FruRosa Skrevet 9. februar 2024 #92961 Skrevet 9. februar 2024 solsolsol skrev (Akkurat nå): Er det ikke veldig "ut" med pulvermat om dagen? 😬 Jo, men det er jo typisk CBE å være "late to the party". 21 4
Zenhouse Skrevet 9. februar 2024 #92962 Skrevet 9. februar 2024 To ganske så store skrivefeil i teksten inni selve reklamen for vaflene. «Bodde» i stedet for «både» og «togme» i stedet for «tunge». Skjønner ikke at det går an å levere fra seg et reklameprodukt uten å trippelsjekke for skriveleifer. At noe som leveres på overtid og samtidig gir inntrykk av å være et hastverksarbeid er kanskje signaturen til CBE da. Regner med det blir rettet opp i løpet av dagen, hvis noen lesekyndige fra oppdragsgiveren følger med. 32 13
Gjest issoras Skrevet 9. februar 2024 #92963 Skrevet 9. februar 2024 1 hour ago, gladidag said: Fikk nyhetsbrev fra Bodylab idag. Er kunne gledelig fortelle at Caroline nå er en del av Bodylab familien🤬🤬 FA…. og. Det hender eg kjøper produkter derfra.. tenker eg slutter m det nå. 1 hour ago, kri.star said: Da har jeg, etter mottak av mail fra Bodylab, sendt de en lengre mail hvor jeg opplyser om at jeg ikke lengre vil handle fra de (handlet vel for ett par-tre hundre kroner i måneden) grunnet deres samarbeid med Caroline Berg Eriksen. Hvorfor? De har jo alltid reklamert heftig via influensere, ser ikke at dette er så mye verre? Syns det blir dobbeltmoralsk å fint spise pulvermat pushet av influensere, men når CBE gjør det, nei DA må vi ta avstand?!
Xmasclovn Skrevet 9. februar 2024 #92964 Skrevet 9. februar 2024 Snurring skrev (1 time siden): Så da skal man synke ned på samme lave nivå? Kan ikke du la folk velge selv hvilket nivå de ønsker å synke på? Og så kan du mind your own business, og holde deg for god til det samme? Bare en ide… 14
pøbelsara Skrevet 9. februar 2024 #92965 Skrevet 9. februar 2024 Laia skrev (1 time siden): Og ikke bare FT; annonsøren har vel også ansvar for korrekt reklamemerking (så vidt jeg forstår? Det virker som at veldig få virkelig følger opp denne forpliktelsen. Påligger det annonsør like stort ansvar for dette som hos influencer? Noen som vet? Ja, eller annonsøren har enda mer ansvar. 8 4
pøbelsara Skrevet 9. februar 2024 #92966 Skrevet 9. februar 2024 Cissacissa skrev (1 time siden): To filmer av proteinvafler - umerket… for så å slenge inn lenke til vaflene fra bodylab på neste instapost. Er det innafor sånn ift reklamemerking? Nei, det er ikke innafor. Dette er ulovlig, umerket reklame. Rart, veldig, VELDIG rart at hun ikke vet det som veteran i bransjen. også rart at hun som er så himla opptatt av å være et sunt forbilde ikke vet at ultraprosessert mat ikke er bra. 28 2
pøbelsara Skrevet 9. februar 2024 #92967 Skrevet 9. februar 2024 Zenhouse skrev (13 minutter siden): To ganske så store skrivefeil i teksten inni selve reklamen for vaflene. «Bodde» i stedet for «både» og «togme» i stedet for «tunge». Skjønner ikke at det går an å levere fra seg et reklameprodukt uten å trippelsjekke for skriveleifer. At noe som leveres på overtid og samtidig gir inntrykk av å være et hastverksarbeid er kanskje signaturen til CBE da. Regner med det blir rettet opp i løpet av dagen, hvis noen lesekyndige fra oppdragsgiveren følger med. Det må jo ha gått helt galt med hele businessen, vet ikke om jeg skal riste oppgitt på hodet eller synes veldig synd på henne som har skuslet vekk alle mulighetene hun hadde. Må være fælt å sitte og se på hvordan andre håver inn mens de ikke engang kan lage første annonse på gud vet hvor lenge uten å føkke det opp med dustete skrivefeil. 30
Sinccis Skrevet 9. februar 2024 #92968 Skrevet 9. februar 2024 pøbelsara skrev (4 minutter siden): Nei, det er ikke innafor. Dette er ulovlig, umerket reklame. Rart, veldig, VELDIG rart at hun ikke vet det som veteran i bransjen. også rart at hun som er så himla opptatt av å være et sunt forbilde ikke vet at ultraprosessert mat ikke er bra. Hun vet det nok. Men LKE har vel uttalt at de reglene er bare teite, så da trenger man ikke å følge det. Samme med loven mot alkohol i reklamesammenheng. Det synes de også er tydelig og gidder dermed ikke å følge. 13
Laia Skrevet 9. februar 2024 #92969 Skrevet 9. februar 2024 pøbelsara skrev (3 minutter siden): Ja, eller annonsøren har enda mer ansvar. Takk for svar. Jeg ser for meg flere scenarier: 1. CBE bevisst saboterer mht merking, som kan påføre Nille noen ekstra utfordringer/skade på omdømme. 2. Begge parter unngår bevisst å merke. 3. Nille faktisk ikke er klar over ansvaret sitt. 15
Xmasclovn Skrevet 9. februar 2024 #92970 Skrevet 9. februar 2024 pøbelsara skrev (9 minutter siden): Nei, det er ikke innafor. Dette er ulovlig, umerket reklame. Rart, veldig, VELDIG rart at hun ikke vet det som veteran i bransjen. også rart at hun som er så himla opptatt av å være et sunt forbilde ikke vet at ultraprosessert mat ikke er bra. Hun vet at det ikke er bra, men pengene trumfer alt, særlig når samarbeidspartnere ikke akkurat står i kø… 10
MissKatt Skrevet 9. februar 2024 #92971 Skrevet 9. februar 2024 Hun viser ansiktet i profil under hele videoen med Bodylab. Utrolig 😄 Hun og produksjonen må jo ha blitt enige om det? For en pussig ting å forlange for et videosamarbeid! Ellers legger jeg merke til at hun ikke står på en krakk denne gangen, fordi kjøkkenbenken har normal høyde. 31 1
ella morax Skrevet 9. februar 2024 #92972 Skrevet 9. februar 2024 Frisk Frosk skrev (11 timer siden): Babyshoweren som liksom var til søsteren, det var ren umerket reklame for Nille! Siden man egentlig bare skal legge inn ett bilde pr. innlegg, så blir det flere innlegg fra meg om dette. https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno Post på carolinebergeriksenno den 3. februar 2024, med video som viser bordet, servise, glass, servietter m.m. Ingen merking som reklame. Kanskje det skulle være "gleder oss så til å hilse på nille"? 🤭 8 2
Felis Skrevet 9. februar 2024 #92973 Skrevet 9. februar 2024 (endret) For ordens skyld, så kalte LKE folk som kjørte skoda for "lada familier" (uten bindestrek) bare for å presisere hvor langt under hans verdighet det var å kjøre Norges mest solgte bil... Fint for Caroline at hun endelig fikk et par samarbeid, jeg tenker at hun er smertelig klar over at hun ikke lenger kan velge på øverste hylle, så Nille og Bodylab er sikkert kjærkomment der i huset. I likhet med flere andre her så tar jeg meg i å synes synd på henne, for selv om dette er selvforskyldt, må det være trist å se at hun har kastet bort alt hun hadde. Derfor synes jeg det er så innmari rart at hun ikke gjør jobben skikkelig når hun endelig får et oppdrag. Stadige lovnader om oppskrift, nedtelling (til midnatt, hvem spiser vafler på natta?) til intet osv. Det er nesten så jeg lurer på om hun ikke kan klokka? Eller ikke vet at et døgn har 24 timer. Jeg holder det ikke for helt usannsynlig. Det er faktisk mer usannsynlig at hun endelig har fått et oppdrag, og så utfører det så ræva med vilje. Endret 9. februar 2024 av Felis 29 11
Xmasclovn Skrevet 9. februar 2024 #92974 Skrevet 9. februar 2024 Felis skrev (5 minutter siden): For ordens skyld, så kalte LKE folk som kjørte skoda for "lada familier" (uten bindestrek) bare for å presisere hvor langt under hans verdighet det var å kjøre Norges mest solgte bil... Fint for Caroline at hun endelig fikk et par samarbeid, jeg tenker at hun er smertelig klar over at hun ikke lenger kan velge på øverste hylle, så Nille og Bodylab er sikkert kjærkomment der i huset. I likhet med flere andre her så tar jeg meg i å synes synd på henne, for selv om dette er selvforskyldt, må det være trist å se at hun har kastet bort alt hun hadde. Derfor synes jeg det er så innmari rart at hun ikke gjør jobben skikkelig når hun endelig får et oppdrag. Stadige lovnader om oppskrift, nedtelling (til midnatt, hvem spiser vafler på natta?) til intet osv. Det er nesten så jeg lurer på om hun ikke kan klokka? Eller ikke vet at et døgn har 24 timer. Jeg holder det ikke for helt usannsynlig. Det er faktisk mer usannsynlig at hun endelig har fått et oppdrag, og så utfører det så ræva med vilje. Eller så tror hun helt oppriktig, tross den enorme fallhøyden, at Nille bør være takknemmlig for at HUN ønsker å samarbeide med dem og bare må ta det produktet de får levert. Hun er tross alt seg selv! 20
Aricia Skrevet 9. februar 2024 #92975 Skrevet 9. februar 2024 Xmasclovn skrev (1 time siden): Hun vet at det ikke er bra, men pengene trumfer alt, særlig når samarbeidspartnere ikke akkurat står i kø… Kan du utdype? Vet du at hun får mer betalt ved å ikke merke? Eller at Nille har pålagt henne å ikke merke? 3
Gjest Snurring Skrevet 9. februar 2024 #92976 Skrevet 9. februar 2024 Xmasclovn skrev (2 timer siden): Ikke føl deg så truffet, det er det ingen grunn til. Nille er helt greit, men det er ikke kvalitet og high end, så det er ikke noe overraskende eller wow over at de ønsker et samarbeid med CBE. Det at TM-Design ol fiffefruen innreder villaen sin med varer fra Nille er mer overraskende, men likevel forståelig når inntekten stuper. Som noen over sa så var ikke Skoda godt nok, men Nille er. Logisk nok😂 For en tullete ting å komme med - hvorfor skal jeg føle meg truffet fordi jeg synes vi må slutte med å sette folk i båser. Slutte med å være nedlatende. Noen handler på nille, noen bruker First Price- produkter. Jeg for min del handler alle t- lys og kubbelys på nille- men interiør og sånn kjøper jeg ikke. Ikke pga dårlig kvalitet, men ting er ikke i min smak. Sånn statistisk, og ut fra folkemengden på nille, så er det svært mange som handler der.
Katten89 Skrevet 9. februar 2024 #92977 Skrevet 9. februar 2024 Helt ærlig så tror jeg ikke her og fru har nok selvinnsikt til å se hvor ille det står til. Jeg tror rett og slett ikke de innser hvilken vei det går. De virker blinde og døve for tilbakemeldinger, prøver ikke spesielt hardt og kjører på i samme dur som før. Jeg hadde vært svært bekymret for fremtiden og økonomien om jeg var dem. De kommer ikke til å ha funnet frem redningsvestene når skuta synker for å si det sånn. 13 2
Xmasclovn Skrevet 9. februar 2024 #92978 Skrevet 9. februar 2024 Aricia skrev (8 minutter siden): Kan du utdype? Vet du at hun får mer betalt ved å ikke merke? Eller at Nille har pålagt henne å ikke merke? Jeg tenkte på det med ultraprosessert mat. Hun er såpass oppegående at hun vet det er ikke er bra og sunt, men når det er penger å tjene er det ikke så farlig å reklamere for det. 19
Xmasclovn Skrevet 9. februar 2024 #92979 Skrevet 9. februar 2024 Snurring skrev (12 minutter siden): For en tullete ting å komme med - hvorfor skal jeg føle meg truffet fordi jeg synes vi må slutte med å sette folk i båser. Slutte med å være nedlatende. Noen handler på nille, noen bruker First Price- produkter. Jeg for min del handler alle t- lys og kubbelys på nille- men interiør og sånn kjøper jeg ikke. Ikke pga dårlig kvalitet, men ting er ikke i min smak. Sånn statistisk, og ut fra folkemengden på nille, så er det svært mange som handler der. Fordi du er den eneste her som tok det at Nille ikke er av høyeste kvalitet som utelukkende negativt og gikk i automatisk forsvars- og angrepsmodus. Resten skjønte poenget, og flere har i ettertid sitert deg med samme forklaring. 10 8
Laia Skrevet 9. februar 2024 #92980 Skrevet 9. februar 2024 (endret) Skarve 180 likes på Bodylab-innlegget etter å ha ligget ute i 4 timer er mildt sagt lite imponerende. Spørs om det ikke snart skjules likes. Endret 9. februar 2024 av Laia 18
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå