Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Villroses hage skrev (11 minutter siden):

Skammelig å leve av og dele  bilder av barna sine. Bare skammelig.

Ja. Harry og usselt. 

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Villroses hage skrev (53 minutter siden):

Skammelig å leve av og dele  bilder av barna sine. Bare skammelig.

"Det jeg får kritikk for, gjør jeg bare mer av." Hilsen Caroline (snart 40 år) 🤡

Endret av BellaSwan
  • Liker 30
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pæddan skrev (2 timer siden):

Er i fra byen ja, og det snakkes kan jeg fortelle dere. Ikke mye positivt, unntatt heiagjengen fra TM

Please tell..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pæddan skrev (3 timer siden):

Er i fra byen ja, og det snakkes kan jeg fortelle dere. Ikke mye positivt, unntatt heiagjengen fra TM

Fan-klubben hos TM-klinikken ja, men de er jo bestisser sikkert og kan ikke annet enn å opphøye CBE & Co til noe mer enn hva de er liksom 😛

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at «sladder»/«folkesnakk» ikke har noe i tråden å gjøre, det kan ikke kildesjekkes. Innlegg bør ta utgangspunkt i de offentlige kanalene til firmaet og det som presenteres der (eller andre medier de opptrer i). 

  • Liker 24
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et ensidig kosthold Caroline (nok en gang) viser på snap. Først var det cottage cheese, vaniljekesam med banan og syltetøy. Så var det havregrøt med syltetøy, og til slutt pulvervafler tilsatt banan. Ja, banan, havregryn og cottage cheese er såkalte sunne matvarer. Men hvorfor så mye søt mat, hvor er salater og grønnsaker for eksempel? Hvor er variasjonen i kostholdet?

Jeg er klar over at hun sikkert spiser mat hun ikke legger ut, men hadde det ikke vært fint å vise følgerne at du feks spiser "vanlig" middag, at du spiser grønnsaker, osv. Hvis du påstår du har en sunn livsstil, hvorfor er ikke annen mat en del av kanalen? Det er som regel pizza, en beige pastarett, energibarer, proteinshake, is, og div søte retter. Det er både uinspirerende og litt kvalmende. 

 

Endret av Snødronninga
Fjerna en setning
  • Liker 30
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Snødronninga said:

For et ensidig kosthold Caroline (nok en gang) viser på snap. Først var det cottage cheese, vaniljekesam med banan og syltetøy. Så var det havregrøt med syltetøy, og til slutt pulvervafler tilsatt banan. Ja, banan, havregryn og cottage cheese er såkalte sunne matvarer. Men hvorfor så mye søt mat, hvor er salater og grønnsaker for eksempel? Hvor er variasjonen i kostholdet?

Jeg er klar over at hun sikkert spiser mat hun ikke legger ut, men hadde det ikke vært fint å vise følgerne at du feks spiser "vanlig" middag, at du spiser grønnsaker, osv. Hvis du påstår du har en sunn livsstil, hvorfor er ikke annen mat en del av kanalen? Det er som regel pizza, en beige pastarett, energibarer, proteinshake, is, og div søte retter. Det er både uinspirerende og litt kvalmende. 

 

Har reagert på det samme. Virker utrolig lite variert, og med et forsvinnende lite innslag av grønnsaker (i hvert fall i det som vises).

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (49 minutter siden):

For et ensidig kosthold Caroline (nok en gang) viser på snap. Først var det cottage cheese, vaniljekesam med banan og syltetøy. Så var det havregrøt med syltetøy, og til slutt pulvervafler tilsatt banan. Ja, banan, havregryn og cottage cheese er såkalte sunne matvarer. Men hvorfor så mye søt mat, hvor er salater og grønnsaker for eksempel? Hvor er variasjonen i kostholdet?

Jeg er klar over at hun sikkert spiser mat hun ikke legger ut, men hadde det ikke vært fint å vise følgerne at du feks spiser "vanlig" middag, at du spiser grønnsaker, osv. Hvis du påstår du har en sunn livsstil, hvorfor er ikke annen mat en del av kanalen? Det er som regel pizza, en beige pastarett, energibarer, proteinshake, is, og div søte retter. Det er både uinspirerende og litt kvalmende. 

 

Måten de presenterer kosthold på gir inntrykk av at ingen av dem har kunnskap og kompetanse på sunt kosthold, og det til tross for at LKE tok to år på et ernæringsstudie som han aldri fullførte.

Inntrykket er at de velger de rettene de gjør fordi dette er enkelt, lite tidkrevende - med andre ord, noe de slipper å gjøre en faktisk jobb med før det publiseres.

Som alltid - de gir inntrykk av at de er så opptatt av å fokusere på seg selv og egne kropper og utseende, at de gjør mest mulig for å slippe å jobbe.

Det kostholdet de publiserer, det viser bare hvor totalt useriøse de er. Ikke noe overraskende i det...

  • Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 time siden):

Jeg mener at «sladder»/«folkesnakk» ikke har noe i tråden å gjøre, det kan ikke kildesjekkes. Innlegg bør ta utgangspunkt i de offentlige kanalene til firmaet og det som presenteres der (eller andre medier de opptrer i). 

Enig, det er rett og slett ren ryktespredning, fordi det ikke kan verifiseres.

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (4 timer siden):

For et ensidig kosthold Caroline (nok en gang) viser på snap. Først var det cottage cheese, vaniljekesam med banan og syltetøy. Så var det havregrøt med syltetøy, og til slutt pulvervafler tilsatt banan. Ja, banan, havregryn og cottage cheese er såkalte sunne matvarer. Men hvorfor så mye søt mat, hvor er salater og grønnsaker for eksempel? Hvor er variasjonen i kostholdet?

Jeg er klar over at hun sikkert spiser mat hun ikke legger ut, men hadde det ikke vært fint å vise følgerne at du feks spiser "vanlig" middag, at du spiser grønnsaker, osv. Hvis du påstår du har en sunn livsstil, hvorfor er ikke annen mat en del av kanalen? Det er som regel pizza, en beige pastarett, energibarer, proteinshake, is, og div søte retter. Det er både uinspirerende og litt kvalmende. 

 

Så enig! jeg får egentlig bare lyst på brokkoli når jeg ser maten hun legger ut! :eeeh:

Hvor er tomat, paprika, gulrøtter, nypoteter, brokkoli, salat, agurk og alle de andre deilige, fargerike grønnsakene vi har nå på sommeren? Innimellom kan det skimtes et jordbær hvis de er på hytta, alt annet er bare beige gugge året rundt.  🤢

  • Liker 24
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (4 minutter siden):

:tommelopp:

Jaa! Så mye godt!

Sånn skal mat se ut, digger den nederste og har laget flere av salatene. Mat man blir glad av! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

loffen skrev (1 time siden):

Så enig! jeg får egentlig bare lyst på brokkoli når jeg ser maten hun legger ut! :eeeh:

Hvor er tomat, paprika, gulrøtter, nypoteter, brokkoli, salat, agurk og alle de andre deilige, fargerike grønnsakene vi har nå på sommeren? Innimellom kan det skimtes et jordbær hvis de er på hytta, alt annet er bare beige gugge året rundt.  🤢

Gode forslag! CBE er like dårlig på mat som med alt annet hun produserer av kontent..

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Escadamango skrev (5 timer siden):

Gode forslag! CBE er like dårlig på mat som med alt annet hun produserer av kontent..

Merkelig at hun ikke valgte å smi videre på seieren i Camp Kulinaris. 

Istedet så går det fortsatt i barneporsjoner med beige mat, eksponering av barn -  og rumpe. 

  • Liker 21
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ref eksponering av barn - ser at serien med Mina osv (familie med barn på tur) er bejublet av kommentarfeltene her og der - er ikke den eksponeringen også betenkelig? Vet det ikke har noe med denne tråden å gjøre, men det er nå her jeg er innom angående det temaet… (Sorry for avsporing, bare litt spent på om de ivrigste kritikerne er er enig i at det er pussig lite kritikk av tvserien?

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea59 skrev (16 minutter siden):

Ref eksponering av barn - ser at serien med Mina osv (familie med barn på tur) er bejublet av kommentarfeltene her og der - er ikke den eksponeringen også betenkelig? Vet det ikke har noe med denne tråden å gjøre, men det er nå her jeg er innom angående det temaet… (Sorry for avsporing, bare litt spent på om de ivrigste kritikerne er er enig i at det er pussig lite kritikk av tvserien?

Jeg synes den også er forkastelig. Jeg har bare sett klipp av den, men den har vist barn på do, og barn med sinneutbrudd. 

  • Liker 23
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ms. Perfect said:

Jeg synes den også er forkastelig. Jeg har bare sett klipp av den, men den har vist barn på do, og barn med sinneutbrudd. 

Samme her, bare sett klipp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett serien, men kombineres det med lettkledd/seksualisert mor, reklame, idyllisert utseende på mor og barn? All eksponering av barn har sine ulemper, men spesielt om ungene er rekvisitter og gir mersalg. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...