Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Kollontaj skrev (46 minutter siden):

Det var en veldig merkelig vert, faktisk! ☺️ 

Bra det ikke bare var jeg som tenkte det 🤭 Vet faktisk ikke hvem som var mest irriterende å høre på i den podcasten, superparet eller podcastverten 🤪

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frisk Frosk skrev (1 time siden):

Gruppetrening med løping er vel kanskje det eneste hun kunne ha gjort.

Jeg forstår hva du mener, men skal man drive forsvarlig med gruppetrening med øvelser, da må man egentlig først ha den kompetansen som du forventer av en personlig trener. (At mange gruppeinstruktører ikke har det, det er en annen sak.)

Men nå har ikke forsvarlighet og mottakeres beste noen sinne vært CBEs fokus.

Jeg er faktisk ikke enig i at hun kunne hatt gruppetimer med løping. Uttalelser som «teknikk har ikke noe å si» (fritt sitert) utelukker det. Om man ser på videoer av henne løpe ser det nesten ut som hun hopper, for hun er så rett i ryggen og bruker mye krefter på å bevege kroppen opp og ned. Kan hende er det slik det blir når man løper mye på mølle, jeg vet ikke.
Men hennes partner in crime har i det minste et langt bedre løpesteg og løper langt mer energieffektivt. Jeg ville ikke betalt for (eller deltatt i det hele tatt, for den saks skyld) på timer med noen av dem, men man skal altså ikke ha løpt veldig mye før man ser at CBE sin stil/teknikk er helt på jordet..

  • Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (2 timer siden):

Som jeg har skrevet tidligere så er det etter min mening helt feil at man bare kan komme inn flere uker etter de andre, hvorpå flere deltagere har vært gjennom at gruppen har fått underkjent serveringer som igjen setter alle deltagere i fare hvor de må gjennom flere kokkekamper og konkurranser for å unngå kokkekamp. I tillegg har de godkjente serveringer hvor de har jobbet ræva av seg, det gjelder både godkjente og underkjente serveringer. Så kommer det utfordrere inn og fyller opp kvoten av de som allerede er ute, uten at de må kjempe seg inn i det gode selskap. Hva er poenget? Sånn var det ikke i de første sesongene og derfor har jeg alltid heiet på de opprinnelige deltageren som faktisk har kjempet seg frem i disse ukene før utfordrerne kommer inn som en fullverdig deltagere uten å gjøre en innsats.

Jeg er enig, det blir litt som om en topp 800-meterløper skulle kunne komme inn i løpet først når andre deltakere i 5000-meter-løpet hadde sprunget 4200 meter...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (1 minutt siden):

Jeg er enig, det blir litt som om en topp 800-meterløper skulle kunne komme inn i løpet først når andre deltakere i 5000-meter-løpet hadde sprunget 4200 meter...

Ja. Og derfor blir det litt spesielt å hylle CBE opp, ned og i mente som hennes forsvarere i tråden gjør. Jeg har gratulert, men samtidig hadde denne gratulasjonen vært mer på sin plass om CBE var en av de opprinnelige, og om hun hadde kjempet seg gjennom alle utfordringer. Istedenfor kom hun inn midt i løpet og ble klassifisert som fullverdig, hvor da deltagerlisten ble satt opp til den opprinnelige, og det er urettferdig mot de som allerede har kjempet seg frem fra dag en.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (2 timer siden):

Siste innlegget på instagram, 'lady in red', bide nr to https://www.instagram.com/p/C848398IQDH/?img_index=2 Skjermbilde2024-07-02kl_19_21_49.png.f7c91fa043373c36fdd375f9a0ec5552.pngHva er meningen med det?? Har så lyst til å skrive 'fine albuer' men blir sikkert blokkert. For et meningsløst, rævva innhold!! 

Edit; vil vel ha flere som får boner inn på kontoen der hun viser barna og bikiniene deres? 

Albuen nærmest kamera skal jo bare være en innramming som leder oppmerksomheten til at de har redigert bildet slik at alt nedenfor forsvinner, men at brystet blir fremhevet at det som skal ligne sol som kommer halveis bakfra. Men pussig nok er andre deler av henne som da burde vært mer opplyst også, duset ut.

Dette bildet kan bare ha én hensikt, og det er å henvende seg til kåte menn som skal nyte brystet hennes. Dette understrekes i at de lar kåte menns meldinger bli stående.

 

Og dette synes altså mor og far Eriksen er kjempebra jobb som de mer enn gjerne blander barnebilder inn i også...

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Remoraid skrev (39 minutter siden):

Jeg er faktisk ikke enig i at hun kunne hatt gruppetimer med løping. Uttalelser som «teknikk har ikke noe å si» (fritt sitert) utelukker det. Om man ser på videoer av henne løpe ser det nesten ut som hun hopper, for hun er så rett i ryggen og bruker mye krefter på å bevege kroppen opp og ned. Kan hende er det slik det blir når man løper mye på mølle, jeg vet ikke.
Men hennes partner in crime har i det minste et langt bedre løpesteg og løper langt mer energieffektivt. Jeg ville ikke betalt for (eller deltatt i det hele tatt, for den saks skyld) på timer med noen av dem, men man skal altså ikke ha løpt veldig mye før man ser at CBE sin stil/teknikk er helt på jordet..

Til CBE sitt forsvar har hun faktisk lagt om teknikken sin ganske drastisk de siste årene fra å lande tungt på hæl til å lande veldig på forfot. Mulig hun nå fortsatt jobber litt med å finne akkurat mest effektive steg for seg. Det er nok ikke riktig at teknikk ikke har noe å si, men i løpemiljøet heter det vel heller at man finner det steget som er mest effektivt for en selv, og dette kan variere veldig, selv om det er enighet i at man må lande over foten og ikke med foten foran seg, men steg som får til dette kan se veldig forskjellige ut, og mange kan tilsynelatende lande Veeldig på tærne mens andre lander mer på midtfoten. Det er mulig det er dette med ulike steg CBE mener ikke har så mye å si, og det er forsåvidt riktig det. Selv profesjonelle løpere har ikke samme måte å lande på. Jeg har deltatt i mange ulike løpetimer med intervaller, og har aldri opplevd annet enn friidrettstrener fra barndommen som har kommentert steg, da teknikk ikke har vært fokus i løpetimer på sats, div treningsgrupper osv… Har teknikk blitt påpekt i friidrettssammenheng har det utelukkende handlet om å lande under kroppen og ikke foran, ingen som har sagt noe på hvor mye/lite forfot osv.
Det er jo bare å se på friidrett på TV og sammenlikne feks Hellen Obiri, Gudaf Tsegay og Letesenbet Gidey. De to første er vel begge tidligere verdensmestre på 5000 m, mens sistnevnte er tidl verdensrekordholder og har et estetisk veldig «perfekt» steg, mens Obiri og Tsegay har distinkte steg (Obiri sitt kan man til og med stusse på at er så effektivt som det er) som ikke nødvendigvis ser perfekte ut men sannsynligvis er det mest effektive for dem. 
Min mening er derfor at CBEs løpeteknikk har lite med hennes evne til å trene andre å gjøre. Jeg er mer skeptisk til om hun klarer å motivere andre, og da gruppetrenibg både er biligere og mer lavterskel å delta på vil jeg tro det er en perfekt arena for å trene opp og teste ut formidlingsevnen. 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Remoraid skrev (1 time siden):

Jeg er faktisk ikke enig i at hun kunne hatt gruppetimer med løping. Uttalelser som «teknikk har ikke noe å si» (fritt sitert) utelukker det. Om man ser på videoer av henne løpe ser det nesten ut som hun hopper, for hun er så rett i ryggen og bruker mye krefter på å bevege kroppen opp og ned. Kan hende er det slik det blir når man løper mye på mølle, jeg vet ikke.
Men hennes partner in crime har i det minste et langt bedre løpesteg og løper langt mer energieffektivt. Jeg ville ikke betalt for (eller deltatt i det hele tatt, for den saks skyld) på timer med noen av dem, men man skal altså ikke ha løpt veldig mye før man ser at CBE sin stil/teknikk er helt på jordet..

Jeg er egentlig helt enig med deg, men av de tingene som ble nevnt så er kanskje løping sammen med andre som har løpt litt fra før der hun kanskje kan gjøre minst skade på andre.

Jeg mener hun overhodet ikke er egnet som personlig trener, da hun har altfor lite kunnskap og utdanning, så godt som ingen kompetanse å snakke om, og enda mindre erfaring med å trene andre. Slike ender som regel med å sette opp program som gjør at folk enten føler de mislykkes med eller som de blir skadet av.

Og selv om han har et bedre løpesteg enn henne, så er han åpenbart ikke i stand til å lære det bort, selv ikke til sin kone som løper så mye og de løper så mye sammen. Det er temmelig avslørende for også hans evner som personlig trener (som han også har vist når han filmer henne gjøre styrkeøvelser helt feil, uten å korrigere det, men publisere det på en slik måte at hun skal seksualiseres).

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (3 timer siden):

Sier jo litt at kommentarer som "boner" og "faen så digg" får stå, mens langt mer edruelige kommentarer slettes og brukere blokkeres. 

Ja, hun gir bare ut gratis runkemateriale. Billig.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Kokoknit said:

Til CBE sitt forsvar har hun faktisk lagt om teknikken sin ganske drastisk de siste årene fra å lande tungt på hæl til å lande veldig på forfot. Mulig hun nå fortsatt jobber litt med å finne akkurat mest effektive steg for seg. Det er nok ikke riktig at teknikk ikke har noe å si, men i løpemiljøet heter det vel heller at man finner det steget som er mest effektivt for en selv, og dette kan variere veldig, selv om det er enighet i at man må lande over foten og ikke med foten foran seg, men steg som får til dette kan se veldig forskjellige ut, og mange kan tilsynelatende lande Veeldig på tærne mens andre lander mer på midtfoten. Det er mulig det er dette med ulike steg CBE mener ikke har så mye å si, og det er forsåvidt riktig det. Selv profesjonelle løpere har ikke samme måte å lande på. Jeg har deltatt i mange ulike løpetimer med intervaller, og har aldri opplevd annet enn friidrettstrener fra barndommen som har kommentert steg, da teknikk ikke har vært fokus i løpetimer på sats, div treningsgrupper osv… Har teknikk blitt påpekt i friidrettssammenheng har det utelukkende handlet om å lande under kroppen og ikke foran, ingen som har sagt noe på hvor mye/lite forfot osv.
Det er jo bare å se på friidrett på TV og sammenlikne feks Hellen Obiri, Gudaf Tsegay og Letesenbet Gidey. De to første er vel begge tidligere verdensmestre på 5000 m, mens sistnevnte er tidl verdensrekordholder og har et estetisk veldig «perfekt» steg, mens Obiri og Tsegay har distinkte steg (Obiri sitt kan man til og med stusse på at er så effektivt som det er) som ikke nødvendigvis ser perfekte ut men sannsynligvis er det mest effektive for dem. 
Min mening er derfor at CBEs løpeteknikk har lite med hennes evne til å trene andre å gjøre. Jeg er mer skeptisk til om hun klarer å motivere andre, og da gruppetrenibg både er biligere og mer lavterskel å delta på vil jeg tro det er en perfekt arena for å trene opp og teste ut formidlingsevnen. 

Jeg er enig i mye av dette, men jeg reagerer faktisk ofte på CBEs løpestil i videoer, fordi det ser ut som om hun løper med tanke på å se bra ut/ ikke ha lår som møter hverandre osv. Det ser ofte helt usaklig ut, men jeg håper hun løper mer normalt når hun ikke blir filma. Ellers er det riktig at det er vilt mange ulike løpestiler som fører til mållinja og gode tider.

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (1 time siden):

Albuen nærmest kamera skal jo bare være en innramming som leder oppmerksomheten til at de har redigert bildet slik at alt nedenfor forsvinner, men at brystet blir fremhevet at det som skal ligne sol som kommer halveis bakfra. Men pussig nok er andre deler av henne som da burde vært mer opplyst også, duset ut.

Dette bildet kan bare ha én hensikt, og det er å henvende seg til kåte menn som skal nyte brystet hennes. Dette understrekes i at de lar kåte menns meldinger bli stående.

 

Og dette synes altså mor og far Eriksen er kjempebra jobb som de mer enn gjerne blander barnebilder inn i også...

Kan jo være en mulighet for at opphavet til disse kommentarene produseres under eget tak. De har jo ikke vist noen endring på noen områder etter at de ble fersket med egen kreativitet i kommentarfelt og bilderedigering.

  • Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (1 time siden):

Kan jo være en mulighet for at opphavet til disse kommentarene produseres under eget tak. De har jo ikke vist noen endring på noen områder etter at de ble fersket med egen kreativitet i kommentarfelt og bilderedigering.

Kan vel ikke se bort fra noe fra den parten. Oppladning til overgang til OF?

Men om så skulle være tilfelle er det enda mer uforståelig at de har latt barna være eksponerte produkt i bedriften... Gir meg grøsninger å tenke på denne sammenblandingen som bedriftseierne gjør, det er så uforsvarlig og blottet for konsekvenstenkning...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på at de vurderer OF.

Salgskanalenes fokus er Berg Eriksens redigerte kropp, et mesterverk skapt av Coach Eriksen som fotograf og PT og Berg Eriksens selvdisiplin med kjøleskapet. Berg Eriksen viser frem sin egen kropp som objekt, deres felles mesterverk. Kropp er deres brekkjern for omsetning.

Dessverre er ikke målgruppen der den engang var, det som formidles spriker i alle retninger og denne kroppen er bare én i mengden. Forsøk på å slå gjennom i treningsverdenen med kun kropp faller gjennom, da måten den fremstilles er uinteressant for treningsinteresserte, potensielle kunder som er ute etter "praktisk hvordan" og ikke glansbilder av et (falskt) resultat.

Det er lite å hente fra kanalene og appen for en potensiell kunde rent objektivt sett.

  • Liker 20
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Remoraid skrev (14 timer siden):

Jeg er faktisk ikke enig i at hun kunne hatt gruppetimer med løping. Uttalelser som «teknikk har ikke noe å si» (fritt sitert) utelukker det. Om man ser på videoer av henne løpe ser det nesten ut som hun hopper, for hun er så rett i ryggen og bruker mye krefter på å bevege kroppen opp og ned. Kan hende er det slik det blir når man løper mye på mølle, jeg vet ikke.
Men hennes partner in crime har i det minste et langt bedre løpesteg og løper langt mer energieffektivt. Jeg ville ikke betalt for (eller deltatt i det hele tatt, for den saks skyld) på timer med noen av dem, men man skal altså ikke ha løpt veldig mye før man ser at CBE sin stil/teknikk er helt på jordet..

Nå spør jeg om noe fordi jeg er ikke noe løpemenneske men dere har sikkert ett svar☺️

Ser mange er opptatt av hvordan frua løper. Nå treffer jeg på mange som er ute og løper hver dag. Å om jeg f.eks møter på 10 forskjellige som løper så har de alle hver sin måte og utføre dette på. Hvorfor blir det feil slik  CBE gjør dette om det passer henne? 

Ikke heng meg fordi jeg spør☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Revenge o'Cavatina skrev (47 minutter siden):

Jeg tviler på at de vurderer OF.

Salgskanalenes fokus er Berg Eriksens redigerte kropp, et mesterverk skapt av Coach Eriksen som fotograf og PT og Berg Eriksens selvdisiplin med kjøleskapet. Berg Eriksen viser frem sin egen kropp som objekt, deres felles mesterverk. Kropp er deres brekkjern for omsetning.

Dessverre er ikke målgruppen der den engang var, det som formidles spriker i alle retninger og denne kroppen er bare én i mengden. Forsøk på å slå gjennom i treningsverdenen med kun kropp faller gjennom, da måten den fremstilles er uinteressant for treningsinteresserte, potensielle kunder som er ute etter "praktisk hvordan" og ikke glansbilder av et (falskt) resultat.

Det er lite å hente fra kanalene og appen for en potensiell kunde rent objektivt sett.

Jeg tror egentlig ikke de vurderer OF, men det er det inntrykket de gir når de legger ut slike bilder av CBE som de nå gjør.

Det viser kanskje bare desperasjonen deres, eller kanskje de bare er slik, dette er det eneste de kan og vil publisere...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, elskersommer said:

Nå spør jeg om noe fordi jeg er ikke noe løpemenneske men dere har sikkert ett svar☺️

Ser mange er opptatt av hvordan frua løper. Nå treffer jeg på mange som er ute og løper hver dag. Å om jeg f.eks møter på 10 forskjellige som løper så har de alle hver sin måte og utføre dette på. Hvorfor blir det feil slik  CBE gjør dette om det passer henne? 

Ikke heng meg fordi jeg spør☺️

Som jeg skrev litt lenger oppe, er det vanskelig å vite hvordan hun løper, for på mange videoer gjør hun seg åpenbart til for å jogge "penest mulig". Totalt latterlig, og det er derfor vanskelig å vite om hun egentlig har en bedre løpestil enn den Phoebie-aktige stilen hun ofte viser på some for å virke tynnest mulig ut.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frisk Frosk skrev (2 timer siden):

Jeg tror egentlig ikke de vurderer OF, men det er det inntrykket de gir når de legger ut slike bilder av CBE som de nå gjør.

Det viser kanskje bare desperasjonen deres, eller kanskje de bare er slik, dette er det eneste de kan og vil publisere...

Jeg tror dette er det eneste de kan og vil. 

De er helt fast bestemt på at bildene deres er delikate, profesjonelle og at de ser sunne og spreke ut. De tror thinspo er et bra kroppsideal å selge, og de tror at det er "sofistikert-sensuellt" å vise seg i gjennomsiktig bh mens man heller i kaffe på kjøkkenet og forsøker å se ut som det var en helt naturlig setting. 

De tviholder på dette, og de tviholder på at de er forferdelig populære  (til tross for null kunder, og nesten 0 i engasjementsrate) 

  • Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 timer siden):

Nå spør jeg om noe fordi jeg er ikke noe løpemenneske men dere har sikkert ett svar☺️

Ser mange er opptatt av hvordan frua løper. Nå treffer jeg på mange som er ute og løper hver dag. Å om jeg f.eks møter på 10 forskjellige som løper så har de alle hver sin måte og utføre dette på. Hvorfor blir det feil slik  CBE gjør dette om det passer henne? 

Ikke heng meg fordi jeg spør☺️

Du har helt rett, alle løper på sin måte. Og CBE skal selvfølgelig få lov til å løpe på sin måte. Grunnen til at jeg reagerer og kritiserer løpingen hennes, er fordi hun går hardt ut og fremstiller seg selv som ekspert på området.
 

Det er ekspert er hun beviselig ikke. For det første løper hun på hobbymosjonist-tider, for det andre virker hun, som påpekt av flere her, mer opptatt av å vise fram mage og tigh gap, enn å faktisk løpe. Så CBE må veldig gjerne løpe akkurat som hun vil, men hun kan ikke samtidig fremstille seg som ekspert som har potensiale til å få andre gode og ikke forvente at folk stiller spørsmål ved det. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, Frisk Frosk said:

Hun bekrefter at muligheten etter CK er tapt i dag, hvor hun legger ut hvit pasta med hvit saus og skriver "Men altså. Dette ble så bra." Med noen smilefjes.

Men vinglasset, det får hun med...

Ja, det er jo nesten ikke til å tro. De er i Tyrkia. Med et så godt og fristende kjøkken. Og sikkert fantastiske grønnsaker nå. Så presterer påvirkerne å servere følgerne sine beige pasta (for fir-og-ørtiende gang) ?!?

  • Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (8 timer siden):

Jeg tviler på at de vurderer OF.

Salgskanalenes fokus er Berg Eriksens redigerte kropp, et mesterverk skapt av Coach Eriksen som fotograf og PT og Berg Eriksens selvdisiplin med kjøleskapet. Berg Eriksen viser frem sin egen kropp som objekt, deres felles mesterverk. Kropp er deres brekkjern for omsetning.

Dessverre er ikke målgruppen der den engang var, det som formidles spriker i alle retninger og denne kroppen er bare én i mengden. Forsøk på å slå gjennom i treningsverdenen med kun kropp faller gjennom, da måten den fremstilles er uinteressant for treningsinteresserte, potensielle kunder som er ute etter "praktisk hvordan" og ikke glansbilder av et (falskt) resultat.

Det er lite å hente fra kanalene og appen for en potensiell kunde rent objektivt sett.

Jeg hadde ALDRI betalt for den coachingen der. Det trenes HVER dag, flere ganger om dagen, det funker ikke for en sliten småbarnsmor som vil komme i form

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...