Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Revenge o'Cavatina skrev (2 timer siden):

Ingen fare, vi tar med oss proteinpulveret og løper rundt der vi stopper for å utforske. Da får vi også med oss enda flere steder å posere, og har et bildearkiv å ta av med throwbacks frem til nyttår. Win win!

Asså «Få det på!» sier jeg bare:hoho:

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Revenge o'Cavatina skrev (2 timer siden):

Ingen fare, vi tar med oss proteinpulveret og løper rundt der vi stopper for å utforske. Da får vi også med oss enda flere steder å posere, og har et bildearkiv å ta av med throwbacks frem til nyttår. Win win!

Gull idé! Gir også en nydelig lissepasning til å legge ut bilder av oss krampeposerende i bikini, og med caption «savner dette!» i vintermånedene, som ellers gir liten anledning til nesegrus selvbeundring av egen kropp. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og oppi alt dette.. hvordan kan de forsvare å ha hunden sin på kennel i 4 uker ++ 😱

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasha skrev (1 time siden):

og oppi alt dette.. hvordan kan de forsvare å ha hunden sin på kennel i 4 uker ++ 😱

For alt hva vi vi vet så kan hunden ha det kjempebra på kennel og slipper å måtte løpe i hetevarme på glohet asfalt

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lampefeber
Pasha skrev (1 time siden):

og oppi alt dette.. hvordan kan de forsvare å ha hunden sin på kennel i 4 uker ++ 😱

Hvorfor skal hunden lide på kennel - de tar seg jo av hundene. ? Han er jo heldig, han er på ferie fra løpingen i sterk varme . 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningstipsene som cbe har lagt ut i dag kontra Johaugs fra i dag. Kroppsfokuset er så drøyt hos cbe. Null kontakt med leserne, full fokus på å se deilig ut. Helt motsatt hos Johaug. Hadde valgt Johaugappen en million ganger foran netfit…

  • Liker 32
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stargaze skrev (10 minutter siden):

Treningstipsene som cbe har lagt ut i dag kontra Johaugs fra i dag. Kroppsfokuset er så drøyt hos cbe. Null kontakt med leserne, full fokus på å se deilig ut. Helt motsatt hos Johaug. Hadde valgt Johaugappen en million ganger foran netfit…

Det er veldig rart å lese om de to i samme setning😊

  • Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (10 timer siden):

Skulle vi dele en flaske? Evt. leie en cabriolet og få litt luft i håret?

På Lilleasiakysten vasser man i antikkens kultur, kunstskatter og arkeologi og må nærmest ha bind for øynene hvis man ikke får med seg noe av de flotte sitene og museene i området der på en hel måned. Også for relativt store barn må dette være kult og en morsom avveksling.

  • Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasha skrev (4 timer siden):

og oppi alt dette.. hvordan kan de forsvare å ha hunden sin på kennel i 4 uker ++ 😱

Nei, gudbedre hvordan kan noen forsvare noe sånt. Ingen lar vel hunden sin være på kennel mens man har ferie. Et under at kennelbransjen her til lands overlever! 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reisejenta skrev (2 minutter siden):

Nei, gudbedre hvordan kan noen forsvare noe sånt. Ingen lar vel hunden sin være på kennel mens man har ferie. Et under at kennelbransjen her til lands overlever! 

Hvorfor har du behov for å være så vemmelig? Fire uker på kennel er lenge, det er udiskutabelt. Om det går bra kommer mest an på hunden, men det kan skje ting som gjør en såpass ung hund usikker ved å være så lenge borte fra flokken sin. Men hey, så lenge mamma og pappa får gratis ferie, så ordner det seg nok. 

  • Liker 21
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reisejenta skrev (14 minutter siden):

Nei, gudbedre hvordan kan noen forsvare noe sånt. Ingen lar vel hunden sin være på kennel mens man har ferie. Et under at kennelbransjen her til lands overlever! 

Fire uker er veldig lenge for en ung hund.  
Da er spørsmålet om det er verdt det for familien ellers og her er akkurat det litt vanskelig å se for seg. Ferien er jo helt monoton med samme greie dag etter dag etter dag. Hva er det familien får av økt nytte/glede/opplevelser av fire uker kontra for eksempel 10 dager?
Men som andre skriver har de ofte vært hensynsløse over for hunden på andre ferier der den var med, så mulig det tipper vektskålen i kennelens favør. 

  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (27 minutter siden):

Hvorfor har du behov for å være så vemmelig? Fire uker på kennel er lenge, det er udiskutabelt. Om det går bra kommer mest an på hunden, men det kan skje ting som gjør en såpass ung hund usikker ved å være så lenge borte fra flokken sin. Men hey, så lenge mamma og pappa får gratis ferie, så ordner det seg nok. 

Ingen grunn til å bry seg om hva @Reisejenta har å komme med, for der forsvares CBE og LKE uansett hva, montro om det er familie eller bekjent, eller rett og slett ei som er fan 😛

  • Liker 11
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper hunden har den fint, den savner sikkert familien sin i begynnelsen og så går det seg til. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrottefar skrev (11 timer siden):

For alt hva vi vi vet så kan hunden ha det kjempebra på kennel og slipper å måtte løpe i hetevarme på glohet asfalt

Jeg betviler ikke at han har hatt det fint,  det er tidsperioden på 4 uker jeg reagerer på. 

Lampefeber skrev (11 timer siden):

Hvorfor skal hunden lide på kennel - de tar seg jo av hundene. ? Han er jo heldig, han er på ferie fra løpingen i sterk varme . 

 

Nå har det ikke vært så særlig varmt her i Norge da, så løping hadde ikke vært noe problem. 

Tror du virkelig jeg mener at de skulle ta han med seg til Tyrkia? 

Jeg snakker om at det er lenge med 4 uker, ikke at kennel i seg selv er dårlig for det trur jeg ikke at det er.

Reisejenta skrev (8 timer siden):

Nei, gudbedre hvordan kan noen forsvare noe sånt. Ingen lar vel hunden sin være på kennel mens man har ferie. Et under at kennelbransjen her til lands overlever! 

4 uker er lenge. Kennel er fint til sitt bruk det, men Ozo er nesten mer på kennel enn hjemme. De reiser jo gjerne 2 uker vinter og høst også.

 

Jeg trur at hundene har det stort sett fint på kennel,  men det er forskjell på å være på kennel og hjemme med familien sin.

  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lampefeber
Pasha skrev (2 timer siden):

Jeg betviler ikke at han har hatt det fint,  det er tidsperioden på 4 uker jeg reagerer på. 

Nå har det ikke vært så særlig varmt her i Norge da, så løping hadde ikke vært noe problem. 

Tror du virkelig jeg mener at de skulle ta han med seg til Tyrkia? 

Jeg snakker om at det er lenge med 4 uker, ikke at kennel i seg selv er dårlig for det trur jeg ikke at det er.

4 uker er lenge. Kennel er fint til sitt bruk det, men Ozo er nesten mer på kennel enn hjemme. De reiser jo gjerne 2 uker vinter og høst også.

 

Jeg trur at hundene har det stort sett fint på kennel,  men det er forskjell på å være på kennel og hjemme med familien sin.

Hvor leser du at jeg skriver de skulle tatt den med til Tyrkia?

Hunder har ikke særlig tidsbegrep - hunden her er overlykkelig da vi kommer hjem fra postkassa, fra butikken, og gleden er selvsagt stor da vi henter den på hjemmekennelen etter to uker.

Jeg hadde ikke villet ha min hund på kennel i fire uker, men det går på min lengsel etter den, og ikke  hundens.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du at hunden er på kennel? Eller kan den være med annen familie? Min hund er vant til at jeg setter han hos mamma når jeg har hektiske uker, jeg ventet til mamma ble pensjonist med å få ny hund nettopp av den grunn. Fire uker er lenge ja, men om det hadde vært min hund hadde den eneste faren vært at han ble litt lubben. Han faller klink inn i rutinen hos mamma etter en natt og har det helt fint.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De har selv sagt, ved flere tidligere reiser at hunden er på kennel når de er på ferie 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasha skrev (7 timer siden):

De har selv sagt, ved flere tidligere reiser at hunden er på kennel når de er på ferie 

I fire uker? Ikke gratis akkurat…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 I dag bikket følgertallet  under 296k (295 984, ref. Socialblade.com). Det har ikke vært en oppgang i følgertall å spore på lang, lang tid.

Mon tro at bedriften skjønner hvor det bærer hen mht Instagram, og at det er derfor de nå satser så hardt på Snapchat?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mariss@68 skrev (20 minutter siden):

I fire uker? Ikke gratis akkurat…

Jeg skal ha min på samme kennel og for 2 uker koster det 6000 ish. Avhengig om hunden skal ha noe fra " snackbaren" deres. 

For alt vi vet, så kan foreldrene hennes ha hatt hunden i 2 uker og 2 uker på kennel.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...