Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 hours ago, Stargaze said:

She does’nt have it…

Så lenge gemalen ligger i bakgrunnen og styrer vil det ikke skje. Han er ute etter raske penger og hun hopper fra prosjekt til prosjekt. Null stayerevne..

Tror ikke det hadde hjulpet noe om hun kvittet seg med ham heller, hun er så flat og endimensjonal og veldig gårsdagens nytt.
Sjansene de har forspilt er enorme

  • Liker 22
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De klarer ikke å fornye seg og har enda ikke skjønt at folk ikke vil betale for å se på at Caroline Berg Eriksen trener. Hun har en narsissistisk tilnærming til trening. Hun skryter av hvor mye hun trener, hvor langt, hvor tungt og ikke minst hovedfokuset som er kroppen hennes, likes og skryt som hun er avhengig av. 

De er mest interessert i seg selv og med det som utgangspunkt for en kunde så finnes det så mange treningssentere og online treningsmuligheter at de kommer til kort. Feil fokus, rett og slett. Merkelig at de ikke har noen som kan fortelle dem det når de ikke ser det selv. Eller, de vil vel ikke høre da de fortsatt tror at Caroline Berg Eriksen sin kropp er universets sentrum. 

  • Liker 29
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Surikatt said:

De klarer ikke å fornye seg og har enda ikke skjønt at folk ikke vil betale for å se på at Caroline Berg Eriksen trener. Hun har en narsissistisk tilnærming til trening. Hun skryter av hvor mye hun trener, hvor langt, hvor tungt og ikke minst hovedfokuset som er kroppen hennes, likes og skryt som hun er avhengig av. 

De er mest interessert i seg selv og med det som utgangspunkt for en kunde så finnes det så mange treningssentere og online treningsmuligheter at de kommer til kort. Feil fokus, rett og slett. Merkelig at de ikke har noen som kan fortelle dem det når de ikke ser det selv. Eller, de vil vel ikke høre da de fortsatt tror at Caroline Berg Eriksen sin kropp er universets sentrum. 

Det er akkurat slik hun tenker (uthevet hos deg). Resten av verden er kun kulisser som brukes for å fremheve henne...

  • Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inger in Dubai tilbrakte vel akkurat noen uker i sydligere strøk. Hun trener også hver dag. Forskjellen på henne og cbe er at Inger viser treningsglede og er ikke så selvhøytidelig, og stiv. Om jeg var nødt til å velge hvem jeg skulle kjøpe treningsprogram av hadde jeg 100 av 100 ganger valgt Inger.

  • Liker 23
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tudaisies skrev (9 minutter siden):

Inger in Dubai tilbrakte vel akkurat noen uker i sydligere strøk. Hun trener også hver dag. Forskjellen på henne og cbe er at Inger viser treningsglede og er ikke så selvhøytidelig, og stiv. Om jeg var nødt til å velge hvem jeg skulle kjøpe treningsprogram av hadde jeg 100 av 100 ganger valgt Inger.

Måtte å se IG profilen hennes,  og dette var treningsglede , glade mennesker og ikke staget ned til minste detalj. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tudaisies skrev (10 minutter siden):

Inger in Dubai tilbrakte vel akkurat noen uker i sydligere strøk. Hun trener også hver dag. Forskjellen på henne og cbe er at Inger viser treningsglede og er ikke så selvhøytidelig, og stiv. Om jeg var nødt til å velge hvem jeg skulle kjøpe treningsprogram av hadde jeg 100 av 100 ganger valgt Inger.

Enig! Inger byr på positiv energi, får kontakt med følgeren gjennom blikkontakt og smil, samt er skikkelig engasjert. Stor kontrast til CBE.

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CBE kan snart flytte inn på Madame Tussauds museum.

  • Liker 28
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CityCityBangBang skrev (5 timer siden):

Det er akkurat slik hun tenker (uthevet hos deg). Resten av verden er kun kulisser som brukes for å fremheve henne...

Det fungerte sikkert for 16 år siden men nå har de stagnert og finner ikke ny retning. Kan godt hende de elsker å trene selv om det fremstår tvangspreget. De burde ha det som fritidsaktivitet og finne seg andre jobber eller ta en utdannelse.

Mange liker å trene men alle passer ikke til å trene andre. Det skal mer til enn å filme seg selv på løpetur. Man skal være flink med mennesker og ha fullt fokus på dem. Ser heller ikke for meg at de kan tjene noe særlig bra  som PT for å opprettholde sin livsstil. Eller er det bare et skalkeskjul for umerket reklame ?

Endret av Surikatt
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (24 minutter siden):

Det fungerte sikkert for 16 år siden men nå har de stagnert og finner ikke ny retning. Kan godt hende de elsker å trene selv om det fremstår tvangspreget. De burde ha det som fritidsaktivitet og finne seg andre jobber eller ta en utdannelse.

Mange liker å trene men alle passer ikke til å trene andre. Det skal mer til enn å filme seg selv på løpetur. Man skal være flink med mennesker og ha fullt fokus på dem. Ser heller ikke for meg at de kan tjene noe særlig bra  som PT for å opprettholde sin livsstil. Eller er det bare et skalkeskjul for umerket reklame ?

Det kommer ikke til å funke dersom de ikke legger fullstendig om. Bort med filter og vridde kropper, se i kamera og ha fokus på mottakerne. Hva er oddsene? Tilnærmet lik 0. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun ikke brukt seieren i CK til noe konstruktivt, synlig i kanalene sine? Uten at jeg har mye greie på det ville jeg tro at en slik markedsføring i tv er mye verdt og kunne benyttes til å lage seg en nisje innen matlaging el? Markedsføre kjøkkenredskaper osv. 

  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for bilde med ukorrekt kilde, samt svar.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Måne Rampelyset said:

Tråden er ryddet for bilde med ukorrekt kilde, samt svar.

Måne, admin. 

@Måne Rampelyset Så da regnes Instanavigation som ukorrekt kilde selv om det er nøyaktig samme bilde som ligger der som på Instagram? Er det korrekt forstått?

  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂😂😂😂🙈🙈

Nå MÅ hun ha startet med å parodiere seg selv 🫠

IMG_2763.jpeg

  • Liker 35
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie77 skrev (22 minutter siden):

😂😂😂😂🙈🙈

Nå MÅ hun ha startet med å parodiere seg selv 🫠

IMG_2763.jpeg

Jeg tenkte det samme. Jeg blir både lattermild og pinlig berørt. Hvordan kan noen få seg til 1. å få mannen til å ta slike bilder med foreldre og barn rundt og 2. publisere det? Jeg fatter ikke

Jeg får også morsomme bilder i hodet av å tenke hvordan det ser ut når slike bilder skal tas, tipper det må mange til før vinden blåser riktig. 
 

Og hvordan holder man egentlig kamera for å få til dette?

(skjermdump fra Instagram)

IMG_5308.png

Endret av Hallepalle2
  • Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun ber om å få bli hermet etter av Henrik Troy. 🙈

  • Liker 28
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CityCityBangBang skrev (40 minutter siden):

@Måne Rampelyset Så da regnes Instanavigation som ukorrekt kilde selv om det er nøyaktig samme bilde som ligger der som på Instagram? Er det korrekt forstått?

Ja, skulle gjerne like å vite hva som er så galt med å bruke instanavigation, men er vel bare nok en rar regel fra moderatorene......for instanavigation er ikke noe annet enn en mulighet til å se innhold på instagram anonymt, og det er etter hva jeg vet ikke ulovlig, men men, the moderators works in a mysterious way 😛

https://nopassiveincome.com/instanavigation-the-ultimate-tool-for-viewing-instagram-stories-anonymously/

Sitat

 Instanavigation – a powerful tool that allows you to view and download Instagram stories anonymously. 

 

  • Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (19 minutter siden):

Jeg tenkte det samme. Jeg blir både lattermild og pinlig berørt. Hvordan kan noen få seg til 1. å få mannen til å ta slike bilder med foreldre og barn rundt og 2. publisere det? Jeg fatter ikke

Jeg får også morsomme bilder i hodet av å tenke hvordan det ser ut når slike bilder skal tas, tipper det må mange til før vinden blåser riktig. 
 

Og hvordan holder man egentlig kamera for å få til dette?

(skjermdump fra Instagram)

IMG_5308.png

Starte dagen med å dra trusa opp i rumpa, ta bilde av det og sjekke etter hvor mange likes og kommentarer hun får. Dette er en avhengighet som må være veldig vond å leve med. Det er helt fjernt fra virkeligheten. 

  • Liker 33
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Skrottefar said:

Ja, skulle gjerne like å vite hva som er så galt med å bruke instanavigation, men er vel bare nok en rar regel fra moderatorene......for instanavigation er ikke noe annet enn en mulighet til å se innhold på instagram anonymt, og det er etter hva jeg vet ikke ulovlig, men men, the moderators works in a mysterious way 😛

https://nopassiveincome.com/instanavigation-the-ultimate-tool-for-viewing-instagram-stories-anonymously/

 

Nemlig. En ubegripelig regel i mitt hode, men mulig det er noe jeg ikke skjønner? Derfor hadde det vært OK med en ordentlig forklaring på hvorfor dette plutselig ikke er greit. 😊

  • Liker 8
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...