeg tro.

 

Endret av Revenge o'Cavatina
detaljer
  • Liker 5
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (15 minutter siden):

Konteksten mangler.

På X (the artist formerly known as Twitter) kan man se en videosnutt delt av EndWokeness.

Biden, Harris, og Trump besøker samme brannstasjon samme dag der brannmenn og deres familier er samlet i anledning 9/11.

Når Biden og Harris entrer rommet kan man se uinteresse og ellers høre en knappenål falle. Når Trump ankommer blir det jubel og applaus.

Dette er hva lke mener er "a room full of idiots", vil jeg tro.

 

Takk for oppklaring.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er lett utrolig at KL går for en så sjarmløs person som Caroline, hun kommer jo overhodet ikke igjennom ruta og er kjedelig som få. Nesten så jeg tenker at de gjør det litt fordi folk som oss virkelig lurer på hvordan hun er usminket og uten kontroll over egen kameravinkel.
Samtidig syns jeg det er dumt slike serier dermed støtter at intetsigende bloggere kan fortsette med sin uhemmede barneutlevering og pushing av tulleprodukter fordi de gir dem massiv publisitet.

  • Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (36 minutter siden):

Syns det er lett utrolig at KL går for en så sjarmløs person som Caroline, hun kommer jo overhodet ikke igjennom ruta og er kjedelig som få. Nesten så jeg tenker at de gjør det litt fordi folk som oss virkelig lurer på hvordan hun er usminket og uten kontroll over egen kameravinkel.
Samtidig syns jeg det er dumt slike serier dermed støtter at intetsigende bloggere kan fortsette med sin uhemmede barneutlevering og pushing av tulleprodukter fordi de gir dem massiv publisitet.

Tipper det ikke er mange «kjendiser» igjen å ta av, eller så meldte noen avbud i siste sekund

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spanky skrev (12 timer siden):

Enten torpederer hun egen pt karriere eller så vil hun få masse «gratis» reklame.

Tror det hører til en svunnen tid at deltagelse i realityprogrammer kunne gi noen særlig gunstig karriereplattform. Det er for mange programmer og for mange deltagere. Jeg har sett en nokså kjent Farmen-deltager bak disken i en sånn liten Elkjøp-bod på et kjøpesenter. En Idol-deltager synge fra en provisorisk scene utenfor en fotballstadion før en eliteseriekamp uten at noen stoppet for å høre på. De fleste blir glemt, døgnfluer.  

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg blir utrolig overrasket om Caroline deltar i KL. Skal hun sove på åttemannsrom, ikke ha tid til ‘rutinen, stille helt usminket, utføre fysisk harde og lite glamorøse oppgaver og pushe seg langt utenfor komfortsonen? Og ikke minst bli vurdert og satt krav til av befal? Om det skjer skal jeg ta av meg hatten og være den første til å innrømme at hun har guts!

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (14 minutter siden):

Jeg må si at jeg blir utrolig overrasket om Caroline deltar i KL. Skal hun sove på åttemannsrom, ikke ha tid til ‘rutinen, stille helt usminket, utføre fysisk harde og lite glamorøse oppgaver og pushe seg langt utenfor komfortsonen? Og ikke minst bli vurdert og satt krav til av befal? Om det skjer skal jeg ta av meg hatten og være den første til å innrømme at hun har guts!

Helt enig! 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (11 minutter siden):

Jeg må si at jeg blir utrolig overrasket om Caroline deltar i KL. Skal hun sove på åttemannsrom, ikke ha tid til ‘rutinen, stille helt usminket, utføre fysisk harde og lite glamorøse oppgaver og pushe seg langt utenfor komfortsonen? Og ikke minst bli vurdert og satt krav til av befal? Om det skjer skal jeg ta av meg hatten og være den første til å innrømme at hun har guts!

Kan jo være bevisst for å forsøke å endre image.

Nå har hun jo endret ansiktet sitt ganske mye, så kanskje nok til at hun nå vil omskape imaget til å vise seg mer "naturlig" (selv om naturlig ikke lenger er naturlig...).

Med en mann som LKE antar jeg at det å bli vurdert og satt krav til er noe hun egentlig er ganske vant med.

Gjenstår å se om du er med og hvilken figur hun ev. gjør der.

Som andre synes jeg det er totalt usmakelig at slike programmer velger slike som CBE og andre influensere som faktisk er med på å skade andre med sin forretningsdrift og påvirke samfunnet veldig negativt. Det aller verste er barneeksponeringen hun og mannen har holdt på med i over ti år. Men i tillegg er det jo enormt mange lovbrudd også, som nærmest blir akseptert når slike program tar dem "inn i varmen".

Det CBE har søkt gjennom absolutt hele sin karriere, det er jo oppmerksomhet, og det får hun jo mye av - i tillegg til trolig godt betalt, til en forandring - i slike program.

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (19 minutter siden):

Jeg må si at jeg blir utrolig overrasket om Caroline deltar i KL. Skal hun sove på åttemannsrom, ikke ha tid til ‘rutinen, stille helt usminket, utføre fysisk harde og lite glamorøse oppgaver og pushe seg langt utenfor komfortsonen? Og ikke minst bli vurdert og satt krav til av befal? Om det skjer skal jeg ta av meg hatten og være den første til å innrømme at hun har guts!

50 % guts/50 % økonomisk desperasjon på Villa Kulås 😬

neida joda,  men dette blir artig å følge med på- om det er der hun er nå. 

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da CBE ble stor på bloggen følte jeg at dette var noe Caroline drev, og hun drev det GODT. Det var en kjempesuksess! Men så begynte det å dale når ektemannen kom på banen. Og nå er det skipet altså på bunnen av Atlanteren… jeg håper Caroline er på KL, og at hun kommer langt. Jeg tror at jo mer tid hun tilbringer mange mil unna LKE, jo bedre er det for det profesjonelle og for selskapet. Etter noen uker på CK blomstret hun jo, ble tryggere for kamera og stødigere på kjøkkenet. Bare tenk hva KL kan gjøre for henne, om hun bruker det godt. Nei, dette har nok både Treasures AS og Caroline godt av. Jeg krysser fingrene og håper på det beste for henne, at dette KAN være snuoperasjonen vekk fra løgner, overfladiskhet og det andre vi har sett de siste 5-10 årene… 

  • Liker 15
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugar&Spice skrev (2 timer siden):

Da CBE ble stor på bloggen følte jeg at dette var noe Caroline drev, og hun drev det GODT. Det var en kjempesuksess! Men så begynte det å dale når ektemannen kom på banen. Og nå er det skipet altså på bunnen av Atlanteren… jeg håper Caroline er på KL, og at hun kommer langt. Jeg tror at jo mer tid hun tilbringer mange mil unna LKE, jo bedre er det for det profesjonelle og for selskapet. Etter noen uker på CK blomstret hun jo, ble tryggere for kamera og stødigere på kjøkkenet. Bare tenk hva KL kan gjøre for henne, om hun bruker det godt. Nei, dette har nok både Treasures AS og Caroline godt av. Jeg krysser fingrene og håper på det beste for henne, at dette KAN være snuoperasjonen vekk fra løgner, overfladiskhet og det andre vi har sett de siste 5-10 årene… 

Enig i mye, samtidig syns jeg det blir litt feil å "skylde på" LKE for nedgangen. Hun er en voksen kvinne, hennes valg er hennes at hun har latt han evt få komme inn og ødelegge så mye er da også hennes ansvar.
Når det kommer til KL tenker jeg det viser hvor mye de trenger nye penger og publisitet, for slike ting ville hun aldri sagt ja til om de ikke trengte det. Hun må ha fått mange flere slike tilbud før, som hun har sagt nei til fordi hun da ikke kan ha kontroll.
Men det kan jo hende det gir henne noen nye perspektiver og at hun faktisk klarer å nyte det å slippe denne ekstrem-kontrollen hun knuger på.

  • Liker 17
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugar&Spice skrev (På 14.9.2024 den 6.47):

Da CBE ble stor på bloggen følte jeg at dette var noe Caroline drev, og hun drev det GODT. Det var en kjempesuksess! Men så begynte det å dale når ektemannen kom på banen. Og nå er det skipet altså på bunnen av Atlanteren… jeg håper Caroline er på KL, og at hun kommer langt. Jeg tror at jo mer tid hun tilbringer mange mil unna LKE, jo bedre er det for det profesjonelle og for selskapet. Etter noen uker på CK blomstret hun jo, ble tryggere for kamera og stødigere på kjøkkenet. Bare tenk hva KL kan gjøre for henne, om hun bruker det godt. Nei, dette har nok både Treasures AS og Caroline godt av. Jeg krysser fingrene og håper på det beste for henne, at dette KAN være snuoperasjonen vekk fra løgner, overfladiskhet og det andre vi har sett de siste 5-10 årene… 

Dersom hun et på KL og skal bruke det til å få nye følgere / få et springbrett som pt/treningsinfluencer så må hun jo være villig til å endre fokus totalt. Alt har handlet om hennes utseende, hennes kropp, hennes trening. Jeg vil bli overrasket om hun greier å frigjøre seg fra behovet for andres likes og beundring som har vært den store motivasjonen i over et tiår. Fokus på kunde er vesentlig hvis hun skal lykkes.

Mulig dette har tvunget seg frem rent økonomisk. Men jeg kjenner at jeg blir bekymret for de som evt vil trekkes mot kontiene hennes dersom hun ikke endrer thinspoen som er gjennomgående. 

Endret av NordreSving
  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

NordreSving skrev (1 time siden):

Dersom hun et på KL og skal bruke det til å få nye følgere / få et springbrett som pt/treningsinfluencer så må hun jo være villig til å endre fokus totalt. Alt har handlet om hennes utseende, hennes kropp, hennes trening. Jeg vil bli overrasket om hun greier å frigjøre seg fra behovet for andres likes og beundring som har vært den store motivasjonen i over et tiår. Fokus på kunde er vesentlig hvis hun skal lykkes.

Mulig dette har tvunget seg frem rent økonomisk. Men jeg kjenner at jeg blir bekymret for de som evt vil trekkes mot kontiene hennes dersom hun ikke endrer thinspoen som er gjennomgående. 

Men de som ser henne på tv og så i egne kanaler, vil jo heldigvis se den store forskjellen og forhåpentligvis mye raskere innse hvor mye hun manipulerer egne bilder. Så dette er definitivt litt risky, er vel derfor hun aldri har gjort det før, men nå kan de sikkert ikke takke nei til sånt.

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (2 timer siden):

Men de som ser henne på tv og så i egne kanaler, vil jo heldigvis se den store forskjellen og forhåpentligvis mye raskere innse hvor mye hun manipulerer egne bilder. Så dette er definitivt litt risky, er vel derfor hun aldri har gjort det før, men nå kan de sikkert ikke takke nei til sånt.

Hun er jo totalt blottet for sjarm på tv..

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen hun var på Aker Brygge og tok bilder til podcasten med manageren sin, så gikk jeg med vilje forbi hun på veldig nært hold. Hun hadde masse sminke, men den urene huden så jeg likevel.  Ansiktet var dessuten rundt, absolutt ikke sånn som på bildene hennes.

På bildene som ble presentert av fotoshooten som jeg så deler av, så liknet hun ikke på live-versjonen jeg så.

Iom vi var på en liten Oslo-ferie da, så hadde jeg god tid og satt på benkene i passe avstand og så på dem, så gikk jeg ganske tett forbi hun, manageren og LKE (som hadde med ett stort sånt hvitt fotolysrefleksjonsdings og forøvrig satt konstant med mobilen i hånden når han ikke ‘jobbet’), så gikk jeg en runde i noen butikker før jeg gikk tilbake igjen for å se mer. De holdt nå på å ta bilder i julebutikken som holdt vanlig åpent, så jeg var i butikken og så de i kjolene sine og at LKE fotograferte. Ansiktet til CBE var kraftig redigert, mens hun andre var mer som hun er.

Jeg følte meg faktisk litt lurt da jeg så at ansiktet til CBE var såpass endret på det billedlige presenterte resultatet vs virkelighetens ansikt som jeg selv hadde sett på nært hold.

 

Slik var det også med huset/hagen deres som jeg tilfeldigvis så, da vi en sommer var på sommerfest i nabolaget. Hun presenterer alt så mye bedre enn det er. Ekstra lattermild blir jeg når hun viser at hun har vært på eller skal på joggetur, og så er videosnutt kun rett utenfor porten eller i skogen bak huset deres. Nei, jeg har sluttet å tro på det hun presenterer.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...