Zenhouse Skrevet 2. september 2024 #99281 Skrevet 2. september 2024 (endret) Kollontaj skrev (17 timer siden): Er ingen som liker det som legges ut på ptcaroline-kontoen, det er jo helt krise. Hva er det hun driver med? Jeg får opp 5 kommentarer på dette bildet. 1: nesegrus beundring fra en fan, CBE svarer. 2:Coachen er der , CBE svarer. 3: Et langt treningsrelatert spørsmål. CBE svarer IKKE. Endret 2. september 2024 av Zenhouse Skrivefeil 20 12
Kanutrine Skrevet 2. september 2024 #99282 Skrevet 2. september 2024 Fortsetter å strømme på med falske følgere.141 i pluss i dag. Kontotallet SKAL opp, det er helt sikkert. Det er jo litt å tisse å buksa for å holde seg varm men😅 31 2
Laia Skrevet 2. september 2024 #99283 Skrevet 2. september 2024 (endret) Kanutrine skrev (4 timer siden): Fortsetter å strømme på med falske følgere.141 i pluss i dag. Kontotallet SKAL opp, det er helt sikkert. Det er jo litt å tisse å buksa for å holde seg varm men😅 Det er så forutsigbart. De håper vel at de kan snike inn noen hundre (eller tusen) i håp om at ingen legger merke til det 👀 Endret 2. september 2024 av Laia 14
Kanutrine Skrevet 2. september 2024 #99284 Skrevet 2. september 2024 Hun burde jo egentlig være glad for å bli kvitt botsene slik at engasjementsraten øker. Istedet fyller hun på med nye😅 22
Spanky Skrevet 2. september 2024 #99285 Skrevet 2. september 2024 Jeg tror at Caroline er på innspilling med et eller annet, og at det er LKE som styrer Instagram nå. Hun dro avgårde med koffert og det som så ut til å være en buss? Hamstret nesespray før dette som hun viste frem på Snap. Siden det har hun ikke vært på snap. Det som er vist på IG er nok laget på forhånd, og LKE kjøper følgere i samme slengen. Så hva spilles inn av reality for tiden? 14 5
Roadrunner Skrevet 2. september 2024 #99286 Skrevet 2. september 2024 Spanky skrev (13 minutter siden): Jeg tror at Caroline er på innspilling med et eller annet, og at det er LKE som styrer Instagram nå. Hun dro avgårde med koffert og det som så ut til å være en buss? Hamstret nesespray før dette som hun viste frem på Snap. Siden det har hun ikke vært på snap. Det som er vist på IG er nok laget på forhånd, og LKE kjøper følgere i samme slengen. Så hva spilles inn av reality for tiden? Enig - garantert innspilling av noe slag. Neglene ble også "korte" og nøytrale før avreise, som i fjor da hun skulle være med på Camp Kulinaris. 11 5
Sugar&Spice Skrevet 2. september 2024 #99287 Skrevet 2. september 2024 (endret) Spanky skrev (39 minutter siden): Jeg tror at Caroline er på innspilling med et eller annet, og at det er LKE som styrer Instagram nå. Hun dro avgårde med koffert og det som så ut til å være en buss? Hamstret nesespray før dette som hun viste frem på Snap. Siden det har hun ikke vært på snap. Det som er vist på IG er nok laget på forhånd, og LKE kjøper følgere i samme slengen. Så hva spilles inn av reality for tiden? Nora Haukland er også med på noe nå, så mulig det er samme? Endret 2. september 2024 av Sugar&Spice 9
Stargaze Skrevet 2. september 2024 #99288 Skrevet 2. september 2024 Kompani Lauritzen? Reality er vel eneste måten å tjene penger nå 11
Spanky Skrevet 2. september 2024 #99289 Skrevet 2. september 2024 Sugar&Spice skrev (16 minutter siden): Nora Haukland er også med på noe nå, så mulig det er samme? Mulig det er det samme, men Nora har vel vært med på Kompani Lauritzen før, så det er det ikke. Og Nora dro vel før Caroline. 4
Kollontaj Skrevet 2. september 2024 #99291 Skrevet 2. september 2024 Bra for dama hvis hun kommer seg ut, håper alle Netfit-kundene får sin 24-timers service, det har vel akkurat startet opp nytt kurs. Han her derimot, som akkurat var skadet i flere uker, kan du få gratis. 25 12
Lizard Skrevet 2. september 2024 #99292 Skrevet 2. september 2024 Kollontaj skrev (42 minutter siden): Bra for dama hvis hun kommer seg ut, håper alle Netfit-kundene får sin 24-timers service, det har vel akkurat startet opp nytt kurs. Han her derimot, som akkurat var skadet i flere uker, kan du få gratis. Er han dement? 🤔 35 10
Rev. Revenge Skrevet 2. september 2024 #99293 Skrevet 2. september 2024 Får "jeg er full-vibber" av selvskrytingen der. 13 2
Kollontaj Skrevet 2. september 2024 #99294 Skrevet 2. september 2024 Lizard skrev (14 minutter siden): Er han dement? 🤔 Nei. Vant med å bløffe om det meste, dessverre. 😆 9
snute Skrevet 2. september 2024 #99295 Skrevet 2. september 2024 Kollontaj skrev (4 minutter siden): Nei. Vant med å bløffe om det meste, dessverre. 😆 Er det mulig?!? I det forrige innlegget han la ut skrev han jo om at han hadde hatt vondt i lang tid. Kommer litt an på hva man definerer som skade da tydeligvis. Jeg blir uansett ikke imponert av noen som omtrent ikke jobber, men bruker all sin tid på seg selv. De spiller inn Kompani Lauritzen nå, jeg gikk tilfeldigvis forbi der på søndag og de var i full sving. Dessverre litt for langt unna til å se hvem som var med. Blir overrasket om CBE er med, men det hadde vært litt gøy! 13 2
Kollontaj Skrevet 2. september 2024 #99296 Skrevet 2. september 2024 snute skrev (10 minutter siden): Er det mulig?!? I det forrige innlegget han la ut skrev han jo om at han hadde hatt vondt i lang tid. Kommer litt an på hva man definerer som skade da tydeligvis. Jeg blir uansett ikke imponert av noen som omtrent ikke jobber, men bruker all sin tid på seg selv. De spiller inn Kompani Lauritzen nå, jeg gikk tilfeldigvis forbi der på søndag og de var i full sving. Dessverre litt for langt unna til å se hvem som var med. Blir overrasket om CBE er med, men det hadde vært litt gøy! Med alle de kjolene som ble pakket ned? Ja, ja. 5
snute Skrevet 2. september 2024 #99297 Skrevet 2. september 2024 Jeg følger ikke henne, så fikk ikke med meg hva hun pakket. Mest sannsynlig at det er noe annet enn kompani lauritzen. 2
Sugar&Spice Skrevet 2. september 2024 #99299 Skrevet 2. september 2024 swiftyness skrev (Akkurat nå): Farmen kjendis? Det spilles inn på våren/tidlig sommer
vinterskog Skrevet 2. september 2024 #99300 Skrevet 2. september 2024 Det er ikke nytt kamp kulinaris som spilles inn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå