Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

And just like that….73 nye som avfulgte fra i går til i dag (føyer seg inn i rekken av blodrøde tall). Folk synes ikke dette er interessant!

Hvorfor denne bedriften likevel nekter å skifte kurs når de ser denne trenden, men insisterer på å produsere innhold som mer og mer bikker mot OF, er utenfor min fatteevne. 
 

Ettersom følgertallet ennå er såpass høyt (dog med antatt høy andel falske følgere), er det mulig de tenker at de kan flyte på dette tallet ennå en stund?

For de som er interessert i å følge utviklingen: gå til socialblade.com, velg kategori «Instagram» og søk på account carolinebergeriksenno Under profilbildet, velg «Detailed statistics» for å få opp stor tabell. 

  • Liker 17
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Caroline har vel ikke delt at hun praktiserer yoga siden hun ble "yogalærer", men i dag er det et par instastoryer. Selvsagt med reklame for appen. Poseringsyoga med bakdelen struttende, slik at den "ser best mulig ut". Hadde vært for mye å be om at yoga skulle se naturlig ut, hadde det ikke? 

  • Liker 28
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (12 timer siden):

Lk Eriksen gikk hardt ut og forventet at kun dedikerte idrettsutøvere skulle sende søknad om å få ham som PT. Det ble regelrett mageplask, i likhet med resten av grandiose Skybert-ideer som senere så dagens lys og forsvant. Nå har han fått seg standard PT-plass hos hva det nå heter der i Sarpsborg, samtidig som Berg Eriksen nå kaller seg PT og atpåtil livsstilscoach og viser frem rumpa si til kreti og pleti både i tide og utide, fordi det henger så godt sammen med...tja, livsstil som yogainstruktør sponset av The Shala?

En blir ikke rik av å jobbe som PT uten mye erfaring og gode resultater å vise til. Lønna blir deretter. De kan vise rumpe og kropp til de blir blå begge to, men særlig motiverende for potensielle kunder er det ikke. Det er tross alt ganske mange som også har slike kropper, og det uten å bruke halve dagen på (å pynte på) den.

At daglig leder ser det nødvendig å vise seg frem i enhver sammenheng fremstår ekstremt needy og ikke så rent lite selvopptatt. Til å en gang ha vært en foregangskvinne i å bygge opp en blogg og merkevare er det sørgelig å se hvordan det nå tys til ren objektivisering av egen kropp som om det ikke finnes andre evner verdt å vise. Selv ikke seieren i CK.

Jeg har vanskeligheter med å se for meg andre, seriøse kvinnelige bedriftseiere slenge frem puppen over kaffekanna på kjøkkenet eller trykke halvnaken rumpe i monitor og lire av seg halvferdige setninger som "å starte dagen sånn :flekke::sexy::fiske:"

Det kalles kvinnekamp, vet du, fordi hun kan. De lever i sin egen lille verden hvor det meste faktisk ikke fungerer. Vil man fremstå som en seriøs aktør så må man fokusere på kunden, ikke på seg selv. Det er der de gjør feil men vi vet jo at narsissisten gjør aldri feil. 

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (2 timer siden):

Caroline har vel ikke delt at hun praktiserer yoga siden hun ble "yogalærer", men i dag er det et par instastoryer. Selvsagt med reklame for appen. Poseringsyoga med bakdelen struttende, slik at den "ser best mulig ut". Hadde vært for mye å be om at yoga skulle se naturlig ut, hadde det ikke? 

Det var en på coachen sin insta som nevnte at man ikke ser noe til yoga, halvmaraton osv. Så da kommer det et svar da. Poserings yoga. 

  • Liker 19
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (2 timer siden):

Caroline har vel ikke delt at hun praktiserer yoga siden hun ble "yogalærer", men i dag er det et par instastoryer. Selvsagt med reklame for appen. Poseringsyoga med bakdelen struttende, slik at den "ser best mulig ut". Hadde vært for mye å be om at yoga skulle se naturlig ut, hadde det ikke? 

Det hun viser har absolutt ingenting med yoga å gjøre, men alt med posering mot det seksuelle å gjøre.

Det CBE viser med det bildet er at hun heller ikke lærte noe som helst av det altfor korte kurset på The Shala.

Yoga har hun i hvert fall ikke lært der, om man skal dømme av det hun har lagt ut som "yoga" under og etter kurset hos The Shala.

Om hun har lært noe på det kurset så er det bare  hvordan gjøre yogalignende poseringer for å fremheve og seksualisere egen kropp.

Juks og bedrag hele veien. Nesten 40 år og gjør hva som helst for å slippe å gjøre ærlig arbeid...

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart at kroppen fremstår så ustødig, selv om jeg skjønner at det er for å få rumpa frem. Det ser helt vaklevorent ut. Omtrent som resten av bedriften. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 27
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, Laia said:

And just like that….73 nye som avfulgte fra i går til i dag (føyer seg inn i rekken av blodrøde tall). Folk synes ikke dette er interessant!

Hvorfor denne bedriften likevel nekter å skifte kurs når de ser denne trenden, men insisterer på å produsere innhold som mer og mer bikker mot OF, er utenfor min fatteevne. 
 

Ettersom følgertallet ennå er såpass høyt (dog med antatt høy andel falske følgere), er det mulig de tenker at de kan flyte på dette tallet ennå en stund?

For de som er interessert i å følge utviklingen: gå til socialblade.com, velg kategori «Instagram» og søk på account carolinebergeriksenno Under profilbildet, velg «Detailed statistics» for å få opp stor tabell. 

Men nå med snapchat bryr vel ikke så mange seg om antall følgere på IG lengre? Er jo mange influensere som praktisk talt har gitt opp IG og gått all in for å spamme ned snapchat i stedet. 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Kollontaj said:

Så rart at kroppen fremstår så ustødig, selv om jeg skjønner at det er for å få rumpa frem. Det ser helt vaklevorent ut. Omtrent som resten av bedriften. 

Du ser vel at det blåser? Og da er det vanskelig å holde seg stødig når du er så "petit"..... 😄

  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CityCityBangBang skrev (1 time siden):

Du ser vel at det blåser? Og da er det vanskelig å holde seg stødig når du er så "petit"..... 😄

Å🥹 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

issoras skrev (4 timer siden):

Men nå med snapchat bryr vel ikke så mange seg om antall følgere på IG lengre? Er jo mange influensere som praktisk talt har gitt opp IG og gått all in for å spamme ned snapchat i stedet. 

Det er ganske tydelig at fokuset nå er SC ja.

Samtidig så forstår jeg ikke helt hvor de vil med den IG kontoen. For meg virker det som de nesten bevisst prøver å støte følgere fra seg slik kontoen driftes nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hun har ikke plettfri hud nei( ref siste video). Hun har pigmentering, som man knapt ser pga filter og at hun er så urolig med hodet sitt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (8 timer siden):

Det kalles kvinnekamp, vet du, fordi hun kan.

Daglig leder kan ikke noe som helst slik det fremstår nå.

Bortsett fra å posere og skrive meningsløs tekst uten sammenheng med bilde.

Godt mulig flere influensere driver nøyaktig den samme kvinnekampen, men jeg vil nå si at rekkevidden for sånt tankeløst tullball dessverre er større for den yngre generasjonen enn for Treasures AS.

Jeg heier heller på kvinner som setter skapet på plass med spaden fremfor kvinnfolk som mener kvinnekampen er vunnet og nå kan gå tilbake til objektivisering av seg selv fordi de kan, mens de driter i kunnskap, utdannelse, likeverd, likelønn og like rettigheter for alle kvinner - ikke bare sin egen omgangskrets. Her skorter det mye hos Berg Eriksen, men det er klart, hun kvier seg jo for å kalle seg feminist i en kronikk på selveste kvinnedagen når kvinne er kvinne verst med et dronningbie-syndrom etter feiltolkning av forskningsresultater. På norsk.

 

 

  • Liker 11
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (På 31.7.2024 den 13.14):

Det kalles kvinnekamp, vet du, fordi hun kan. De lever i sin egen lille verden hvor det meste faktisk ikke fungerer. Vil man fremstå som en seriøs aktør så må man fokusere på kunden, ikke på seg selv. Det er der de gjør feil men vi vet jo at narsissisten gjør aldri feil. 

Det er jo null fokus på yoga..ser ut som om hun står og ber…

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellie77 skrev (På 30.7.2024 den 20.37):

😂😂😂😂🙈🙈

Nå MÅ hun ha startet med å parodiere seg selv 🫠

IMG_2763.jpeg

Herregud så puteflaut. Nå er hun virkelig begynt å selge seg selv

Og det viser jo en gang for alle at alt hun har å komme med er rævva!🤓

Endret av Stargaze
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hysj, vi må ta oss sammen i kampen mot Grandiosaen og ikke hate på baken til cbe og være misunnelige. Baken er tross alt et lite stykke Berg Eriksen som inspirerer mange bare ved å være baken til Berg Eriksen i seg selv.

(Ref. Inspirasjon

https://influencere.wordpress.com/cbe-diverse/ )

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 9
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte tydeligvis vise ungene skikkelig frem i dag. Nei, det er faktisk ikke provoserende fra den kanten, man tenker bare «for et komplett naut den dama er». 
 

  • Liker 21
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 hours ago, Revenge o'Cavatina said:

Hysj, vi må ta oss sammen i kampen mot Grandiosaen og ikke hate på baken til cbe og være misunnelige. Baken er tross alt et lite stykke Berg Eriksen som inspirerer mange bare ved å være baken til Berg Eriksen i seg selv.

(Ref. Inspirasjon

https://influencere.wordpress.com/cbe-diverse/ )

Uff altså, det var et skremmende gjensyn med kommentarfeltet. Hadde glemt hvor ille det var. 🙈 Og evnen til å motta kritikk er fremdeles fullstendig fraværende. 🙄

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der hoppe fra brygga i solnedgang-filmsnutten må ho like godt, for den har ho delt i innlegg på i feeden på instagram hele tre ganger nå de siste 12 dagene!

Alternativt er det et sterkt bevis på hvor lite innhold de har å dele, når nøyaktig samme film gjenbrukes så hyppig. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så ofte jeg gir lyd fra meg, men den siste posten … som mor (sannsynligvis hvis jeg ikke hadde vært det også) blir jeg helt uvel av hvordan dark web fôres. Poseringen/grimasen til eldstemann med boksen og yngstejenta som drikker av sugerør? Hvorfor deles dette? Det er helt vanvittig å være vitne til. 

  • Liker 21
  • Nyttig 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annimor skrev (56 minutter siden):

Det er ikke så ofte jeg gir lyd fra meg, men den siste posten … som mor (sannsynligvis hvis jeg ikke hadde vært det også) blir jeg helt uvel av hvordan dark web fôres. Poseringen/grimasen til eldstemann med boksen og yngstejenta som drikker av sugerør? Hvorfor deles dette? Det er helt vanvittig å være vitne til. 

Fordi hun er så stolt av dem at det må vises til hele verden. Det kan jo ikke holdes innenfor husets fire vegger, det som heter barns rett til privatliv. De fleste foreldre har jo sluttet med dette for lenge siden. Men Caroline Berg Eriksen er stuck i 2008 eller noe, og har ikke fått med seg utviklingen fra den gang. Det er viktigere med klikk og likes. Da føler hun seg bra. 

  • Liker 22
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...