Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan man se storyen hennes/hans noe sted når man er blokkert? Mente det var en nettside.. 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Jeg trodde " but your wife does" var noen som hadde lagt på bildet hans i ettertid for å ironisere  over at han kaller det firmaet til kona gjør totalt bullshit. Men han har skrevet det selv? Hæ? Det gir jo ingen mening i det hele tatt?!?

  • Liker 25
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summeer skrev (6 minutter siden):

Hæ? Jeg trodde " but your wife does" var noen som hadde lagt på bildet hans i ettertid for å ironisere  over at han kaller det firmaet til kona gjør totalt bullshit. Men han har skrevet det selv? Hæ? Det gir jo ingen mening i det hele tatt?!?

Jeg tror også det, for jeg så innlegget uten den teksten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kommer bildet med teksten fra? For bildet/videoen ligger på kontoen hans, uten "but your wife does".

Den uetterettelige redigeringen endrer hele den opprinnelige konteksten, så jeg endrer mitt forrige innlegg. Takk til dere som nevnte det her nå.

Endret av Revenge o'Cavatina
feil ordbruk
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager, folkens. Det var jeg som la til teksten "but your wife does". Det skulle være tekst til bildet, ikke på selve bildet. Beklager forvirringene 🥹🙏🏻

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typ: lke sier: bodyweight exercises are bullshit. Min kommentar : but your wife does them.

Beklager forvirringen

Endret av foreveralone
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansjosen skrev (4 timer siden):

Han prøver å si at han er en sånn skikkelig kul fyr som lærer deg skikkelig kul styrketrening selvom du løper. Men at hans egen kone driver med sånn tøysetrening. Tror jeg kanskje.

Dette har, minus det om kona, vært en trend på instagram relativt lenge nå, hvor influensere har en reel som oftest med "du har lurt på.." eller "du er lei av ..." som ender med "men nå har du endelig funnet min konto, og den er svaret på akkurat det du leter etter". Jeg tror iallfall det er en sånn en han prøver seg på, med et forsøk på noe der med å innrømme at kona trener dårlig? Vise at han er klar over at kona driver hopp og sprett trening men det gjør ikke noe for hun henvender seg ikke til seriøse folk?

Det er aldri godt å si helt hva familien Eriksen prøver å formidle på sine kontoer, så jeg er åpen for at jeg tar helt feil og at han egentlig mener at konene til alle som har funnet kontoen hans gjør et eller annet, noe uvisst hva, for det er jo ingen referanse til noe annet enn hans konto tidligere i den posten. Eller som du skriver at alle kvinnfolk er for dumme til å skjønne seriøs styrketrening.

Hvor skriver han dette om kona? 
 

Edit - leste videre og fikk forklaring 😇

Endret av Hallepalle2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

foreveralone skrev (3 timer siden):

Typ: lke sier: bodyweight exercises are bullshit. Min kommentar : but your wife does them.

Beklager forvirringen

Aha, takk! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kunne løpt det vanlige løpet og fullført. Hvorfor melde seg på Elite når han ikke mestrer det. 

  • Liker 24
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er noe med den historiefortellingen som skurrer veldig.. aldri skadet, masse skader - dog ifm konkurranser.

I går var skuldra delvis ute av ledd (ifm konkurranse) og i dag kjører han noe som skal se ut som markløft. Det henger ikke på greip.

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleSnupp skrev (4 minutter siden):

Er noe med den historiefortellingen som skurrer veldig.. aldri skadet, masse skader - dog ifm konkurranser.

I går var skuldra delvis ute av ledd (ifm konkurranse) og i dag kjører han noe som skal se ut som markløft. Det henger ikke på greip.

Han tror at et narrativ dannes ut fra siste innlegg, det er vel vanlig for influenecere, inkludert kona. Folk som følger med er det verste som finnes. 🤭

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

foreveralone skrev (14 timer siden):

Typ: lke sier: bodyweight exercises are bullshit. Min kommentar : but your wife does them.

Beklager forvirringen

Takk!👍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Xstrella skrev (57 minutter siden):

Han kunne løpt det vanlige løpet og fullført. Hvorfor melde seg på Elite når han ikke mestrer det. 

Han løpte qualifier ikke elite

IMG_4963.jpeg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleSnupp skrev (22 minutter siden):

Er noe med den historiefortellingen som skurrer veldig.. aldri skadet, masse skader - dog ifm konkurranser.

I går var skuldra delvis ute av ledd (ifm konkurranse) og i dag kjører han noe som skal se ut som markløft. Det henger ikke på greip.

Kognitiv dissonans all the way, begge to 🤪

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den alderen lke er, er det naturlig at kroppen begynner å bite oss i rumpa uansett hvor "fit" vi er. Ingen av oss er supermennesker, unntatt cbe som hadde et mål om å vise verden at svangerskap ikke ødela kroppen.

Lke har vel et slikt mål han også, alderdom ødelegger ikke kroppen:knegg:

Jeg mener ikke at 40-årene er gammelt, men at det skjer en mengde biologiske forandringer i kroppen fra 40-årene. Kondisjon avtar, fysisk styrke avtar, vi blir stivere i muskler og ledd, restitusjon krever mer tid, vi blir mer utsatte for skader, reaksjonstiden går ned, osv. Å bli eldre gjør det mer krevende og slitsomt å trene enn da vi var 20. Vi må legge om treningen og trene smart.

Lke har ikke skjønt det ennå.

Endret av Revenge o'Cavatina
leif
  • Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...