Stargaze Skrevet 7. april 2024 #95041 Del Skrevet 7. april 2024 Andrea59 skrev (49 minutter siden): Nei, hunder skal ikke ha croissanter. Men egne hunders, katters eller barns munner er ikke ekle for meg - eller de fleste dyreelskere, tror jeg. Hundens munn og spesielt at den slikker folk i ansiktet/på munnen burde flere synes er ekkelt. https://www.kk.no/helse/derfor-bor-du-ikke-la-hunden-slikke-deg-i-ansiktet/67752011 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medici Skrevet 7. april 2024 #95042 Del Skrevet 7. april 2024 På besøk skrev (14 timer siden): Jeg kommenterte under posten på insta og sa at jeg ikke så på grunn av mørk video - blokkert! 🤣🤣🤣 Er ikke rart engasjementet er lavt i deres kanaler 😅 Alle som ikke er enige med, eller hyller dem blokkeres. Det tynnes åpenbart i rekkene av de som kjøper, og skaper sårt tiltrengt og ønsket engasjement for innholdet som presenteres på alle fjasekanalene tilknyttet CBE. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 7. april 2024 #95043 Del Skrevet 7. april 2024 (endret) Endelig intervalltips. Juhu. Den reklamen for den flaska er helt intetsigende. Samme innhold som i egne innlegg om et eller annet hun gjør som skal ligne trening. Snakk om å legge lite energi ned i noe kreativt eller nyskapende. Ikke en eneste gang ser hun mot den som filmer, flere ganger vrir hun hodet vekk. Skikkelig motiverende reklame. Storyen om samme flaska viser kun at CBE.no ikke kommer gjennom til publikum, det er null følelser gjenspeilet i ansiktet, kunne like gjerne vist en pappfigur. Beklager, men så dårlig er det faktisk. Jeg husker ikke flaske-navnet, engang. 😳 Endret 7. april 2024 av Kollontaj 27 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anniedoug Skrevet 7. april 2024 #95044 Del Skrevet 7. april 2024 Hulderen skrev (10 timer siden): Det var et veldig godt spørsmål. For det jeg ser i videoen, er at hun setter på flere vekter mens den ligger på bakken. Jeg ser ikke hva det er hun gjør som skal gjøre det enklere. Under videoen står det at det er to kommentarer. Men jeg får bare sett den ene. Det er jo lett å se. Hun rulle vektene opp på to små veltskiver. Selv om filmen er mørk klarer jeg å se det med lyset på telefonen min på laveste styrke.. (for øvrig helt enig i kritikken om at filmene er for mørke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 7. april 2024 #95045 Del Skrevet 7. april 2024 Anniedoug skrev (1 time siden): Det er jo lett å se. Hun rulle vektene opp på to små veltskiver. Selv om filmen er mørk klarer jeg å se det med lyset på telefonen min på laveste styrke.. (for øvrig helt enig i kritikken om at filmene er for mørke) Jeg skjønte det ikke før jeg fikk det forklart her inne. Til og med med brillene mine på…. 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 8. april 2024 #95046 Del Skrevet 8. april 2024 (endret) Kollontaj skrev (6 timer siden): Endelig intervalltips. Juhu. Ingrid Kristiansen sier rolig gange mellom dragene bare er tull, for du skal ikke stoppe og gå under et langt løp. Hun anbefaler i stedet flyt mellom dragene og at du heller senker intensiteten noen slag. I hver eneste episoden av Løperådet tror jeg hun sier dette. Caroline som aldri har løpt halvmaraton eller maraton bør ikke sitte og dele ut treningstips om disse distansene. Det er i grunnen helt uhørt. Endret 8. april 2024 av AnnaCotta Tilføyelse 26 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 8. april 2024 #95047 Del Skrevet 8. april 2024 Klink skrev (10 timer siden): Mulig de jeg kjenner med hund eller dyr er skitne og unormale , men flere har jo hundene sine i sofaen og noen er små og hopper jo overalt. Og de fleste jeg kjenner med hund gir dessverre litt menneskemat selv om de ikke skal ha. Så det er ikke et uvanlig fenomen. Her er jeg faktisk helt enig med deg, tror man må ha hun "på den måten" for å ikke se på dette som skittent (kan jo være hu vaska benken etterpå og🤷♀️) Men det er aldri bra å gi bakevarer(blant annet) til hunder, vi selv om vi ikke vet mengde her, syns jeg at som influencer så bør man ikke fronte dette.. men hun gir jo is med sjokolade til hunden og så jeg ble ikke overraska.. 🤦♀️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 8. april 2024 #95048 Del Skrevet 8. april 2024 Jeg har igrunn ikke problemer med at en hund "prøver seg" med labber på kjøkkenbenken, eller at den får en bit menneskemat. Hunder er hunder, og eiere er eiere. Det er ikke spesiellt tragisk på noen måte det der. Det jeg syns blir komisk (evt tragikomisk) er den "oppsetningen" det hele er. Det som skal forsøke å passeres som casual og hverdag fremstår så iscenesatt at selv teateret hun er med fremstår som virkelighet i forhold. Det har nå virkelig blitt en parodi. 41 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BellaSwan Skrevet 8. april 2024 #95049 Del Skrevet 8. april 2024 (endret) Kollontaj skrev (10 timer siden): Endelig intervalltips. Juhu. Den reklamen for den flaska er helt intetsigende. Samme innhold som i egne innlegg om et eller annet hun gjør som skal ligne trening. Snakk om å legge lite energi ned i noe kreativt eller nyskapende. Ikke en eneste gang ser hun mot den som filmer, flere ganger vrir hun hodet vekk. Skikkelig motiverende reklame. Storyen om samme flaska viser kun at CBE.no ikke kommer gjennom til publikum, det er null følelser gjenspeilet i ansiktet, kunne like gjerne vist en pappfigur. Beklager, men så dårlig er det faktisk. Jeg husker ikke flaske-navnet, engang. 😳 Jeg blir helt satt ut av det går an å levere en så flaut dårlig reklame....Ser de ikke gjennom materialet før de trykker publiser? Et tenkt scenario; CBE ser inn i kamera og smiler. Men nei, istedet ser hun alle andre steder enn i kamera og slenger plutselig hodet brått til høyre flere ganger, slik at vi ender opp med å se bakhodet hennes. Man kan jo få inntrykk av at det til stadighet foregår mye greier til høyre i bildet, siden det er der CBE for det meste har fokuset sitt. Endret 8. april 2024 av BellaSwan 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 8. april 2024 #95050 Del Skrevet 8. april 2024 BellaSwan skrev (3 timer siden): Jeg blir helt satt ut av det går an å levere en så flaut dårlig reklame....Ser de ikke gjennom materialet før de trykker publiser? Et tenkt scenario; CBE ser inn i kamera og smiler. Men nei, istedet ser hun alle andre steder enn i kamera og slenger plutselig hodet brått til høyre flere ganger, slik at vi ender opp med å se bakhodet hennes. Man kan jo få inntrykk av at det til stadighet foregår mye greier til høyre i bildet, siden det er der CBE for det meste har fokuset sitt. De har aldri skjønt det med innhold og budskap, hverken LKE eller CBE. Bare lyset er fint og C er tynn nok, så er bildet/videoen bra. Nesten alt de legger ut mangler sjel og de formidler aldri annet enn at de vil vise seg fram. Hadde de jobbet innenfor den «seriøse» bransjen, altså den delen hvor aktørene har utdannelse og forståelse for hva reklame er, hadde de mistet samtlige klienter med et knips. Men, de jobber i billigavdelingen for reklame, så da blir det som det blir. Noen kunder kan de kanskje hanke inn, men jeg tviler på at de klarer lage det store mersalget med sine annonser. CBE burde ta et kurs hos noen proffe eller se litt på hva for eksempel IR gjør … 19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest issoras Skrevet 8. april 2024 #95051 Del Skrevet 8. april 2024 14 hours ago, Anniedoug said: Det er jo lett å se. Hun rulle vektene opp på to små veltskiver. Selv om filmen er mørk klarer jeg å se det med lyset på telefonen min på laveste styrke.. (for øvrig helt enig i kritikken om at filmene er for mørke) Nei det er faktisk helt klin umulig å se på min Samsung S22 med max lysstyrke. Vektskivene på gulvet er helt usynlige på min skjerm, er bare svart. Tipset ser derfor helt teit ut, for jeg ser bare at hun legger vekt på stanga. Ooh så revolusjonerende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 8. april 2024 #95052 Del Skrevet 8. april 2024 Henrik Troy på farten igjen. 😆 Anbefaler de som liker humoren å gå inn og ta en titt. Jeg så den under Posts på Instanavgation.com henriktroy 30 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 8. april 2024 #95053 Del Skrevet 8. april 2024 Apropos Henrik Troy - beskrivelsen av ham på kontoen: https://instanavigation.com/user-profile/henriktroy "Profile overview for user henriktroy @henriktroy is an Instagram profile belonging to Henrik Troy, the first mommy blogger in Norway. The page has a red heart emoji, a baby emoji, and a red heart emoji highlighting the mommy-baby love connection. It is a platform where Henrik shares his parenting experiences, tips, and advice with other parents or anyone interested in parenting. The page is mainly dedicated to Henriks' baby, who is seen in cute pictures and videos. Henrik Troy also writes about personal struggles and milestones in his parenting journey to inspire and motivate other parents who might be going through similar situations. The page has a warm and welcoming vibe, inviting other parents to join the community of parenting supporters." 😂😂😂 34 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 8. april 2024 #95054 Del Skrevet 8. april 2024 Altså, jeg er oppriktig bekymret for nyrene til den dama. Alt det proteinpulveret som kroppen hennes egentlig ikke trenger med så lav bmi. Skal hun bygge muskler må hun heller gå i litt kalorioverskudd. Bare et tidsspørsmål innen første nyresteinen melder sin ankomst. 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ellie77 Skrevet 8. april 2024 Populært innlegg #95055 Del Skrevet 8. april 2024 Carmen67 skrev (1 time siden): Altså, jeg er oppriktig bekymret for nyrene til den dama. Alt det proteinpulveret som kroppen hennes egentlig ikke trenger med så lav bmi. Skal hun bygge muskler må hun heller gå i litt kalorioverskudd. Bare et tidsspørsmål innen første nyresteinen melder sin ankomst. De har hatt nyrer siden de var barn, så dette forstår de seg på. 🤡 36 7 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 8. april 2024 #95056 Del Skrevet 8. april 2024 Frisk Frosk skrev (4 timer siden): Apropos Henrik Troy - beskrivelsen av ham på kontoen: https://instanavigation.com/user-profile/henriktroy "Profile overview for user henriktroy @henriktroy is an Instagram profile belonging to Henrik Troy, the first mommy blogger in Norway. The page has a red heart emoji, a baby emoji, and a red heart emoji highlighting the mommy-baby love connection. It is a platform where Henrik shares his parenting experiences, tips, and advice with other parents or anyone interested in parenting. The page is mainly dedicated to Henriks' baby, who is seen in cute pictures and videos. Henrik Troy also writes about personal struggles and milestones in his parenting journey to inspire and motivate other parents who might be going through similar situations. The page has a warm and welcoming vibe, inviting other parents to join the community of parenting supporters." 😂😂😂 Var ikke det på inspirasjon fra @FruJohansen, etter hun kalte ham Norges første/største mammablogger eller...noe sånt? Veldig artig😊 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 8. april 2024 #95057 Del Skrevet 8. april 2024 ~ Ada ~ skrev (3 timer siden): Var ikke det på inspirasjon fra @FruJohansen, etter hun kalte ham Norges første/største mammablogger eller...noe sånt? Veldig artig😊 Den omtalen er automatisk generert av en form for KI, som tar utgangspunkt i det den finner å analysere i bioen. Jeg tror Henrik hadde "mammablogger" i bioen sin fra for lenge siden, eller kanskje det bare var barneemoji' ene. Siden KI ikke akkurat har spesielt godt utviklede evner til å spotte ironi og humor generelt, ble den beskrivelsen helt bisarr 😄 Jeg husker ikke hvorfor jeg kom over Henrik på den siden, men jeg vet at jeg delte skjermdump av den på min story og tagget ham, og han delte den osv - men ja, den beskrivelsen er altså bare en helt vill ordsalat av en maskin som trodde han var Norges første mammablogger 😄 24 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 9. april 2024 #95058 Del Skrevet 9. april 2024 Dette bildet er hentet fra CBE sin IG konto. Hva har skjedd med fingrene hennes? 😱 Her må det vel være redigering eller? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 9. april 2024 #95059 Del Skrevet 9. april 2024 irevin skrev (2 timer siden): Dette bildet er hentet fra CBE sin IG konto. Hva har skjedd med fingrene hennes? 😱 Her må det vel være redigering eller? Alle bilder de legger ut er redigert/filtrert/tatt med vidvinkel ("lys og skygge" som LKE kaller det) Det er mer oppsiktsvekkende hvis det dukker opp noe som IKKE er redigert. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. april 2024 #95060 Del Skrevet 9. april 2024 Ny morgen. Ny reklame-umerka frokost. 🙄 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå