Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Marihone skrev (På 2.2.2024 den 11.05):

Ja, men kan trene selv om man er trøtt. Det anbefales dog at at man prioriterer søvn om man er meget trøtt eller er utslitt. Og er man stadig trøtt, så er det noe som ikke stemmer. Dette sier alle fagpersoner jeg har snakket med. Jeg har slitt med søvn en periode selv, og da ble jeg anbefalt å fokusere på søvn og hvile. Det betyr ikke at man kutter ut trening, men 3-4 ganger i uken holder mer enn nok som småbarnsforeldre.

Å legge seg kl. 23.00 og stå opp 05.30 som CBE gjør er heller ikke bra. 

Er det slutt på Legge Ti??😱😱😂😂😂

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Snødronninga skrev (32 minutter siden):

Sendte Henrik Troy forslag til content (han er jo så morsom), og da kunne han fortelle at han har blitt blokkert av CBE. Parodiene falt nok ikke i smak! 

Han kan jo se henne via https://instanavigation.com/

• Liker 15
Skrevet (endret)

Ref. til story på Instagram; hvor lenge har hun gledet seg til å dele oppskriften til de proteinvaflene og smoothien nå? 😅 De som til å begynne med var interessert i oppskriftene har vel for lengst googlet seg til noen andre? Skjønner kanskje poenget med å friste med bilder først for så å dele oppskriften senere samme dag eller dagen etter, men nå har hun jo gledet seg til å dele det i hvertfall et par uker 🥱

edit: Nå har hun lagt ut nedtelling til når proteinvaffel-oppskriften blir sluppet ut, så nå stiger spenningen! I morgen skjer det altså!

IMG_2923.png

Endret av Sinccis
  • Liker 29
  • Nyttig 3
Skrevet
Sinccis skrev (4 minutter siden):

Ref. til story på Instagram; hvor lenge har hun gledet seg til å dele oppskriften til de proteinvaflene og smoothien nå? 😅 De som til å begynne med var interessert i oppskriftene har vel for lengst googlet seg til noen andre? Skjønner kanskje poenget med å friste med bilder først for så å dele oppskriften senere samme dag eller dagen etter, men nå har hun jo gledet seg til å dele det i hvertfall et par uker 🥱

edit: Nå har hun lagt ut nedtelling til når proteinvaffel-oppskriften blir sluppet ut, så nå stiger spenningen! I morgen skjer det altså!

IMG_2923.png

Dette må være tull 😱😱 Nedtelling på noe en kan Google seg til på 2 sekund? Cbe er virkelig en parodi på seg selv - bokstavlig talt. Her snakker vi ikke om stagnasjon men tilbake til fortiden, SoMe har nettopp kommet og brukeren er 13 år. 

• Liker 33
  • Nyttig 5
Skrevet
Snødronninga skrev (5 minutter siden):

Var akkurat det jeg sa også. 

Men som blokkert, kan han vel ikke bruke storiene på egen Insta? 🤔

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, Sinccis said:

IMG_2923.png

Dette er helt beyond parodisk! Jeg klarer nesten ikke å tro hun gjør det seriøst.

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet
Korsihalsen skrev (21 timer siden):

Ja, eller så har hun voksenbleie.

Når man trodde det sto Tren`a Lady på Tena Lady

• Liker 16
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Kollontaj skrev (26 minutter siden):

Det er nedtelling på vaffelavsløring! 🥳 Blir ikke jobb på meg i morgen! 🧇🧇🧇🧇

Dette O'store vaffeloppskrift-slippet kan man ikke gå glipp av, det gledes 🍾🥂🥳🎉🎊🎆

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
Hallepalle2 skrev (3 timer siden):

Så altså snart 42, for å si det som normale folk 🥴

😂 greitt nok det.. fant bare akkurat den informasjonen på nettet.. lot bare være å legge ut datoen.

• Liker 1
Skrevet

Men herregud, har hun fått proteinvaffelforstoppelse? Har jo fader i meg ruga på den kjedeligheten en halv evighet. 😴🥱

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
K_mb skrev (21 minutter siden):

Dette O'store vaffeloppskrift-slippet kan man ikke gå glipp av, det gledes 🍾🥂🥳🎉🎊🎆

Jeg var bekymret for at kanalen var i ferd med å gå i historiebøkene, men så kommer dette. 🥰

• Liker 9
Skrevet
Kollontaj skrev (54 minutter siden):

Det er nedtelling på vaffelavsløring! 🥳 Blir ikke jobb på meg i morgen! 🧇🧇🧇🧇

Jeg har fri fra jobb og har endelig noe å bruke fridagen min på! Dette blir bra!!👌🏻

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
Sinccis skrev (1 time siden):

IMG_2923.png

Mon tro om dette er CBE sin SoMe definisjon av «Koke suppe på en spiker»?

• Liker 14
Skrevet
hvalstad45 skrev (46 minutter siden):

Dette er helt beyond parodisk! Jeg klarer nesten ikke å tro hun gjør det seriøst.

Det var det første som slo meg også. Dette må være en parodi 😆

• Liker 4
Skrevet

Det er virkelig en innrømmelse med stor I, når man avslører hvor lite innhold man evner å produsere selv, at man må bruke 1-2 uker på å legge ut en oppskrift og så ha nedtelling siste døgnet før oppskriften slippes.

Da har ligger bedriften virkelig med pusteproblemer, når eier ikke har mer å fare med.

• Liker 25
Skrevet
Diosa skrev (1 time siden):

Min rumpe oppfører seg også sånn når jeg løper. Har sett det når jeg har filmet. Hvorfor tenker dere at hennes er en pute?

Får du også sånt stort hakk oppe på rompeballen?

• Liker 15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...