Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ellie77 skrev (1 time siden):

😂😂😂😂🙈🙈

Nå MÅ hun ha startet med å parodiere seg selv 🫠

IMG_2763.jpeg

Her tror jeg du misser poenget. Alt er i emojiene. Hun får gråtesmil av å få en konkylie opp i den hvite hjertetruserompa. Jeg tok budskapet🤓😂😂

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (14 minutter siden):

Starte dagen med å dra trusa opp i rumpa, ta bilde av det og sjekke etter hvor mange likes og kommentarer hun får. Dette er en avhengighet som må være veldig vond å leve med. Det er helt fjernt fra virkeligheten. 

Slike teite rumpebilder er det svært mange såkalte influensene som ligger ut, dessverre. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi som liksom er målgruppen tenne på henne? Jeg skjønner ikke helt hva hun vil formidle. Eller er det rett og slett deling av kroppen hennes for hun syns hun selv er så sykt fin?

 

  • Liker 21
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miamiamia skrev (8 minutter siden):

Skal vi som liksom er målgruppen tenne på henne? Jeg skjønner ikke helt hva hun vil formidle. Eller er det rett og slett deling av kroppen hennes for hun syns hun selv er så sykt fin?

 

For å være litt seriøs også..

Det er vanskelig å skjønne.. det ser ut som dagen starta med å glemme buksa. Hadde ennå bildet vist at hun morgenbada i sola og fant glede ved det eller noe, ville det gitt mening. Å starte dagen sånn, med å posere, tenker jeg bare virker som et slit😔

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å starte dagen sånn? Hvordan? Med å håpe på likes på at man er deilig? 

Det må være veldig givende. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isild skrev (38 minutter siden):

Å starte dagen sånn? Hvordan? Med å håpe på likes på at man er deilig? 

Det må være veldig givende. 

Er jo noen gubber som har kommentert, da! Dagens gode gjerning fra tobarnsmammaen som ikke har annet enn rumpe å by på. 

  • Liker 21
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, blåbærpai said:

Fy faen så digg det er å ha en skikkelig jobb der man bidrar til at samfunnet går rundt, fremfor å ha som levebrød å høste likes på å vise trusa oppi rumpa og måle egenverd og attrå i peaches-emojier i åpent kommentarfelt for gud og hverMannsen med boner🙃

Så enig!!! Vet hva jeg ville valgt 365 (av og til 366) dager i året!🙏

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer hva barnas lærere tenker om denne moren. Gøy å komme på foreldremøte og vite at lærere og andre foreldre ser en halvnaken på internett. Blir de ikke flaue?

  • Liker 31
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (12 minutter siden):

Lurer hva barnas lærere tenker om denne moren. Gøy å komme på foreldremøte og vite at lærere og andre foreldre ser en halvnaken på internett. Blir de ikke flaue?

Er jo ikke sikkert de går på foreldremøter🤡

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (På 29.7.2024 den 23.26):

Ser heller ikke for meg at de kan tjene noe særlig bra  som PT for å opprettholde sin livsstil.

Lk Eriksen gikk hardt ut og forventet at kun dedikerte idrettsutøvere skulle sende søknad om å få ham som PT. Det ble regelrett mageplask, i likhet med resten av grandiose Skybert-ideer som senere så dagens lys og forsvant. Nå har han fått seg standard PT-plass hos hva det nå heter der i Sarpsborg, samtidig som Berg Eriksen nå kaller seg PT og atpåtil livsstilscoach og viser frem rumpa si til kreti og pleti både i tide og utide, fordi det henger så godt sammen med...tja, livsstil som yogainstruktør sponset av The Shala?

En blir ikke rik av å jobbe som PT uten mye erfaring og gode resultater å vise til. Lønna blir deretter. De kan vise rumpe og kropp til de blir blå begge to, men særlig motiverende for potensielle kunder er det ikke. Det er tross alt ganske mange som også har slike kropper, og det uten å bruke halve dagen på (å pynte på) den.

At daglig leder ser det nødvendig å vise seg frem i enhver sammenheng fremstår ekstremt needy og ikke så rent lite selvopptatt. Til å en gang ha vært en foregangskvinne i å bygge opp en blogg og merkevare er det sørgelig å se hvordan det nå tys til ren objektivisering av egen kropp som om det ikke finnes andre evner verdt å vise. Selv ikke seieren i CK.

Jeg har vanskeligheter med å se for meg andre, seriøse kvinnelige bedriftseiere slenge frem puppen over kaffekanna på kjøkkenet eller trykke halvnaken rumpe i monitor og lire av seg halvferdige setninger som "å starte dagen sånn :flekke::sexy::fiske:"

  • Liker 39
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å starte dagen med poseringer i bikini, for å få vist mest mulig av kroppen. Mage, rumpe, thigh gap, og kink i nakken. Ja tenk å starte dagen slik, drømmedag for Caroline Berg Eriksen. Kropp, kropp, kropp og mere kropp. For en fantastisk influencer som påvirker med gode verdier dag ut og dag inn. :ironi:

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xstrella skrev (8 timer siden):

Lurer hva barnas lærere tenker om denne moren. Gøy å komme på foreldremøte og vite at lærere og andre foreldre ser en halvnaken på internett. Blir de ikke flaue?

For å evne å bli flau, må man først ha en millimeter selvinnsikt og realitetsorientering. Begge deler er totalt fraværende. 

  • Liker 24
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke tenke meg noe verre enn å starte dagen med trusa oppi rassa.

  • Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippyskippy skrev (16 minutter siden):

Kan ikke tenke meg noe verre enn å starte dagen med trusa oppi rassa.

Hva med kunnskapen om at du har levert barna dine på sølvfat til The Dark Web og potensielle overgripere? 

  • Liker 23
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hippyskippy skrev (14 minutter siden):

Kan ikke tenke meg noe verre enn å starte dagen med trusa oppi rassa.

Uff ja. Lite som slår det ubehagelige enn å være i en situasjon hvor trusa har krøpet opp bak og man ikke har mulighet for diskret å få nappet den ut. Akkurat som CBE der - hun får ikke dratt ut trusa for det står en creepy fyr bak og filmer. Der av en emoji som nesten er på gråten 🥺

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg tenker når jeg ser dette bildet er at fy hvor glad og takknemlig jeg er for å kunne starte dagen _min_ på et av Norges største sykehus i en meget meningsfull jobb. 
 

…og ja jeg er pengesterk og har utdannelse på masternivå og jaggu trener jeg jevnlig også. Barn har jeg også, burde ha vært i hennes målgruppe men nei. 

Endret av Marimekkoen
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippyskippy skrev (34 minutter siden):

Kan ikke tenke meg noe verre enn å starte dagen med trusa oppi rassa.

Det gjør en nå som en vil med! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandie skrev (13 timer siden):

Slike teite rumpebilder er det svært mange såkalte influensene som ligger ut, dessverre. 

Ja, har sett flere av dem.

Men ikke fra så mange norske tobarnsmødre som nærmer seg 40 ;) 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...