Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Zenhouse skrev (20 minutter siden):

Ups, tror dere Jan Thomas blir kalt for en «hater» nå? 🤭

IMG_5544.png

Pass på bilen JT😏

  • Liker 37
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men Jan T, da, CBE.no ønsker seg hårannonser, da kan man dra seg i håret og fikle med det for betaling. Langvarig «arbeid» blir fånyttes med kortere hår! 

  • Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hun har vært på festival i helgen. Og hvorfor denne velger å ha et samarbeid med henne er for meg en gåte. Ikke et eneste innlegg fra festivalen i går (men å dele et innlegg som datteren hadde sendt henne, det fant hun tid til..). I dag er det ikke festival, men hun legger ut noen få bilder som en slags oppsummering fra helgen. Mest av seg selv og litt mat. Festivalen hadde artister som Kygo, Tix, Postgirobygget og Sondre Justad, men dette nevner hun ingenting om. Hva i hennes innlegg skal få meg til å ville besøke festivalen? Noen bleke tortillachips og tilgang til hårspray i vip-teltet? Ellers takk.

  • Liker 33
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (6 minutter siden):

Den festivalen har akkurat blitt omtalt i lokalavisa til Caroline, for deres policy for handikappede. Festivalgjengere som må ha med ledsagere, det var en ung rullestolbruker som sto frem i avisa, må betale full pris for ledsagerne. Festivalen har nemlig ikke økonomi til å slippe inn ledsagere gratis, og heller ikke økonomi til å gi de rabatterte billetter. Men markedsføring gjennom carolinebergeriksrn.no tar de seg råd til, selv om de hvert år har fått fryktelig lite igjen for pengene.

Det forklarer sikkert hvorfor festivalen har så stram økonomi….

Nå er det at festivalen bruker carolinebergeriksen.no som reklameplakat i utgangspunktet nok til at jeg finner den uinteressant, til tross for gode artister og overkommelig reisevei fra der jeg bor.

Men de nekter altså handikappede ledsagerbevis/rabatt til ledsager, samtidig som de gir full spons (vip-billetter, hotell, mat, transport) til bedriften som diskuteres her og flere andre?

Nå er det ikke uinteressant lenger, det er fullstendig uaktuelt. For et usselt opplegg.
 

Og som en side-note: Hadde det  vært noe substans eller engasjement i carolinebergeriksen.no, hadde bedriften benyttet sjansen til å gå ut og si at de ikke ønsker å samarbeide med en slik festival, og oppfordret dem til å bruke pengene som var tiltenkt deres billetter på ledsagerbevis i stedet. 

  • Liker 27
  • Nyttig 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser Alexander Harlem, Louise Angelica, Hedvig, Alexander Joner og en hel del andre ‘ kjendiser’ apefulle bl.a. drikkende rett fra champagneflaska, vasser i gjørme og filmer hverandre som er dritings. Kjempebra reklame for den festivalen 🤮

  • Liker 28
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det inntrykket jeg har om den festivalen er at de satser på influencere og rølp. Nå har jeg vært på mange festivaler selv og sett mye rølp, men å fremme det i salgsøyemed er ganske harry. Inkludert influencerne. 

  • Liker 29
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (20 timer siden):

Nei. Rampelyset på Kvinneguiden handler om kjente, offentlige personer og akkurat denne tråden er definert av hi. 

For min del handler den også om våre opplevelser og inntrykk av kjente personer. Din definisjon skal du få lov til å ha også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diosa skrev (39 minutter siden):

For min del handler den også om våre opplevelser og inntrykk av kjente personer. Din definisjon skal du få lov til å ha også. 

Og hva er din opplevelse av CBE med bedrift som denne tråden handler om? 

Angående tråden så handler den om å ha et kritisk blikk i forhold til hva som formidles i all offentlighet og til følgere. 

Noe av kritikken går i at CBE redigerer og retusjerer eget utseende og både gjør seg tynnere og endrer ansiktet til det ugjenkjennelige i tillegg til barneeksponering.

Endret av K_mb
  • Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Diosa said:

For min del handler den også om våre opplevelser og inntrykk av kjente personer. Din definisjon skal du få lov til å ha også. 

Du kan ikke definere hva denne tråden skal handle om. Det er det trådstarter som gjør.

Hvorfor ikke starte en egen tråd om " våre opplevelser og inntrykk av kjente personer". (Det finnes kanskje noen slike).

  • Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (59 minutter siden):

Og hva er din opplevelse av CBE med bedrift som denne tråden handler om? 

Angående tråden så handler den om å ha et kritisk blikk i forhold til hva som formidles i all offentlighet og til følgere. 

Noe av kritikken går i at CBE redigerer og retusjerer eget utseende og både gjør seg tynnere og endrer ansiktet til det ugjenkjennelige i tillegg til barneeksponering.

Min opplevelse skrev jeg litt tidligere.

Jeg har hatt krassere innlegg mot henne før.

De innleggene ble annerledes tatt i mot enn dette. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villroses hage skrev (56 minutter siden):

Du kan ikke definere hva denne tråden skal handle om. Det er det trådstarter som gjør.

Hvorfor ikke starte en egen tråd om " våre opplevelser og inntrykk av kjente personer". (Det finnes kanskje noen slike).

Jeg syns det er fint å ha dem her, så jeg velger å fortsette med det istedet. Det er nok innenfor definisjonen, selv om jeg ikke bryr meg så mye om en samtale sklir litt ut i noe annet, som samtaler ofte gjør. Jeg er jo tross alt et menneske, ikke en wikipedia-side. 

Jeg tror dessuten en sånn tråd hadde vært litt kjedelig kanskje? Iallefall for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Diosa said:

Jeg syns det er fint å ha dem her, så jeg velger å fortsette med det istedet. Det er nok innenfor definisjonen, selv om jeg ikke bryr meg så mye om en samtale sklir litt ut i noe annet, som samtaler ofte gjør. Jeg er jo tross alt et menneske, ikke en wikipedia-side. 

Jeg tror dessuten en sånn tråd hadde vært litt kjedelig kanskje? Iallefall for meg. 

Avsporing kalles det du driver med. Ikke greit, for slikt ødelegger tråder.

  • Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (6 timer siden):

Den festivalen har akkurat blitt omtalt i lokalavisa til Caroline, for deres policy for handikappede. Festivalgjengere som må ha med ledsagere, det var en ung rullestolbruker som sto frem i avisa, må betale full pris for ledsagerne. Festivalen har nemlig ikke økonomi til å slippe inn ledsagere gratis, og heller ikke økonomi til å gi de rabatterte billetter. Men markedsføring gjennom carolinebergeriksrn.no tar de seg råd til, selv om de hvert år har fått fryktelig lite igjen for pengene.

Det forklarer sikkert hvorfor festivalen har så stram økonomi….

Ser de sponser flere influencere også, men kan altså ikke sponse ledsagere til de med spesielle behov , kjenner jeg blir skikkelig forbannet.

  • Liker 19
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Orly skrev (1 time siden):

Ser de sponser flere influencere også, men kan altså ikke sponse ledsagere til de med spesielle behov , kjenner jeg blir skikkelig forbannet.

Det er faktisk helt tragisk og på trynet. Håper det blir slått opp i media på noe vis!

  • Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, loffen said:

Ser Alexander Harlem, Louise Angelica, Hedvig, Alexander Joner og en hel del andre ‘ kjendiser’ apefulle bl.a. drikkende rett fra champagneflaska, vasser i gjørme og filmer hverandre som er dritings. Kjempebra reklame for den festivalen 🤮

Åååå.... det hørtes skikkelig "sjarmerende" ut.  🤮

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (2 timer siden):

Hvis jeg var influencer (det er jeg heldigvis ikke) så tror jeg at jeg hadde hatt noen kvaler for å reklamere for et produkt som diskriminerer handikappede. Artikkelen tar for seg en ung rullestolbruker som er fullstendig avhengig av assistentene sine for å kunne delta på festival. Festivallederen avviser at de kan gi noen reduksjon i prisen, eller gratis inngang for ledsagere (som andre festivaler har) fordi de har så stram økonomi.

Til VG forklarer Terje Olsen at det ikke vil være økonomisk bærekraftig for festivalen å slippe alle ledsagere gratis inn.

– Det er trist at det er sånn. Jeg får vondt i hjertet mitt av at Marius opplever det sånn. Men vi er en festival helt uten offentlig støtte, sier han til VG.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/rPWvrm/marius-jelstad-19-er-avhengig-av-assistenter-maa-betale-for-tre-festivalpass-paa-idyll

Men de har råd til å sponse Caroline, mot at hun deler noen skjelvene opptak av Postgirobygget fra en kilometers avstand og ellers har fokus på seg selv og antrekket sitt. Det ser til og med ut til at hun fikk med seg "ledsageren" sin...

Gratulerer til Idyll med fullstendig bortkastede penger!

 

Grøss! Men rølpete liksom-kjendiser eller influencere om du vil,  er det penger nok til å sponse 🤡 Latterlig!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villroses hage skrev (6 timer siden):

Avsporing kalles det du driver med. Ikke greit, for slikt ødelegger tråder.

Avsporing sånn som dette, som du og jeg gjør sammen nå?

Skal vi diskutere dette mer eller bare bli enige om å være uenige? 💕

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...