Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og for å bare gjøre seg ennå mer sjarmerende;

LKE har kommentarer under en FB-post til en Dagbladsak hvor en kvinne fikk nødhjelp via NAV på en rekvisisjonslapp.

Noe han synes var helt greit…🙄

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Glufseguri skrev (9 minutter siden):

LKE har kommentarer under en FB-post til en Dagbladsak hvor en kvinne fikk nødhjelp via NAV på en rekvisisjonslapp.

Har han ikke noe annet å gjøre, enn å komme med spydige kommentarer på nett? Tror oppriktig han trives best, når han får kverulert og liret av seg besserwisser-kommentarer. For en ekstremt usympatisk fyr. 

• Liker 28
  • Nyttig 10
Skrevet
Snødronninga skrev (4 minutter siden):

Har han ikke noe annet å gjøre, enn å komme med spydige kommentarer på nett? Tror oppriktig han trives best, når han får kverulert og liret av seg besserwisser-kommentarer. For en ekstremt usympatisk fyr. 

Siste kommentar på X. 🙄

IMG_6443.jpeg

• Liker 32
  • Nyttig 4
Skrevet
panzerpølsa skrev (10 minutter siden):

Mannen har jo mindreverdighetskomplekser på høyt nivå. Ingen normale menneske holder på som han her driver på. Han er ikke særlig flink i noe, så da må han hevde seg ved å være frekk og kranglete. Men det skinner så igjennom at han ønsker å være en stor og sterk machomann, men det blir han jo aldri. Å han ønsker også å fremstå som kunnskapsrik og flink innen det meste, men her havner han nok langt under middels når det kommer til treningserfaring og gjennomføring. Han er en tuslete liten mann, som tror han er noe. 

Det er i hvert fall slik han selv velger å fremstille seg gjennom sine ulike bedrifter og soiale medier.

De fleste som ønsker å fremstå som kunnskapsrike og med høy kompetanse velger å vise dette på måter som får fokuset på faget, ikke ved å dra fokus til seg selv og eget utseende. Men han fremstiller seg ikke som annet  enn en heller dårlig influenser som er usunt fokusert på eget utseende og kropp. Det er stusselig.

• Liker 23
  • Nyttig 1
Skrevet
Frisk Frosk skrev (32 minutter siden):

Det er i hvert fall slik han selv velger å fremstille seg gjennom sine ulike bedrifter og soiale medier.

De fleste som ønsker å fremstå som kunnskapsrike og med høy kompetanse velger å vise dette på måter som får fokuset på faget, ikke ved å dra fokus til seg selv og eget utseende. Men han fremstiller seg ikke som annet  enn en heller dårlig influenser som er usunt fokusert på eget utseende og kropp. Det er stusselig.

Disse helt mørke bildene i en kjeller der lyset er slått av. Jeg mener, hvem appellerer det til? 

• Liker 24
Skrevet
1 hour ago, Snødronninga said:

Mindreverdighetskomplekser… Jeg vet om flere menn som har det. De er ikke de mest positive menneskene som går på to ben der ute. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
panzerpølsa skrev (7 minutter siden):

Disse helt mørke bildene i en kjeller der lyset er slått av. Jeg mener, hvem appellerer det til? 

Andre som synes det er lett å være rebeller i kjellerleiligheter?😏

• Liker 18
Gjest Doktorgraden
Skrevet

IMG_7599.webp.1096c7937b5566cbece7f3bdc3614adb.webp
Bilde av LKE som sprer treningsglede, positivitet og motivasjon. 

Skrevet
1 hour ago, Kollontaj said:

Siste kommentar på X. 🙄

IMG_6443.jpeg

Hvorfor spør han? Skal han lese det? Han viser jo ingen tegn til å klare å lese forskningsartikler på engelsk, alt han holder på med er å slenge ut ord han ikke skjønner på dårlig engelsk.
Uff, jeg begynner faktisk nesten å få litt vondt av dem, dette er flaut.
Om de bare hadde vært sånn pilotfrue "jeg er harry og ganske dum", ikke noe fan av henne heller, men det blir i det minste ikke så himla pinlig å se på.

• Liker 39
Skrevet
Doktorgraden skrev (13 minutter siden):

IMG_7599.webp.1096c7937b5566cbece7f3bdc3614adb.webp
Bilde av LKE som sprer treningsglede, positivitet og motivasjon. 

😂

• Liker 8
Skrevet
panzerpølsa skrev (2 timer siden):

Jeg kan ikke komme på noen jeg kjenner som det ville appellert til. Mitt inntrykk er at folk flest ønsker seg inspirasjon som er lys og lett, som viser oppriktig engasjement fra trenere som har et oppriktig og inderlig ønske å være en positiv og gledefylt påvirkning på andres liv, livsstil og helse, hvorav trening er en viktig del av dette. Trenere som har beina godt plantet på jorda, som er reale, ærlige, rett frem på en omtenksom og positiv måte.

Hverken LKE eller CBE eller noe i Netfit eller Athlete Excel eller coach_Eriksen formidler noe som ligner...

• Liker 22
Skrevet

Ikke alle liker meg, but I don't give a fuck? Det kan vi vel si er en sannhet med modifikasjoner. Bare å legge ut noe sånt, bekrefter det motsatte. Også var det dette med å ikke lese på kvinneguiden.

• Liker 30
  • Nyttig 6
Skrevet
~ Ada ~ skrev (28 minutter siden):

Ikke alle liker meg, but I don't give a fuck? Det kan vi vel si er en sannhet med modifikasjoner. Bare å legge ut noe sånt, bekrefter det motsatte. Også var det dette med å ikke lese på kvinneguiden.

Det er så åpenbart at det er et "stikk" til kritikerne og ikke minst KG. Det at hun "don't give a fuck", blir det samme som at hun bare fortsetter å gjøre mer av det hun blir kritisert for. For neimen om noen skal få henne til å slutte med å gjøre akkurat det hun vil. Om det så er barneeksponering, at hun fokuserer på kropp, gjør seg ugjenkjennelig med filter, uansett. Å komme med kritikk mot henne, er det samme som å hetse og mobbe. Og det handler selvfølgelig om sjalusi. Det må være deilig å bare avfeie all kritikk med at "alle andre tar feil". Kritikerene er nav'ere, feite og misunnelige, har ikke noe liv, eier ikke selvinnsikt eller er ikke helt 100% i topplokket. Har Caroline og LK noen gang forsøkt å se seg selve utenfra og innover? Hadde de hatt evnen til det, hadde de fått tidenes bakoversveis.

• Liker 27
  • Nyttig 10
Skrevet
Zenhouse skrev (9 timer siden):

😂

Trodde det var scan av hjernen hans…

neida…

joda…

(sorry for useriøs spam)

• Liker 7
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Skrevet
~ Ada ~ skrev (6 timer siden):

Men det er jo ikke sant i det heletatt, med tanke på all blokkering osv som foregår dersom noen skulle finne på å si noe annet enn søta, fina og flinke du. Eller hjerte/flamme/hjerteøyne. Så nei, det er vel ikke helt sant CBE.

• Liker 25
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Glufseguri skrev (12 timer siden):

Så det.

Han lurte på hva problemet er med at en voksen person må levere en lapp til en butikkansatt hvor det står hva hun ikke får kjøpe. Det er ydmykende nok å måtte be om nødhjelp, vi skal være glad vi som slipper det. Men å få spesifikke anvisninger om hva en ikke får kjøpe lagt frem foran utenforstående er nok toppen av ydmykelse.

Den arbeidsskye liksomtreneren viser nok en gang hvor usympatisk han er.

Endret av K_mb
  • Liker 30
  • Nyttig 10
Skrevet
K_mb skrev (29 minutter siden):

Så det.

Han lurte på hva problemet er med at en voksen person må levere en lapp til en butikkansatt hvor det står hva hun ikke får kjøpe. Det er ydmykende nok å måtte be om nødhjelp, vi skal være glad vi som slipper det. Men å få spesifikke anvisninger om hva en ikke får kjøpe lagt frem foran utenforstående er nok toppen av ydmykelse.

Den arbeidsskye liksomtreneren viser nok en gang hvor usympatisk han er.

Ikke bare det;

også brudd på personvernet siden det blir veldig tydelig for de butikkansatte at vedkomne får hjelp av NAV.

• Liker 22
  • Nyttig 3
Skrevet
Glufseguri skrev (1 minutt siden):

Ikke bare det;

også brudd på personvernet siden det blir veldig tydelig for de butikkansatte at vedkomne får hjelp av NAV.

Ja ikke minst. 

LKE er og blir et ufyselig nettroll som ikke evner å se andre enn seg selv og sitt.

• Liker 17
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...