Diosa Skrevet 6. februar 2024 #92821 Del Skrevet 6. februar 2024 (endret) . Endret 3. september 2024 av Diosa 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 6. februar 2024 #92822 Del Skrevet 6. februar 2024 Diosa skrev (39 minutter siden): Ja når jeg løper så "disser" rompa sånn at det ser ut som en slags kant. Det er faktisk helt likt som på videoen hennes. Skal ikke bestride det. Da er det noe din rompe og Caroline sin rompe(pute) evner å gjøre. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 6. februar 2024 #92823 Del Skrevet 6. februar 2024 Diosa skrev (43 minutter siden): Ja når jeg løper så "disser" rompa sånn at det ser ut som en slags kant. Det er faktisk helt likt som på videoen hennes. Aner ingen ting om rumpa di, men ser veldig godt om CBE har innlegg eller ei, umulig å ikke se det, og jeg ser virkelig ikke etter det. Når det er sagt, hvem bryr seg, er vel ikke verre enn innlegg i BH? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 6. februar 2024 #92824 Del Skrevet 6. februar 2024 Må ikke antyde at ikke enkelte kroppsdeler hos CBE er verken konstant innoversugd eller påført kunstig fyllmasse, man kan risikere at podcasten gjennoppstår for episode 3 (4?) om de grusomme og urettferdige kommentarene CBE får på KG. 😬 19 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 6. februar 2024 #92825 Del Skrevet 6. februar 2024 Skrottefar skrev (5 timer siden): Han kan jo se henne via https://instanavigation.com/ Jeg får bare opp en annen med samme navn? Hva heter hun på insta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Escadamango Skrevet 6. februar 2024 #92826 Del Skrevet 6. februar 2024 Snødronninga skrev (22 timer siden): CBE stikker av med prisen for dagens mest bedrøvede ansiktsuttrykk! Det er litt komisk at man ser så trist ut når teksten forteller at hun føler at trening hjalp på formen. Rett før det, var det nok en story om hvor trøtt hun var. Begynner å bli en gjenganger. MEN det jeg legger merke til er det strekte ansiktet, hvor feil og rart det ser ut. Regner med det er vidvinkel som frua er en stor tilhenger av, men er det ikke mulig at hun ser selv hvor rart hele hodet blir? Når man ser henne uten denne effekten så er hun jo mye flottere, og det er jo et kompliment. Dette er ikke noe nytt selvsagt, men rister på hodet av hvor meningsløst det er å fremstille seg slik når det ikke gjør hennes noen tjeneste skjønnhetsmessig. Blir nesten alien-aktig. Kanskje fillers har noe av skylda, for naturlig virker ikke CBE selv om hun er fri for make-up. Nok en dag med innhold av høy kvalitet, altså. 👏 Litt morsomt er også låtvalget til dagens mølletrening. Aner jeg litt trass og stikk til kritikerne? Tekst: I don't give a damn 'bout my reputation. Living in the past, it's a new generation. A girl can do what she wants to do... https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno Herregud hun ser syk ut på bilde 1. Jammen er hun flink til å inspirere, en klasse for seg selv. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Escadamango Skrevet 6. februar 2024 #92827 Del Skrevet 6. februar 2024 CityCityBangBang skrev (På 2.2.2024 den 21.56): Aisher mener du? 😁 Den husker jeg, du gjør en dårlig jobb når du ikke klarer uttale merket på laptopen. Evt. ikke satt deg inn i uttalen. Fjask! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 6. februar 2024 #92828 Del Skrevet 6. februar 2024 20 minutter siden, Hallepalle2 said: Jeg får bare opp en annen med samme navn? Hva heter hun på insta? carolinebergeriksenno Hender man må prøve noen ganger på Instanavigation. 😊 Og det er ofte litt forsinkelse der i forhold til når innleggene kommer på IG (har jeg sett ut fra det som refereres til her). 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 6. februar 2024 #92829 Del Skrevet 6. februar 2024 5 hours ago, Kollontaj said: Det er nedtelling på vaffelavsløring! 🥳 Blir ikke jobb på meg i morgen! 🧇🧇🧇🧇 😂😂 Turnusfrien kommer endelig til noe fornuftig. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 6. februar 2024 #92830 Del Skrevet 6. februar 2024 5 hours ago, Velinda said: Når man trodde det sto Tren`a Lady på Tena Lady Jeg dauer. 🤣🤣 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 7. februar 2024 #92831 Del Skrevet 7. februar 2024 vinterskog skrev (På 5.2.2024 den 18.31): Fasinert over at cbe på netfit fremstår som svært muskuløs (til og med lett bredskuldret!) og brun. Mens på egen konto mager, lang og blek… Fiffig! På Netfit-bildet dukker også de creepy fingrene som er like lange, opp. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 7. februar 2024 #92832 Del Skrevet 7. februar 2024 Tråden er ryddet for bilder uten riktig kildehenvisning. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 7. februar 2024 #92833 Del Skrevet 7. februar 2024 Er dere klare for spennede vaffler i dag folkens?🥳🤩🌸🧇 Her ligger vaffeljernet og bakeutsyret allerede klart, og så er det bare å kaste seg i bilen for å handle de spesielle ingrediensene så fort CBE legger ut oppskrift. Som jeg gleder meg!!! 34 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinccis Skrevet 7. februar 2024 #92834 Del Skrevet 7. februar 2024 (endret) Xmasclovn skrev (31 minutter siden): Er dere klare for spennede vaffler i dag folkens?🥳🤩🌸🧇 Her ligger vaffeljernet og bakeutsyret allerede klart, og så er det bare å kaste seg i bilen for å handle de spesielle ingrediensene så fort CBE legger ut oppskrift. Som jeg gleder meg!!! Men husk at du først må bestille proteinpulveret hun sikkert skal reklamere for i oppskriften - får håpe det blir rabattkode! Husk også krakk ved kjøkkenbenken slik at mellomrommet mellom lårene dine synes mens du lager mat. Ellers kan noen tro du kanskje har maskuline lår. Endret 7. februar 2024 av Sinccis 31 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 7. februar 2024 #92835 Del Skrevet 7. februar 2024 Xmasclovn skrev (1 time siden): Er dere klare for spennede vaffler i dag folkens?🥳🤩🌸🧇 Her ligger vaffeljernet og bakeutsyret allerede klart, og så er det bare å kaste seg i bilen for å handle de spesielle ingrediensene så fort CBE legger ut oppskrift. Som jeg gleder meg!!! Jeg har tjuvstartet og laget vafler med rørte bær og er klar for lansering når som helst 11 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 7. februar 2024 #92836 Del Skrevet 7. februar 2024 Xmasclovn skrev (1 time siden): Er dere klare for spennede vaffler i dag folkens?🥳🤩🌸🧇 Her ligger vaffeljernet og bakeutsyret allerede klart, og så er det bare å kaste seg i bilen for å handle de spesielle ingrediensene så fort CBE legger ut oppskrift. Som jeg gleder meg!!! Denne ventingen er en pine. Trykker oppdateringsknappen hvert 30. sek. 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 7. februar 2024 #92837 Del Skrevet 7. februar 2024 Så etter hva jeg forstår koster det dyreste medlemskapet hos Netfit 249 kr pga mnd. Da får man tilgang til «masse» løpe og styrke økter, matoppskrifter og 24/7 coacher. På samme nettside reklameres det også for «Sterk og atletisk med Caroline» der man for hele 599 kr med tre mnd bindingstid får 4 økter i uka, noe yogabonus, matoppskrifter og oppfølging fra CBE. ??? Man betaler mer, for mindre- fordi trekkplasteret er Caroline. Tenker hvertfall geniene bak Netfit. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 7. februar 2024 #92838 Del Skrevet 7. februar 2024 2 minutter siden, Zenhouse said: Så etter hva jeg forstår koster det dyreste medlemskapet hos Netfit 249 kr pga mnd. Da får man tilgang til «masse» løpe og styrke økter, matoppskrifter og 24/7 coacher. På samme nettside reklameres det også for «Sterk og atletisk med Caroline» der man for hele 599 kr med tre mnd bindingstid får 4 økter i uka, noe yogabonus, matoppskrifter og oppfølging fra CBE. ??? Man betaler mer, for mindre- fordi trekkplasteret er Caroline. Tenker hvertfall geniene bak Netfit. Hun lever vel ennå i den verdenen hvor "Jeg får tilbakemeldinger hver eneste dag både her og ikke minst på snap chat, om hvor inspirert mange av dere blir bare fordi jeg er meg og bare fordi jeg lager denne bloggen." Ref.: https://www.carolinebergeriksen.no/2017/11/17/min-storste-samarbeidsavtale-noensinne/ Klart "Sterk og atletisk med Caroline" er verdt 350 kroner mer enn et opplegg uten Caroline. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 7. februar 2024 #92839 Del Skrevet 7. februar 2024 Zenhouse skrev (2 timer siden): Så etter hva jeg forstår koster det dyreste medlemskapet hos Netfit 249 kr pga mnd. Da får man tilgang til «masse» løpe og styrke økter, matoppskrifter og 24/7 coacher. På samme nettside reklameres det også for «Sterk og atletisk med Caroline» der man for hele 599 kr med tre mnd bindingstid får 4 økter i uka, noe yogabonus, matoppskrifter og oppfølging fra CBE. ??? Man betaler mer, for mindre- fordi trekkplasteret er Caroline. Tenker hvertfall geniene bak Netfit. Tror ikke de har peil på hva de har gjort eller ikke. De bare pøser på med «dette er kult det gjør vi», uten strategi, plan og oversikt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariamagdalena_ Skrevet 7. februar 2024 #92840 Del Skrevet 7. februar 2024 Skal hun gi ut kokebok? Synes hun snakka om at hun skulle avsløre noe på torsdag som hun har jobbet med en stund og hun nevnte noe om oppskrifter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå