Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Lillemy_87 skrev (2 timer siden):

Men kroppen bør få hvile en dag eller to for å ta seg inn igjen. Kan ikke være bra å trene og løpe hver dag🫣🤷‍♀️ 

Nettopp 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laia skrev (16 timer siden):

Nyeste IG post med feriebilder inneholder akkurat det som forventes fra den kanten, med 60 nye avfulgte følgere med på kjøpet i dag.

Men tydeligvis er man fornøyd med antall likes på bildene (røfflig 2000 likes etter 20 timer), ettersom de ikke er skjules (noe som er sjelden). 

Det ser ut som hun har fjernet dette innlegget etter å ha ligger ute et døgn. Håper det er fordi CBE har reflektert litt over innholdet .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, issoras said:

Rumenske markløft er ikke oppskriften på ødelagt rygg nei... 😅

Skummel øvelse uten pinlig nøyaktig oppfølging. En liten feilposisjon kan føre til grei skade.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (9 minutter siden):

Det ser ut som hun har fjernet dette innlegget etter å ha ligger ute et døgn. Håper det er fordi CBE har reflektert litt over innholdet .

Kanskje Instagram tok affære over framstillingen av en uthulet kropp i fosterstilling 🤨

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie77 skrev (28 minutter siden):

Kanskje Instagram tok affære over framstillingen av en uthulet kropp i fosterstilling 🤨

Tilbake nå, tydeligvis. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, Villroses hage said:

Skummel øvelse uten pinlig nøyaktig oppfølging. En liten feilposisjon kan føre til grei skade.

Eh, neida, det er det ikke. Feil kan gi dårligere utbytte, men det skal mye til for å gjøre skade. RDL er ikke en så kompleks øvelse, og CBE løfter på videoen også svært lett (det ser man av tempoet hennes). 

Anbefaler å lese dette hvis du tror du trenger pinlig nøyaktig oppfølging og "perfekt teknikk" 

https://www.instagram.com/p/CzeYuWEoRcN/?igsh=cm92cHhleHRvampl

https://www.instagram.com/p/CT388lKDEi7/?igsh=NzVvMGRpZnQ0cjFy

 

 

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Influenser-verden, der første blinkskudd på ferietur med unger og svigers er sexy bikinibilde av mamma og svigerdatter, godt fulgt opp av nytt bikinibilde med fokus på rumpa.

 

  • Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (6 minutter siden):

Influenser-verden, der første blinkskudd på ferietur med unger og svigers er sexy bikinibilde av mamma og svigerdatter, godt fulgt opp av nytt bikinibilde med fokus på rumpa.

 

Passende nok er dagens proteinshake vist frem til lyden av Doo wop (that thing) med Lauryn Hill. For oss som husker den, med tekstlinja: «Showing off your ass 'cause you're thinkin' it's a trend»…

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 19
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (9 minutter siden):

Influenser-verden, der første blinkskudd på ferietur med unger og svigers er sexy bikinibilde av mamma og svigerdatter, godt fulgt opp av nytt bikinibilde med fokus på rumpa.

 

Så pinlig å poste et overredigert rumpebilde på familieferie. Og hvis dette var dag 1, så synes jeg egentlig bare synd på henne som skal holde på og leke deilig i hele 4 uker med å poste bilder av seg selv. Hadde jeg holdt på slik hadde barna mine dødd og venner hadde himlet med øynene. Dette hører privatlivet til men grensene er visket ut for Caroline Berg Eriksen på insta. Hvorfor la hun seg ikke på brygga i bikini med rumpa i været på Camp Kulinaris?? 

  • Liker 19
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (12 timer siden):

Sjekket snappen hennes nå. Hører jeg riktig, sier Lasse «Ej har lyst på tits» 😳 og Caroline svarer «det er det du har lyst på ja..» Tror jeg logger av nå.

Tror det kan være lurt for deg å logge av hvis det er det du hører 🧳

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Surikatt said:

Så pinlig å poste et overredigert rumpebilde på familieferie. Og hvis dette var dag 1, så synes jeg egentlig bare synd på henne som skal holde på og leke deilig i hele 4 uker med å poste bilder av seg selv. Hadde jeg holdt på slik hadde barna mine dødd og venner hadde himlet med øynene. Dette hører privatlivet til men grensene er visket ut for Caroline Berg Eriksen på insta. Hvorfor la hun seg ikke på brygga i bikini med rumpa i været på Camp Kulinaris?? 

Muligens fordi de andre tilstedeværende ville ha himlet med øynene, ristet på hodet, og - hvis overhodet - smilt høflig overbærende. Altså ikke noe flamme- og ferskenemojis, «Hot mama!»-kommentarer, og alle disse andre typiske IG-kommentarene.

Endret av Hunter7
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Surikatt skrev (26 minutter siden):

Så pinlig å poste et overredigert rumpebilde på familieferie. Og hvis dette var dag 1, så synes jeg egentlig bare synd på henne som skal holde på og leke deilig i hele 4 uker med å poste bilder av seg selv. Hadde jeg holdt på slik hadde barna mine dødd og venner hadde himlet med øynene. Dette hører privatlivet til men grensene er visket ut for Caroline Berg Eriksen på insta. Hvorfor la hun seg ikke på brygga i bikini med rumpa i været på Camp Kulinaris?? 

Hadde sitt øyeblikk der og, på brygga med Guri. Tittet selvbevisst mot kamera og poserte så godt hun kunne i bikinien mens Guri badet. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, issoras said:

Eh, neida, det er det ikke. Feil kan gi dårligere utbytte, men det skal mye til for å gjøre skade. RDL er ikke en så kompleks øvelse, og CBE løfter på videoen også svært lett (det ser man av tempoet hennes). 

Anbefaler å lese dette hvis du tror du trenger pinlig nøyaktig oppfølging og "perfekt teknikk" 

https://www.instagram.com/p/CzeYuWEoRcN/?igsh=cm92cHhleHRvampl

https://www.instagram.com/p/CT388lKDEi7/?igsh=NzVvMGRpZnQ0cjFy

 

 

Veldig så god greie du har på dette, da. Faktum at markløft med krum rygg raskt kan føre til skade.
Men nå skal jeg ikke avspore mer med å krangle om en spesifikk øvelse.
Hilsen en som fikk varig ryggskade  etter feil løft som 17 - 18-åring.

  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Villroses hage said:

Veldig så god greie du har på dette, da. Faktum at markløft med krum rygg raskt kan føre til skade.
Men nå skal jeg ikke avspore mer med å krangle om en spesifikk øvelse.
Hilsen en som fikk varig ryggskade  etter feil løft som 17 - 18-åring.

Ja jøss det er jo imponerende med kunnskap du formidler her, som bare bastant påstår at markløft er skadelig, når CBE ikke en gang har krum rygg. Imponerende argumentasjon! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, issoras said:

Ja jøss det er jo imponerende med kunnskap du formidler her, som bare bastant påstår at markløft er skadelig, når CBE ikke en gang har krum rygg. Imponerende argumentasjon! 

Har du ikke fått med deg at CBEno er påvirker?
For det første påstår jeg ikke at markløft er skadelig, ei heller at påvirkeren utfører løftet feil. Det som sjokkerer meg er at påvirkerfirmaet uten videre påvirker til å utføre øvelser som uten god rettledning kan, (og det er ganske utbredt med skader grunnet markløft) føre til ryggskader.

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på hvordan det vil gå med narrativet om perfeksjon den dagen privat-Carolines  hormonendringer treffer direktør Berg Eriksen, håret mister pigmentet og huden begynner å ligne pergamentpapir og sakte siger sørover sammen med silikon og underliv.

Bruken av botox og fillers sier sitt allerede, treningen kan bare gjøre akkurat det hormoner og  gener tillater, og tyngdekraften krever sitt okke som.

Får vi se en versjon av en naturlig og verdig eldet Paulina Porizkova eller en versjon av dagens ihjelfiksede Madonna?

Håper på det første men forventer det siste.

  • Liker 21
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (3 timer siden):

Hun tar jo RDLs, ikke vanlig mark, og gjør det helt riktig. Litt fort, men det er ikke tungt det hun løfter.

Reagerer mer på nakken hennes 🫣 hver gang hun kommer opp bøyer hun nakken så langt bakover, sikkert for å se seg i speilet. Kan umulig være bra å anstrenge nakken sånn 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...