Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

LilleSnupp skrev (46 minutter siden):

Ser hun starter opp med ny runde med «Sterk og atletisk», og må gjenta meg selv her.

Hvorfor får vi aldri se mer enn 3 rep før filmen kuttes? 
Det hun viser er ikke sterk, det er kanskje sterkere.. men sterk er det ikke! 

Tja, vi vet vel svaret? 

  • Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yogadamer er god på headstand og handstand. Hvorfor får vi ikke se frua gjøre dette? Da ville jeg blitt litt imponert. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aricia skrev (3 timer siden):

Jeg skjønner hva du mener, men jeg  klarer ikke la være å nyansere - det er ikke nødvendigvis så entydig.

Mange skrivende og tenkende folk har mer eller mindre permanent hjemmekontor uten at de sliter med mental utvikling av den grunn. Jon Fosse, for eksempel.

Og utover det synes jeg strengt tatt ikke noe om å spekulere i om Berg Eriksen er "kort", uvitende eller liknende. For meg er det mer relevant å forholde meg til det hun legger ut. Hva som foregår inne i hodet hennes hverken vet jeg noe om eller har noe med.

Forskjellen er at de har intellekt, produserer noe kontnuerlig og har et nettverk i forlaget. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på spørsmålet i bildet, ja det er det definitivt.

Han burde heller spørre seg selv om man automatisk blir en god trener fordi om man trener selv? Der er svaret definitivt nei.

IMG_4702.jpeg

  • Liker 9
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (2 timer siden):

For å svare på spørsmålet i bildet, ja det er det definitivt.

Han burde heller spørre seg selv om man automatisk blir en god trener fordi om man trener selv? Der er svaret definitivt nei.

IMG_4702.jpeg

"[...] if you don't train yourself"

Dette betyr jo å "trene seg selv"? Kan man være en god trener hvis man ikke trener seg selv? 

 

Hjelpes.

  • Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, Eggen er vel ansett for en av de beste fotballtrenerne landet har hatt, men han trente nok ikke særlig mye på samme tid. 
 

  • Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (10 minutter siden):

Vel, Eggen er vel ansett for en av de beste fotballtrenerne landet har hatt, men han trente nok ikke særlig mye på samme tid. 
 

Røykte på sidelinjen under kamp gjorde han til og med ;)

Men for en mann, gode verdier ellers, aktiv, arbeidssom, respektert, tydelig i tale, humor, kunnskapsrik, interessert i sine medmennesker m.m. :) 

  • Liker 22
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er underholdende når dere godter dere over årsregnskap og bruk av engelsk når dere ikke har greie på noen av delene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Conradi skrev (7 minutter siden):

Det er underholdende når dere godter dere over årsregnskap og bruk av engelsk når dere ikke har greie på noen av delene.

Klarer nesten ikke vente på å bli opplyst!! :hoppe:

Vil du begynne med årsregnskap, eller engelsktime?

  • Liker 41
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men forklar oss uopplyste da! Er det virkelig ikke sånn at inntektene har gått ned likevel? 😳 Regner også med at den engelsken jeg studerte (med sånne hersens studiepoeng) er helt utdatert vranglære, så gleder meg til ny innsikt. 

Conradi skrev (18 minutter siden):

Det er underholdende når dere godter dere over årsregnskap og bruk av engelsk når dere ikke har greie på noen av delene.

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CityCityBangBang skrev (16 minutter siden):

Da gleder jeg meg til du skal forklare oss om dette. 😊 Alltid fint å lære noe. 

 

MissLucy skrev (14 minutter siden):

Klarer nesten ikke vente på å bli opplyst!! :hoppe:

Vil du begynne med årsregnskap, eller engelsktime?

Jeg er klar for alt! Kan vi ta det samla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Conradi said:

 

Jeg er klar for alt! Kan vi ta det samla?

Absolutt. 😊 Vil du sette opp noen tider slik at flest mulig kan samle seg? Eller tar du det litt sånn "random" (hope my english is ok) 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Conradi skrev (1 minutt siden):

 

Jeg er klar for alt! Kan vi ta det samla?

Ja, en liten spesialklasse med utfordringer! 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ane Rikke skrev (7 timer siden):

Rett og slett fordi dette er honorar til Caroline - hun har deltatt som privatperson, det har ingenting med bedriften å gjøre. Det var ikke AS’et som deltok, og AS’et har selvfølgelig heller ikke fakturert noe som helst.

Eneste måten det kunne blitt gjenspeilt i regnskapet, var om Caroline spyttet inn honoraret som EK. 

Jeg finner det høyst usannsynlig at kjendiser på reality mottar honorar som lønn fra produksjonsselskapene. Det er i grunn helt selvsagt at de fakturerer.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CityCityBangBang skrev (11 minutter siden):

Absolutt. 😊 Vil du sette opp noen tider slik at flest mulig kan samle seg? Eller tar du det litt sånn "random" (hope my english is ok) 

 

Kollontaj skrev (11 minutter siden):

Ja, en liten spesialklasse med utfordringer! 

Send meg pm😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Conradi said:

 

Send meg pm😃

Nei nei nei, dette er for viktig. Dette føler jeg må tas i plenum altså. Vi er tydeligvis mange som trenger å lære. :bond:

  • Liker 36
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aricia skrev (7 timer siden):

Jeg skjønner hva du mener, men jeg  klarer ikke la være å nyansere - det er ikke nødvendigvis så entydig.

Mange skrivende og tenkende folk har mer eller mindre permanent hjemmekontor uten at de sliter med mental utvikling av den grunn. Jon Fosse, for eksempel.

Og utover det synes jeg strengt tatt ikke noe om å spekulere i om Berg Eriksen er "kort", uvitende eller liknende. For meg er det mer relevant å forholde meg til det hun legger ut. Hva som foregår inne i hodet hennes hverken vet jeg noe om eller har noe med.

Skrivende og tenkende folk får som regel konstruktiv feedback på arbeidet sitt, og mange av dem har nok vært i en form for jobb før de kunne leve av åndsverket sitt. 
 

Forøvrig er det helt irrelevant for meg hva du mener om mitt utsagn om den intellektuelle kapasiteten til cbe. Det ble tatt blant annet på bakgrunn av fremtoningen i podcasten og den totale mangelen på evne til å ta til seg noen form for kritikk, uansett hvor saklig og vel begrunnet den er. Så jeg tenker at jeg fortsetter med å skrive meningen min, om den bryter med forumreglene så får admin komme på banen. Forumspoliti er så slitsomme. 

  • Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajaja. Kan vi ikke alle bare være enig at hun selger seg selv og hele familien, billigere enn hva hun hadde fått på onlyfans. #i det minste hadde ikke barna blitt eksponert.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Conradi skrev (1 time siden):

Det er underholdende når dere godter dere over årsregnskap og bruk av engelsk når dere ikke har greie på noen av delene.

Oh shut up! 🤡

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...