Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke ganske tydelig at Lars Kristian sier "nå må du gå" mens han knipser på løshunden? Tenker på snapstory hvor Caroline etterpå går hardt ut mot kommentaren hun fikk på det. 

• Liker 3
Skrevet
Jegvetik skrev (53 minutter siden):

Er det ikke ganske tydelig at Lars Kristian sier "nå må du gå" mens han knipser på løshunden? Tenker på snapstory hvor Caroline etterpå går hardt ut mot kommentaren hun fikk på det. 

Hun fremstår som aggressiv og usympatisk…Hadde vært smart å tenkt seg litt om før hun svarte😬

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
loffen skrev (17 timer siden):

Coach Eriksen på instastory:

Skjermbilde2024-07-04kl_19_41_01.png.69df4f0c7b4b28fc1ba4bf4ab13171ff.png

Hvorfor? :klo: 

Det var jo ganske nylig en som døde etter en spasertur i varmen midt på dagen, i Hellas, uten vann. Han var til og med lege og burde visst bedre, men i følge coachen så  er det jo ikke farlig å være litt tørst. Eller løpe midt  på dagen i den sterkeste sola uten noe på hodet i 40 varme, neida. :roll: 

Michael Mosley gikk seg vel vill og døde (antakelig) etter mange timer i stekende varme. En løpetur i varmen er ikke farlig for friske mennesker, og slik trening kan visst bidra til blant annet å øke utholdenheten. Rett skal være rett.

• Liker 6
Skrevet
Jegvetik skrev (1 time siden):

Det er risiko for rabiessmitte hos løshunder i Tyrkia - en av verdens eneste sykdommer med 100 % dødelighet - så å kritisere at han forsøker å få en fremmed hund vekk synes jeg er lavmål og drukner den faktisk saklige kritikken her inne. https://www.regjeringen.no/no/tema/utenrikssaker/reiseinformasjon/velg-land/reiseinfo_tyrkia/id2414945/?expand=factbox2859706
Det er faktisk anbefalt å unngå alle hunder og katter der….

• Liker 10
Skrevet
Kokoknit skrev (11 minutter siden):

Det er risiko for rabiessmitte hos løshunder i Tyrkia - en av verdens eneste sykdommer med 100 % dødelighet - så å kritisere at han forsøker å få en fremmed hund vekk synes jeg er lavmål og drukner den faktisk saklige kritikken her inne. https://www.regjeringen.no/no/tema/utenrikssaker/reiseinformasjon/velg-land/reiseinfo_tyrkia/id2414945/?expand=factbox2859706
Det er faktisk anbefalt å unngå alle hunder og katter der….

Jeg hadde ikke reagert på at han ville ha en løshund vekk fra matbordet sitt, men reagerer på måten hun prøver å snakke seg ut av "situasjonen" på når videoen i mine ører sier noe helt annet

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
33 minutter siden, Frømiks said:

Michael Mosley gikk seg vel vill og døde (antakelig) etter mange timer i stekende varme. En løpetur i varmen er ikke farlig for friske mennesker, og slik trening kan visst bidra til blant annet å øke utholdenheten. Rett skal være rett.

Det er absolutt ikke å anbefale å løpe i varmen midt på dagen for vanlige mosjonister! Måten han skriver det på er helt utrolig arrogant. Ja, som veltrent kan han sikkert klare det, og få en slags ekstra boost pga at pulsen går fort opp i varmen, men det er absolutt ikke noe en vanlig mosjonist bør gjøre, og man må løpe roligere enn ellers.
Jeg syns han har så elendige trenings"tips", alt handler egentlig bare om han selv og hva han gjør.

• Liker 23
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)

På det klippet av burpees som ligger på coach Eriksen sin story nå så er det verdt å merke seg at de begge hadde blitt dømt «no rep» i konkurranse. Brystet skal nedi bakken ….

Endret av Summeer
  • Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
Frømiks skrev (48 minutter siden):

For så vidt ikke uenig i at en løpetur i varme for en trent og varme-tilvant person ikke er noe problem. Men det jeg reagerer på er historieomskrivninger og punktvis glemskhet dette paret jevnlig viser.
Eksempelvis: For bare et års tid siden løp LKE en varm tur på Granka. Korriger gjerne hvis jeg bommer på detaljer - en stund siden og historiene er så mange de blander seg.
Han rotet seg bort, dehydrert, hadde ikke med vann og klarte ikke å komme seg tilbake på egenhand. Første versjon av historien hans handlet om hvor barsk og tøff han var som løp tross varme og nær døden uten vann for han var så dedikert 💪. Når da kommentarene om at det kanskje ikke er så tøft og lurt å sette seg i en situasjonen hvor man risikerer liv og helse og må hjelpes hjem (taxi) så forandrer han historien til det ikke var så ille likevel og dessuten så er det ikke farlig å løpe i varme etc. 

Eller historien fra Dovre hvor de alene baserte seg på vannkilder i fjellet, ikke fant bekken, måtte rote rundt og lete og var døden nær av tørst. Men du verden så barske og tøffe og dedikerte de var.
Igjen neste dag ble dramatikken nedskalert og det var langt unna så ille og dessuten tåler man å løpe litt uten vann etc. Denne turen førte til CBE sitt voksne livs eneste reelle SoMe pause på flere dager. Så noe gikk helt galt på den turen…

Eller for en del år tilbake da CBE trente til sitt første halvmaraton, ikke hadde med vann, årets første virkelig varme dag, holdt på å dø av tørst og måtte skippe deler av treningsplanen for å komme tilbake til bilen hvor det var en flaske vann. Men så tøff og dedikert hun var. Inntil kommentarene som, ja presis samme svar som ved øvrige anledninger . 

Når LKE spesielt skriver slikt så setter det i gang både bullshit-filteret mitt og irritasjonen min over hvor mye han skryter av og normaliserer som egentlig ikke er lurt. De er dårlige forbilder. 

• Liker 31
  • Nyttig 13
Skrevet
Isola2 skrev (3 timer siden):

Hun fremstår som aggressiv og usympatisk…Hadde vært smart å tenkt seg litt om før hun svarte😬

For et liv.Tenk å engasjere seg i noe slikt, og bli så emosjonell. Tenk at dette er noens jobb, og at noen ser på dette som forbilder. 

Screenshot_20240705_163417_Chrome.jpg

• Liker 7
  • Nyttig 8
Skrevet

Og hvem snakker du til her?

Kilde: Snapchat 

Screenshot_20240705_163404_Chrome.jpg

• Liker 13
Skrevet

Kjenner at det eneste jeg ønsker meg nå, er at Henrik Troy gjenskaper sitronbildene!

• Liker 40
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Må liksom få med den stramme halsen på hvert bilde, prikken over i-en.

• Liker 18
  • Nyttig 2
Skrevet
Daudaferd skrev (1 time siden):

Kjenner at det eneste jeg ønsker meg nå, er at Henrik Troy gjenskaper sitronbildene!

Det venter jeg på også😂😂

• Liker 7
Skrevet
hippyskippy skrev (1 time siden):

Må liksom få med den stramme halsen på hvert bilde, prikken over i-en.

Må jo det når forretningsstrategien innebærer thinspo og proana...

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
Daudaferd skrev (2 timer siden):

Med den vannflekken som fikk det til å se ut som om hun hadde tisset på seg ;)

• Liker 8
Skrevet
~ Ada ~ skrev (2 timer siden):

Og hvem snakker du til her?

Kilde: Snapchat 

Screenshot_20240705_163404_Chrome.jpg

De snakker vel stort sett til seg selv…

• Liker 14
Skrevet
Frisk Frosk skrev (32 minutter siden):

Med den vannflekken som fikk det til å se ut som om hun hadde tisset på seg ;)

Wow. Er dette saklig kritikk av bedriftseier tenker du?

• Liker 4
Skrevet
Frømiks skrev (7 timer siden):

I så sterk varme er dehydrering ikke det største problemet, men kroppens behov for å regulere temperaturen og tap av elektrolytter. Når man nærmer seg farlig oppheting og kroppen skal kjøle ned ved å svette og pumpe blodet gjennom ekstremitetene, men det er ingen steder å hente nedkjøling fra i en varme på 40°C, hjelper det ikke at yngre tåler oppheting bedre, de også kan oppleve det som fatalt selv med litervis av veske innabords. De bare dør litt saktere enn eldre. Fatter ikke at LKE tørr å gi slike råd!

• Liker 16
  • Nyttig 15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...