Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Det er iallfall helt tilfeldig at følgerne strømmet til akkurat da følgertallet var på 295 000.
 

 

Mer logisk: Tydelig at under 295’ skulle det ikke! 😬

IMG_7126.png

  • Liker 21
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kollontaj skrev (31 minutter siden):

Det er iallfall helt tilfeldig at følgerne strømmet til akkurat da følgertallet var på 295 000.
 

 

Mer logisk: Tydelig at under 295’ skulle det ikke! 😬

IMG_7126.png

Helt klart! Og så var det sikkert ikke så lett å få holdt på med denne «shoppingen» når folk faktisk følger med og ser hva som skjer.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (6 timer siden):

Det er iallfall helt tilfeldig at følgerne strømmet til akkurat da følgertallet var på 295 000.
 

 

Mer logisk: Tydelig at under 295’ skulle det ikke! 😬

IMG_7126.png

295.00 er det nye magiske 300.000? Altså hvorfor gidder de? 

  • Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg på nippet til å kjøpe to stk Bagin, skulle bare dobbeltsjekke størrelse. I dag sendte jeg dem melding og sa at det ikke blir noe av (begrunnet med usunne idealer, barneeksponering og lovbrudd). Det er første gang jeg tar kontakt med en bedrift sånn, og det føles egentlig ganske så bra.

Endret av Annimor
  • Liker 26
  • Hjerte 9
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annimor skrev (1 time siden):

I går var jeg på nippet til å kjøpe to stk Bagin, skulle bare dobbeltsjekke størrelse. I dag sendte jeg dem melding og sa at det ikke blir noe av (begrunnet med usunne idealer, barneeksponering og lovbrudd). Det er første gang jeg tar kontakt med en bedrift sånn, og det føles egentlig ganske så bra.

Veldig bra! Det er så viktig at annonsører får slike tilbakemeldinger!

  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off topic (og kanskje litt late to the party) - men hva skjedde med Discord-serveren? Kan noen sende meg DM med invite-link? 😌

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frisk Frosk skrev (2 timer siden):

Veldig bra! Det er så viktig at annonsører får slike tilbakemeldinger!

Bare å sende inn og fytti, så kverulerende dette firmaet er. Kan ikke tro det er sant. De er nok lite fornøyde når de flere ganger må inn i kommentarfeltet til CBE og rydde opp i forhold rundt pynteputene hun viser i den betalte reklamevideoen. 

Endret av Mrs Bella
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs Bella skrev (3 minutter siden):

Bare å sende inn og fytti, så kverulerende dette firmaet er. Kan ikke tro det er sant. De er nok lite fornøyde når de flere ganger må inn i kommentarfeltet til CBE og rydde opp i forhold rundt pynteputene hun viser i den betalte reklamevideoen. 

De er sikkert veldig glade for kommentaren "hvor kommer hagemøblene fra?" også ;)

Jeg tenker at firmaer som bruker CBE/LKE og en av deres kanaler/bedrifter for å reklamere for egne bedrifter, de må være i samme kategori som de aktørene de velger seg ut til å promotere deres produkter. Så jeg tenker autmatisk at slike annonsører er uprofesjonelle, useriøse, begår gjerne lovbrudd for å promotere seg selv og egne produkter, støtter barneeksponering og farlig kropps- og utseendefokus som kamufleres som "trening".

Med andre ord, enhver aktør som velger slike influensere (det er flere i samme kategori influensere) vil velge bort meg som kunde!

 

  • Liker 15
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (52 minutter siden):

De er sikkert veldig glade for kommentaren "hvor kommer hagemøblene fra?" også ;)

Jeg tenker at firmaer som bruker CBE/LKE og en av deres kanaler/bedrifter for å reklamere for egne bedrifter, de må være i samme kategori som de aktørene de velger seg ut til å promotere deres produkter. Så jeg tenker autmatisk at slike annonsører er uprofesjonelle, useriøse, begår gjerne lovbrudd for å promotere seg selv og egne produkter, støtter barneeksponering og farlig kropps- og utseendefokus som kamufleres som "trening".

Med andre ord, enhver aktør som velger slike influensere (det er flere i samme kategori influensere) vil velge bort meg som kunde!

 

Enig, og desto viktigere at vi sier ifra på en saklig måte. Personlig syntes jeg hun hadde mer fokus på seg selv enn produktet hun fikk betalt for å lage reklamevideo av + at firmaet måtte flere ganger inn i kommentarfeltet hennes å rydde opp i mindre godt budskap da hun velger å fokusere ganske mye på å plassere (årets) pynteputer på en stol og slå gjentatte ganger på dem for å lukke bagen over alt stæsjet. Jeg tok skjermbilde og hun kunne fint plassert pynteputene smartere på stolen. Iom det skulle være fokus på oppbevaring av hagemøbler, så syntes jeg CBE som reklamefigur, løste dette oppdraget mindre godt. Det må være frustrerende for oppdragsgiver å måtte gå inn i hennes kommentarfelt og rydde opp da folk er opptatt av pynteputene og hvor hagemøblene er fra. Flaut. Det tyder virkelig på at oppdragsgivere ikke kvalitetssikret den betalte reklamevideoen før opplasting. Hun redigerte og klippet videoen mye, så det hadde nok ikke vært vanskelig å klippe vekk pyntebankingen. Potensielle kjøperes fokus blir på pynteputer, i stedet selve produktet, bagen. Og som vanlig, så har CBE mest fokus på seg selv og sine posisjoner foran kamera. Fasinerende.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parv skrev (3 timer siden):

Litt off topic (og kanskje litt late to the party) - men hva skjedde med Discord-serveren? Kan noen sende meg DM med invite-link? 😌

Til meg og🙏🏼?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs Bella skrev (2 timer siden):

Bare å sende inn og fytti, så kverulerende dette firmaet er. Kan ikke tro det er sant. De er nok lite fornøyde når de flere ganger må inn i kommentarfeltet til CBE og rydde opp i forhold rundt pynteputene hun viser i den betalte reklamevideoen. 


Jeg fikk et ålreit og høflig, om enn generisk, svar tilbake, så det var helt greit 😊 Det spørs jo hvor mye vekt de legger på det, men summen av tilbakemeldinger og respons bør jo være en tankevekker. (Jeg er helt enig i kommentaren om kommentarfeltet, og for øvrig fokuset i filmen.)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen screenshot av dette kommentarfeltet sli at vi som er blokkert får se galskapet?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (20 minutter siden):

Har noen screenshot av dette kommentarfeltet sli at vi som er blokkert får se galskapet?

Fra samme kommentarfelt, så jeg håper bildene kan bli stående 😊 Det er i grunnen lite action i kommentarfeltet, noe som vel også kan sies å være symptomatisk.

 

 

 

IMG_6328.jpeg

IMG_6327.jpeg

IMG_6326.jpeg

IMG_6325.jpeg

Endret av Annimor
Sladdet bilder.
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en Bagin som ble kjøpt for mange år siden. Den funker greit til selve hagemøblene, men jeg tror ikke noe på at putene kommer seg greit gjennom vinteren inni der. Noe fukt blir det garantert, det har jeg sett også. Lurer på om produsenten går god for det hun sier i den reklamen. 
 

(Ser nå at produsenten har tatt forbehold ja. Syns ikke det ser ut som de pynteputene CBE plasserer helt nede på bunnen er av den typen som tåler vinteren der).

Endret av Lopploella
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 5 dager siden, spurte jeg like så godt LKE om de skaffer seg falske følgere. Det som er litt morsomt, er at dagen etterpå (og alle dagene siden), var det rett tilbake til røde tall på social blade. Rart det der. :sjenert:

IMG_2849.jpeg

  • Liker 22
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (17 minutter siden):

For 5 dager siden, spurte jeg like så godt LKE om de skaffer seg falske følgere. Det som er litt morsomt, er at dagen etterpå (og alle dagene siden), var det rett tilbake til røde tall på social blade. Rart det der. :sjenert:

IMG_2849.jpeg

Han gjør seg dummere enn det han er, som om det er mulig, med de svarene der, med mindre han ikke vet at kanskje CBE kjøper disse falske følgerne, men tviler på det, for de 2 der er som et 2-hodet troll som vet hva den andre bedriver

  • Liker 27
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snødronninga skrev (13 timer siden):

For 5 dager siden, spurte jeg like så godt LKE om de skaffer seg falske følgere. Det som er litt morsomt, er at dagen etterpå (og alle dagene siden), var det rett tilbake til røde tall på social blade. Rart det der. :sjenert:

IMG_2849.jpeg

Da skjønner jeg hvorfor det plutselig stoppet opp så plutselig. 

Som nevnt, det er sikkert ganske irriterende å ikke kunne få jobbe i fred med shoppingen uten noen legger merke til det. 

  • Liker 28
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (På 8.9.2024 den 22.30):

Den er nok ikke en lett øvelse. Jeg hadde aldri meldt meg på den konkurransen (klasesen) uten å ha et veldig solid grunnlag.

En kan delta utrent. Må ikke ta laksetrappa. Er alternativer. Er de som løper for gøy og bruker 2-3 timer. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (16 minutter siden):

En kan delta utrent. Må ikke ta laksetrappa. Er alternativer. Er de som løper for gøy og bruker 2-3 timer. 

Vi som brukte rundt to timer var faktisk også ganske godt trent altså 😅 Det er et ganske heftig løp

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lizard skrev (1 minutt siden):

Vi som brukte rundt to timer var faktisk også ganske godt trent altså 😅 Det er et ganske heftig løp

To timer er da innfor og godt gjort. Ville sett frua i dette løpet. Hun som trener så mye. 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...