Populært innlegg NordreSving Skrevet 30. juli Populært innlegg #98141 Del Skrevet 30. juli Hallepalle2 skrev (21 minutter siden): Jeg tenkte det samme. Jeg blir både lattermild og pinlig berørt. Hvordan kan noen få seg til 1. å få mannen til å ta slike bilder med foreldre og barn rundt og 2. publisere det? Jeg fatter ikke Jeg får også morsomme bilder i hodet av å tenke hvordan det ser ut når slike bilder skal tas, tipper det må mange til før vinden blåser riktig. Og hvordan holder man egentlig kamera for å få til dette? (skjermdump fra Instagram) For de som ikke skjønner hvorfor CBE får kritikk for skadelig kroppsfokus fremover er det bare å poste det nederste bildet som svar. Jeg utfordrer hvem som helst til å gi meg en plausibel forklaring på hva annet som er formålet med å poste et slikt bilde enn å vise frem den innsugde magen. Tenk å ha som jobb å poste på SoMe være kvinne, jentemamma og godt voksen og likevel ikke forstå det problematiske i denne typen innhold. Da lever du i en selvsentrert boble, der refleksjon er fraværende. Jeg utfordrer hvem som helst til å begrunne hvorfor dette er uproblematisk. Dette tar f**n meg kaka. Det som er flaut er at hun ikke skjønner selv hvor avslørende det er. For ingen med trygghet i seg selv trenger å poste slikt. 36 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. juli #98142 Del Skrevet 30. juli Ellie77 skrev (1 time siden): 😂😂😂😂🙈🙈 Nå MÅ hun ha startet med å parodiere seg selv 🫠 Her tror jeg du misser poenget. Alt er i emojiene. Hun får gråtesmil av å få en konkylie opp i den hvite hjertetruserompa. Jeg tok budskapet🤓😂😂 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 30. juli #98143 Del Skrevet 30. juli Surikatt skrev (14 minutter siden): Starte dagen med å dra trusa opp i rumpa, ta bilde av det og sjekke etter hvor mange likes og kommentarer hun får. Dette er en avhengighet som må være veldig vond å leve med. Det er helt fjernt fra virkeligheten. Slike teite rumpebilder er det svært mange såkalte influensene som ligger ut, dessverre. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 30. juli #98144 Del Skrevet 30. juli Skal vi som liksom er målgruppen tenne på henne? Jeg skjønner ikke helt hva hun vil formidle. Eller er det rett og slett deling av kroppen hennes for hun syns hun selv er så sykt fin? 21 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. juli #98145 Del Skrevet 30. juli miamiamia skrev (8 minutter siden): Skal vi som liksom er målgruppen tenne på henne? Jeg skjønner ikke helt hva hun vil formidle. Eller er det rett og slett deling av kroppen hennes for hun syns hun selv er så sykt fin? For å være litt seriøs også.. Det er vanskelig å skjønne.. det ser ut som dagen starta med å glemme buksa. Hadde ennå bildet vist at hun morgenbada i sola og fant glede ved det eller noe, ville det gitt mening. Å starte dagen sånn, med å posere, tenker jeg bare virker som et slit😔 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 30. juli #98146 Del Skrevet 30. juli Å starte dagen sånn? Hvordan? Med å håpe på likes på at man er deilig? Det må være veldig givende. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 30. juli #98147 Del Skrevet 30. juli Isild skrev (38 minutter siden): Å starte dagen sånn? Hvordan? Med å håpe på likes på at man er deilig? Det må være veldig givende. Er jo noen gubber som har kommentert, da! Dagens gode gjerning fra tobarnsmammaen som ikke har annet enn rumpe å by på. 21 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg blåbærpai Skrevet 30. juli Populært innlegg #98148 Del Skrevet 30. juli Fy faen så digg det er å ha en skikkelig jobb der man bidrar til at samfunnet går rundt, fremfor å ha som levebrød å høste likes på å vise trusa oppi rumpa og måle egenverd og attrå i peaches-emojier i åpent kommentarfelt for gud og hverMannsen med boner🙃 47 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 30. juli #98149 Del Skrevet 30. juli 8 minutter siden, blåbærpai said: Fy faen så digg det er å ha en skikkelig jobb der man bidrar til at samfunnet går rundt, fremfor å ha som levebrød å høste likes på å vise trusa oppi rumpa og måle egenverd og attrå i peaches-emojier i åpent kommentarfelt for gud og hverMannsen med boner🙃 Så enig!!! Vet hva jeg ville valgt 365 (av og til 366) dager i året!🙏 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 30. juli #98150 Del Skrevet 30. juli Lurer hva barnas lærere tenker om denne moren. Gøy å komme på foreldremøte og vite at lærere og andre foreldre ser en halvnaken på internett. Blir de ikke flaue? 31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 30. juli #98151 Del Skrevet 30. juli Xstrella skrev (12 minutter siden): Lurer hva barnas lærere tenker om denne moren. Gøy å komme på foreldremøte og vite at lærere og andre foreldre ser en halvnaken på internett. Blir de ikke flaue? Er jo ikke sikkert de går på foreldremøter🤡 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 30. juli #98152 Del Skrevet 30. juli Surikatt skrev (På 29.7.2024 den 23.26): Ser heller ikke for meg at de kan tjene noe særlig bra som PT for å opprettholde sin livsstil. Lk Eriksen gikk hardt ut og forventet at kun dedikerte idrettsutøvere skulle sende søknad om å få ham som PT. Det ble regelrett mageplask, i likhet med resten av grandiose Skybert-ideer som senere så dagens lys og forsvant. Nå har han fått seg standard PT-plass hos hva det nå heter der i Sarpsborg, samtidig som Berg Eriksen nå kaller seg PT og atpåtil livsstilscoach og viser frem rumpa si til kreti og pleti både i tide og utide, fordi det henger så godt sammen med...tja, livsstil som yogainstruktør sponset av The Shala? En blir ikke rik av å jobbe som PT uten mye erfaring og gode resultater å vise til. Lønna blir deretter. De kan vise rumpe og kropp til de blir blå begge to, men særlig motiverende for potensielle kunder er det ikke. Det er tross alt ganske mange som også har slike kropper, og det uten å bruke halve dagen på (å pynte på) den. At daglig leder ser det nødvendig å vise seg frem i enhver sammenheng fremstår ekstremt needy og ikke så rent lite selvopptatt. Til å en gang ha vært en foregangskvinne i å bygge opp en blogg og merkevare er det sørgelig å se hvordan det nå tys til ren objektivisering av egen kropp som om det ikke finnes andre evner verdt å vise. Selv ikke seieren i CK. Jeg har vanskeligheter med å se for meg andre, seriøse kvinnelige bedriftseiere slenge frem puppen over kaffekanna på kjøkkenet eller trykke halvnaken rumpe i monitor og lire av seg halvferdige setninger som "å starte dagen sånn " 38 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 30. juli #98153 Del Skrevet 30. juli Å starte dagen med poseringer i bikini, for å få vist mest mulig av kroppen. Mage, rumpe, thigh gap, og kink i nakken. Ja tenk å starte dagen slik, drømmedag for Caroline Berg Eriksen. Kropp, kropp, kropp og mere kropp. For en fantastisk influencer som påvirker med gode verdier dag ut og dag inn. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 31. juli #98154 Del Skrevet 31. juli Xstrella skrev (8 timer siden): Lurer hva barnas lærere tenker om denne moren. Gøy å komme på foreldremøte og vite at lærere og andre foreldre ser en halvnaken på internett. Blir de ikke flaue? For å evne å bli flau, må man først ha en millimeter selvinnsikt og realitetsorientering. Begge deler er totalt fraværende. 24 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 31. juli #98155 Del Skrevet 31. juli Kan ikke tenke meg noe verre enn å starte dagen med trusa oppi rassa. 24 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 31. juli #98156 Del Skrevet 31. juli hippyskippy skrev (16 minutter siden): Kan ikke tenke meg noe verre enn å starte dagen med trusa oppi rassa. Hva med kunnskapen om at du har levert barna dine på sølvfat til The Dark Web og potensielle overgripere? 23 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 31. juli #98157 Del Skrevet 31. juli hippyskippy skrev (14 minutter siden): Kan ikke tenke meg noe verre enn å starte dagen med trusa oppi rassa. Uff ja. Lite som slår det ubehagelige enn å være i en situasjon hvor trusa har krøpet opp bak og man ikke har mulighet for diskret å få nappet den ut. Akkurat som CBE der - hun får ikke dratt ut trusa for det står en creepy fyr bak og filmer. Der av en emoji som nesten er på gråten 🥺. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimekkoen Skrevet 31. juli #98158 Del Skrevet 31. juli (endret) Det jeg tenker når jeg ser dette bildet er at fy hvor glad og takknemlig jeg er for å kunne starte dagen _min_ på et av Norges største sykehus i en meget meningsfull jobb. …og ja jeg er pengesterk og har utdannelse på masternivå og jaggu trener jeg jevnlig også. Barn har jeg også, burde ha vært i hennes målgruppe men nei. Endret 31. juli av Marimekkoen 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 31. juli #98159 Del Skrevet 31. juli hippyskippy skrev (34 minutter siden): Kan ikke tenke meg noe verre enn å starte dagen med trusa oppi rassa. Det gjør en nå som en vil med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet Caroline Skrevet 31. juli #98160 Del Skrevet 31. juli Sandie skrev (13 timer siden): Slike teite rumpebilder er det svært mange såkalte influensene som ligger ut, dessverre. Ja, har sett flere av dem. Men ikke fra så mange norske tobarnsmødre som nærmer seg 40 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå