Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Sinccis skrev (6 minutter siden):

Hvordan kan man som 1 person være tilgjengelig for kunder 24/7? Siden det er inkludert i prisen. 

Det har CBE også lokket med..høres litt usannsynlig ut..

  • Liker 22
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Isola2 skrev (46 minutter siden):

Det har CBE også lokket med..høres litt usannsynlig ut..

Risikofritt da de knapt har kunder og hvem er det som trenger PT-en sin midt på natta.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (2 timer siden):

CBE.no feirer regnskapet med å kritisere følgere med gammel kritikk om hundehold. Way to go, girl! 
😆

Prøver å skape diskusjon om hundehold i stedet for det pinlige regnskapet som kom i dag...

  • Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste innlegget med hund og trutmunn. Hva er hensikten og vitsen med en video der hun løper med hunden og limer inn gamle kommentarer hun fikk da hun blogga. (Måtte ta en del tid..) Er det så hårsårt at noen den gangen hadde meninger om at de skulle få en helt annen type hund? Hun drar jo ikke frem noen nye meldinger, alle er flere år gamle. Hun kunne like gjerne skrevet: "Ædda bædda, se! Det gikk strålende! (Kritkk eller spørsmål som ikke er positivt ladet, hører vi konsekvent aldri på uansett.) 

Så var det løping med hund på asfalt i stekende sol da, det skjer jo av og til CBE og LKE....

  • Liker 25
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bingo Bongo skrev (49 minutter siden):

Prøver å skape diskusjon om hundehold i stedet for det pinlige regnskapet som kom i dag...

Ja, hun jobber hardt for å lage en diskusjon for å glemme knallrøde tall.

Tenke å floppe så voldsomt. Hun skulle aldri latt gemalen blande seg inn i det hun drev med. Hadde kanskje hatt hodet over vannet i dag ds.

Fra suksess og god økonomi til total fiasko.

  • Liker 29
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen jeg ikke synes synd på så er det de to der. Snørrhovne småfolk, sorry.

Not sorry.

:flekke: <Dette❤️😂

Endret av Margit777
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ingenting galt eller frekt med de kommentarene. Hun viser bare hvor lite hun tåler av motstand. De som sendte inn kommentarer tok nok ikke høyde for at de skulle være to voksne hjemme på fulltid som tar seg av hunden. Det er klart at da har man tid til både fysisk og mental trening. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

h/k skrev (6 timer siden):

Når skuta går såpass dårlig, hvorfor er hun ikke mer aktiv? Selv på snap legger hun ut max 10 stories om dagen og stort sett det samme som på insta. Er hun ikke interessert i å tjene penger? 

Jeg har ingen some kanaler, men det er helt merkelig hvordan de har drevet business .. To på heltid i mange år burde klare mer enn det tallene viser? Hvorfor har de ikke stått på mer lurer jeg på. Eller lagt om kursen? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ett av barnsligste innleggene fra den kanten på lenge, det om bikkja. Hvem bryr seg? Stakkars meg, liksom, ingen som trodde på meg (igjen), alle er så slemme, buhu. Hundeinnlegg gir likes, samme med unger, så hvorfor ikke vinkle det positivt i stedet for denne sutringa? 
 

De legger ikke om kursen @Justlooking fordi de MÅ ha rett. 
Det hjalp ikke mye å bli med i Kontent, heller, tydeligvis bare nikkedukker der. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er med litt skadefryd at jeg syns det er positivt å se de røde tallene i regnskapet til både treasures as og netfit as, for slik som de holder på/har holdt på, ja, så fortjener de ikke annet enn røde tall, men om det får de til å lære og endre seg, nja, det betviles, men det vil vel tiden vise.
Og skulle de endre seg, innrømme at det de har holdt på med har vært helt feil og ydmykt krype til korset og beklage for at de har gjort som de har gjort, men nå har lært, ja, da skal jeg muligens forsøke å endre mitt syn på de, men det er vel like sannsynlig som å tro på julenissen eller at jorda er flat 😜

 

  • Liker 32
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (4 minutter siden):

Det hjalp ikke mye å bli med i Kontent, heller, tydeligvis bare nikkedukker der. 

Lurer virkelig på hva Kontent mener de får igjen av å ha CBE i stallen sin og om de virkelig tror på det CBE bedriver, men håper de tar seg godt betalt og ikke betaler CBE for det luftslottet det er 😛

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (3 timer siden):

Ja, hun jobber hardt for å lage en diskusjon for å glemme knallrøde tall.

Tenke å floppe så voldsomt. Hun skulle aldri latt gemalen blande seg inn i det hun drev med. Hadde kanskje hatt hodet over vannet i dag ds.

Fra suksess og god økonomi til total fiasko.

Det er noe Märtha Louise-aktig over dette. La mannen/sjamanen blamere kvinnen i livet deres i all offentlighet, for deretter å la kvinnene rydde opp og støtte dem til krampa tar dem. Sørg også for å gjøre kvinnen i livet til medansvarlig for alle tåpelige utspill, og bidra for all del  til at kvinnene inntar en selvhevdende profil som påberoper seg hat, hets og misunnelse uansett berettiget kritikk og våkenetter.

Det er jo ingen hjemme på adressen der🌄

  • Liker 27
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (10 timer siden):

Et resultat på minus 900 000 etter omsetning på kr. 926 000 og så er det tatt ut 1,2 mill i lønn, galskap

Jeg hadde aldri tatt ut lønn dersom firmaet skulle overleve. Ett år til nå, så har partnerne sikret seg økonomisk, om enn ikke helt etter standard.

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Isola2 Hvor har du den prislisten fra? Legg ved link :)

 

Uansett, bildet er fra LKEs hjemmeside, og det er umerket reklame for Salomon, som LKE hadde et langt umerket reklamesamarbeid med i fjor. Bildet skulle derfor ha vært merket som reklame også for Salomon, både der du har dette bildet fra og på hans hjemmeside, da denne løpevesten fremdeles er i salg hos Salomon og derfor har reklameverdi for Salomon.

https://www.larskristianeriksen.com/

https://www.salomon.com/en-no/shop-emea/product/sense-pro-5-1.html#color=67050

I tillegg er selvfølgelig oppfølging "24/7" bare villedende reklame.

 

Lars-Kristian Eriksen, som har jukset og løyet som karriere i så mange år, han fortsetter med akkurat det samme nå som han forsøker å slå seg opp som personlig trener. Lovbrudd synes å ha blitt like naturlig som å puste og poste. Først gikk han høyt ut og skulle visstnok trene toppidrettsutøvere, men disse måtte legge inn søknad hos LKE for å bevise at de var gode nok og dedikerte nok til at LKE ville trene dem. Det ga selvfølgelig ingen søkere. Da gikk han over til å tilsynelatende trene egne og andres barn, hvor også et av barnas mors bedrifts-IG var merket med @ når barnet ble eksponert på coach_eriksens instagram, uten at heller det var merket reklame for barnets mors jobb. Etter å fra ca nyttår 2024 ha drevet umerket (og dermed selvfølgelig ulovlig) reklame nærmest daglig for Teamptsarpsborg i et halv år, da først begynner han "offisielt" å jobbe som pt hos Teamptsarpsborg. Og det tar liksom ingen ende. Dagens innhold på coach_eriksen inneholder umerket reklame for carolinebergeriksenno og ICIW som hans kone har hatt utallige umerkede reklamer for siste året og i dag poserer hans influenserkone med profesjonell (?) pt-trutmunn - seriøst innhold på denne personlige treneren, med andre ord. I tillegg er det umerket reklame for morten dalhaug, oxyflow testlab as og athlete excel, og et par se-på-meg-løpe-videoer.

En personlig trener er en man må ha tillit til, og er det noe LKE ikke bjudar på, så er det tillit, slik han etter så mange år som influenservedheng fortsetter med samme nå som han har gjort sammen med influenserkona. Lite kompetanse, lite profesjonalitet, ingen tillit.

 

 

  • Liker 18
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos Oxyflow Testlab AS som LKE på linkedin sier han er medeier i: https://www.linkedin.com/authwall?trk=qf&original_referer=https://www.google.com/&sessionRedirect=https%3A%2F%2Fno.linkedin.com%2Fin%2Flars-kristian-eriksen-36587063

Han står ikke som medeier i Brønnøysundregisteret, heller ikke hos Regnskapstall.no eller proff.no.

Og på Brønnøysundregisteret står det at de i dag behandler søknader som kom inn 7. juli når det gjelder "Endringer": https://www.brreg.no/hvordan-kan-vi-hjelpe-deg/nar-blir-saken-min-behandlet/

På linkedin opplyser LKE at han har vært medeier i og jobbet med Oxyflow Testlab AS siden juni 2024.

Merkelig om de har valgt å sende en slik endring via post, men det er tilsynelatende det eneste som kanskje kan forklare hvorfor han ikke er registrert som eier enda.

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle var det de skulle være da de pensjonerte seg? De skulle jo leve av sine store oppsparte midler.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stargaze skrev (8 timer siden):

Ja, hun jobber hardt for å lage en diskusjon for å glemme knallrøde tall.

Tenke å floppe så voldsomt. Hun skulle aldri latt gemalen blande seg inn i det hun drev med. Hadde kanskje hatt hodet over vannet i dag ds.

Fra suksess og god økonomi til total fiasko.

Tror hun hadde trengt de kikkene hun får på insta så usikker på om det er lurt å blokke kreti og pleti… jaja jeg har andre ting å se på jeg🙃

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (8 timer siden):

Det var ingenting galt eller frekt med de kommentarene. Hun viser bare hvor lite hun tåler av motstand. De som sendte inn kommentarer tok nok ikke høyde for at de skulle være to voksne hjemme på fulltid som tar seg av hunden. Det er klart at da har man tid til både fysisk og mental trening. 

Det ble skrevet ganske mye dritt her altså. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (5 timer siden):

Apropos Oxyflow Testlab AS som LKE på linkedin sier han er medeier i: https://www.linkedin.com/authwall?trk=qf&original_referer=https://www.google.com/&sessionRedirect=https%3A%2F%2Fno.linkedin.com%2Fin%2Flars-kristian-eriksen-36587063

Han står ikke som medeier i Brønnøysundregisteret, heller ikke hos Regnskapstall.no eller proff.no.

Og på Brønnøysundregisteret står det at de i dag behandler søknader som kom inn 7. juli når det gjelder "Endringer": https://www.brreg.no/hvordan-kan-vi-hjelpe-deg/nar-blir-saken-min-behandlet/

På linkedin opplyser LKE at han har vært medeier i og jobbet med Oxyflow Testlab AS siden juni 2024.

Merkelig om de har valgt å sende en slik endring via post, men det er tilsynelatende det eneste som kanskje kan forklare hvorfor han ikke er registrert som eier enda.

Bare litt info så dette blir riktig:

Når det gjelder eierandel i aksjeselskaper er dette informasjon som skal meldes inn til, og som offentliggjøres, av aksjonærregisteret. Endringer på eiersiden behandles ikke av Brønnøysundregisteret.

Proff viser ikke ferskere eierinformasjon enn per 31.12 foregående år, dvs. per 31.12.2023. Så dersom han er blitt medeier etter 1.1.2024 vil ikke dette komme på proff før aksjorregisteret offentliggjør oppdaterte lister. Aksjeselskaper har kun plikt til å sende inn endringer på eiersiden én gang i året (gjennom aksjonærregisteroppgaven), hvor fristen for dette er 31. januar for foregående inntektsår. Offentliggjøringen fra aksjonærregisteret mener jeg å huske skjer årlig i mai måned en gang. 

Når det er sagt, så har jeg bitt meg merke i at LKE er styreleder og eneste styremedlem i Treasures AS (som er parets top co). CBE er kun varamedlem til styret og daglig leder. LKE er med andre ord eneveldig i alle avgjørelser som styret kan rå over, mens CBE kun kan ta avgjørelser som hører under den daglige ledelse. Som varamedlem i styret er hun ikke fullverdig styremedlem, men kun vara ved LKE's forfall. Som vara har hun heller ikke møterett eller møteplikt til styremøter, med mindre hun blir innkalt av LKE.

Siden de begge eier 50 prosent, er ingen av dem majoritetsaksjonær, så med mindre de har en aksjonæravtale som gir CBE mer stemmerett enn aksjeandelen tilsier, kan hun heller ikke avsette ham som leder eller innsette andre styremedlemmer uten at LKE er enig. 

Endret av Stjertmeis
  • Liker 23
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjertmeis skrev (1 time siden):

Bare litt info så dette blir riktig:

Når det gjelder eierandel i aksjeselskaper er dette informasjon som skal meldes inn til, og som offentliggjøres, av aksjonærregisteret. Endringer på eiersiden behandles ikke av Brønnøysundregisteret.

Proff viser ikke ferskere eierinformasjon enn per 31.12 foregående år, dvs. per 31.12.2023. Så dersom han er blitt medeier etter 1.1.2024 vil ikke dette komme på proff før aksjorregisteret offentliggjør oppdaterte lister. Aksjeselskaper har kun plikt til å sende inn endringer på eiersiden én gang i året (gjennom aksjonærregisteroppgaven), hvor fristen for dette er 31. januar for foregående inntektsår. Offentliggjøringen fra aksjonærregisteret mener jeg å huske skjer årlig i mai måned en gang. 

Når det er sagt, så har jeg bitt meg merke i at LKE er styreleder og eneste styremedlem i Treasures AS (som er parets top co). CBE er kun varamedlem til styret og daglig leder. LKE er med andre ord eneveldig i alle avgjørelser som styret kan rå over, mens CBE kun kan ta avgjørelser som hører under den daglige ledelse. Som varamedlem i styret er hun ikke fullverdig styremedlem, men kun vara ved LKE's forfall. Som vara har hun heller ikke møterett eller møteplikt til styremøter, med mindre hun blir innkalt av LKE.

Siden de begge eier 50 prosent, er ingen av dem majoritetsaksjonær, så med mindre de har en aksjonæravtale som gir CBE mer stemmerett enn aksjeandelen tilsier, kan hun heller ikke avsette ham som leder eller innsette andre styremedlemmer uten at LKE er enig. 

Han må jo ha lurt henne trill rundt. Så dum kan hun ikke være. at han sitter med makten
Fra suksessfull bedrift til styrt i bunn av mannen..

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...