loffen Skrevet 9. april 2024 #95061 Del Skrevet 9. april 2024 irevin skrev (6 timer siden): Dette bildet er hentet fra CBE sin IG konto. Hva har skjedd med fingrene hennes? 😱 Her må det vel være redigering eller? Tror hun bare holder hårklypa sammen med asjetten. Den er i håret på innlegget etter. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yesmam Skrevet 9. april 2024 #95062 Del Skrevet 9. april 2024 irevin skrev (7 timer siden): Dette bildet er hentet fra CBE sin IG konto. Hva har skjedd med fingrene hennes? 😱 Her må det vel være redigering eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yesmam Skrevet 9. april 2024 #95063 Del Skrevet 9. april 2024 yesmam skrev (Akkurat nå): Snakk om å some inn for å finne feil..... 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 9. april 2024 #95064 Del Skrevet 9. april 2024 loffen skrev (5 timer siden): Tror hun bare holder hårklypa sammen med asjetten. Den er i håret på innlegget etter. I tillegg er hvert eneste bilde redigert ihjel, så om det dukker opp like mange fingre som Helges tilslutt, ville det ikke forundre meg nevneverdig. 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 9. april 2024 #95065 Del Skrevet 9. april 2024 FruJohansen skrev (20 timer siden): generert av en form for KI, som tar utgangspunkt i det den finner å analysere i bioen Herlig! 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 9. april 2024 #95066 Del Skrevet 9. april 2024 (endret) Revenge o'Cavatina skrev (1 time siden): I tillegg er hvert eneste bilde redigert ihjel, så om det dukker opp like mange fingre som Helges tilslutt, ville det ikke forundre meg nevneverdig. Det er vel vanlig på KI-redigerte bilder, man får ekstra fingerknoker osv. https://www.buzzfeednews.com/article/pranavdixit/ai-generated-art-hands-fingers-messed-up Endret 9. april 2024 av Kollontaj 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 9. april 2024 #95067 Del Skrevet 9. april 2024 Hun står i en heis og tar selfie mens hun skyver ut rumpa så lårene skal se tynnere ut forfra. Hun får krøll på buksene og man ser jo hun ikke står rett. Det er ille å se at hun med forstyrret kroppsbilde legger ut slikt. Nå skjønner jeg hvilke problemer hun har for sånt gjør man bare ikke. 38 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 9. april 2024 #95068 Del Skrevet 9. april 2024 yesmam skrev (8 timer siden): Snakk om å some inn for å finne feil..... Dessverre er det motsatt; man må lete med lupe for å ikke finne feil (retusjering, filterbruk..). Jeg vet at influensere ofte sanker mye sympati i offer-narrativet, men sannheten er at de selv har ansvaret for egen produksjon. Tenk det! Revenge o'Cavatina skrev (4 timer siden): I tillegg er hvert eneste bilde redigert ihjel, så om det dukker opp like mange fingre som Helges tilslutt, ville det ikke forundre meg nevneverdig. 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 9. april 2024 #95069 Del Skrevet 9. april 2024 Surikatt skrev (1 time siden): Hun står i en heis og tar selfie mens hun skyver ut rumpa så lårene skal se tynnere ut forfra. Hun får krøll på buksene og man ser jo hun ikke står rett. Det er ille å se at hun med forstyrret kroppsbilde legger ut slikt. Nå skjønner jeg hvilke problemer hun har for sånt gjør man bare ikke. Sånn står hun hele tiden, det ser både ubehagelig og merkelig ut. Det skal liksom være fint? Hun har et helt forskudd syn på hva som ser bra ut. Så gruppebilde fra CK premierefesten. Tilfeldig at hun står helt til venstre, slik at venstresiden blir vendt mot kamera? 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 9. april 2024 #95070 Del Skrevet 9. april 2024 (endret) 1 hour ago, Surikatt said: Hun står i en heis og tar selfie mens hun skyver ut rumpa så lårene skal se tynnere ut forfra. Hun får krøll på buksene og man ser jo hun ikke står rett. Det er ille å se at hun med forstyrret kroppsbilde legger ut slikt. Nå skjønner jeg hvilke problemer hun har for sånt gjør man bare ikke. Man ser jo at hun har en skikkelig knekk i knærne... Uff. Bare trist. Skulle ønske hun kunne se at hun er mye finere når hun ikke poserer. Hun hadde alle muligheter til å være et godt forbilde for jenter som vokser opp i vår tid. Hun sa også at hun aldri skulle filtrere/redigere/operere fordi hun ønsket å være et godt forbilde for egne barn. (dokumentert ved henvisning til blogginnlegg mange ganger i denne tråden.) Men men... money talks... Og snakk om å tråkke på kampen våre formødre har kjempet for at kvinner skal bli tatt på alvor og likestilles med menn i stedet for å bare være undertrykte, seksualiserte "objekter". Hva skjer med jentene våre? Endret 9. april 2024 av CityCityBangBang Skrivefeil 29 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Fjas Skrevet 10. april 2024 #95071 Del Skrevet 10. april 2024 Ellie77 skrev (På 8.4.2024 den 19.52): De har hatt nyrer siden de var barn, så dette forstår de seg på. 🤡 👏👏👏🤩 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 10. april 2024 #95072 Del Skrevet 10. april 2024 Var innom snap - «oppdatering på roteskuff»???? Hva i alle verden… 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 10. april 2024 #95073 Del Skrevet 10. april 2024 Hallepalle2 skrev (7 minutter siden): Var innom snap - «oppdatering på roteskuff»???? Hva i alle verden… Og sånn blir det innhold av....skulle ikke tro det var mulig. Har hun ingen interesser, (annet enn trening og dolling) hobbyer, (hva skjedde med f.eks interiør, yoga osv) eller noe som helst interessant å komme med? Livet må være like tomt som topplokket. Jeg skjønner at det legges ut hva som helst på snapchat for å tjene penger, men det må da finnes grenser. Det at Caroline Berg Eriksen kan leve av å være influencer er et mysterium, er det sånn folk vil ha så klarer jeg ikke relatere meg til det. I det hele tatt! La merke til delt spørsmål om den flotte magen hennes på snap, vedkommende ble så inspirert! Selvsagt viser hun til netfit, og det forundrer meg ikke om hun la inn spørsmålet selv. 26 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 10. april 2024 #95074 Del Skrevet 10. april 2024 Hallepalle2 skrev (25 minutter siden): Var innom snap - «oppdatering på roteskuff»???? Hva i alle verden… Slapp av - det er dette Kontent kaller høy kvalitet, så da er det vel det... "Hun oppdaterer sine følgere daglig med både kommersielt og personlig innhold av høy kvalitet." https://influencers.kontent.no/14/ Kontent er et litt tragikomisk foretak, etter min mening. Her er hva de sier om seg selv: "DETTE KAN VI" https://kontent.no/dette-kan-vi/ "Engasjerende filmer påvirker målgruppen" "Kommuniser dine kvaliteter" "Branded content gir kundene verdi" "Inspirerende innhold gir lojalitet" Caroline Berg Eriksen og eierne av Treasures AS og Netfit AS leverer alt annet enn kvalitet, tvert imot leverer de mye feilinformasjon, de begår svært regelmessig en rekke lovbrudd når det kommer til annonser, de fronter et kropps- og utseendefokus som blir mer og mer sykelig i sitt uttrykk, de gir helsefarlige råd. Innholdsmessig er det mindre inspirerende saker, langt dårligere kvalitet enn det var for 10-15 år siden da CBE var en av landets største og mest populære influencere. Det de presenterer er, foruten å være både lovbrudd og helseskadelig for andre, utdatert så det holder. Noe også engasjementet CBE ikke greier å skape hos sine følgere vises veldig tydelig på hennes/deres ulike bedriftskanaler. For ikke å snakke om det at bedriftseierne fremdeles velger å eksponere egne barn, side ved side med seksualiserte bilder av Caroline Berg Eriksen, og nå også utnytter egne og andres barn på Lars-Kristian Eriksens firmakonto coach_eriksen. Engasjerende? Kvalitet? Verdi? Inspirerende? Lojalitet? VIRKELIG, Kontent AS? Og det er ikke bare CBE hos Kontent som holder på slik. Den nylige annonsen for Idyll Festivalen, som både CBE og Leah Behn publiserte på sine respektive IG-kontoer, det var en film som var fullspekket av alkohol, mye alkohol, veldig mye alkohol. Og det viser - om man skal ta Kontents egne ord alvorlig - at engasjement er langt viktigere enn å holde seg til norsk lov når influencere publiserer annonsefilmer. Ikke mye kvalitet dette, hverken fra Kontent eller fra CBEs bedrifter... eller Leah Behn og andre... 16 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 10. april 2024 #95075 Del Skrevet 10. april 2024 Hallepalle2 skrev (1 time siden): Var innom snap - «oppdatering på roteskuff»???? Hva i alle verden… Helt enig i at det er gørr kjedelig og intetsigende. Men heller oppdatering om alle skuffene og skapene i huset enn barn og thinspo. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg neon_sun Skrevet 10. april 2024 Populært innlegg #95076 Del Skrevet 10. april 2024 Snødronninga skrev (1 time siden): Og sånn blir det innhold av....skulle ikke tro det var mulig. Har hun ingen interesser, (annet enn trening og dolling) hobbyer, (hva skjedde med f.eks interiør, yoga osv) eller noe som helst interessant å komme med? Livet må være like tomt som topplokket. Jeg skjønner at det legges ut hva som helst på snapchat for å tjene penger, men det må da finnes grenser. Det at Caroline Berg Eriksen kan leve av å være influencer er et mysterium, er det sånn folk vil ha så klarer jeg ikke relatere meg til det. I det hele tatt! La merke til delt spørsmål om den flotte magen hennes på snap, vedkommende ble så inspirert! Selvsagt viser hun til netfit, og det forundrer meg ikke om hun la inn spørsmålet selv. Kilde: henrik Troy på instagram 43 5 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 10. april 2024 Populært innlegg #95077 Del Skrevet 10. april 2024 neon_sun skrev (3 minutter siden): Kilde: henrik Troy på instagram Han blir bare bedre og bedre! Herlig at han tør det Mads Hansen ikke turte! (han turte med alle andre influencere, men ikke med CBE.no) 52 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 10. april 2024 #95078 Del Skrevet 10. april 2024 Isild skrev (10 minutter siden): Han blir bare bedre og bedre! Herlig at han tør det Mads Hansen ikke turte! (han turte med alle andre influencere, men ikke med CBE.no) Syns det er rart han ikke er blokkert. Jeg ble blokket for flere år siden, aner forsatt ikke hvorfor, jeg har aldri kommentert på noe. Kan mulingens ha likt en kritisk kommentar på beckmann, men det er det 🤷 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 10. april 2024 #95079 Del Skrevet 10. april 2024 neon_sun skrev (5 minutter siden): Syns det er rart han ikke er blokkert. Jeg ble blokket for flere år siden, aner forsatt ikke hvorfor, jeg har aldri kommentert på noe. Kan mulingens ha likt en kritisk kommentar på beckmann, men det er det 🤷 Tror ikke de tør blokkere menn som har større og tydeligere stemme enn de selv noensinne har hatt eller vil få... For om de blokkerer slike som HT så vil det garantert få større oppmerksomhet. Og så vet de jo at de som blokkeres enkelt kan følge med dem uten å være følger - og ergo kan trykket mot dem selv bli langt større. Følgertallet til CBE går stadig nedover, jevnt og trutt. Nå er vi vel omtrent der hvor de forrige gang mystisk fikk 3000 - 4000 nye følgere nesten over natten. Jeg blir overrasket om de tør gjøre et slikt stunt igjen nå, for jeg tviler ikke på at slike som HT følger med på det også. Men man vet jo aldri - det brystblottende bh-stuntet fra kjøkkenbenken er jo oppbrukt, så skal de håpe på "troverdighet" i plutselig flere nye følgere må langt sterkere lut til fra deres side - som igjen mest trolig vil slå tilbake på dem selv. Noen som har sjekket antall antatt falske følgere i det siste? 24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 10. april 2024 #95080 Del Skrevet 10. april 2024 Han kan finne innlegg og stories selv om han er blokkert. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå